لطفا ایمیل بددید تا کامل ارسال کنیم
لطفا داخل سايت تيکت بزنيد.

اگر در فوتر پذیرندگان تبلیغ، کد برای چک کردن و سپس کسر کلیک قرار بدید سیستم تا حدودی قابلیت شناسای کلیک خواهد داشت اشتباه شما محاسبه کلیک در ابتدا هست و به سایت مقصد توجهی نمیکنید که کاربر واقعا وارد شده یا نه
تو همه سرويس های تبليغات کليکی به همين صورت هست که به محض اينکه کاربر کليک ميکنه هزينه کسر ميشه.
اگر سرويس تبليغاتی خاصی رو ميشناسيد که به شيوه ای که ميفرمائيد عمل ميکنه خوشحال ميشيم معرفی کنيد.

امار دقیق سایت ها ارجاع دهنده و ایپی کاربران وردی هم باید به پنل اضافه کنید
آيا در گوگل AdWords شما به اطلاعات مورد نظر، نظير آی پی کليک کننده دسترسی داريد ؟

سیستم شما بسیار مبهم هست و امار جامع می دهید در حالی که جزئیات مهم هستند
اين آمار رو ميتونيد با ايجاد utm_campaign و utm_source خاص هر روش تبليغاتی به صورت مجزا در Google Analytics‎ بدست بياريد.