نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

موضوع: برسی وضعيت نمايندگان nic

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن parsibox آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    نوشته ها
    320
    تشکر تشکر کرده 
    15
    تشکر تشکر شده 
    389
    تشکر شده در
    223 پست

    پیش فرض برسی وضعيت نمايندگان nic

    من سوال دارم.
    این که شما میگید خودتون ۱۸۰۰ میخرید و ۱۸۰۰ هم میفروشید و کارمزد هم نمیگیرید.
    پس این چه سودی داره؟
    آیا واقعا خودتون هم ۱۸۰۰ میگیرید؟
    خداوکیلی یه نفر این موضوع را برای ما شفاف کنه.
    09132677411 محسن داوری برنامه نویس PHP , NODEJS
    ارائه ی نمایندگی و پنل ارسال پیام کوتاه
    پنل رایگان پیام کوتاه برای مساجد و هیئت های مذهبی

  2. تعداد تشکر ها از parsibox به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    277
    تشکر تشکر کرده 
    249
    تشکر تشکر شده 
    314
    تشکر شده در
    248 پست

    پیش فرض پاسخ : برسی وضعيت نمايندگان nic

    سلام

    فكر كنم چند موضوع را روشن كنم بد نباشه

    1- نمايندگاني كه از فروش بالاي برخوردار باشند ديگه وديعه نميدهند و براي هر سفارش در هر زمان بصورت انلاين يونيت خود را تهيه ميكنند . در نتيجه نماينده پول خودش را نميخوابونه البته اين موضوع تا حالا شامل 5 شركت و ... شده است

    2- نماينده اي كه يونيت خود را 1800 ميده حتما دليلي داره . البته باز اين شامل چند مورد هست .
    +يا اينكه تازه كاره و ميخواد پولي را كه به نيك داده بازگردونه با فروش يونيت چون اگر اين كار را نكنه قيمت يونيت بر اساس مقدار فروش ان محاسبه ميشود مثلا يونيت داده 2500 تومان ولي نتوانسته به حد تعريف شده نيك بررسه و يونيت براي خودش 4000 تومان محاسبه ميشود كه در كل ضرر هست .
    + يا اينكه نماينده مصرف خودش به حدي هست كه از جدول تخفيف 75 درصدي هم رد ميكنه و مابقي را براي تبليغات يا رضايت دوستان و .... ارائه ميدهد و اصلا براش مهم نيست كه سودي كنه يا خير
    + يا نماينده يك سياست كاري خاصي داره كه هم شامل دو مورد بالا ميشه و هم با اين كار امتياز خاصي را ميتونه تهيه كنه كه در حال حاظر نميشه گفت

    من يك سئوال دارم . جناب اميري چرا كاربران بايد براي استفاده از سامانه زرين پال بشما درصد بدهند در صورتي كه بانك ملت بدون كارمزد اين سرويس را به انها ارائه ميدهد
    پاسخ را خودم ميدهم . چون يا امكان بستن قرار داد و شرايط ان را ندارند يا اينكه توانايي ايجاد و كد نويسي ان مراحل را ندارند در نتيجه به شما مراجعه ميكنند اگر غير از اين هست خوشحال ميشوم بدانم .

    يا جناب مدير چرا كاريران در انجمن ها عضو ميشوند . ايا نميتوانند خودشان انجمن راه اندازي كنند و انجا را مديريت و روز كنند ؟

    در كل سياست كاري ميتواند يك پروژه را تعريف و براي هر بخش ان هدفي ايجاد كند كه فقط مديران ان كاملا از ان اطلاع دارند

  4. #3
    عضو انجمن amiri113 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    نوشته ها
    852
    تشکر تشکر کرده 
    1,315
    تشکر تشکر شده 
    1,642
    تشکر شده در
    853 پست

    پیش فرض پاسخ : برسی وضعيت نمايندگان nic

    نقل قول نوشته اصلی توسط mibfa نمایش پست ها
    من يك سئوال دارم . جناب اميري چرا كاربران بايد براي استفاده از سامانه زرين پال بشما درصد بدهند در صورتي كه بانك ملت بدون كارمزد اين سرويس را به انها ارائه ميدهد
    پاسخ را خودم ميدهم . چون يا امكان بستن قرار داد و شرايط ان را ندارند يا اينكه توانايي ايجاد و كد نويسي ان مراحل را ندارند در نتيجه به شما مراجعه ميكنند اگر غير از اين هست خوشحال ميشوم بدانم .

    يا جناب مدير چرا كاريران در انجمن ها عضو ميشوند . ايا نميتوانند خودشان انجمن راه اندازي كنند و انجا را مديريت و روز كنند ؟

    در كل سياست كاري ميتواند يك پروژه را تعريف و براي هر بخش ان هدفي ايجاد كند كه فقط مديران ان كاملا از ان اطلاع دارند
    :دی
    البته فکر ميکنم اينجا جای اين بحث ها نباشه.
    اما در مواردی که ميتونم جواب ميدم :دی ولی فکر نميکنم اين بحث به نتيجه برسه! چون ظاهرا دو نماينده nic حاضر در اين تالار ها به دلايل خاصی دارند کار ميکنن که توجيه شدنش برای ما سخت هستش!

    در مورد زرين پال بايد عرض کنم که سياست کاری زرين پال بر مبنای 2.5% هستش!
    اين که کاربران زرين پال رو ترجيح ميدند به دلايل مختلفی هستش که دو مورد رو شما ذکر کرديد.
    ولی من برای شما ميتونم مثال هایی بزنم که حتی کابرانی که امکان عقد قرار داد با بانک ملت رو هم حتی داشتند به سمت بانک نرفتند و زرين پال رو ترجيح دادند.
    (با اينکه سيستم مورد استفاده اونها هم سيستمی بود که ميتونستند با يک رقم خيلی جزئی ماژول اون رو تهيه کنند.)
    دو دليل بالا رو شما ذکر کرديد و دليل سوم رو هم من عرض ميکنم. برای مثال دروازه بانک ملت رو عرض ميکنم که هر روز تغيير پيدا ميکنه و تا حالا 3 نسخه مختلف ارائه داده و تو همين روزها هم نسخه 4 اون فعال ميشه (:دی البته اگر بشه.) پس پايداری سيستم دليل سوم استفاده از زرين پال هستش! به نظر شما دروازه پرداخت بانکی که 2 هفته در سال غير فعال باشه دروازه پرداخت قابل اعتمادی هستش ؟ 100 در صد نه و اين دليل ديگه ای برای استفاده از زرين پال هستش!

    يا برای مدير تالار ها، خوب اينها هم تالاری راه انداختن و از اين تالار دارن تبليغات ميگيرن و سود ميکنن، کاری که همه سايت ها ميکنن!

    اما در مورد يونيت آی آر هنوز هيچ توجيه قانع کننده ای وجود نداره (البته برای ما) و 100 درصد برای شما که داخل گود هستيد دليل قانع کننده ای وجود داره و اين باعث شده اين موضوع هم به نفع ما باشه (تهيه يونيت به بهترين قيمت) و هم به نفع شما باشه 100 درصد (به دلايلی که برای خود نمايندگان مشخص هستش.)


    در هر حال ما خوشحاليم و اميدواريم هميشه همينطور باشه.


    با تشکر
    علی امیری
    تاييد مالی آنلاين دامنه های ملی (ir) در سايت sa1601.ir
    مشاهده تعرفه های روزانه اس ای 1601

  5. تعداد تشکر ها از amiri113 به دلیل پست مفید


  6. #4
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    277
    تشکر تشکر کرده 
    249
    تشکر تشکر شده 
    314
    تشکر شده در
    248 پست

    پیش فرض پاسخ : برسی وضعيت نمايندگان nic

    در كل من موارد سود نمايندگان را اعلام كردم . در تايپك قبلي خود

    1- تامين مصرف يونيت خود ( در صورتي توجيه است كه بالاي 3500 هزار يونيت خودشان مصرف داشته باشند
    2- مشتري يابي و ارائه محصولات ديگر خود به مشتريان حتي اگر كاربر ان محصول را خريداري نكند ولي همين مقدار تبليغات براي ان مدير ارزش دارد چون ديگر لازم نيست براي محصول ديگر خود هزينه تبليغات كند
    3- اعتبار سنجي و اهداف بلند مدت . فكر كنم تا چند مدت ديگه متوجه خواهيد شد تعقيرات كلي در سازمان ثبت دامنه البته كاري به زير نماينده ها ندارد
    4- گردش مالي شركت
    5- و .....

    موفق باشيد

  7. تعداد تشکر ها از mibfa به دلیل پست مفید


  8. #5
    عضو انجمن amiri113 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    نوشته ها
    852
    تشکر تشکر کرده 
    1,315
    تشکر تشکر شده 
    1,642
    تشکر شده در
    853 پست

    پیش فرض پاسخ : برسی وضعيت نمايندگان nic

    متاسفانه اين سود نکردن ها باعث شده بعضی از فروشنده ها (که متعهد هم هستند) انگيزه ای برای انجام کار سريع و با کيفيت و حتی چک کردن يک حساب بانکی ساده رو هم نداشته باشن!
    تاييد مالی آنلاين دامنه های ملی (ir) در سايت sa1601.ir
    مشاهده تعرفه های روزانه اس ای 1601

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. افزودن وضعيت سفارش جديد
    توسط milad1375 در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 15th, 2017, 23:26
  2. تكنولو‍‍ژي ajax ازواقعيت تا دروغ
    توسط programmer2014 در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: June 8th, 2014, 03:59
  3. داونلود اسكريپت نشان دهنده وضعيت سرور
    توسط alireza88 در انجمن اسکریپت های دیگر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: October 13th, 2010, 00:26

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •