صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 32

موضوع: بد نیست تو این اوضاع هوای مشتری رو داشته باشیم

  1. #21
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    محل سکونت
    Golestan
    نوشته ها
    420
    تشکر تشکر کرده 
    1,151
    تشکر تشکر شده 
    1,040
    تشکر شده در
    702 پست

    پیش فرض پاسخ : بد نیست تو این اوضاع هوای مشتری رو داشته باشیم

    قانونی بخواییم در نظر بگیریم حق با سرویس دهندست ولی یه جاهایی تو بعضی شرایط بدی که هر کسی ممکنه قراره بگیره هم میشه دوستانه و با انصاف برخورد کرد. حداقل با مشتری هایی که شناخته شده هستن برای سرویس دهنده.

    یک بار برای خود من پیش اومد که به خاطر گرفتاری های بیرون از نت، کلهم یادم رفت تمدید کنم و دو هفته ای عقب افتاد ولی سرویس دهنده سرویسمو قطع نکرد. (البته 4 سال داریم باهاشون کار میکنیم)

  2. # ADS




     

  3. #22
    عضو انجمن cartman10mpi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    استانبول
    نوشته ها
    309
    تشکر تشکر کرده 
    291
    تشکر تشکر شده 
    452
    تشکر شده در
    307 پست

    پیش فرض پاسخ : بد نیست تو این اوضاع هوای مشتری رو داشته باشیم

    به نظر من کاری که سرویس دهنده محترم کرده اشتباه نیست . وظیفه مشترک هست که در مورد پرداخت ها پیشگیری این چنین مشکلات رو به عمل بیاره . اگر سایت اینقدر برای شما و دوستتون ارزش داشته که چند روز قطع نباشه ، باید به همان اندازه هم حساس بود تا پرداخت هاتون رو به موقع پرداخت کنید (و یا هر پیش گیری دیگر) تا این چنین مشکلاتی پیش نیاد . با این حال چون ما ایرانی ها آدم های دل رحمی هستیم و دوست داریم به یکدیگه کمک کنیم . در این شرایط اگر بنده جای سرویس دهنده بودم ، به اعتبار مشترک قدیمی و انسان دوستی و نظر به اینکه مشکل پیش آمده در پرداخت یک مشکل طبیعتی بوده که کاری از مشتری بر نمیاد ، سایت رو با دسترسی محدود باز میکردم . یعنی سایت باز باشه تا اعتبار صاحب سایت زیر سوال نره ولی دسترسی به پنل برای گرفتن بک آپ و در روفتن بدوم تمدید رو نداشته باشه . باید قبول کرد که اینگونه روش باز نکردن ها از ترس این هست که مشتری بک آپ بگیره و بدون تمدید بره رو یک سرویس دهنده ی دیگه .

  4. تعداد تشکر ها از cartman10mpi به دلیل پست مفید


  5. #23
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    نوشته ها
    198
    تشکر تشکر کرده 
    464
    تشکر تشکر شده 
    663
    تشکر شده در
    375 پست

    پیش فرض پاسخ : بد نیست تو این اوضاع هوای مشتری رو داشته باشیم

    دوستان عزیز
    استارتر چیز زیادی نخواسته
    نگفته همیشه و هرجا و هر مکان فروشنده این کار رو انجام بده
    شرایط شمال کشور خیلی وخیم هستش ، بند هودم در شمال کشور هستم و میدونم وضعیت چطوره
    خیلی از فامیل های من در اطراف هستند و برف به بیش از 2 متر رسیده به طوری که حتی نمیتونند از دم درشون برند توی کوچه !
    نه غذایی ، نه برق درست و حسابی ، نه آبی و ...

    استارتر منظورش اینه در این شرایط خاص فروشنده میتونست کمی درک بیشتری داشته باشه
    مسلما برای اطمینان از اینکه شخص خریدار در شمال کشور باشه میتونست شماره تلفن ثابت خریدار رو میگرفت و در صورت وصل بودن تلفن یه وریفای ساده میکرد.

  6. تعداد تشکر ها از DeLtAvPs به دلیل پست مفید


  7. #24
    عضو دائم delta آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    محل سکونت
    مغازم
    نوشته ها
    1,270
    تشکر تشکر کرده 
    1,468
    تشکر تشکر شده 
    5,180
    تشکر شده در
    2,621 پست

    پیش فرض پاسخ : بد نیست تو این اوضاع هوای مشتری رو داشته باشیم

    نقل قول نوشته اصلی توسط DeLtAvPs نمایش پست ها
    دوستان عزیز
    استارتر چیز زیادی نخواسته
    نگفته همیشه و هرجا و هر مکان فروشنده این کار رو انجام بده
    شرایط شمال کشور خیلی وخیم هستش ، بند هودم در شمال کشور هستم و میدونم وضعیت چطوره
    خیلی از فامیل های من در اطراف هستند و برف به بیش از 2 متر رسیده به طوری که حتی نمیتونند از دم درشون برند توی کوچه !
    نه غذایی ، نه برق درست و حسابی ، نه آبی و ...

    استارتر منظورش اینه در این شرایط خاص فروشنده میتونست کمی درک بیشتری داشته باشه
    مسلما برای اطمینان از اینکه شخص خریدار در شمال کشور باشه میتونست شماره تلفن ثابت خریدار رو میگرفت و در صورت وصل بودن تلفن یه وریفای ساده میکرد.
    احسنت به ان شیر پاکی که تو خوردی... دقیقا منم همین منظورم هست.خدایی تو این اوضاع و احوال شدیم مثل زلزله زدگان..فقط کمی درک خواستم از هاستینگ مورد نظر همین..
    فروشگاه بازی , کنسول, لوازم دیجیتال دلتافوکس
    فروش و واردات محصولات در منطقه ازاد انزلی

  8. #25
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    زير آسمان خدا
    نوشته ها
    223
    تشکر تشکر کرده 
    131
    تشکر تشکر شده 
    629
    تشکر شده در
    365 پست

    پیش فرض پاسخ : بد نیست تو این اوضاع هوای مشتری رو داشته باشیم

    امیدوارم اینجا دیگه پست من رو پاک نکنند به بهانه اسپم و بحث خارج از موضوع!!!
    همه مشکلات ما ایرانی ها زمانی شروع شد که احساسات رو با همه چیز (تاکید می کنم همه چیز) بهم آمیختیم!
    قانون میذاریم بعد میگیم بابا طرف گناه داره ولش کن!همین میشه که ایران میشه ایران و اروپا میشه اروپای متمدن!!
    انتظارمون به جای رعایت حق و حقوق همدیگه گذشت هست! همیشه به امید گذشت بقیه خطا می کنیم!

    بله ممکنه شرایط مشابه برای هر کسی پیش بیاد اما اون سرویس دهنده شما هم نمی تونه به دیتاسنترش بگه آقا امروز برف اومده سرور من رو نگهدار برفا آب شد میدم!
    بعد فاکتورها همه خودکار صادر و اخطار داده میشه . از معمولا حداقل ۳ روز قبل سررسید شروع میشه تا ۳ روز بعد سر رسید اخطار ساسپند میده بعد یک هفته تا ۱۰ روز ترمینیت میشه! شما ۱۳ روز زیر برف نمونده بودید مسلما!

    شما یا دوست تون ۱۳ روز وقت داشتید نتونستید برید تا سر کوچه ۱۰ تومن رو بدید اون سرویس دهنده چرا باید مایه بذاره سرویسی رو که براش پیش پیش هزینه کرده مرامی بده استفاده کنند؟

  9. #26
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    نوشته ها
    198
    تشکر تشکر کرده 
    464
    تشکر تشکر شده 
    663
    تشکر شده در
    375 پست

    پیش فرض پاسخ : بد نیست تو این اوضاع هوای مشتری رو داشته باشیم

    امیدوارم اینجا دیگه پست من رو پاک نکنند به بهانه اسپم و بحث خارج از موضوع!!!
    جسارتا معلومه پست هایی که ارسال میکنید به تاپیک ها همخوانی نداره که مدیران پاک میکنند پس شما هم قوانین سایت رو رعایت کنید مشکلی برای پست های شما پیش نمیاد!
    همه مشکلات ما ایرانی ها زمانی شروع شد که احساسات رو با همه چیز (تاکید می کنم همه چیز) بهم آمیختیم!
    نمیدونم چرا تا یه چیزی میشه همش همه میگن ما ایرانی ها! طوری صحبت میکنید که انگار چند ساله در کشور خارجی زندگی میکردید و با فرهنگ مردم اونور آشنایی کامل دارید!
    بله ممکنه شرایط مشابه برای هر کسی پیش بیاد اما اون سرویس دهنده شما هم نمی تونه به دیتاسنترش بگه آقا امروز برف اومده سرور من رو نگهدار برفا آب شد میدم!
    سرویس دهنده ای که برای 10 تومان معطل هستش و نمیتونه فاکتور سرور خودش رو پرداخت کنه بهتره سرویس دهیش رو جمع کنه
    بعد فاکتورها همه خودکار صادر و اخطار داده میشه . از معمولا حداقل ۳ روز قبل سررسید شروع میشه تا ۳ روز بعد سر رسید اخطار ساسپند میده بعد یک هفته تا ۱۰ روز ترمینیت میشه! شما ۱۳ روز زیر برف نمونده بودید مسلما!
    الان 4 روزه توی شمال کشور برف اومده یعنی اگر از 4 روز پیش برف اومده باشه الان سایت به حالت ساسپند دراومده و ربطی فعلا به ترمینت نداره که شما 13 روز رو میکشید وسط . سایت هم ممکنه یه سایت فروشگاهی باشه که یک ساعت بسته بودنش ضرر وارد کنه
    شما یا دوست تون ۱۳ روز وقت داشتید نتونستید برید تا سر کوچه ۱۰ تومن رو بدید اون سرویس دهنده چرا باید مایه بذاره سرویسی رو که براش پیش پیش هزینه کرده مرامی بده استفاده کنند؟
    تاپیک استارتر رو میخوندید متوجه میشدید که قرار بر مرام گذاشتن همیشگی نبوده و نیست

  10. تعداد تشکر ها از DeLtAvPs به دلیل پست مفید


  11. #27
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    نوشته ها
    198
    تشکر تشکر کرده 
    464
    تشکر تشکر شده 
    663
    تشکر شده در
    375 پست

    پیش فرض پاسخ : بد نیست تو این اوضاع هوای مشتری رو داشته باشیم

    نقل قول نوشته اصلی توسط cartman10mpi نمایش پست ها
    به نظر من کاری که سرویس دهنده محترم کرده اشتباه نیست . وظیفه مشترک هست که در مورد پرداخت ها پیشگیری این چنین مشکلات رو به عمل بیاره . اگر سایت اینقدر برای شما و دوستتون ارزش داشته که چند روز قطع نباشه ، باید به همان اندازه هم حساس بود تا پرداخت هاتون رو به موقع پرداخت کنید (و یا هر پیش گیری دیگر) تا این چنین مشکلاتی پیش نیاد . با این حال چون ما ایرانی ها آدم های دل رحمی هستیم و دوست داریم به یکدیگه کمک کنیم . در این شرایط اگر بنده جای سرویس دهنده بودم ، به اعتبار مشترک قدیمی و انسان دوستی و نظر به اینکه مشکل پیش آمده در پرداخت یک مشکل طبیعتی بوده که کاری از مشتری بر نمیاد ، سایت رو با دسترسی محدود باز میکردم . یعنی سایت باز باشه تا اعتبار صاحب سایت زیر سوال نره ولی دسترسی به پنل برای گرفتن بک آپ و در روفتن بدوم تمدید رو نداشته باشه . باید قبول کرد که اینگونه روش باز نکردن ها از ترس این هست که مشتری بک آپ بگیره و بدون تمدید بره رو یک سرویس دهنده ی دیگه .
    آفرین
    یکی از روش هایی که میشه به کار برد

  12. #28
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    زير آسمان خدا
    نوشته ها
    223
    تشکر تشکر کرده 
    131
    تشکر تشکر شده 
    629
    تشکر شده در
    365 پست

    پیش فرض پاسخ : بد نیست تو این اوضاع هوای مشتری رو داشته باشیم

    نقل قول نوشته اصلی توسط deltavps نمایش پست ها
    جسارتا معلومه پست هایی که ارسال میکنید به تاپیک ها همخوانی نداره که مدیران پاک میکنند پس شما هم قوانین سایت رو رعایت کنید مشکلی برای پست های شما پیش نمیاد!
    خیر ندانسته قضاوت نکنید. پست هام پاک میشه جدیدا چون هر کی هر چی گفت نمیگم بله شما راست میگی. انتظار دوستان اینه هر کی اومد نوشت ماست سرمه ای هست یا سیاه شما جواب سومی بهش ندید و فقط بگید سرمه ای درسته یا سیاه!!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط deltavps نمایش پست ها
    نمیدونم چرا تا یه چیزی میشه همش همه میگن ما ایرانی ها! طوری صحبت میکنید که انگار چند ساله در کشور خارجی زندگی میکردید و با فرهنگ مردم اونور آشنایی کامل دارید!
    چنین ادعایی نکردم من برادر عزیز. قرار نیست برای فهمیدن فرهنگ مردم خارج از ایران حتما سالها اونجا باشید، الحمدالله دست اندر کار اینترنت و یا هاستینگ هستید و با مفهوم تجارت جهانی آشنایی دارید و روابطی که همین الان بین شما و فلان سرویس دهنده خارجی هست می تونه طرز تفکر اونها رو نشون بده به شما و نیاز نیست سالها اونجا باشید![/quote]

    نقل قول نوشته اصلی توسط deltavps نمایش پست ها
    سرویس دهنده ای که برای 10 تومان معطل هستش و نمیتونه فاکتور سرور خودش رو پرداخت کنه بهتره سرویس دهیش رو جمع کنه
    سرویس دهنده لنگ ۱۰ تومن نیست اما خیریه هم نیست ، هر ساعت سرویسی که به شما میده بابتش هزینه اش رو پرداخت کرده از قبل. در ضمن احتمالا با سیستم حسابداری آشنایی دارید.۱ ریال هم ۱ ریال هست!

    نقل قول نوشته اصلی توسط deltavps نمایش پست ها
    الان 4 روزه توی شمال کشور برف اومده یعنی اگر از 4 روز پیش برف اومده باشه الان سایت به حالت ساسپند دراومده و ربطی فعلا به ترمینت نداره که شما 13 روز رو میکشید وسط . سایت هم ممکنه یه سایت فروشگاهی باشه که یک ساعت بسته بودنش ضرر وارد کنه
    سایت فروشگاهی که هر ساعت بسته بودنش ضرر داره لنگ ۱۰ تومن نمیمونه و سالیانه تمدید می کنه یا نهایتا حواسش هست به سایتش.چطور هر ساعت بسته بودن سایت ایشون ضرره اما هر ساعت سرویسی که اون هاست به ایشون میده باید با مرام و معرفت باشه؟!
    برادر من ۴ روز هست برف اومده قبول. مگه سرویس دهنده عدی گذاشته روز آخر گفته بیا پرداخت کن. مطلب رو بخونید بعد نظر بدید لطفا که این موارد پیش نیاد. عرض کردم سرویس دهنده ها معمولا از ۳ روز قبل فاکتور (حتی از ۱۰ روز قبل بعضا) به مشتری اطلاع میدن ، از زمان سررسید فاکتور حداقل سه روز زمان میدن برای پرداخت ، اگر انجام نشد سرویس ساسپند میشه ولی اگر پرداخت شه اتوماتیک باز میشه! بعد از ۷ روز یعنی ۱۰ روز از زمان سررسید (حداقل ۱۰ روز بعضا تا ۳۰ روز) بعد ترمینیت می کنند. این یعنی ۱۳ روز حداقل مهلت پرداخت بوده. پس نگید ۴ روز.

    نقل قول نوشته اصلی توسط deltavps نمایش پست ها
    تاپیک استارتر رو میخوندید متوجه میشدید که قرار بر مرام گذاشتن همیشگی نبوده و نیست
    تاپیک رو و تمام نظرات رو کامل خوندم نه مثل شما ناقص که محاسبات رو متوجه نشدید. یک بار و ۱۰۰ بار نداریم. یه بار شما میخای مرام بذاره یه بار من یه بار علی یه بار نقی یه بار تقی!!
    اولیش جمله ام کاملا گویای همه چیز بود. همه چیز رو با احساسات قاطی نکنید.

  13. #29
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    نوشته ها
    198
    تشکر تشکر کرده 
    464
    تشکر تشکر شده 
    663
    تشکر شده در
    375 پست

    پیش فرض پاسخ : بد نیست تو این اوضاع هوای مشتری رو داشته باشیم

    سایت فروشگاهی که هر ساعت بسته بودنش ضرر داره لنگ ۱۰ تومن نمیمونه و سالیانه تمدید می کنه یا نهایتا حواسش هست به سایتش.چطور هر ساعت بسته بودن سایت ایشون ضرره اما هر ساعت سرویسی که اون هاست به ایشون میده باید با مرام و معرفت باشه؟!
    برادر من ۴ روز هست برف اومده قبول. مگه سرویس دهنده عدی گذاشته روز آخر گفته بیا پرداخت کن. مطلب رو بخونید بعد نظر بدید لطفا که این موارد پیش نیاد. عرض کردم سرویس دهنده ها معمولا از ۳ روز قبل فاکتور (حتی از ۱۰ روز قبل بعضا) به مشتری اطلاع میدن ، از زمان سررسید فاکتور حداقل سه روز زمان میدن برای پرداخت ، اگر انجام نشد سرویس ساسپند میشه ولی اگر پرداخت شه اتوماتیک باز میشه! بعد از ۷ روز یعنی ۱۰ روز از زمان سررسید (حداقل ۱۰ روز بعضا تا ۳۰ روز) بعد ترمینیت می کنند. این یعنی ۱۳ روز حداقل مهلت پرداخت بوده. پس نگید ۴ روز.


    احتمالا یا شما خیلی دقیق هستی یا اینکه ملت ایران دارند به سمت جهان اولی قدم برمیدارن
    شما براتون قبض برق میاد همون روز پرداخت میکنی؟ دو روز مونده پرداخت میکنی؟ تا حالا نشده یه روز یادت بره پرداخت کنی؟
    نگو که نشده که مسلما نه من نه شخص دیگه ای باورش نمیشه چون این موارد همیشه برای همه ما اتفاق افتاده


  14. #30
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    زير آسمان خدا
    نوشته ها
    223
    تشکر تشکر کرده 
    131
    تشکر تشکر شده 
    629
    تشکر شده در
    365 پست

    پیش فرض پاسخ : بد نیست تو این اوضاع هوای مشتری رو داشته باشیم

    نقل قول نوشته اصلی توسط DeLtAvPs نمایش پست ها
    احتمالا یا شما خیلی دقیق هستی یا اینکه ملت ایران دارند به سمت جهان اولی قدم برمیدارن
    شما براتون قبض برق میاد همون روز پرداخت میکنی؟ دو روز مونده پرداخت میکنی؟ تا حالا نشده یه روز یادت بره پرداخت کنی؟
    نگو که نشده که مسلما نه من نه شخص دیگه ای باورش نمیشه چون این موارد همیشه برای همه ما اتفاق افتاده

    [/color][/right]
    ملت ایران تا وقتی طرز فکرها این باشه جهان اول نمیشه که هیچ جهان هزارم هم براش زیاده!
    مثال خوبی زدی دوست من .شما رو نمیدونم اما من سعی می کنم یادم نره و تا الان هم نرفته چون یادم بره اداره برق میاد قطعش می کنه و مرام و اینا نداریم. اون ماموری که قطع نکنه برای شما مرام گذاشته اما قانون رو لگدمال کرده این رو بدونید!
    در ضمن فاکتور وقتی میاد مهلت پرداخت داره! چرا به این مساله اصلا توجه نمی کنید یا نمیخاین بکنید؟
    در ضمن من هم ۲ تا سایت فعال و مهم دارم منم ماهیانه پرداخت می کنم از سرویس دهنده آلمانی و یکی هم ایرانی گرفتم. مسایل سایت من به من مربوطه. من یه نفرم اما اون سرویس دهنده با هزاران نفر مثل من طرفه. غصه اونها رو هم اون باید بخوره؟!

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ریموت برای ابونتو چیست ؟
    توسط dellserver در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: April 3rd, 2017, 22:10
  2. بیا تو نظر بده ! انتظار شما چیست ؟
    توسط sor در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: March 21st, 2015, 00:11
  3. کمک ! رفتم تو بن لیست گوگل
    توسط hack2hacker در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: June 14th, 2013, 21:52

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •