تاریخ تاپیکتون رو دیدم + خودتون هم مطلع بودید که من اون دوره فرصت زیادی نداشتم بیام wht (با توجه به جمله آخر) .... وقتی فرصت اومدن به wht را نداشتم لابد مشکلاتی وجود داشته. پس انتظارتون از اینکه من باید میومدم به شما که نه کاربر من هستید نه هیچی رو حمایت میکردم یه خورده غیر منطقی هست. اگر کاربر من بودید و کوتاهی شده بود حق داشتید همچین انتظاری داشته باشید.
من به شما پیغام خصوصی دادم اون زمان و توقع ندارم که مشکل من رو حل میکردید ولی توقع دارم که به کسی که راجع به این دیتاسنتر پرسیده بگید چون بازم با راهنمایی شما خریدی انجام میشه و بعد طرف به مشکل میخوره و اونی که گفته عالیه نیستش که جوابی بده
در مورد اینکه میگید باهاشون مشکل داشتید فکر نمیکنم مورد شما رو بشه اسمش گذاشت مشکل. همه این ها قابل حل هست.
اگر چیزی نیست پس چی قابل حل هست ؟ باید مشکلی وجود داشته باشه که حل بشه دیگه ؟ پس قطعا مشکل داشتم
در مورد اینکه ساپورت دیر جواب شما رو میده یا شیفت ها با هم هماهنگ نیستن من چنین موردی ندارم. از هر 10 تیکت که ما میزنیم 9 تاش زیر نیم ساعت جواب میاد. (اکثرا که با چت یا تلفنی حل میکنیم) اونایی هم که زمان لازم داشته واسه بررسی بهم گفتن الان نمیرسیم مثلا 5 ساعت دیگه بررسی میشه
من از طریقه ایمیل پشتیبانی میگرفتم و الانم همه ایمیل هارو دارم اگر لازم باشه میتونم بزارم تا ببینید با تاخیر چند ساعته و حتی چند روزه جواب میدادن ...
در مورد جریمه کلا ما ایرانی ها سر خوشیم ! دوست عزیز من که حتی کارم سطح خیلی پایینتر از اونها هست چهار تا پرداخت دیر و زود میشه حساب کتابم قاطی میشه. وقتی فاکتور 10 روز قبل از موعد ایجاد میشه و زمان میزنه که مهلت پرداخت فلان روز شما چرا میخوای 3 روز اونورتر پرداخت کنی ؟ به موقع پرداخت کن که جریمه نشی .
سر خوش ؟ واسه 2 پوند تاخیر 7 پوند جریمه زدن بعد من سر خوشم ؟
حداقل وقتی وکیل وصی مردم میشید کمی عادل باشید چون 2/5 برابر مبلغ اصلی جریمه زدن خیلی مسخرس ! به نظر من که اسمش کلاهبرداری هست نه جریمه ...
در مورد امنیت پایین یا بالا بودن سختیش یه درخواست پشتیبانی هست که بهشون بگید من امینت دیفالت سرور برام کمه . اکانت من رو secure کنید . تغییرات لازم رو براتون میدادن. اما در کل امنیت 100% نیست در مورد اینکه بعضی از سرورهاشون امنیت پایین داره شکی نیست اما اگه یکم باهاشون مکاتبه میکردید شما رو روی سرورهای امن تر منتقل میکنند.
در رابطه با امنیت فکر کنم چیز خنده داریه که من ازشون بخوام منو رو یه سرور امن منتقل کنند ! چون هرکسی که پول میده واسه هاست دوست داره سایتش رو یه سرور امن باشه و نیازی به گفتن نیست ...
در مورد برگشت پول هم نمیدونم مشکلتون چی بوده که طول کشیده . من به شخصه برگشت پول به حساب تا حالا ازشون نداشتم و هر چی بوده برگشت به اکانت بوده که راحت انجام دادن.
مشکل این بود که حدود چند هفته طول کشید تا قبول کنند پولو پس بدن و وقتیم که قبول کردن پول پس داده نشد آخرم بعد چند ماه رفتیم تو پشتیبانی انلاینشون و باالاخره متقاعدشون کردیم پولو پس بدن ...
طی این مدت که باهاشون کار کردم مشکل حادی ندیدم که بخواد دیتاسنتر زیر سوال بره. هر چی بوده با چهار تا مکاتبه حل شده. با 4 تا از مدیران ارشدشون هم دوست هستیم تقریباً . یک اکانت منیجر هم دارم که مستقیما تلفنی و چت در تماس هستیم که مشکلات کوچیک و بزرگمون رو بررسی میکنه و حتی چون زیاد باهاش در ارتباط بودم صدای من رو میشناسه.
خوب قطعا منی که فقط یه هاست سالیانه دارم با شمایی که چند تا سرور ازشون داری فرق میکنم و دروغی هم ندارم بگم اگر لازم هست بگید تا ایمیل هارو بزارم که چقدر ناهماهنگ بودن و از هر 10 تا کلمه 9تاش معذرت خواهی بود ...
فک میکنم شما هم اگه وقتی مشکلی داشتی درست بهشون توضیح میدادی، پرداخت هات به موقع بود و یکم سطح توقعت از خریدی که میکنی بیش از حد نبود به چنین مشکلاتی بر نمیخوردی.
توقع ؟ الان من دقیقا کجای حرفام باعث شده شما فکر کنید سطح توقعم بالاست ؟ 180 تومن پول برای 5 گیگ هاست ... نوشتن پشتیبانی 24 ساعته ولی ...