صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 27

موضوع: مشکل با یکی از هاستینگ ها

  1. #11
    عدم تائید ایمیل
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    نوشته ها
    0
    تشکر تشکر کرده 
    8
    تشکر تشکر شده 
    0
    تشکر شده در
    0 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل با یکی از هاستینگ ها

    نقل قول نوشته اصلی توسط 1Mizban نمایش پست ها
    سرور موضوعش فرق داره ، منم خودم همین مشکل رو داشتم
    تقصیر سرویس دهنده نیست ، وجه اتوماتیک از کارتشون کسر میشه .
    درسته
    اما اینم روشش نیست منم که دیدم واقعا از حسابشون کم شده گفتم مشکلی نیست در چند روز آینده پرداخت میکنم
    اما اینا سرور کلا خاموش کردند و رمز وی پی اس ها رو تغییر دادند و پشتیبانی هم نمیدند

  2. # ADS




     

  3. #12
    عضو انجمن Ali-718 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    محل سکونت
    اصفهان | کرمانشاه
    نوشته ها
    221
    تشکر تشکر کرده 
    169
    تشکر تشکر شده 
    346
    تشکر شده در
    271 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل با یکی از هاستینگ ها

    باید یک کتاب احکام هاستینگ نوشته بشه در این مورد ها تو این مدت خیلی از این اختلافان اینجا گزارش شده .

    شما قوانینشونو بخون شاید به به این مورد اشاره کرده باشه

  4. #13
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    نوشته ها
    415
    تشکر تشکر کرده 
    265
    تشکر تشکر شده 
    472
    تشکر شده در
    369 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل با یکی از هاستینگ ها

    نقل قول نوشته اصلی توسط enjori نمایش پست ها
    سلام
    من از یکی از هاستینگ های بزرگ ایرانی که حتما همه میشناسید چند سرور مجازی و یک سرور دارم
    وقت تمدید سرور که رسید من نخواستم تمدید کنم و هیچ هزینه ای بهشون ندادم و حرفی در مورد اینکه میخوام سرور را یا نمیخوام نزدم
    بعد این هاستینگ با من تماس گرفت که وقت تمدید سرور رسیده باید تمدید کنید من گفتم لازم ندارم گفتند باید هرینه بدید ما پول به دیتا سنتر دادیم
    به خاطر این که من بهشون پول بدم همه ی وی پی اس های منو خاموش کردند در صورتی که من پول وی پی اس ها رو کامل دادم و بدون اینکه من هزینه سرور بدم اینها پول سرور دادند به من ربطی نداره
    با هزار بحث راضی شدند وی پی اس ها رو روشن کنند اما رمز وی پی اس ها رو به من نمیدند و هیچ پشتیبانی به من نمیدن میگن وقتی پول سرور دادید میدیم
    آیا همچین حقی دارند انجام بدند ؟ ؟
    شما باید بهشون اطلاع میدادید که نمیخواید تمدید کنید. به طور مثال ما هم سرور که میگیریم دیتاسنتر ماه تا ماه قبل از موعد مقرر پول از کارت اعتباری ما کم میکنه که اگر مشتری اطلاع نده سرور رو نمیخوات پول رو ما به دیتاسنتر پرداخت کردیم.

  5. #14
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    محل سکونت
    Dubai
    نوشته ها
    908
    تشکر تشکر کرده 
    334
    تشکر تشکر شده 
    3,554
    تشکر شده در
    1,115 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل با یکی از هاستینگ ها

    سلام.

    اگر برای حرف هاتون مدرک دارید که *هیچ جوابی به ایمیل ها و تیکت های شرکت مذکور ندادید* و یا ازشون خواستید که اگر دیرکرد داشتید سرویس هاتون رو کنسل کنند و یا در همون زمان (حداقل 24 ساعت قبل از موعد تمدید) ازشون خواستید که کنسل کنند، حق با شما هست و به راحتی می تونید این موارد رو به سازمان جرایم انترنتی ارائه کنید و ازشون بخواید که شما رو برای به جریان انداختن پرونده یاری کنند.

    ما هم مشکل مشابه رو با یکی از مشتریانمون داریم که پرونده ایشان رو به همین ترتیب به جریان انداختیم و در حال انجام مراحل "تامین مدرک" هستیم که از طرف سازمان جرایم اینترنتی برای تشکیل دادگاه از ما درخواست شده.

    همینطور میتونید مدارکتون رو *بدون ذکر کلمات غیر قانونی مثل *کلاهبردار* - ***** و کلمات تحریک کننده از این قبیل، به صورت یک تاپیک در بخش انتقادات و پیشنهادات همین انجمن ارسال کنید و به شرکت مذکور بگید که بیان و جوابگوی شما باشند و اگر جوابی ندادند، این یک مدرک دیگر برای شما هست که ایشان از عمد این کار رو کردند و می تونید همین تاپیک رو هم به تامین مدرک اضافه کنید و شانس برنده شدنتون رو بیشتر کنید.

    با تشکر.

  6. تعداد تشکر ها از Aria به دلیل پست مفید


  7. #15
    عضو انجمن Desperados آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    نوشته ها
    219
    تشکر تشکر کرده 
    138
    تشکر تشکر شده 
    389
    تشکر شده در
    195 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل با یکی از هاستینگ ها

    این موضوع ییچیده و سختی نیست

    وقتی شما سرور اختصاصی تهیه می کنی به صورت ماهانه در واقع شما و سرویس دهنده طی یکماه قرارداد دارید و پس از اتمام این تاریخ در صورت تمایل هر 2 طرف قرارداد تمدید میشه وقتی شما درخواستی برای تمدید قرارداد ندادید و مراجعه نکردید قرارداد فسخ میشه سرویس هم باید کنسل بشه نمیشه که سرویس دهنده یکطرفه خودش سرویس رو تمدید کنه بدون موافقت شما و الان درخواست هزینه کنه در قانون داریم وقتی کسی برای تمدید قرارداد یا ادامه همکاری مراجعه نمی کند قرارداد فسخ میشه و به معنی عدم تمایل به ادامه هست.

    اگر میل زدن و شما جواب ندادید به این معنی هست طبق عرف و قانون که شما تمایلی به تمدید ندارید و قرارداد فسخ میشه باید سرویس رو کنسل کنند و هیچ اجازه ای ندارند که سرویس رو تمدید کنند بدون موافقت شما

    یا ازشون خواستید که اگر دیرکرد داشتید سرویس هاتون رو کنسل کنند و یا در همون زمان (حداقل 24 ساعت قبل از موعد تمدید) ازشون خواستید که کنسل کنند
    آریا جان نیازی به این 2 مورد نیست و طبق عرف و قانون در فعالیت های اقتصادی لازم نیست که پس از پایان قرار داد هر یک از طرفین یا هر 2 طرف به صورت کتبی یا حتی شفاهی اعلام کنند که ادامه نمی دهند و با تمام شدن مدت قرار داد که اینجا یکماه هست در صورت عدم ایجاد قرار داد جدید قرار داد فسخ و سرویس هم باید کنسل بشه

    به عنوان مثال فرض کنید کسی اصلاً طی یکماه قرار داد بعد از 15 روز از شروع تصادف کرد و تا 6 ماه بیمارستان باشه به نظر شما این قرار داد یکماهه باید از طرف سرویس دهنده به دلیل اینکه خریدار درخواست کنسل شدن نداده تا 6 ماه ادامه پیدا کنه و درخواست پول ؟ بدیهی هست که اینطور نیست و تمدید قرارداد لازم هست هر 2 طرف تمایل برای ادامه همکاری و تمدید سرویس را اعلام کنند.

    البته من تاپیگ گلایه شما رو هم مشاهده کردم از شرکت نام برده در اون مورد شما با ارسال ایمیل نسبت به تمدید قرارداد ابراز تمایل کردید همین طور شخص خریدار طبق ایمیل ها نسبت به تمدید سرویس اوکی داده ولی خوب وقتی چنین قرار داد های هست که 2-3 میلیون پول داره رد و بدل میشه به نظرم من مطالب شفاهی زیاد کار ساز نیست و باید رسمی باشه و حتماً شرایط لازم برای تمدید قرارداد که همان پرداخت هزینه هست را از خریدار درخواست کنید البته شما وارد هستید در این زمینه و فرموردید به دلیل اعتماد و سابقه ایشون بوده ولی خوب اعتماد همیشه حداقل در موارد اقتصادی جواب نمیده ( به نظر من هیچ جا همیشه جواب نمیده )

    P.S : یک سریال آمریکایی میدیدم ( The Unit ) یک جمله از فیلم این بود که

    - به اون اعتماد نکن
    - چرا نباید اعتماد کنم ؟
    - چون قبلاً یکبار بهش اعتماد کردی

    به نظر حرف جالبی بود
    ویرایش توسط Desperados : September 11th, 2010 در ساعت 23:40

  8. تعداد تشکر ها از Desperados به دلیل پست مفید


  9. #16
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    محل سکونت
    Dubai
    نوشته ها
    908
    تشکر تشکر کرده 
    334
    تشکر تشکر شده 
    3,554
    تشکر شده در
    1,115 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل با یکی از هاستینگ ها

    سلام.

    حرف شما درست علی رضا جان.

    بنده شما رو می شناسم (به عنوان یک کاربر) و شما هم حدوداً شناخت هایی در مورد اخلاق کاری من دارید.

    ولی در کل حرف من یک چیز هست، اگر کاربر ذکر کنه که پرداخت نمی کنه و یا کلاً جوابی نده، خوب بنده به عنوان تامین کننده سرویس، سرویس ایشان رو مسدود می کنم ولی وقتی رسماً ایمیل میزنه و میگه باز نگه دارید و من در پرداختم مشکل دارم، طبق اخلاقیات و قوانین جهانی، من نمی تونم با آبروی شرکت ایشان بازی کنم و سرویس ایشان رو مسدود کنم و در غیر این صورت من باید پاسخگو باشم که "چرا وقتی کاربر گفته مسدود نکن و بهم وقت بده برای پرداخت، شما سرخود مسدود کردید ؟" !

    شما با شرکت های خارجی کار کنید و باهاشون چند سرور داشته باشید، ببینید چقدر بهتون امتیاز میدن و چقدر هواتون رو دارند ... بعد من هوای هموطنم رو نداشته باشم ؟؟ این چه قانونی هست ؟؟ کدام منطق اینو میگه ؟؟ مخصوصی وقتی کاربر از روز اول به شما اطلاع داده که ما به دلیل مسائل شرکتی، ممکن هست چند روز دیرکرد داشته باشیم ... دیگه واقعاً چی میشه گفت ؟

    ما که شبکه جنایی و حقیقت یاب نیستیم که بخواید خودمون رو قاضی بدونیم و حق مشتری رو به دلیل تشخیص درست یا غلط خودمون ضایع کنیم پس اخلاقیات کجا رفته ؟ مشتری مداری چی میشه ؟

    با تشکر.

  10. تعداد تشکر ها از Aria به دلیل پست مفید


  11. #17
    عضو انجمن Desperados آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    نوشته ها
    219
    تشکر تشکر کرده 
    138
    تشکر تشکر شده 
    389
    تشکر شده در
    195 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل با یکی از هاستینگ ها

    نقل قول نوشته اصلی توسط Aria نمایش پست ها
    سلام.

    حرف شما درست علی رضا جان.

    بنده شما رو می شناسم (به عنوان یک کاربر) و شما هم حدوداً شناخت هایی در مورد اخلاق کاری من دارید.

    ولی در کل حرف من یک چیز هست، اگر کاربر ذکر کنه که پرداخت نمی کنه و یا کلاً جوابی نده، خوب بنده به عنوان تامین کننده سرویس، سرویس ایشان رو مسدود می کنم ولی وقتی رسماً ایمیل میزنه و میگه باز نگه دارید و من در پرداختم مشکل دارم، طبق اخلاقیات و قوانین جهانی، من نمی تونم با آبروی شرکت ایشان بازی کنم و سرویس ایشان رو مسدود کنم و در غیر این صورت من باید پاسخگو باشم که "چرا وقتی کاربر گفته مسدود نکن و بهم وقت بده برای پرداخت، شما سرخود مسدود کردید ؟" !

    شما با شرکت های خارجی کار کنید و باهاشون چند سرور داشته باشید، ببینید چقدر بهتون امتیاز میدن و چقدر هواتون رو دارند ... بعد من هوای هموطنم رو نداشته باشم ؟؟ این چه قانونی هست ؟؟ کدام منطق اینو میگه ؟؟ مخصوصی وقتی کاربر از روز اول به شما اطلاع داده که ما به دلیل مسائل شرکتی، ممکن هست چند روز دیرکرد داشته باشیم ... دیگه واقعاً چی میشه گفت ؟

    ما که شبکه جنایی و حقیقت یاب نیستیم که بخواید خودمون رو قاضی بدونیم و حق مشتری رو به دلیل تشخیص درست یا غلط خودمون ضایع کنیم پس اخلاقیات کجا رفته ؟ مشتری مداری چی میشه ؟

    با تشکر.
    ممنون آریا جان من کوچیک شما حامد هستیم

    در مورد جریان شما و این شرکت به نظر من حق با شما هست با این ایمیل هایی که مشاهده شد و شما لطف کردید در حق ایشون و یک جورایی سوء استفاده شده از لطف شما
    حالا یک سوال شما برای مشتری هاتون بعد از این جریان حتی اگر خیلی هم مشتری خوبی باشه این کار رو دوباره انجام میدین با این 3 میلیون ضرر بنا بر گفته شما ؟
    من باشم دیگه برای برادرم هم چنین کاری نمی کنم راستش :دی روی همین حساب بهتره از اول چنین کاری نکرد یا اینکه همیشه در نظر داشته باشید که حتی بهترین مشتری ها هم ممکنه از لطف شما سوء استفاده کنند و زیاد بعد از اتفاق افتادنش ناراحت نشید

  12. #18
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    محل سکونت
    Dubai
    نوشته ها
    908
    تشکر تشکر کرده 
    334
    تشکر تشکر شده 
    3,554
    تشکر شده در
    1,115 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل با یکی از هاستینگ ها

    سلام.

    اولاً من اصلاً ناراحت نیستم حامد جان (ببخشید برادر، اسمت رو با یکی از کاربرا اشتباه گرفتم ....) و در این تاپیک هم موضوع من نیستم و بهتر هست منحرف نشه به مسائل مربوط به من و مشتریانم.

    ولی در مورد موضوع کلی ای که شما اشاره کردید در ضمینه اعتماد مجدد، باید عرض کنم بله!

    من کماکان مشتریان بسیار دوست داشتی ای دارم که به هیچ عنوان حق اونها رو به خاطر اشتباه یک نفر پایمال نمی کنم.

    درضمن، هر کاری سود و ضرر خاص خودش رو داره و نمیشه انتظار داشت که همیشه سود کرد

    با تشکر.

  13. تعداد تشکر ها از Aria به دلیل پست مفید


  14. #19
    عضو انجمن Desperados آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    نوشته ها
    219
    تشکر تشکر کرده 
    138
    تشکر تشکر شده 
    389
    تشکر شده در
    195 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل با یکی از هاستینگ ها

    بنده شما رو می شناسم (به عنوان یک کاربر) و شما هم حدوداً شناخت هایی در مورد اخلاق کاری من دارید.
    بله در این مورد هم من الان سرویس دارم از شما راضی هستم و جداً از نظر فنی که حرفی توش نیست از نظر انصاف و وجدان کاری هم همیشه لطف داشتید و بهترین خدمات ارائه شده.
    امیدوارم مشتری های شما هم قدر بدونند و لطف شما رو با لطف پاسخ بدن.

  15. تعداد تشکر ها از Desperados به دلیل پست مفید


  16. #20
    عضو انجمن kingoftehran آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    نوشته ها
    487
    تشکر تشکر کرده 
    48
    تشکر تشکر شده 
    581
    تشکر شده در
    424 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل با یکی از هاستینگ ها

    به هر حال شما باید اطلاع می دادید این شرکت از اونجایی که شما را همکار می دونسته کار پرداخت را برای شما انجام داده شما باید کنسلیشن ری***ت می کردید
    .
    پارمیس هاست
    هاست،هاست ویندوز،هاست لینوکس

    سرور اختصاصی و مجازی

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 24th, 2017, 01:46
  2. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: August 4th, 2013, 16:44
  3. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: February 19th, 2013, 09:03
  4. یو هاستینگ'آموزش افزودن زبان فارسی به کنترل پنل کاربران هاستینگ '
    توسط eskelet-sokhte در انجمن مباحث و منابع آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: February 14th, 2013, 15:40

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •