نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 34

موضوع: چطوری باید از درگاه پرداخت بانک سامان شکایت کنم ؟

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Dec 2014
    نوشته ها
    44
    تشکر تشکر کرده 
    104
    تشکر تشکر شده 
    10
    تشکر شده در
    10 پست

    پیش فرض چطوری باید از درگاه پرداخت بانک سامان شکایت کنم ؟

    عرض شود چند روز پیش (روز بیستم ) با کارت بانک ملی شهریه دانشگاه پیام نور خواهرم رو واریز کردم . اما مبلغ شهریه کم نشد ! پول به کارت هم برنگشت خورد . زنگ زدم به 84080-021 پس از مدت ها انتظار یه اقایی برداشتند و گفتند که مسول فنی امون یکشنبه می تونه حلش کنه !! و تایید کرد که این مبلغ واریز شده و مشکلی هست که باید حل بشه ..
    امروز صبح مجدد زنگ زدم به شرکتشون و گفتند بررسی می کنیم شما ساعت 3 زنگ بزن .
    ساعت 3 که همین جریان دیر برداشتنشون بود منم با لحن عصبانی پرسیدم : حل شد یا نه ؟ فهمیدم اینم یه اپراتور جدید ( با کد 108) و نسبتا" خوش برخورد - ایشونم پیگیری کرد که
    که یه شماره داد گفت با اقای دین محمدی تماس بگیر - زنگ زدیم به دین محمدی و خانمی برداشت گفت همکارش هستم شما سه ساعت دیگه زنگ بزن تا اون موقع حلش می کنم
    نیم ساعت پیش به همون شماره زنگ زدم کسی جواب نداد ، دوباره با کلی مکافات داخلی 9 رو گرفتم و اپراتور جدیدی گوشی رو برداشت
    و ایشون ادعا می کنه که تو سیستم نوشته شده این شهریه کارت به کارت شده و اینترنتی نبوده ! همچنین مدعی است که شهریه پرداخت شده و مشکلی نیست
    در حالی که تو سایت تراکنش ناموفق دیده میشه ...
    ممنون میشم روال حل این مشکل رو بهم بگین

  2. تعداد تشکر ها از Mr_mehran به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •