-
October 2nd, 2014, 23:23
#11
عضو دائم
پاسخ : بااین مشتری بایدچه کرد؟

نوشته اصلی توسط
email1414
داداش تیکه بودیا نصیحت؟؟ :D
شوخی کردم.
خودم هم خیلی نصیحت میکنم بعضی دوستان رو.
ماکه وارداینکار شدیم وانشاالله حالا حالاها هستیم...
ولی اینطوری آدم دوروزه پیر میشه.
چقدرصبر خب؟
شاید منظورم رو بد رسوندم
خواستم بگم داشتن هاستینگ سخترین شغل دنیاست اما بعضی ها فکر میکنند خیلی سادست پس هرکاری که میخوان باید بشه و بعضی ها هم برای تفریح میان تو این کار
اما کسی که هاستینگ داره میفهمه چی میگم
کسی که هاستینگ داره اگه واقعا براش مهم هست کارش شاید هرگز از دست استرس ها خلاص نشه و همیشه یک استرس همراهشه ک نکنه خدا نکرده براش مشکلی پیش بیاد و هزار دردسر
با این همه استرس باز هم هاستینگ ها صبورترین انسان ها هستند که با قیمت پایین کار میکنند و پشتیبانی دائمی هم باید داشته باشند
خب با این همه زحمت و رنج لطفا اجازه ندید هرکسی هم بهتون هرچی برسه بگه
اگه مشتریتون مثل این آقا بی ادبه آقا بگو پولت مال خودت لاقل با انسان هایی کار کنید که درکتون کنند
کسی که پشتیبانی یاهو میخواد باید بره هاست درپید بگیره چون به هزار دلیل ممکنه یاهو طرف از بین بره یا حتی آیدی دی اکتیو بشه
اونوقت طرف میاد تو یاهو هزار جور توهین میکنه و تازه هزار جا هم میگه فلانی کلاه برداره در حالی که حتی به خودش زحمت نمیده سایت رو ی چک کنه
من منظور بدی نداشتم
لپ مطلب این بود به کارتون ارزش بدید و نذارید هرکسی از راه رسید هرچی بهتون بگه
ببخشید اگه با حرفم دلخورت کردم داداش
منظور بدی نداشتم
-
تعداد تشکر ها از vahab00 به دلیل پست مفید
-
October 2nd, 2014 23:23
# ADS
-
October 2nd, 2014, 23:24
#12
پاسخ : بااین مشتری بایدچه کرد؟
سرویسش رو کنسل کنید.
بکاپ بهش بدید.
پولش رو برگردونید.
خیلی راحت!
-
-
October 2nd, 2014, 23:38
#13
پاسخ : بااین مشتری بایدچه کرد؟
وهاب عزیز گفتند که یاهو پشتیبانی نکنید ولی چت انلاین بزارید ؟
الان یعنی یاهو چت آفلاین هست یا ما اشتباه میکنیم؟ :دی
دوست من email1414 عزیز اتفاقا چند روز پیش یکی از دوستان به بنده مراجعه کرده بودن و از شما سوال میکردن و میگفتند که پول ایشون رو برگشت نمیدید و شماره تماس هم جواب نمیدید و حتی سه روزه بنده خدا تیکت زده پاسخی از سوی شما نگرفته است. با توجه به سوابقی که شما توی انجمن دارید همه شما رو دیگه میشناسند این تاپیک های داستان مانند رو نزنید سطح انجمن میاد پایین البته اینو هم بگم مشتری شماست به دیگران دوستان مربوط نمیشه!
این مشکلات کوچک رو باید خودتون حل کنید البته فکر کنم در ادبیات هیچوقت کم نمیارید . و بهتره از این تخصص برای راضی نگه داشتن مشتری استفاده کنید تا اینکه ناراضی باش و انواع فحش و اینا رو بهتون بگه .
یا اینکه شما رو تهدید کنه کار هاستینگ کار بسیار دشواریه که سختی های خودش رو داره.
اگر واقعا نمیتونید پشتیبانی کنید بهتره اینکار دست بکشید یا فقط این یوزر مشکل داره پولش رو پس بدید و بگید قادر به ادامه سرویس دهی به شما نیستیم.
امیدوارم از حرفای بنده ناراحت نشید .
یا حق
-
تعداد تشکر ها از mehrshad13and11 به دلیل پست مفید
-
October 2nd, 2014, 23:47
#14
عضو دائم
-
تعداد تشکر ها ازvahab00 به دلیل پست مفید
-
October 2nd, 2014, 23:59
#15
پاسخ : بااین مشتری بایدچه کرد؟

نوشته اصلی توسط
vahab00
یعنی هی این حرفای منو ی ایرادی بگیر

آقا ما تسلیم اما منظورم این بود که یک سیستمی مثل لایوزیلا نصب کنید که اگه هم کاربر نیاز به گفتوگوی آنلاین داشت از اون اقدام کنه
یاهو محل مناسبی نیست
حالا بیا مارو بزن

شوخی کردم داداش؛
شما بزرگواری
بله درسته اینو هم قبول دارم یاهو محل مناسبی نیست . اگر هم شماره تماس بخوایم بدیم باید یه خط جدا بگیریم چون الان مشتری داریم هر دقیقه به شماره شخصی تماس میگیرن خواب برای ما نذاشتن!
همون تیکت بهترین گزینه ست.
-
تعداد تشکر ها ازmehrshad13and11 به دلیل پست مفید
-
October 3rd, 2014, 00:02
#16
پاسخ : بااین مشتری بایدچه کرد؟

نوشته اصلی توسط
vahab00
یعنی هی این حرفای منو ی ایرادی بگیر

آقا ما تسلیم اما منظورم این بود که یک سیستمی مثل لایوزیلا نصب کنید که اگه هم کاربر نیاز به گفتوگوی آنلاین داشت از اون اقدام کنه
یاهو محل مناسبی نیست
حالا بیا مارو بزن

عزیز اختیار دارین.
زوپیم روی سایت هست امااستفاده نمیکنند.
کلا بایاهو حال میکنند واصلا نه تیکت میزنن و...
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
mehrshad13and11
شوخی کردم داداش؛
شما بزرگواری
بله درسته اینو هم قبول دارم یاهو محل مناسبی نیست . اگر هم شماره تماس بخوایم بدیم باید یه خط جدا بگیریم چون الان مشتری داریم هر دقیقه به شماره شخصی تماس میگیرن خواب برای ما نذاشتن!
همون تیکت بهترین گزینه ست.

سلام.
ببینید این تاپیک روزدم چون شاید مشتری های دیگه این چنینی هم بود.
بدنیست که جوابی واسشون داشته باشم وعاقلانه ترین تصمیم روبرای سرویس های اونا بگیرم.
میتونم شماره تماس یا هزچیزی ازاین دوستی که گفته تیکت زده وپولی براش ارسال نشده داشته باشم؟
اصلا ماتیکتی برای بازگشت وجه ونارضایتی دریافت نکردیم عزیز.
- - - Updated - - -
میترسم تاپیک شلوغ بشه دیگه.
لطفا تاپیک بسته بشه یادوستان به هیچ وجه ادامه ندن دیگه.
ممنون ازهمه دوستانی که بنده رو راهنمائی کردن.
پول ایشون برگشت داده میشه.
کاربر عزیز mehrshad13and11 هم در خصوصی بابنده دررابطه بااین کاربری که گفتیددرارتباط باشید
-
تعداد تشکر ها از email1414 به دلیل پست مفید
-
October 3rd, 2014, 00:06
#17
عضو دائم
پاسخ : بااین مشتری بایدچه کرد؟

نوشته اصلی توسط
mehrshad13and11
شوخی کردم داداش؛
شما بزرگواری
بله درسته اینو هم قبول دارم یاهو محل مناسبی نیست . اگر هم شماره تماس بخوایم بدیم باید یه خط جدا بگیریم چون الان مشتری داریم هر دقیقه به شماره شخصی تماس میگیرن خواب برای ما نذاشتن!
همون تیکت بهترین گزینه ست.

داداش منم به شوخی گفتم
بله شماره تماس هم دردسرهایی داره
و کلا جز شماره ثابت برای پشتیبانی شماره دیگه ای قرار ندید که دردسر زیاد است البته این سلیقه ای هست

نوشته اصلی توسط
email1414
عزیز اختیار دارین.
زوپیم روی سایت هست امااستفاده نمیکنند.
کلا بایاهو حال میکنند واصلا نه تیکت میزنن و...
- - - Updated - - -
امیدوارم از این حرفم ناراحت نشید
اما این ضعف مدیریتی شماست
شرمنده اما باید میگفتم چون ی مثال قدیمی هست که میگه
نوع برخورد دیگران با شما حاصل رفتار شما با دیگران است
همیشه سعی کنید اعتدال رعایت بشه
برای پشتیبانی و... حتما بگید تیکت کنند
میخواد بک آپ ری استور کنه ؟ تیکت کنید بنده و سایر همکاران درخدمتتون هستند
مشکل هست ؟ تیکت کنید بنده و سایر همکاران درخدمتتون هستند
اسپانسری هاست میخواد ؟ تیکت کنید بنده درخدمتتون هستم .پاسخ : آقا حوصله تیکت ندارم ! شما : شرمندم عزیز اما ما پشتیبانی ما فقط از طریق تیکت هست
فردا اگه مشکلی هم باشه کاربر میدونه ک باید تیکت کنه و همینطور
خیلی راحت میشه از این همه دردسر خلاص شد و مشکلات اینچنینی
البته نظر منه شاید سایر دوستان نظراتشون متفاوت باشه
من ویرایش پستتون رو دیر دیدم و دیگه به تاپیک پاسخ نخواهم داد
یا حق
-
تعداد تشکر ها ازvahab00 به دلیل پست مفید
-
October 3rd, 2014, 00:09
#18
پاسخ : بااین مشتری بایدچه کرد؟

نوشته اصلی توسط
vahab00
داداش منم به شوخی گفتم
بله شماره تماس هم دردسرهایی داره
و کلا جز شماره ثابت برای پشتیبانی شماره دیگه ای قرار ندید که دردسر زیاد است البته این سلیقه ای هست
امیدوارم از این حرفم ناراحت نشید
اما این ضعف مدیریتی شماست
شرمنده اما باید میگفتم چون ی مثال قدیمی هست که میگه
نوع برخورد دیگران با شما حاصل رفتار شما با دیگران است
همیشه سعی کنید اعتدال رعایت بشه
برای پشتیبانی و... حتما بگید تیکت کنند
میخواد بک آپ ری استور کنه ؟ تیکت کنید بنده و سایر همکاران درخدمتتون هستند
مشکل هست ؟ تیکت کنید بنده و سایر همکاران درخدمتتون هستند
اسپانسری هاست میخواد ؟ تیکت کنید بنده درخدمتتون هستم .پاسخ : آقا حوصله تیکت ندارم ! شما : شرمندم عزیز اما ما پشتیبانی ما فقط از طریق تیکت هست
فردا اگه مشکلی هم باشه کاربر میدونه ک باید تیکت کنه و همینطور
خیلی راحت میشه از این همه دردسر خلاص شد و مشکلات اینچنینی
البته نظر منه شاید سایر دوستان نظراتشون متفاوت باشه
خب ببینید شمادرست میگین.
ولی وقتی به یه کاربرمیگی فقط ازطریق تیکت درخدمتیم ودریاهو جواب نمیدی میبینی تو همه انجمن ها تاپیک زده شد فلانی کلاهمون روبرداشت ورفت.
خب یه جورایی نمیشه...
من سعی میکنم دیگه جواب این آقا روندم تاوقتی تیکت بزنن...
-
-
October 3rd, 2014, 01:18
#19
پاسخ : بااین مشتری بایدچه کرد؟

نوشته اصلی توسط
␑ Deev ␑
شما باید این مشتریان کنار بیاید.
به هر حال سطح کاری شما و مجموعتون مرتبط با همین گروه از مشتریان هست.
دیو جان حرفت سنگین بودا به خصوص !! --- > به هر حال سطح کاری شما و مجموعتون مرتبط با همین گروه از مشتریان هست.
-
تعداد تشکر ها از amireza21 به دلیل پست مفید