-
October 7th, 2012, 03:47
#21
پاسخ : ایا من اشتباه کر میکنم ؟؟؟

نوشته اصلی توسط
itjavani
تا اینجا وایستادیم تا کلیه نظرات رو بشنویم از دوستانی که نظر مثبت و منفی دادند در هر حالت تشکر میکنیم. هر چند کاربر کاملا حرکت غیر اخلاقی نموده و بدلیل اینکه ما درخواست های نابجای کاربر رو رد کردیم ما رو .... خطاب میکنند.
اول از همه کاربر باید بدونه که با تهدید کارش پیش نمیره. تماس و تهدید ما و یا تاپیک زدن هیچ تاثیری در روند کار مشتری نخواهد داشت. با اینکه در این مورد حق با کاربر نیست.
زمانی که کاربر 1- پرداخت سرویس را به موقع انجام نمیدهد یعنی سرویس را کنسل مینماید و سرویس را ما خاموش میکنیم تا زمانی که پرداخت انجام بشه تا فعال بشه.(این حق ما هست و هیچ ربطی به مشتری مداری نداره)
اول از همه باید معنی مشتری مداری رو بدونید و بعد اظهار نظر کنید . مشتری مداری این نیست که دولا بشید و غلام مشتری باشید.مشتری مداری قبل از اینکه مفهومی سودگرا باشه، یک ضرورت انسانی هست. مشتری کیست؟ کسی به غیر از من و شما که مدام جایمان را با هم عوض می کنیم؟ پس، آیا من و شما به احترام و توجه و درک متقابل نیاز نداریم؟ پس اساسا بنده به عنوان سرویس دهنده بدلیل اینکه حق خودمان را میخواهیم دریافت کنیم ، از نظر شما مشتری مدار نیستیم :|
زمانی که شما یک جنسی رو میاید سوال میپرسید میگید فلان قطعه چند؟ بنده بهتون اعلام میکنم x تومان . ولی با توجه معضلات اقتصاد فعلی کشور که هیچ قیمتی حتی برای نیم ساعت هم ثبات نداره و همه چیز با ارز بالا و پایین میشه . بالطبع ما هم انباری ارز نداریم . ما نیز همگام با افزایش و کاهش نرخ ارز برای بقای خود نرخ سرویس هامون رو عوض میکنیم. اول از همه افزایش نرخ قبلا اعلام شده بود. و دوما شما اگر دقت کنید بعد از 2روز میاید، میخواید سرویسی که 2روز پیش یک قیمتی کرده بودید رو الان با همان قیمت پرداخت کنید. در حال حاضر با توجه به نوسانات ارز اصلا این امر امکان پذیر نیست.
در هر حالت فکر میکنم با توجه به اینکه پرداخت فاکتورتون رو انجام دادید. خودتون متوجه شدید که مشکل از کدام سمت بوده.
سلام اقا مسعودی قصد بوجود اوردن کدورت نیست ....من خواستم یکطرفه جلو نرم و نظره دوستای که خیلی وقت هست تو این زمینه کار میکنند را جویا شم ....پس مطمئن باشید هدفم تخریب نبوده چون این راهش نیست ...خواستم بدونم ایا فکره من درست هست یا نه ....چون من با توجه به نوع کارم میدونم وقتی با مشتری حرفی میزنم و قراردادی میبندم باید تا اخرش پای قرارداد باشم نه اینکه هروز قرارداد رو بدون اطلاع طرف قرار تغییر بدم ....ما هم رو گنج نشسیم که هروز نرخ بره بالا ما هم بگیم چشم ...شما اطلاع میدادین و یک ایمیل ناقابل و یا اس ام اس ده تومنی هم ندادین که قصد افزایش دارین ....که من قبل از موعد قرار داد به فکر انتقال باشم ...من فکر میکردم کسی که فاکتور رو صادر میکنه دیگه بعدش دست رو فاکتور نمیبره ....البته چنین ادمهایی هم هستند ...من لایسنس رو با اینکه قیمت ها تغییر کرده ولی اقای درگاهی یک ریال هم دست تو فاکتور نبردن و با قیمت سابق با من حسای کردن......
من مشکلی با افزایش قیمت شما ندارم مالتون هست و صاحب اختیار ولی اینکه اینطوری دست ببرید رو فاکتور صادر شده و تغییرش بدین هرروز ..منطقی نیست و جای توجیح هم نداره
دوستانی هم ک حرف از افزایش نرخ میزنند حرف شان درست و متین ولی توجه داشته باشید که فاکتور برای من صادر شده بوده با قیمت x ، که بعده دو روز فاکتور رو تغییر دادن ...اگر این قانون تجارت شماست که نوشه جونتون ...:D
ویرایش توسط baharfa.com : October 7th, 2012 در ساعت 03:50
-
تعداد تشکر ها ازbaharfa.com به دلیل پست مفید
-
October 7th, 2012 03:47
# ADS
-
October 7th, 2012, 05:28
#22
عضو دائم
پاسخ : ایا من اشتباه کر میکنم ؟؟؟
از طرفی حق با مشتری و از طرفی حق با سرویس دهنده هست
مشتری دو روز قبل سرویسی خریداری کرد و فاکتور براش ارسال شد
مشتری موظف هست اون فاکتور رو پرداخت کنه. حالا یک روز یا دو روز
از طرفی هم با توجه به نوسان شدید قیمت سرویس دهنده براش بصرفه نیست تا با قیمت قبلی سرویسی ارائه بده
===========================
نظر شخصی:
از اونجایی که جناب مسعودی مهلت پرداخت برای فاکتور ها در قوانین خودشون درنظر نگرفتن نباید فاکتورها رو ویرایش کنن ( مثلا مشتری فقط 1 ساعت وقت داره فاکتور رو پرداخت کنه وگرنه نوسان ارز روی فاکتور انجام میشه )
اصل هم بر اینه که قانون عطف به ماسبق نمیشه
جناب (فروشنده) تصمیم گرفتن با توجه به افزایش قیمت ارز ، قیمت محصولات خودشون رو افزایش بدن
در نتیجه فاکتوری که 2 روز پیش ایجاد شد (طبق اصل عطف به ماسبق نشدن قانون) نباید ویرایش بشه
باید قانونی اضافه کنن مبنی بر اینکه درصورتی که کاربر 10 ساعت پس از ایجاد فاکتور اقدام به پرداخت نکند نوسانات ارزی بر فاکتور اعمال میگردد
استنباط بنده این بود. درست یا غلطش رو نمیدونم
===========================
ایران خودرویی که دوستان عرض کردن:
سیاست کاری ایران خودرو به این صورته که تا قبل از ایجاد فاکتور هر نوع تغییر قیمتی میتونن داشته باشن
اما زمانی که فاکتور ایجاد شد به معنای انعقاد قرارداد هست و از اون پس فاکتور غیرقابل تغییر هست و مشتری باید نسبت به پرداخت همون فاکتور اقدام کنه
بحث دیرکرد در پرداختش جداست و قانون متفاوتی داره
ویرایش توسط TARIMEHR : October 7th, 2012 در ساعت 05:38
در قلمرو ایمان نیز تسامح هست
-
تعداد تشکر ها ازTARIMEHR به دلیل پست مفید
-
October 7th, 2012, 11:01
#23
عضو دائم
پاسخ : ایا من اشتباه کر میکنم ؟؟؟
تا زمانی که فاکتور رو پرداخت نکنید سرویس دهنده میتونه قیمت رو تغییر بده چون قیمت ارز لحظه به لحظه داره افزایش پیدا میکنه. کی میخواد این ضرر رو جبران کنه؟ شما مشتری ها فکر میکنید که از آسمون دلار و یورو نازل میشه؟
-
تعداد تشکر ها ازAvalinHost به دلیل پست مفید
-
October 7th, 2012, 11:29
#24
عضو انجمن
پاسخ : ایا من اشتباه کر میکنم ؟؟؟
پیشنهاد میکنم برای رفع کدورت فاکتوری برای استفاده 10 روزه صادر بشه و 1/3 هزینه 1 ماه دریافت باشه. تا هم کار این بنده خدا راه بیوفته و فایل هاش رو برداره، هم اینکه itjavani متضرر نشوند
-
تعداد تشکر ها ازsina_mech به دلیل پست مفید
-
October 7th, 2012, 11:46
#25
پاسخ : ایا من اشتباه کر میکنم ؟؟؟

نوشته اصلی توسط
sina_mech
پیشنهاد میکنم برای رفع کدورت فاکتوری برای استفاده 10 روزه صادر بشه و 1/3 هزینه 1 ماه دریافت باشه. تا هم کار این بنده خدا راه بیوفته و فایل هاش رو برداره، هم اینکه itjavani متضرر نشوند

در صورتی که قوانین شرکت حداقل زمان خرید سرویس رو 30 روز (یک ماه) بیان کرده است، دلیلی برای انجام چنین کاری نیست و با این کار فقط خودشون رو کوچیک می کنند.
کاربران ایرانی عادت به چونه زدن و بچه بازی کردند، اصلاً توجه ندارند که اگر ایشان دارند 10 - 15 هزار توماه اضافه میدند، سرویس دهنده داره 1 - 1.5 میلیون تومان اضافه پرداخت می کنه و عین کودکان نابالغ فقط بهونه گیری می کنند و سرویس دهنده رو مقصر می دونند.
اگر کسی از قوانین حرفه ای خبر نداره، نمی بایست سرویس خریداری کنه و اگر هم خبر داره نباید خودش رو با ارسال درخواست های بیجا کوچیک کنه.
جالب اینجا هست که از بین 100 کاربر خارجی، حتی یکیشون هم همچین درخواست هایی از ما نمی کنه ولی از بین 10 کاربر ایرانی همیشه 2 الی 5 درخواست این مدلی داریم که در این درخواست ها هیچ قاعده ای رعایت نشده جز اطمینان از سود شخصی و بی احترامی به سرویس دهنده!
موفق باشید!!
ویرایش توسط Aria : October 7th, 2012 در ساعت 11:51
-
تعداد تشکر ها ازAria به دلیل پست مفید
-
October 7th, 2012, 11:57
#26
عضو انجمن
پاسخ : ایا من اشتباه کر میکنم ؟؟؟

نوشته اصلی توسط
Aria
در صورتی که قوانین شرکت حداقل زمان خرید سرویس رو 30 روز (یک ماه) بیان کرده است، دلیلی برای انجام چنین کاری نیست و با این کار فقط خودشون رو کوچیک می کنند.
کاربران ایرانی عادت به چونه زدن و بچه بازی کردند، اصلاً توجه ندارند که اگر ایشان دارند 10 - 15 هزار توماه اضافه میدند، سرویس دهنده داره 1 - 1.5 میلیون تومان اضافه پرداخت می کنه و عین کودکان نابالغ فقط بهونه گیری می کنند و سرویس دهنده رو مقصر می دونند.
اگر کسی از قوانین حرفه ای خبر نداره، نمی بایست سرویس خریداری کنه و اگر هم خبر داره نباید خودش رو با ارسال درخواست های بیجا کوچیک کنه.
جالب اینجا هست که از بین 100 کاربر خارجی، حتی یکیشون هم همچین درخواست هایی از ما نمی کنه ولی از بین 10 کاربر ایرانی همیشه 2 الی 5 درخواست این مدلی داریم که در این درخواست ها هیچ قاعده ای رعایت نشده جز اطمینان از سود شخصی و بی احترامی به سرویس دهنده!
موفق باشید!!
این بستر رو دقیقا سرویس دهنده های ایرانی فراهم کردن
دقیقا همینطور هست که کلا کاربر حرفه ای کم شده تو ایران ، هنوز بعضی ها با مفهوم سررسید آشنایی ندارند (جسارت به استارتر نباشه کلی گفتم)
این ماه با افزایش نرخ ارز ضررهای هنگفتی به سرویس دهنده ها وارد شد و درست ترین کار افزایش قیمت ها 1.5 تا 2 برابر بوده
در غیر اینصورت این ضرر به نوع دیگری در حال جبران هست! که آسیب هاش به سرویس گیرنده برمیگرده
یه روز دنیا رو کولِـمون حـالا فصل رُکـودمون ...
-
تعداد تشکر ها ازm3hdi به دلیل پست مفید
-
October 7th, 2012, 13:27
#27
پاسخ : ایا من اشتباه کر میکنم ؟؟؟

نوشته اصلی توسط
baharfa.com
سلام اقا مسعودی قصد بوجود اوردن کدورت نیست ....من خواستم یکطرفه جلو نرم و نظره دوستای که خیلی وقت هست تو این زمینه کار میکنند را جویا شم ....پس مطمئن باشید هدفم تخریب نبوده چون این راهش نیست ...خواستم بدونم ایا فکره من درست هست یا نه ....چون من با توجه به نوع کارم میدونم وقتی با مشتری حرفی میزنم و قراردادی میبندم باید تا اخرش پای قرارداد باشم نه اینکه هروز قرارداد رو بدون اطلاع طرف قرار تغییر بدم ....ما هم رو گنج نشسیم که هروز نرخ بره بالا ما هم بگیم چشم ...شما اطلاع میدادین و یک ایمیل ناقابل و یا اس ام اس ده تومنی هم ندادین که قصد افزایش دارین ....که من قبل از موعد قرار داد به فکر انتقال باشم ...من فکر میکردم کسی که فاکتور رو صادر میکنه دیگه بعدش دست رو فاکتور نمیبره ....البته چنین ادمهایی هم هستند ...من لایسنس رو با اینکه قیمت ها تغییر کرده ولی اقای درگاهی یک ریال هم دست تو فاکتور نبردن و با قیمت سابق با من حسای کردن......
من مشکلی با افزایش قیمت شما ندارم مالتون هست و صاحب اختیار ولی اینکه اینطوری دست ببرید رو فاکتور صادر شده و تغییرش بدین هرروز ..منطقی نیست و جای توجیح هم نداره
دوستانی هم ک حرف از افزایش نرخ میزنند حرف شان درست و متین ولی توجه داشته باشید که فاکتور برای من صادر شده بوده با قیمت x ، که بعده دو روز فاکتور رو تغییر دادن ...اگر این قانون تجارت شماست که نوشه جونتون ...:D
اطلاعیه در وب سایت زده شده و کاربر با آگاهی کامل این موضوع را میدانسته! اگر شما نمیدانستید چطور سرویس دیگری تهیه کرده بودید؟ بحث لایسنس به ما مربوط نیست. خیلی از افراد لایسنس لایف تایم خریداری میکنند و میتونند حتی 1 ماه هم بهتون فری بدند. مال خودشته صاحب اختیار هست. ما برای شما فاکتور ما به تفاوت صادر نکردیم. فاکتور جهت تمدید سرویس صادر شده. اگر مانند خیلی از سرویس دهنده ها هزینه یک ماه گذشته را به عنواتن ما به تفاوت برای شما صادر میکردیم حرف شما صحیح بود. هزینه برای ماه جدید در نظر گرفته شده است. حال کاربر میتونه پرداخت کنه تمدید بشه میتونه پرداخت نکنه تمدید نشه!اگر شما در موعدی که برای شما فاکتور صادر شده بود پرداخت میکردید ما مشکلی نداشتیم( مانند خیلی از کاربران) ولی عدم تعهد به موقع و افزایش نرخ سرویس ها به تناسب نرخ ارز با اطلاعیه قبلی و عدم پرداخت فاکتور سابق شما را با این مشکل مواجه کرده. خیلی هم جالب هست ، با اینکه تاپیک زدید و همه حق رو به سرویس دهنده دادند ولی روی حرف خودتون هستید. که کاملا واضح هست نیتتون از تاپیک چه بوده.خدا رو شکر کار اشتباهی انجام نشده که ما شرمنده باشیم.
-
تعداد تشکر ها ازitjavani به دلیل پست مفید
-
October 7th, 2012, 18:47
#28
پاسخ : ایا من اشتباه کر میکنم ؟؟؟

نوشته اصلی توسط
itjavani
اطلاعیه در وب سایت زده شده و کاربر با آگاهی کامل این موضوع را میدانسته! اگر شما نمیدانستید چطور سرویس دیگری تهیه کرده بودید؟ بحث لایسنس به ما مربوط نیست. خیلی از افراد لایسنس لایف تایم خریداری میکنند و میتونند حتی 1 ماه هم بهتون فری بدند. مال خودشته صاحب اختیار هست. ما برای شما فاکتور ما به تفاوت صادر نکردیم. فاکتور جهت تمدید سرویس صادر شده. اگر مانند خیلی از سرویس دهنده ها هزینه یک ماه گذشته را به عنواتن ما به تفاوت برای شما صادر میکردیم حرف شما صحیح بود. هزینه برای ماه جدید در نظر گرفته شده است. حال کاربر میتونه پرداخت کنه تمدید بشه میتونه پرداخت نکنه تمدید نشه!اگر شما در موعدی که برای شما فاکتور صادر شده بود پرداخت میکردید ما مشکلی نداشتیم( مانند خیلی از کاربران) ولی عدم تعهد به موقع و افزایش نرخ سرویس ها به تناسب نرخ ارز با اطلاعیه قبلی و عدم پرداخت فاکتور سابق شما را با این مشکل مواجه کرده. خیلی هم جالب هست ، با اینکه تاپیک زدید و همه حق رو به سرویس دهنده دادند ولی روی حرف خودتون هستید. که کاملا واضح هست نیتتون از تاپیک چه بوده.خدا رو شکر کار اشتباهی انجام نشده که ما شرمنده باشیم.
من زمانی سرویس جدید تهیه کردم که شما گفتین نه فاکتور ما همینی هست که جدید دادیم ...من از این برخورد ناراحت شدم ...و به نظرم کاره شما درست نبود که فاکتور تون را تغییر بدین ...من دو روز به نت دسترسی نداشتم و نتونستم پرداخت کنم که تا اومدم پرداخت کنم دیدم شما افزایش دادین فاکتور رو و همانطور که اقای تاری (اگر درست گفته باشم ) ایشون هم تائید کردن که نبایستی فاکتور صادرشده رو تغییر بدین ...من مشکلی با افزایش قیمت نداشتم ولی خودتون جای من ناراحت نمیشدید کسی با شما چنین رفتاری میکرد ؟
اقا مدیر شما که حرف از اونور زدین ...اونطرف دنیا همه چی قانون داره و اگر قراردادی هست کاملا اجرا میشه من دیر پرداخت کردم هزینه دیر کرد میدم و من نباید هزینه هایی که شما متضرر میشید رو پرداخت کنم ... چون تو این معامله شما ضرر میکنید نباید مشتری ضرر شما را جبران کنه ...فاکتور صادر کردین و من بنا به فاکتور شما تصمیم گرفتم از شما سرویس تهیه کنم .... وقتی سود میکنید با مشترها تقسیم میکنید که توقع دارید زمانی که ممکنه ضرر میکنید مشتری جبران کنه و ... مگه چند کاربر با شرایط من وجود داشتند !!!!! ....
کلام اخر : من حق رو به اقای مسعودی میدم ایشون دارن تجارت میکنند و میدم نرخ بالا رفته ، ولی اخلاقی و درست نبود برا منی که فاکتور صادر کردن ، فاکتور رو تغییر میدادن ...مبلغی هم نبود ولی نفس کار قشنگ نبود ...
دوست داشتم حداقل اقای مسعودی قبول میکردند که اینکارشون درست نبود ولی باتوجه به شرایط چاره ای نداشتند ...و متضرر میشدن ...
یا حق
-
تعداد تشکر ها ازbaharfa.com به دلیل پست مفید
-
October 7th, 2012, 19:39
#29
پاسخ : ایا من اشتباه کر میکنم ؟؟؟

نوشته اصلی توسط
baharfa.com
من زمانی سرویس جدید تهیه کردم که شما گفتین نه فاکتور ما همینی هست که جدید دادیم ...من از این برخورد ناراحت شدم ...و به نظرم کاره شما درست نبود که فاکتور تون را تغییر بدین ...من دو روز به نت دسترسی نداشتم و نتونستم پرداخت کنم که تا اومدم پرداخت کنم دیدم شما افزایش دادین فاکتور رو و همانطور که اقای تاری (اگر درست گفته باشم ) ایشون هم تائید کردن که نبایستی فاکتور صادرشده رو تغییر بدین ...من مشکلی با افزایش قیمت نداشتم ولی خودتون جای من ناراحت نمیشدید کسی با شما چنین رفتاری میکرد ؟
اقا مدیر شما که حرف از اونور زدین ...اونطرف دنیا همه چی قانون داره و اگر قراردادی هست کاملا اجرا میشه من دیر پرداخت کردم هزینه دیر کرد میدم و من نباید هزینه هایی که شما متضرر میشید رو پرداخت کنم ... چون تو این معامله شما ضرر میکنید نباید مشتری ضرر شما را جبران کنه ...فاکتور صادر کردین و من بنا به فاکتور شما تصمیم گرفتم از شما سرویس تهیه کنم .... وقتی سود میکنید با مشترها تقسیم میکنید که توقع دارید زمانی که ممکنه ضرر میکنید مشتری جبران کنه و ... مگه چند کاربر با شرایط من وجود داشتند !!!!! ....
کلام اخر : من حق رو به اقای مسعودی میدم ایشون دارن تجارت میکنند و میدم نرخ بالا رفته ، ولی اخلاقی و درست نبود برا منی که فاکتور صادر کردن ، فاکتور رو تغییر میدادن ...مبلغی هم نبود ولی نفس کار قشنگ نبود ...
دوست داشتم حداقل اقای مسعودی قبول میکردند که اینکارشون درست نبود ولی باتوجه به شرایط چاره ای نداشتند ...و متضرر میشدن ...
یا حق

اشتباه اصلی از سرویس دهنده هست که قیمت رو به ریال اعلام می کنند در حالی که سرویس داره به دلار به دیتاسنتر پرداخت میشه!
شما هم از خودتون قانون وضع نکنید، موضوع ساده تر از این کلیشه ها هست که شما گفتید، قیمت بالا رفته و این یک موضوع اختیاری نیست و 90% شرکت های بزرگ و کوچک ایرانی که هر گونه سرویسی ارائه می کردند قیمت ها رو افزایش دادند!
اگر واقعاً فکر می کنید حق با شما هست، به بازار میوه و خوراک یک سری بزنید و اگر قدرتش رو دارید با اونها چونه بزنید که چرا قیمت رو بالا بردند، چون سرویس مجازی هست و 2 کیلو میوه نیست دلیل نمیشه که مفت به کاربر بدن و کاربر هم به خودش اجازه بده هر جا دوست داشت سرویس دهنده رو متهم کنه!
شما از سرویس دهنده خارجی که به قول خودتون قرارداد میدن خرید کنید بعد بهشون بگید دلار تون ممکلت ما در عرض 3 روز 2 برابر گرون شده، واسه چی شما باید ما به تفاوت رو از من بگیرید ؟!
مشکل اینجا هست که شما مورد رو درک نمی کنید چون معنی سرویس مجازی رو هنوز نمی دونید و در جریان نیستید که خرید سرور از خارج از ایران به معنی کار کردن با دلار هست نه ریال.
لازم به ذکر هست که سرویس دهنده مورد نظر هیچ سرویسی از ما ندارند و بنده نظرات شخصی خودم رو طی صحبت هایی که کاربران ایرانی با ما کردند ارائه می کنم و اطلاع دارم که به عنوان یک سرویس دهنده چقدر دردسر هست کار کردن با مشتری ایرانی ای که وضع دلار رو درک نمی کنه و معلوم نیست چرا از ما سرویس دهنده ها طلبکار هست همیشه!
البته ما کاربران ایرانی خوب هم داریم و اطمینان دارم همه جا خوب و بد وجود داره ولی در کل مخصوصاً با شرایط فعلی سرویس ارائه کردن به ایران کار آسانی نیست و ترجیه شخصی ما این هست که این کار انجام نشه و این روز ها سفارش ها رو رد می کنیم.
در هر حال کمی فکر کنید قبل از اینکه فقط حرف خودتون رو بزنید تا احترام شما پیش سرویس دهنده ها حفظ بشه.
با تشکر.
-
تعداد تشکر ها ازAria به دلیل پست مفید
-
October 7th, 2012, 20:04
#30
عضو جدید
پاسخ : ایا من اشتباه کر میکنم ؟؟؟
تازمانی که فاکتور را پرداخت نکرده اید باتوجه به شرایط اقتصادی حاکم تغییر فاکتور ، حذف ، امکانپذیر است و حق مدیرسرور هست.
بعد از پرداخت فاکتور بهیچ وجه حتی با شرایط فعلی صدور فاکتور جدید قابل قبول نیست وبه نوعی زورگیری هست مگر با رضایت مشتری ( مشابه اقدام گذرگاه ).
ولی بک اپ را مشتری مداری ایجاب میکند که بدهند و نیازی به پرداخت نباشد . و یا حداقل یک هزینه ای برای دادن بک اپ دریافت کنند ( اما نه کل هزینه 1 ماه را )
ویرایش توسط saman19-6 : October 7th, 2012 در ساعت 20:06
-
تعداد تشکر ها ازsaman19-6 به دلیل پست مفید