با سلام خدمت دوستان و اساتید یکی از سرور های ما توی ovh این هفته به یکسری مشکلات پیدا کرده دیتا سنتر تیکت زیر را میده , سرور قطع میشه:
کد:Dear Customer, Our monitoring system, has just detected a defect on your server ns308131.ovh.net (ns308131.ovh.net). This defect was noted at 2013-08-29 19:02:52 Our technicians, who work 24 hours a day, have also received this alert. However, they may be conducting another intervention and we are unable to give you a precise time. You will be informed at the beginning of the intervention by email. While waiting for the intervention of our teams, you always have the possibility of hardware reboot in the manager. Logs: ---------------------- PING ns308131.ovh.net (94.23.235.200) from 213.186.33.13 : 56(84) bytes of data. From 213.186.33.13: Destination Host Unreachable From 213.186.33.13: Destination Host Unreachable From 213.186.33.13: Destination Host Unreachable From 213.186.33.13: Destination Host Unreachable From 213.186.33.13: Destination Host Unreachable From 213.186.33.13: Destination Host Unreachable --- 94.23.235.200 ping statistics --- 10 packets transmitted, 0 packets received, +6 errors, 100% packet loss
بعد از این بعد نیم ساعت تیکت زیر را میده و سرور به حالت عادی برمیگرده
کد:Dear Sir or Madam, Our monitoring system does not detect any more defects on your server ns308131.ovh.net (ns308131.ovh.net) Last defect was detected on: 2013-08-29 20:53:05 Your server does not require any type of intervention, that is why your planned intervention has been removed from our task list. Logs: ---------------------- PING ns308131.ovh.net (94.23.235.200) from 213.186.33.13 : 56(84) bytes of data. From 213.186.33.13: Host is alive From 213.186.33.13: Host is alive From 213.186.33.13: Host is alive From 213.186.33.13: Host is alive From 213.186.33.13: Host is alive From 213.186.33.13: Host is alive --- 94.23.235.200 ping statistics --- 10 packets transmitted, 10 packets received, 0 errors, 0% packet loss
بنظر شما مشکل کجاست؟






پاسخ با نقل قول
اگر دیدین تیکت اومد که رفع شده و رفع نشوده بود مجدد تیکت سرور ریستارت کنید که مجدد گرازش خطا به واحد حوادث ارسال بشه 1 ساعت زمان بگذارید 4 بار اینطور بشه مطمئن باشید خودشون دستی پاسخ میدن و شرح مشکل می کنند همان طوری که کاربر ما شبکه سرور نابود کرده بود و از شبکه خارج شده بود 4 بار این حرکت تکرار کردم تا دست اخر تیکت دادند مشکل از تنظیمات شبکه سرور هست و با رسکیو مد برید فلان جا و فلان جا فلان کار کنید تا حل شود ! این ها که جواب تیکت نمی دهند راهنمایی کامل کردند...پس به این نتیجه میرسیم زمانی که سرور شما از شبکه خارج شود دی لیست تابلو وضعیت سرور ها و دیتاسنتر و رک های دیتاسنتر نشان میده که سرور شما دان هست و برای اعتبار دیتاسنتر چندان جالب نیست و مطمئئنن پی گیر هستند.
