-
September 17th, 2017, 01:37
#21
پاسخ : درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل

نوشته اصلی توسط
Mehrvarzan
پشتیبانی شاتل بابت پینگ تایم میگه چون از سمت ما مشکلی دیده نمیشه پس مشکلی وجود نداره.
منظورش از سمت خودشون این نیست که سرویسشون مشکل نداره منظور نرم افزارهایی هست که استفاده میکنن.
تصویری از کیفیت خط برای شما ارسال شده توی پست اول میتونید ببینید. اینترنت روی 8 مگ بسته شده.
بهشون میگیم همه مشترکینی که میشناسیم همین مشکل رو دارن باز زیر بار ایرادشون نمیرن
با خط مخابرات هم تست زدیم مشکلی وجود نداشته
ببخشید کدوم عکس دیتا ریت شما رو نشون میده؟من فقط snr رو میبینم
- - - Updated - - -
اگر این کیفیت خط شما باشد شما در بهترین شرایط ارتباطی adsl هستید و احتمالا خطتان فیبر هست.
گیت وی مودم را پینگ کنید و نتیجه را ارسال نمایید
از سایت شاتل لند دات کام با دانلود منیجر دانلود کنید و سرعت را ارسال نمایید.
درایور نادرست کارت شبکه،کابل مشکل دار،استفاده نادرست از خطوط مسی تلفن در محل همه اینها + خرابی های مودم همه میتونن روی سرعت و پایداری ای دی اس ال تاثیر بگذارند.
- - - Updated - - -
ویندوز 10 بصورت بک گراند آپدیت می کند ،
از هر نسخه ی ویندوز که استفاده میکنید مطمن شوید که آپدیت های ویندوز را بسته اید.
- - - Updated - - -
از مودم خود پیگ بگیرید و نتیجه را اعلام کنید
ping 192.168.1.1 -t را در cmd اجرا کنید.
-
تعداد تشکر ها از Alt+F4 به دلیل پست مفید
-
September 17th, 2017 01:37
# ADS
-
September 17th, 2017, 07:42
#22
عضو انجمن
پاسخ : درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل

نوشته اصلی توسط
aminh03
شاتل چکارست که اجازه تخلیه خط شما را نمی دهد ، شما با کارت شناسایی و سندی ک نشان دهد شما مالک خط هستید برید مخابرات و بگید خط رو تخلیه کنید ،احدی مانع شما نمیتونه بشه.
این 360 تومان هم ک گفتند تهدیدی جهت انصراف از تخلیه می باشد.
من این کار رو چند روز پیش انجام دادن مخابرات اعلام کردن فقط بوق به عهده ماست و این مسائل مربوط به شرکت های آی اس پی هست. گفتم بابا خط مال منه نمیخوام رانژه باشه گفتند مسئولیت رانژه بر عهده مخابرات نیست
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
delta
با سلام..یه زنگ میزنید...میگید یا سرویسم رو درست میکنید یا جمع میکنید وگرنه همین الان به سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور شکایت میکنم.
اینو از یه اخراجی بدبخت کارمند شنیده بودم که سرویس دهنده ها از این حرف وحشت دارند و خودشونو درگیر نمیکنن.. خودم برای خودم و چندین مشتری تست زدم کاملا جواب داده
اینم سایتش
https://www.cra.ir
من روز دوم شکایت رو ارسال کردم حتی تماس تلفنی گرفتم در مورد جشنواره گفتن این از قوانین جشنواره هست و واقعا نمیشه کاری کرد. البته منطقی باشیم درست هم هست طرف حشنواره با کلی ترافیک رو میگیره مصرف میکنه بعد تخلیه میکنه. این کار رو کردن که نشه همچین کاری کرد.
دلیل مبلغ بالا رو هم پرسیدن گفتن دلیلش مصرف دانلودی شما درساعات رایگان هست. یعنی ساعات رایگان از ترافیک کم نمیکنه ولی اگه بین جشنواره بخواید تخلیه کنید درصدی از هزینه رو باید بدید.
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
abbas141
سلام
متاسفانه شاتل ، شاتل قدیم نیست . و شاتل فقط مشتریاش رو داره به چشم پول نگاه میکنه :
البته طبعی هم هست ، وقتی یک شرکت میخواهد توی هزار تا حوزه فعالیت کنه کیفیت دهیش کمتر میشه
من یه زمانی 4 - 5 سال پیش سرویس داشتم واقعا بی نظیر بود ، اون موقع شاتل فقط توی حوزه خدمات اینترنت پرسرعت کار میکرد .
اگر یه زمانی مشکل از نظر افت سرعت بود اطلاع میداد ، اگر اتفاقی می خواست بی افته که اینترنت قطع بشه اطلاع میداد . سالی یک بار حداقل زنگ میزدن میگفتند که اقا که داری سالی چند میلیون خرج اینترنتت میکنی ، ایول که از خدمات ما استفاده میکنی و نظرت چیه ؟ ، راضی هستی ؟ نیستی ؟ ، طرح های تشویقی بهت میدادن
اما همه این ها برای همون 4 - 5 سال پیش بود و سال به سال بدتر شد .
تا یه جایی که دیگه 7 - 8 ماه پیش دیوانه کننده شده بود ، سرعت اختلال داشت ، یا قطع میشد ، والا زنگ میزدیم یه چیزی هم بدهکار میشدیم .
الان 7- 8 ماه تمدید نکردیم ، هنوز دست بردار نیستن که اقا بیا تمدید کن ، ماهی 1 - 2 بار زنگ میزنن .
ما اینترنت مون رو اخرا ماهیانه کرده بودیم . چون والا پول میدادیم 6 ماه ، 3 ماهش بهتره بگم کلا اصلا اینترنت غیر قابل استفاده بود . اما یکبار نشد که اقا بگن شما که 10 روز اینترنتون قطع بود بیا این 3 روز مجانی چون سه روز قطع بود ، ولی کافی شما 1 روز دیر پول بدید سر موقغ قطع میکنن
من جای شما باشم ، قید شاتل رو میزنم . خدابیامرزه شاتل قبلی رو
دقیقا منم همین مشکل رو داشتم اوایل عالی بود ولی به مرور بد و بدتر شد و هر چی تماس میگیرفتم هیچ فایده ای نداشت و زیر بار نمیرفتن که سرویسشون مشکل داره
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
Alt+F4
ببخشید کدوم عکس دیتا ریت شما رو نشون میده؟من فقط snr رو میبینم
- - - Updated - - -
اگر این کیفیت خط شما باشد شما در بهترین شرایط ارتباطی adsl هستید و احتمالا خطتان فیبر هست.
گیت وی مودم را پینگ کنید و نتیجه را ارسال نمایید
از سایت شاتل لند دات کام با دانلود منیجر دانلود کنید و سرعت را ارسال نمایید.
درایور نادرست کارت شبکه،کابل مشکل دار،استفاده نادرست از خطوط مسی تلفن در محل همه اینها + خرابی های مودم همه میتونن روی سرعت و پایداری ای دی اس ال تاثیر بگذارند.
- - - Updated - - -
ویندوز 10 بصورت بک گراند آپدیت می کند ،
از هر نسخه ی ویندوز که استفاده میکنید مطمن شوید که آپدیت های ویندوز را بسته اید.
- - - Updated - - -
از مودم خود پیگ بگیرید و نتیجه را اعلام کنید
ping 192.168.1.1 -t را در cmd اجرا کنید.
من کارشناس نرم افزار در یکی از سازمان های دولتی هستم کارشناسی فناوری اطلاعات رو سال 91 گرفتم.
این کیفیت خط من هست به چند دلیل.
1) سیم کشی های ساختمان کاملا مستقیم بدون وصله و نو هستند.
2) سیم کشی به هیچ عنوان از کنار برق رد نشده و کلا جدا هستند حتی در دیوار
3) فاصله ما با مرکز مخابرات حدود 300 متر هست
4) مودم و کامپیوتر کاملا سالم هستند.
درضمن خط فیبر نوری نیست. به مرکز مخابراتی ما رادیویی هست و از مرکز مخابراتی تا منزل سیم مسی. البتی فیبر نوری از کنار مخابرات ما رد شده ولی اتصال نداره.
دانلود از داخل و خارج کشور شاتل لند و هر سایتی دیگه هیچ تفاوتی نداره و نوسان سرعت شدید هست.
هیچ گونه اشکالی در کارت شبکه، مودم، کامپیوتر وجود نداره.
ویندوز 10 کاملا بروز هست.
پینگ به مودم 1 میلی ثانیه هست
من وقتی میگم مشکل از سمت من نیست همه چیز رو در نظر میگیرم ولی وقتی میبینم پشتیبانی ما رو مثل معذرت میخوام گاو فرض میکنن عصبی میشم.
درضمن این مشکل رو نه فقط من بلکه هر مشترکی که اطراف ما هست هم داره ولی باز زیر بار نمیرن که مشکل وجود داره.
-
-
September 17th, 2017, 18:45
#23
پاسخ : درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل

نوشته اصلی توسط
Mehrvarzan
من این کار رو چند روز پیش انجام دادن مخابرات اعلام کردن فقط بوق به عهده ماست و این مسائل مربوط به شرکت های آی اس پی هست. گفتم بابا خط مال منه نمیخوام رانژه باشه گفتند مسئولیت رانژه بر عهده مخابرات نیست
شما تشریف ببرید بازرسی مخابرات و از اونجا پیگیر باشید . فکر کنم در شهر بوشهر در خیابان شهید عاشوری اگر درست گفته باشم ، باشد .
ضمنا شما بشون بگید کتبا بنویسید که بر عهده مخابرات نیست این مورد.
ویرایش توسط aminh03 : September 17th, 2017 در ساعت 18:48
-
-
September 20th, 2017, 01:24
#24
پاسخ : درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل

نوشته اصلی توسط
Mehrvarzan
من این کار رو چند روز پیش انجام دادن مخابرات اعلام کردن فقط بوق به عهده ماست و این مسائل مربوط به شرکت های آی اس پی هست. گفتم بابا خط مال منه نمیخوام رانژه باشه گفتند مسئولیت رانژه بر عهده مخابرات نیست
- - - Updated - - -
چند مرکز مخابراتی در منطقه ی شما وجود دارد؟
اگر یکی است و سرویس دهنده های دیگر مثل پارس آنلاین در این مرکز خدمات می دهد و کاربری میشناسید که از ایشان خدمات می گیرند وضعیت اینترنت را جویا شوید.
مودم را به وسلیه کابل لن سیستم خود وصل بکنید و وای فای مودم را در تنظیمات مودم غیر فعال(disable) کنید.
باز امتحان کنید، و نتیجه را اطلاع بدهید.
من روز دوم شکایت رو ارسال کردم حتی تماس تلفنی گرفتم در مورد جشنواره گفتن این از قوانین جشنواره هست و واقعا نمیشه کاری کرد. البته منطقی باشیم درست هم هست طرف حشنواره با کلی ترافیک رو میگیره مصرف میکنه بعد تخلیه میکنه. این کار رو کردن که نشه همچین کاری کرد.
دلیل مبلغ بالا رو هم پرسیدن گفتن دلیلش مصرف دانلودی شما درساعات رایگان هست. یعنی ساعات رایگان از ترافیک کم نمیکنه ولی اگه بین جشنواره بخواید تخلیه کنید درصدی از هزینه رو باید بدید.
- - - Updated - - -
دقیقا منم همین مشکل رو داشتم اوایل عالی بود ولی به مرور بد و بدتر شد و هر چی تماس میگیرفتم هیچ فایده ای نداشت و زیر بار نمیرفتن که سرویسشون مشکل داره
- - - Updated - - -
من کارشناس نرم افزار در یکی از سازمان های دولتی هستم کارشناسی فناوری اطلاعات رو سال 91 گرفتم.
این کیفیت خط من هست به چند دلیل.
1) سیم کشی های ساختمان کاملا مستقیم بدون وصله و نو هستند.
2) سیم کشی به هیچ عنوان از کنار برق رد نشده و کلا جدا هستند حتی در دیوار
3) فاصله ما با مرکز مخابرات حدود 300 متر هست
4) مودم و کامپیوتر کاملا سالم هستند.
درضمن خط فیبر نوری نیست. به مرکز مخابراتی ما رادیویی هست و از مرکز مخابراتی تا منزل سیم مسی. البتی فیبر نوری از کنار مخابرات ما رد شده ولی اتصال نداره.
دانلود از داخل و خارج کشور شاتل لند و هر سایتی دیگه هیچ تفاوتی نداره و نوسان سرعت شدید هست.
هیچ گونه اشکالی در کارت شبکه، مودم، کامپیوتر وجود نداره.
ویندوز 10 کاملا بروز هست.
پینگ به مودم 1 میلی ثانیه هست
من وقتی میگم مشکل از سمت من نیست همه چیز رو در نظر میگیرم ولی وقتی میبینم پشتیبانی ما رو مثل معذرت میخوام گاو فرض میکنن عصبی میشم.
درضمن این مشکل رو نه فقط من بلکه هر مشترکی که اطراف ما هست هم داره ولی باز زیر بار نمیرن که مشکل وجود داره.
چند مرکز مخابراتی در منطقه ی شما وجود دارد؟
اگر یکی است و سرویس دهنده های دیگر مثل پارس آنلاین در این مرکز خدمات می دهد و کاربری میشناسید که از ایشان خدمات می گیرند وضعیت اینترنت را جویا شوید.
مودم را به وسلیه کابل لن سیستم خود وصل بکنید و وای فای مودم را در تنظیمات مودم غیر فعال(disable) کنید.
باز امتحان کنید، و نتیجه را اطلاع بدهید.
-
-
September 20th, 2017, 01:57
#25
عضو جدید
پاسخ : درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل
یک مشکل دیگه ما اسیاتکی ها داریم ، اگر مثلا چند روز از تاریخ تمدید سرویسمون بگذره از حجم مازاد کم میکنه یا باید هزینه پرداخت کنیم بابت نگه داری و غیره چیزی که من با اکثر سرویس دهنده ها کار کردم ندیدم
.
واقعا نمیدونم این سرویس دهی اب دوغ خیاری بعد این دیگه چه داستانیه ؟
My mother told me I'd grow up to be a good man
-
-
September 20th, 2017, 02:16
#26
عضو انجمن
پاسخ : درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل
1- نماینده شاتل میتونه snr رو از روی سیتم خودشون چک کنه اگه خط مشکل دشته باشه یه سری موارد رو به شما میگن باید همزمان باهاشون برسی کنی تلفنی از جمله انتقال مودم بر روی خط الی و ...
البته اگه snr مشکل نداشته باشه این موارد اصلا چک نمیکنن.
2- اگر برسی ها به درستی انجام بشه چند نفر رو معمولا از مخابرات منطقه ارسال میکنن که مشکل رو رفع کنن اگر مشکل خارج از درب خونه شما باشه هزینه نداره ولی اگر داخل منزل باشه باید هزینه رو پرداخت کنید.
-
-
September 20th, 2017, 10:03
#27
پاسخ : درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل

نوشته اصلی توسط
deltamusic
چیزه غیر قابل باوری نیست!همه جا ارسال کارشناس هزینش با مشترکه
دوست عزیز حرفتون رو اصلاح کنید
اطلاعات و جوابتون اشتباهه
پیشنهاد من به این دوست عزیزمون اینه که برید ببینید اگر ایرانسل سمت شما 4g هستش مودم ثابت ایرانسل بگیرید که شرف داره به همه شرکتهای adsl
وب یاران وب گروه بهینه سازی سایت و خدمات آنلاین مارکتینگ
-