نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

موضوع: ناسازگاری مشتری

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #12
    عضو جدید hell.machine آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    محل سکونت
    تلگرام
    نوشته ها
    90
    تشکر تشکر کرده 
    56
    تشکر تشکر شده 
    157
    تشکر شده در
    119 پست

    پیش فرض پاسخ : ناسازگاری مشتری

    سلام
    طبق قوانین سایتتون باهاش برخورد کنید
    اگه گفتید برای بازگشت وجه دلیل موجه باشه باید با دلیل پس بدید اگه نه که خیر
    بعد اینکه تو پلیس فتای کشور آشنا داشته باشند مگه میشه کسی رو به جرم نکرده دستگیر کنند یا پرونده سازی کنند؟؟؟؟
    اینم بگم کسی که تو فتا آشنا داشته باشه نمیاد بگه من داداشم اونجاست میرم شکایت میکنم حالا فرض کنیم داشته باشند مگه شما سرویس ایشونو ندادید؟
    موقع سفارش ایشون همه تعهد ها رو میدن
    ما در کل هرچی تو قوانین سایتمون درج کردیم همونو انجام میدیم و جز این عمل نمیکنیم
    مشتری هم اینقدر باید فهمیده باشه که بدونه وقتی خرید میکنه یعنی همه قوانین و شرایط رو پذیرفته
    به هر حال با خودتونه میتونید پس بدید و ندید
    اون دیگه و وجدان کاری و قوانین سایت شما برمیگرده که هیچ کس به جز خود شما نمیتونه تصمیم بگیره
    موفق باشید
    چیزی که سرنوشت انسان را می سازد"استعداد هایش "نیست"انتخاب هایش"است ...

  2. تعداد تشکر ها از hell.machine به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •