صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

موضوع: نا رضایتی و بی مسئولیتی شرکت وب داده

  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    نوشته ها
    1
    تشکر تشکر کرده 
    11
    تشکر تشکر شده 
    8
    تشکر شده در
    2 پست

    پیش فرض نا رضایتی و بی مسئولیتی شرکت وب داده

    سلام دوستان
    من مدتیه با وب داده کار میکنم و ازشون چند سرور اختصاصی گرفته بودم..تا همین چند ماه پیش راضی بودم اما این اواخر به شدت اذیت کردند
    ======
    1-فردا تاریخ سررسید سرورهای منه..6 روز پیش برای من فاکتور صادر کردند دقیقا با قیمتهای ماه قبل..از قیمت ارز که بگذریم من 2 سرورم رو از ماه قبل کنسل کردم ولی کلا ایشون باز برای 4 سرور فاکتور صادر کردن و حتی زحمت ویرایش هم به خودشون ندادن
    2-من سه روزه تیکت زدم برای اصلاح فاکتور به قیمت روز ارز و حذف فاکتور دو سرور که تا الان هیچ پاسخی دریافت نکردم
    3-ماه پیش همراه با نواسانات ارز ایشون قیمت هر یورو رو برای من نزدیک به 3000 تومان بیشتر از جاهای دیگه حساب کردن و در جواب تیکت اعلام کردن که فاکتور این دیتاسنتر به صورت انبوه صادر میشه و تاریخ تمدید سرور شما الان نیست و تا سررسیدش که ما پرداخت میکنیم ارز بالاتر میره
    4-بنده برای انتقال سرورهام به پنل دیگری و اینکه تو این قیمت ارز هزینه ستاپ ندم ماه قبل پس از پرداخت صورتحسابم درخواست کد انتقال کردم که کلا حرفشون این بود این ماه نمیشه نمیدیم ماه بعد میدیم! دلیل هم خواستم فقط گفتن امکانش نیست! در صورتی که من هزینه ستاپ سرورها رو هم پرداخت کرده بودم! در صورتی که جناب ایزدی خودشون گفته بودن ماه بعد کد انتقال رو میدیم!
    5-ایشون بعد از جواب های بی ربط و نامربوط دو بار برای دادن روبوت سروهای هتزنر به من تاریخ تعیین کردن که خب مشخصه باز اینکارو نکردن!!!
    6-دو ماه قبل بی دلیل به من اعلام کردن دو عدد از 4 سرور من مشکل داره از طرف دیتاسنتر و باید فایلهام رو سریعا منتقل کنم که خب با هر سختی بود من اینکارو کردم..دوباره چند روز بعد دو سرور دیگه من از دسترس خارج شد و ایشون گفتن اینا هم مشکل داره باید منتقل بشه که بعد از چند روز که هیچ سروری در اختیار من قرار ندادن و اینکه این دو سرور برای بکاپ استفاده میشدن که کنسلشون کردم!!!
    ======
    بخاطر بالا بودن ارز و اینکه نمیتونستم سرور جدید از جای دیگه بگیریم این دو ماه رو هم مجبور شدم با این شرکت بی مسئولیت کار کنم
    آقای ایزدی اینجا هر روز آنلاین میشن ولی زحمت جواب دادن به تیکتها رو به خودشون نمیدن
    من ماه قبل هم که یکی از دوستان اینجا تاپیک زده بودن اومدم نارضایتی خودم رو اعلام کردم که بلافاصله جناب ایزدی تو تیکتها پیداشون شد و گفتن یا پستهای فوروم رو پاک کن یا کل اطلاعات سرورت رو حذف میکنم و دیگه سرویسی به شما ارائه نمیدیم!!
    لطفا تاپیک رو قفل نکنید تا دوستان دیگه ای هم که مشکل دارن اعلام کنند
    ممنون

  2. تعداد تشکر ها از Notronify10 به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #2
    عضو دائم
    تاریخ عضویت
    Oct 2008
    محل سکونت
    Neverland
    نوشته ها
    3,019
    تشکر تشکر کرده 
    1,897
    تشکر تشکر شده 
    8,821
    تشکر شده در
    4,186 پست

    پیش فرض پاسخ : نا رضایتی و بی مسئولیتی شرکت وب داده

    بچه خوبیه الان میاد برات فیکسش میکنه

  5. #3
    عضو انجمن artuore آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    208
    تشکر تشکر کرده 
    52
    تشکر تشکر شده 
    326
    تشکر شده در
    220 پست

    پیش فرض پاسخ : نا رضایتی و بی مسئولیتی شرکت وب داده

    نقل قول نوشته اصلی توسط Notronify10 نمایش پست ها
    سلام دوستان
    من مدتیه با وب داده کار میکنم و ازشون چند سرور اختصاصی گرفته بودم..تا همین چند ماه پیش راضی بودم اما این اواخر به شدت اذیت کردند
    ======
    1-فردا تاریخ سررسید سرورهای منه..6 روز پیش برای من فاکتور صادر کردند دقیقا با قیمتهای ماه قبل..از قیمت ارز که بگذریم من 2 سرورم رو از ماه قبل کنسل کردم ولی کلا ایشون باز برای 4 سرور فاکتور صادر کردن و حتی زحمت ویرایش هم به خودشون ندادن
    2-من سه روزه تیکت زدم برای اصلاح فاکتور به قیمت روز ارز و حذف فاکتور دو سرور که تا الان هیچ پاسخی دریافت نکردم
    3-ماه پیش همراه با نواسانات ارز ایشون قیمت هر یورو رو برای من نزدیک به 3000 تومان بیشتر از جاهای دیگه حساب کردن و در جواب تیکت اعلام کردن که فاکتور این دیتاسنتر به صورت انبوه صادر میشه و تاریخ تمدید سرور شما الان نیست و تا سررسیدش که ما پرداخت میکنیم ارز بالاتر میره
    4-بنده برای انتقال سرورهام به پنل دیگری و اینکه تو این قیمت ارز هزینه ستاپ ندم ماه قبل پس از پرداخت صورتحسابم درخواست کد انتقال کردم که کلا حرفشون این بود این ماه نمیشه نمیدیم ماه بعد میدیم! دلیل هم خواستم فقط گفتن امکانش نیست! در صورتی که من هزینه ستاپ سرورها رو هم پرداخت کرده بودم! در صورتی که جناب ایزدی خودشون گفته بودن ماه بعد کد انتقال رو میدیم!
    5-ایشون بعد از جواب های بی ربط و نامربوط دو بار برای دادن روبوت سروهای هتزنر به من تاریخ تعیین کردن که خب مشخصه باز اینکارو نکردن!!!
    6-دو ماه قبل بی دلیل به من اعلام کردن دو عدد از 4 سرور من مشکل داره از طرف دیتاسنتر و باید فایلهام رو سریعا منتقل کنم که خب با هر سختی بود من اینکارو کردم..دوباره چند روز بعد دو سرور دیگه من از دسترس خارج شد و ایشون گفتن اینا هم مشکل داره باید منتقل بشه که بعد از چند روز که هیچ سروری در اختیار من قرار ندادن و اینکه این دو سرور برای بکاپ استفاده میشدن که کنسلشون کردم!!!
    ======
    بخاطر بالا بودن ارز و اینکه نمیتونستم سرور جدید از جای دیگه بگیریم این دو ماه رو هم مجبور شدم با این شرکت بی مسئولیت کار کنم
    آقای ایزدی اینجا هر روز آنلاین میشن ولی زحمت جواب دادن به تیکتها رو به خودشون نمیدن
    من ماه قبل هم که یکی از دوستان اینجا تاپیک زده بودن اومدم نارضایتی خودم رو اعلام کردم که بلافاصله جناب ایزدی تو تیکتها پیداشون شد و گفتن یا پستهای فوروم رو پاک کن یا کل اطلاعات سرورت رو حذف میکنم و دیگه سرویسی به شما ارائه نمیدیم!!
    لطفا تاپیک رو قفل نکنید تا دوستان دیگه ای هم که مشکل دارن اعلام کنند
    ممنون
    قبل از خرید بهتر بود پرس و جو میکردید . نماد الکترونیکی دفتر معتبر شماره معتبر و .....
    کلودربات ارائه دهنده فضای ابری



  6. #4
    عضو جدید s619 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    نوشته ها
    34
    تشکر تشکر کرده 
    55
    تشکر تشکر شده 
    21
    تشکر شده در
    18 پست

    پیش فرض پاسخ : نا رضایتی و بی مسئولیتی شرکت وب داده

    نقل قول نوشته اصلی توسط Notronify10 نمایش پست ها
    سلام دوستان
    من مدتیه با وب داده کار میکنم و ازشون چند سرور اختصاصی گرفته بودم..تا همین چند ماه پیش راضی بودم اما این اواخر به شدت اذیت کردند
    ======
    1-فردا تاریخ سررسید سرورهای منه..6 روز پیش برای من فاکتور صادر کردند دقیقا با قیمتهای ماه قبل..از قیمت ارز که بگذریم من 2 سرورم رو از ماه قبل کنسل کردم ولی کلا ایشون باز برای 4 سرور فاکتور صادر کردن و حتی زحمت ویرایش هم به خودشون ندادن
    2-من سه روزه تیکت زدم برای اصلاح فاکتور به قیمت روز ارز و حذف فاکتور دو سرور که تا الان هیچ پاسخی دریافت نکردم
    3-ماه پیش همراه با نواسانات ارز ایشون قیمت هر یورو رو برای من نزدیک به 3000 تومان بیشتر از جاهای دیگه حساب کردن و در جواب تیکت اعلام کردن که فاکتور این دیتاسنتر به صورت انبوه صادر میشه و تاریخ تمدید سرور شما الان نیست و تا سررسیدش که ما پرداخت میکنیم ارز بالاتر میره
    4-بنده برای انتقال سرورهام به پنل دیگری و اینکه تو این قیمت ارز هزینه ستاپ ندم ماه قبل پس از پرداخت صورتحسابم درخواست کد انتقال کردم که کلا حرفشون این بود این ماه نمیشه نمیدیم ماه بعد میدیم! دلیل هم خواستم فقط گفتن امکانش نیست! در صورتی که من هزینه ستاپ سرورها رو هم پرداخت کرده بودم! در صورتی که جناب ایزدی خودشون گفته بودن ماه بعد کد انتقال رو میدیم!
    5-ایشون بعد از جواب های بی ربط و نامربوط دو بار برای دادن روبوت سروهای هتزنر به من تاریخ تعیین کردن که خب مشخصه باز اینکارو نکردن!!!
    6-دو ماه قبل بی دلیل به من اعلام کردن دو عدد از 4 سرور من مشکل داره از طرف دیتاسنتر و باید فایلهام رو سریعا منتقل کنم که خب با هر سختی بود من اینکارو کردم..دوباره چند روز بعد دو سرور دیگه من از دسترس خارج شد و ایشون گفتن اینا هم مشکل داره باید منتقل بشه که بعد از چند روز که هیچ سروری در اختیار من قرار ندادن و اینکه این دو سرور برای بکاپ استفاده میشدن که کنسلشون کردم!!!
    ======
    بخاطر بالا بودن ارز و اینکه نمیتونستم سرور جدید از جای دیگه بگیریم این دو ماه رو هم مجبور شدم با این شرکت بی مسئولیت کار کنم
    آقای ایزدی اینجا هر روز آنلاین میشن ولی زحمت جواب دادن به تیکتها رو به خودشون نمیدن
    من ماه قبل هم که یکی از دوستان اینجا تاپیک زده بودن اومدم نارضایتی خودم رو اعلام کردم که بلافاصله جناب ایزدی تو تیکتها پیداشون شد و گفتن یا پستهای فوروم رو پاک کن یا کل اطلاعات سرورت رو حذف میکنم و دیگه سرویسی به شما ارائه نمیدیم!!
    لطفا تاپیک رو قفل نکنید تا دوستان دیگه ای هم که مشکل دارن اعلام کنند
    ممنون
    دقیقا همین مشکلات رو بنده باهاشون دارم ٬ چندین ماه پیش قبل از خرید ازشون پرسیدم مشکلی با انتقال سرور ندارید گفتند خیر اگر Abuse زیادی نداشته باشید براتون انتقال میدیم ٬ سرور رو تهیه کردم مدتی بعد که بعضا سرور به مشکل میخورد و ایشون هم هر ۵-۶ روز جواب تیکت ها رو میداد تصمیم گرفتم سرور رو انتقال بدم حدود 3 ماه بنده بهشون میگفتم لطفا سرور رو انتقال بدید جناب ایزدی هم جواب میدادند ( تیکت ها رو ۵-۶ روز یکبار جواب میدادند ) فاکتور این ماه در دیتاسنتر ایجاد شده باید پرداخت کنید تا کد انتقال رو واستون ارسال کنیم شاید باورتون نشه اما 3 ماه به این شکل عمل کردند ٬ تا اینکه یک روز یکی از همکارانشون با بنده تماس گرفتند که سرور از سمت دیتاسنتر به مشکل خورده و باید انتقال بدید هر چقدر ازشون پرسیدم چه مشکلی ایجاد شده بنده باید بدونم ٬ هیچ چیزی نگفتند ٬ همچنان هم این قضیه رو باهاشون دارم
    ویرایش توسط s619 : October 9th, 2018 در ساعت 18:19

  7. تعداد تشکر ها از s619 به دلیل پست مفید


  8. #5
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    237
    تشکر تشکر کرده 
    607
    تشکر تشکر شده 
    404
    تشکر شده در
    278 پست

    پیش فرض پاسخ : نا رضایتی و بی مسئولیتی شرکت وب داده

    سلام. سعی کنید از این فرد سرور تهیه نکنید ، ایشون در بازار اصلی دنبال دلار میگرده موقع تمدید 3هزارتومن روی هر دلار میکشه روش...
    (سعی کن تو این انجمن زیاد به کسی اعتماد نکنی) از این آدما زیاد هست تو این انجمن


  9. #6
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Nov 2015
    نوشته ها
    159
    تشکر تشکر کرده 
    1,427
    تشکر تشکر شده 
    441
    تشکر شده در
    249 پست

    پیش فرض پاسخ : نا رضایتی و بی مسئولیتی شرکت وب داده

    صبر کنید الان mizban97 به تمامی سوالات شما جواب خواهد داد.

  10. #7
    عضو دائم mhiizadi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    2,098
    تشکر تشکر کرده 
    1,944
    تشکر تشکر شده 
    3,682
    تشکر شده در
    2,418 پست

    پیش فرض پاسخ : نا رضایتی و بی مسئولیتی شرکت وب داده

    نقل قول نوشته اصلی توسط Notronify10 نمایش پست ها
    سلام دوستان
    من مدتیه با وب داده کار میکنم و ازشون چند سرور اختصاصی گرفته بودم..تا همین چند ماه پیش راضی بودم اما این اواخر به شدت اذیت کردند
    ======
    1-فردا تاریخ سررسید سرورهای منه..6 روز پیش برای من فاکتور صادر کردند دقیقا با قیمتهای ماه قبل..از قیمت ارز که بگذریم من 2 سرورم رو از ماه قبل کنسل کردم ولی کلا ایشون باز برای 4 سرور فاکتور صادر کردن و حتی زحمت ویرایش هم به خودشون ندادن
    2-من سه روزه تیکت زدم برای اصلاح فاکتور به قیمت روز ارز و حذف فاکتور دو سرور که تا الان هیچ پاسخی دریافت نکردم
    3-ماه پیش همراه با نواسانات ارز ایشون قیمت هر یورو رو برای من نزدیک به 3000 تومان بیشتر از جاهای دیگه حساب کردن و در جواب تیکت اعلام کردن که فاکتور این دیتاسنتر به صورت انبوه صادر میشه و تاریخ تمدید سرور شما الان نیست و تا سررسیدش که ما پرداخت میکنیم ارز بالاتر میره
    4-بنده برای انتقال سرورهام به پنل دیگری و اینکه تو این قیمت ارز هزینه ستاپ ندم ماه قبل پس از پرداخت صورتحسابم درخواست کد انتقال کردم که کلا حرفشون این بود این ماه نمیشه نمیدیم ماه بعد میدیم! دلیل هم خواستم فقط گفتن امکانش نیست! در صورتی که من هزینه ستاپ سرورها رو هم پرداخت کرده بودم! در صورتی که جناب ایزدی خودشون گفته بودن ماه بعد کد انتقال رو میدیم!
    5-ایشون بعد از جواب های بی ربط و نامربوط دو بار برای دادن روبوت سروهای هتزنر به من تاریخ تعیین کردن که خب مشخصه باز اینکارو نکردن!!!
    6-دو ماه قبل بی دلیل به من اعلام کردن دو عدد از 4 سرور من مشکل داره از طرف دیتاسنتر و باید فایلهام رو سریعا منتقل کنم که خب با هر سختی بود من اینکارو کردم..دوباره چند روز بعد دو سرور دیگه من از دسترس خارج شد و ایشون گفتن اینا هم مشکل داره باید منتقل بشه که بعد از چند روز که هیچ سروری در اختیار من قرار ندادن و اینکه این دو سرور برای بکاپ استفاده میشدن که کنسلشون کردم!!!
    ======
    بخاطر بالا بودن ارز و اینکه نمیتونستم سرور جدید از جای دیگه بگیریم این دو ماه رو هم مجبور شدم با این شرکت بی مسئولیت کار کنم
    آقای ایزدی اینجا هر روز آنلاین میشن ولی زحمت جواب دادن به تیکتها رو به خودشون نمیدن
    من ماه قبل هم که یکی از دوستان اینجا تاپیک زده بودن اومدم نارضایتی خودم رو اعلام کردم که بلافاصله جناب ایزدی تو تیکتها پیداشون شد و گفتن یا پستهای فوروم رو پاک کن یا کل اطلاعات سرورت رو حذف میکنم و دیگه سرویسی به شما ارائه نمیدیم!!
    لطفا تاپیک رو قفل نکنید تا دوستان دیگه ای هم که مشکل دارن اعلام کنند
    ممنون
    سلام .

    با توجه به شرایط ارزی؛ امکان ارائه فاکتور 10 روز قبل از سر رسید سرور را نداریم و دقیقا همان موقع باید فاکتور را ایجاد و ارسال کنیم .

    شما آزاد هستید سرور هایتان را کنسل و از هر جایی که مایلید سرور تهیه کنید؛ ما به هیچ وجه مجبور نیستیم یورو 12 تومان از شما بگیریم و خودمان مجبور شویم با یورو 17 هزار تومان سرور هایتان را تمدید کنیم .

    از عنوان تایپیک تان کامل مشخص است که این یک تایپیک تخریبی است؛ اگر قصد به تخریب باشد؛ ما نیز هیچ تمایلی به ادامه سرویس دهی به شما نخواهیم داشت .

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط s619 نمایش پست ها
    دقیقا همین مشکلات رو بنده باهاشون دارم ٬ چندین ماه پیش قبل از خرید ازشون پرسیدم مشکلی با انتقال سرور ندارید گفتند خیر اگر Abuse زیادی نداشته باشید براتون انتقال میدیم ٬ سرور رو تهیه کردم مدتی بعد که بعضا سرور به مشکل میخورد و ایشون هم هر ۵-۶ روز جواب تیکت ها رو میداد تصمیم گرفتم سرور رو انتقال بدم حدود 3 ماه بنده بهشون میگفتم لطفا سرور رو انتقال بدید جناب ایزدی هم جواب میدادند ( تیکت ها رو ۵-۶ روز یکبار جواب میدادند ) فاکتور این ماه در دیتاسنتر ایجاد شده باید پرداخت کنید تا کد انتقال رو واستون ارسال کنیم شاید باورتون نشه اما 3 ماه به این شکل عمل کردند ٬ تا اینکه یک روز یکی از همکارانشون با بنده تماس گرفتند که سرور از سمت دیتاسنتر به مشکل خورده و باید انتقال بدید هر چقدر ازشون پرسیدم چه مشکلی ایجاد شده بنده باید بدونم ٬ هیچ چیزی نگفتند ٬ همچنان هم این قضیه رو باهاشون دارم
    سلام مجدد خدمت شما.


    شما نیز آزاد هستید که سرور اختصاصی تان را کنسل و از هر جای دیگری سرویس را تهیه کنید؛ علی رغم اینکه به طور واضح به تیکت شما با اسکرین شات و سندیت پاسخ داده شده است؛ همچنان این رفتار را دارید .
    ویرایش توسط mhiizadi : October 9th, 2018 در ساعت 22:06

  11. #8
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    نوشته ها
    1
    تشکر تشکر کرده 
    11
    تشکر تشکر شده 
    8
    تشکر شده در
    2 پست

    پیش فرض پاسخ : نا رضایتی و بی مسئولیتی شرکت وب داده

    نقل قول نوشته اصلی توسط mhiizadi نمایش پست ها
    سلام .

    با توجه به شرایط ارزی؛ امکان ارائه فاکتور 10 روز قبل از سر رسید سرور را نداریم و دقیقا همان موقع باید فاکتور را ایجاد و ارسال کنیم .

    شما آزاد هستید سرور هایتان را کنسل و از هر جایی که مایلید سرور تهیه کنید؛ ما به هیچ وجه مجبور نیستیم یورو 12 تومان از شما بگیریم و خودمان مجبور شویم با یورو 17 هزار تومان سرور هایتان را تمدید کنیم .

    از عنوان تایپیک تان کامل مشخص است که این یک تایپیک تخریبی است؛ اگر قصد به تخریب باشد؛ ما نیز هیچ تمایلی به ادامه سرویس دهی به شما نخواهیم داشت .
    جناب ایزدی من جز شما از 2 جای دیگه سرور دارم که هر دو 6 روز قبل فاکتور رو صادر میکنن و با نوسان ارز خودشون اصلاح میکنن و احتیاج نیست من تیکت ارسال کنم و بعد از 4 روز هیچ پاسخی دریافت نکنم!!
    بله حتما شما کد انتقال بنده رو بدید با کمال میل از حضورتون مرخص میشم!!!
    حداقل رو حرف خودتون که ماه پیش گفتین 20 روز دیگه انتقال بدید بمونید لطفا!!!!

  12. #9
    عضو دائم mhiizadi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    2,098
    تشکر تشکر کرده 
    1,944
    تشکر تشکر شده 
    3,682
    تشکر شده در
    2,418 پست

    پیش فرض پاسخ : نا رضایتی و بی مسئولیتی شرکت وب داده

    نقل قول نوشته اصلی توسط Notronify10 نمایش پست ها
    جناب ایزدی من جز شما از 2 جای دیگه سرور دارم که هر دو 6 روز قبل فاکتور رو صادر میکنن و با نوسان ارز خودشون اصلاح میکنن و احتیاج نیست من تیکت ارسال کنم و بعد از 4 روز هیچ پاسخی دریافت نکنم!!
    بله حتما شما کد انتقال بنده رو بدید با کمال میل از حضورتون مرخص میشم!!!
    حداقل رو حرف خودتون که ماه پیش گفتین 20 روز دیگه انتقال بدید بمونید لطفا!!!!
    متاسفانه طی ماه های گذشته محدودیت های شدیدی داشته ایم ؛ از جمله بسته شدن قسمت Server Trasnfers یا عدم تحویل سفارشات جدید را داشته ایم که از سمت این دیتاسنتر اعمال شده است .
    اگر قابلیت دادن کد انتقال را داشتیم؛ حتما و بی شک این کار را میکردیم تا کاربرانی مثل شما برای ما تایپیک های تخریب کننده ی این چنینی ایجاد نکنند .

    در هر صورت ؛ اگر هر گونه نا رضایتی از بابت قیمت سرور؛ هزینه ارز حساب شده و ... دارید؛ میتوانید سرور ها را کنسل کنید .
    در این میان نه ما راضی به ضرر شما هستیم و نه راضی هستیم شما فکر کنید ما در حال گرفتن پول بیشتر یا فکر های این چنینی هستیم .
    ویرایش توسط mhiizadi : October 9th, 2018 در ساعت 22:15

  13. تعداد تشکر ها از mhiizadi به دلیل پست مفید


  14. #10
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    نوشته ها
    1
    تشکر تشکر کرده 
    11
    تشکر تشکر شده 
    8
    تشکر شده در
    2 پست

    پیش فرض پاسخ : نا رضایتی و بی مسئولیتی شرکت وب داده

    نقل قول نوشته اصلی توسط mhiizadi نمایش پست ها
    متاسفانه طی ماه های گذشته محدودیت های شدیدی داشته ایم ؛ از جمله بسته شدن قسمت Server Trasnfers یا عدم تحویل سفارشات جدید را داشته ایم که از سمت این دیتاسنتر اعمال شده است .
    اگر قابلیت دادن کد انتقال را داشتیم؛ حتما و بی شک این کار را میکردیم تا کاربرانی مثل شما برای ما تایپیک های تخریب کننده ی این چنینی ایجاد نکنند .
    الان مشکل من چیه شما محدودیت دارید و باز هم طلبکار هستید از مشتری؟من هزینه ستاپ 4 سرور رو پرداخت کردم و الان کد انتقال 2 سرور رو میخوام!
    شما که نمیتونید اینکار رو بکنید بفرمائید و انقدر از تخریب وجهه از دست رفتتتون حرف نزنید چون فقط من نیستم که مشکل دارم با شما!
    درضمن تا تاپیک ایجاد نشه اینجا شما پیداتون نمیشه برای پاسخگویی..مثل ماه پیش!

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 12th, 2017, 00:26
  2. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: July 3rd, 2014, 04:27
  3. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: July 4th, 2010, 10:53

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •