عرض شود چند روز پیش (روز بیستم ) با کارت بانک ملی شهریه دانشگاه پیام نور خواهرم رو واریز کردم . اما مبلغ شهریه کم نشد ! پول به کارت هم برنگشت خورد . زنگ زدم به 84080-021 پس از مدت ها انتظار یه اقایی برداشتند و گفتند که مسول فنی امون یکشنبه می تونه حلش کنه !! و تایید کرد که این مبلغ واریز شده و مشکلی هست که باید حل بشه ..
امروز صبح مجدد زنگ زدم به شرکتشون و گفتند بررسی می کنیم شما ساعت 3 زنگ بزن .
ساعت 3 که همین جریان دیر برداشتنشون بود منم با لحن عصبانی پرسیدم : حل شد یا نه ؟ فهمیدم اینم یه اپراتور جدید ( با کد 108) و نسبتا" خوش برخورد - ایشونم پیگیری کرد که
که یه شماره داد گفت با اقای دین محمدی تماس بگیر - زنگ زدیم به دین محمدی و خانمی برداشت گفت همکارش هستم شما سه ساعت دیگه زنگ بزن تا اون موقع حلش می کنم
نیم ساعت پیش به همون شماره زنگ زدم کسی جواب نداد ، دوباره با کلی مکافات داخلی 9 رو گرفتم و اپراتور جدیدی گوشی رو برداشت
و ایشون ادعا می کنه که تو سیستم نوشته شده این شهریه کارت به کارت شده و اینترنتی نبوده ! همچنین مدعی است که شهریه پرداخت شده و مشکلی نیست
در حالی که تو سایت تراکنش ناموفق دیده میشه ...
ممنون میشم روال حل این مشکل رو بهم بگین