صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20

موضوع: دیجی کالا

  1. #11
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2016
    نوشته ها
    131
    تشکر تشکر کرده 
    42
    تشکر تشکر شده 
    53
    تشکر شده در
    49 پست

    پیش فرض پاسخ : دیجی کالا

    حدود دو سال پیش یادمه ی سری قطعه بیرون گرفتم با ی سری از دیجی کالا وقتی تو دیجی قیمت اونایی ک بیرون گرفتمو دیدم خیلی پشیمون شدم..
    چرا ک خیلی ارزون تر میداد دیجی کالا
    حالا چند وقت پیش رفتم ی محصول رو دیدم خود دیجی زده بود مثلا 190 بعد چندتا فروشنده دیگ تو دیجی زده بودن 220 - 30 و اینطور حالا زمانی ک خودش تموم کنه خریدار فک میکنه این اره همون قیمته خود دیجی هست و میخره.

    شاید دیجی کالا خواسته با این کار فرصتی هم برای فروش دیگر فروشندگان ایجاد کنه هم خودش سود ببره اما این کار هم به ضرر مشتری هست و هم به ضرر دیجی کالا.

    البته این که میگم به ضرر هست باعثش تمام فروشندگان نیست ی سریا ک با قیمت بالا و کیفیت پایین .... ارائه میدن باعث این مشکل شدن.

  2. تعداد تشکر ها از sonly به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #12
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    12
    تشکر تشکر کرده 
    47
    تشکر تشکر شده 
    81
    تشکر شده در
    32 پست

    پیش فرض پاسخ : دیجی کالا

    یه مساله ای که هست اینکه دی جی کالا خیلی روی کانال تلگرامش سرمایه گذاری کرده بود و حدود 500 هزار عضو داره الان،
    منتها با توجه به سیاست های جدید از حدود 1 ماه پیش فعالیت کانال تلگرامشون کلا متوقف شده،
    به نظرم کانال تلگرامشون خیلی توی فروششون تاثیر گذار بوده و آفر های تخفیفی بیشتر از طریق کانال تلگرام فروخته میشده،
    شاید همین موضوع روی فروششون تاثیر گذاشته و برای همین افت کیفیت داشتن

  5. تعداد تشکر ها از mehrdadabed به دلیل پست مفید


  6. #13
    عضو انجمن Cyrus.The.Great آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    محل سکونت
    Iran
    نوشته ها
    135
    تشکر تشکر کرده 
    1,527
    تشکر تشکر شده 
    142
    تشکر شده در
    95 پست

    پیش فرض پاسخ : دیجی کالا

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrdadabed نمایش پست ها
    یه مساله ای که هست اینکه دی جی کالا خیلی روی کانال تلگرامش سرمایه گذاری کرده بود و حدود 500 هزار عضو داره الان،
    منتها با توجه به سیاست های جدید از حدود 1 ماه پیش فعالیت کانال تلگرامشون کلا متوقف شده،
    به نظرم کانال تلگرامشون خیلی توی فروششون تاثیر گذار بوده و آفر های تخفیفی بیشتر از طریق کانال تلگرام فروخته میشده،
    شاید همین موضوع روی فروششون تاثیر گذاشته و برای همین افت کیفیت داشتن
    بله درسته، دیجیکالا و بامیلو خیلی روی کانال و بات تلگرام سرمایه گذاری کرده بودند اما گویا از یک ماه گذشته اجازه فعالیت در تلگرام به گونه‌ای از اونها سلب شده. کانال تلگرام دیجیکالا در سال گذشته تلاش کرد از ۱۰۰ هزار خودشو به بالای 500k برسونه بطوریکه تا ماه گذشته 521 هزار عضو داشته، اما بطور عجیبی الان به 463 هزار ریزش کرده!
    ویرایش توسط Cyrus.The.Great : June 21st, 2018 در ساعت 14:53

  7. تعداد تشکر ها از Cyrus.The.Great به دلیل پست مفید


  8. #14
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    12
    تشکر تشکر کرده 
    47
    تشکر تشکر شده 
    81
    تشکر شده در
    32 پست

    پیش فرض پاسخ : دیجی کالا

    فکر کنم هیلتر شدن تلگرام و جلوگیری از استفاده از اون واقعا ضربه سنگینی بوده برای این سایت ها، اینها هزینه های گزافی برای تلگرام کرده بودن و واقعا نتیجه هم می گرفتن ازش،
    هر پست تخفیف دی جی کالا میانگین حدود 50 هزار بار دیده شده، هیچ سیستم هیلتر نشده ی دیگه ای وجود نداره که دیجیکالا بتونه از اون طریق این حجم تبلیغات رو سریع و رایگان انجام بده،
    معنیش اینکه دی جی کالا اگه بخواد به وضعیت قبل برگرده باید میلیاردی هزینه کنه، پس طبیعیه که حتما از کیفیت کم کنه،
    به همین دلیل هست که در آمد دیجی کالا از فروشندگی به دلالی در حال تغییر هست، در این حالت دیگه دیجی کالا خودش رو در گیر فراهم کردن جنس و خدمات نمی کنه و همه این کارا بر عهده تامین کننده های متفرقه هست،
    اینجا فقط حق خریدار ضایع میشه چون زیر چتر دی جی کالا هر چی جنس بی کیفیت هست به مردم قالب میشه،

    - - - Updated - - -

    الکسای دیجی کالا هم نشون میده که دقیقا بعد از ***** شدن تلگرام افت بازدید داشتن،
    یادمه قبلا زیر آپارات بودن...

    فایل پیوست 38163

  9. تعداد تشکر ها از mehrdadabed به دلیل پست مفید


  10. #15
    عضو جدید vb-webmaster آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    17
    تشکر تشکر کرده 
    14
    تشکر تشکر شده 
    27
    تشکر شده در
    26 پست

    پیش فرض پاسخ : دیجی کالا

    امیدوارم رقابت سالم و موثر در همه عرصه های به وجود بیاد.
    از ساخت خودرو گرفته
    تا همین دیجی کالا..
    ممنون بابت اطلاع رسانی .
    موفق باشید


  11. #16
    عضو انجمن Cyrus.The.Great آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    محل سکونت
    Iran
    نوشته ها
    135
    تشکر تشکر کرده 
    1,527
    تشکر تشکر شده 
    142
    تشکر شده در
    95 پست

    پیش فرض پاسخ : دیجی کالا

    نقل قول نوشته اصلی توسط vb-webmaster نمایش پست ها
    امیدوارم رقابت سالم و موثر در همه عرصه های به وجود بیاد.
    از ساخت خودرو گرفته
    تا همین دیجی کالا..
    ممنون بابت اطلاع رسانی .
    موفق باشید
    پیشنهاد میکنم به چنین چیزی امیدوار نباشید چون هرگز چنین اتفاقی در این کشور رخ نخواهد داد.

  12. #17
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    نوشته ها
    36
    تشکر تشکر کرده 
    154
    تشکر تشکر شده 
    90
    تشکر شده در
    66 پست

    پیش فرض پاسخ : دیجی کالا

    من باهاتون موافقم

    من دمه عید ازشون یه داک هارد اکسترنال دو اسلاته خریدم. و مثله دوستمون بعد از 5روز (روز جمعه) که تعطیل بودم و وقت کردم بازش کردم برای استفاده. توی یکی از اسلات ها هارد جا نمیخورد. به دیجیکالا زنگ ردم و ادرس گرفتن که بیان. بعد از 3 روز زنگ زدن و گفتن که چرا پیگیری نکردید. متوجه شدم که میخواستن 7 روز بگذره و شانه خالی کنن. ولی همون روز (شنبه روز ششم) با خوده فروشنده جنس تماس گرفتم و ادرس دفتر تهران رو داد گفت به دیجیکالا فکر نکن چون به جایی نمیرسی بیار 2روزه یا تعویض میکنیم یا تعمیر. منم بردم و درستش کردن بهم دادن. (این تماس به واسطه این بود که هنگام خرید درخواست صدور فیزیکی فاکتور رو درخواست کرده بودم)


    یک پیشنهاد ویژه دارم برای همه دوستانی که میخوان از دی جی کالا خرید کنند.

    حتما و حتما موقع خرید (هر کالایی) از دیجیکالا نوع پرداخت رو پرداخت در محل انتخاب کنید و وقتی جنس رو براتون مسئول دیجیکالا میاره همونجا قبله اینکه بخوایید کارت بکشین یا پولشو بدین محصول رو باز کنید و جلوی همون طرف تستش کنید. اون مسئول نمیتونه ایرادی بگیره و شما هم هنوز مبلغی پرداخت نکردید.

    همین پیشنهاد رو توی کامنتهای دیجیکالا چندبار نوشتم و هربار کامنتمو تایید نکردن.

  13. تعداد تشکر ها ازenable به دلیل پست مفید


  14. #18
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    نوشته ها
    8
    تشکر تشکر کرده 
    139
    تشکر تشکر شده 
    62
    تشکر شده در
    48 پست

    پیش فرض پاسخ : دیجی کالا

    درود
    بروید در قسمت نظرات همان محصول انتقاد خود را بنویسید که محصول خریداری شده توسط شما بی کیفیت بوده و ....
    اینجوری حداقل کم کم مشتری های با دقت بیشتری از این سایت خریداری می کنند

  15. تعداد تشکر ها از viphyip به دلیل پست مفید


  16. #19
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    12
    تشکر تشکر کرده 
    47
    تشکر تشکر شده 
    81
    تشکر شده در
    32 پست

    پیش فرض پاسخ : دیجی کالا

    نقل قول نوشته اصلی توسط viphyip نمایش پست ها
    درود
    بروید در قسمت نظرات همان محصول انتقاد خود را بنویسید که محصول خریداری شده توسط شما بی کیفیت بوده و ....
    اینجوری حداقل کم کم مشتری های با دقت بیشتری از این سایت خریداری می کنند
    قبلا بارها انجام دادم دیجی کالا حذف می کنه نظرات اینجوری رو

  17. #20
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Oct 2015
    نوشته ها
    15
    تشکر تشکر کرده 
    112
    تشکر تشکر شده 
    50
    تشکر شده در
    39 پست

    پیش فرض پاسخ : دیجی کالا

    قبل از خرید از دی-جی کالا باید قیمت بازار رو بدونید.
    من یک جنس رو داخل دیجی دیدم 980 ولی بیرون در هایپر استار زده بود 890!
    تازه خود هایپر استار به گرون فروشی معروفه!
    در کل اگر قیمت بازار رو میدونید خرید انجام بدین.

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •