نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

موضوع: روش برخورد با مشتریان

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #17
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ashkankamangar.ir نمایش پست ها
    کسی دیوانه نیست که میلیونی هزینه ی سرور و لایسنس بده بعد بیاد هاست 1400 تومنی بده و بعد فحشم بخوره از مشتری .دیسک کمرم بگیره
    1400 ؟

    هاست نامحدود ماهی 1 هزار تومان هم دیدم.

    بعد مثلا فرض کنید مشتریشون کیا هستند ؟ حتما مثلا ادارات دولتی. :ی

    رسیلر دیسکش کجا بود. میگیره در میره تاپیک های اینجوری زیاد هست. مشکل دیسک کمر رو اون بدبخت میزبان اصلی میگیره و هرچه قدر هم هزینه بگیره هیچی سلامتی نمیشه (حالا مشتری بیاد بگه یک سایته دیگه چه خبره ماهی 5 تومن)


    انشالله فرهنگ از پایه درست میشه... ما همچنان در انتظاریم که چنین تاپیک هایی دیگه نیاد بالا.

    با تشکر
    ویرایش توسط RoobinaServer : November 29th, 2014 در ساعت 12:59
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


  2. تعداد تشکر ها ازRoobinaServer به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •