نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: آیا مشترک شاتل هستید یا بوده اید؟ اگر بله درصد رضایت شم

رأی دهندگان
28. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • کاملاً رضایت دارم

    3 10.71%
  • رضایت دارم

    3 10.71%
  • متوسط

    7 25.00%
  • ضعیف

    4 14.29%
  • بسیار ضعیف

    11 39.29%
صفحه 1 از 5 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 47

موضوع: درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

  1. #1
    عضو انجمن SixthElement آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    نوشته ها
    269
    تشکر تشکر کرده 
    258
    تشکر تشکر شده 
    442
    تشکر شده در
    263 پست

    45 درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

    سلام دوستان

    چند وقت پیش به اشتباه از شرکت شاتل سرویس اینترنت بی سیم گرفتیم که خوب اوایل راضی کننده بود. اما بعد از مدتی (احتمالاً بعد از طوفان تهران) کلاً دچار افت کیفیت سرویس به شکل وحشتناکی شدند. خلاصه بعد از روزها و ساعتها کل کل با بخش پشتیبانی این شرکت طی 68 تماس ثبت و ضبط شده و برو بیای سر کاری به اصطلاح کارشناسان بسیار بی سواد این شرکت گرامی تصمیم به پس دادن سرویس و قطع اشتراک گرفتیم. متاسفانه در نهایت بی احترامی و دور از جان شما خر فرض کردن و سنگ قلاب کردن ما درمدت چند روز به بهانه اینکه از زمان قرارداد شما 4 روز گذشته و شما 7 گیگا بایت ترافیک داشتید (در صورتی که سرویس قطع بوده و با توجه به 256k بودن سرویس و در اوج خرابی به اذعان کارشناسان این شرکت نمیدونم چطور این داده جابجا شده) مبلغی به ما بازگردونده نمیشه. خوب تا اینجاش که هیچ مبلغ اصلاً عدد قابل توجهی نیست. گفتیم بهشون که خوب حالا پول ما رو که نمیدید حرومتون، این آنتن بی خاصیتی که کلی هم گرون تر به ما فروختید رو وردارید ببرید و پول ما رو پس بدید، در جواب میگن کارشناس باید بیاد بررسی کنه !!!! والا نمی فهمم این دیگه چه صیغه ایه. از طرفی هم کارشناسشون میگه به ما ربطی نداره. آنتن روخود شما خریدید و پس نمی گیریم.

    نمیدونم جایی هست که بتونیم بابت این سرویس بدشون که به ما دادند و خسارت دو ماه قطع و وصلی و درنهایت به مشکل خوردن پروژه های ما و حقوق پرداخت شده به کارکنان در ازای کار نکرده رو گرفت ؟ یا حد اقل جایی شکایت کرد از این دوستان که الکی و بی جهت به خودشون شرکت سرویس دهنده برتر کشور رو ندن. باور کنید شرکت های خیلی کوچیکتر از اینا واقعاً هم احترام بیشتری به آدم میگذارند و هم سرویس بهتری میدن. این مشکل فقط مشکل ما نیست. به دلیل فعالیتمون با چندین شرکت و سازمان کوچیک و بزرگ در تماس هستیم ، بدون اغراق کسی از دوستان ما نیست که مثل سابق ازشون راضی باشه.

    حالا گذشته از این صحبتها به نظر شما کاری میشه کرد ، یا جایی برای شکایت وجود داره؟ برای تمام صحبت هام مدرک و سند دارم که در صورت صلاحدید میتونم به معرض عام بگذارم.

    پیروز باشید.

  2. تعداد تشکر ها از SixthElement به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #2
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    محل سکونت
    ArAk
    نوشته ها
    775
    تشکر تشکر کرده 
    1,039
    تشکر تشکر شده 
    1,312
    تشکر شده در
    999 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

    بهشون بگو میرم اتحادیه و نظام صنفی از شما شکایت میکنم
    چون این مربوط به شکایات اینترنتی نیست مربوط به اتحادیه است ( از اتحادیه حساب می برند :-ی )


  5. #3
    عضو انجمن SixthElement آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    نوشته ها
    269
    تشکر تشکر کرده 
    258
    تشکر تشکر شده 
    442
    تشکر شده در
    263 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

    والا اینا خدا رو بنده نیستند. چه برسه به اتحادیه و صنف بی نظم ما ... من واقعاً کف می کنم چطور اینقدر رک میگن همین که هست. خیلی از مشتریانشون هم نا راضی هستنو به موقعی شاتل واقعاً خوب بود اما الان نمیدونم چرا اینطوری شدن. فقط اخلاق خوب اپراتورهاشون مونده که اونم کم کمک داره بد میشه...

  6. #4
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    محل سکونت
    ArAk
    نوشته ها
    775
    تشکر تشکر کرده 
    1,039
    تشکر تشکر شده 
    1,312
    تشکر شده در
    999 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

    اتحادیه وقتی مراجعه کنین تماس بگیرند احظار کنند تهدید بر ابطال مجوز ببینند میبینید چجوری رام می شوند :| گوش ندهند هم پیگیر باشید به جای باریکتر می رسد


  7. #5
    عضو انجمن slashflash آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    نوشته ها
    114
    تشکر تشکر کرده 
    283
    تشکر تشکر شده 
    263
    تشکر شده در
    210 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

    دوست عزیز ، به نتیجه ای نمیرسید ، همانطوری که دوستمون گفت آخرش به جای باریک کشیده میشه که باز هم شما نمیتونید به نتیجه ای برسید.

    شرکت نامبرده ، شرکت کوچیکی نیست ، اگر هم کار به دادگاه و ... برسه ، که نمیرسه باز هم حق رو به اون شرکت میدند.

    چون شما تنها هستید ، حالا اگر مثلاً 10 20 نفر رو جمع میکردید که از شرکت نامبرده ناراضی بودند و مشکل شمارو داشتند ، شاید میشد به نتیجه ای رسید...

    در رابطه با کارشناسان هم باید بگم فقط اون شرکت اینطوری نیست ، تمام شرکت های ارایه ای دی اس ال اینطوری هستند ( در تمام جواب ها هم میگن مودم رو خاموش روشن کنید ، مشکل همگانی هستش ، لنگر افتاده روی سیم ها ! و ... )

    آنتن هم میتونید باز ازش استفاده کنید از شرکت های دیگه میتونید بگیرید بگید آنتن دارید فقط هزینه اشتراک رو ازتون میگیرند.
    :: گروه 98 طرح :: ارائه خدمات : طراحی و کدنویسی تحت وب

  8. #6
    عضو جدید moalax آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2014
    نوشته ها
    65
    تشکر تشکر کرده 
    12
    تشکر تشکر شده 
    153
    تشکر شده در
    113 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

    کار به مراجع قانونی بکشه کوتاه میان ولی باید بدونید که چکار کنید

  9. #7
    عضو انجمن sitetheme آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    نوشته ها
    451
    تشکر تشکر کرده 
    1,441
    تشکر تشکر شده 
    499
    تشکر شده در
    401 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

    من قبلا شاتل داشتم کامل راضی بود .شاید اگر از مخابرات مدتی سرویس بگیرید خیلی شاتل رو مهربون تر توصیف کنید (جدی میگم)
    به دانش فنی شاتل خیلی بیشتر اعتماد دارم تا مخابرات اصلا مخابرات کلا صرف نظر...!

  10. #8
    عضو انجمن sht-design آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2014
    محل سکونت
    My Love Iran ...
    نوشته ها
    412
    تشکر تشکر کرده 
    78
    تشکر تشکر شده 
    848
    تشکر شده در
    592 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

    كل اينترنت ايران متاسفانه همين مشكل رو داره حالا امروز شما ميگيد شاتل
    ديروز گفتند مخابرات
    فردا ميگن يه شركت ديگه
    تا وقتي نظارت درستي نباشد مشكلات همينجور پابرجا است

    نميدونم اين خبر يا تهديد رو شنيديد كه نمايندگان مجلس اعلام كردند اگر وزير ارتباطات پهناي باند رو افزايش بده استيضاحش ميكنند ؟
    پس خيلي خيلي ببخشيد وقتي به خاطر پهناي باند اينجوري ميگن پس هرچي سرعت اينترنت شما پايين تر باشه اونها راضي تر هستند

  11. تعداد تشکر ها از sht-design به دلیل پست مفید


  12. #9
    عضو انجمن fanous_m آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    320
    تشکر تشکر کرده 
    30
    تشکر تشکر شده 
    705
    تشکر شده در
    521 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

    دوست عزیز سرت رو الکی درد نیار
    اینجا ایرانه
    بیخیال بشو
    گروه فناوری اطلاعات آرات -- 75-22878355 **** 09128891091 ***** fanous_m@yahoo.com **** mr.robat@gmail.com
    www.aratweb.com
    وایبر - تلگرام : 09369861607

  13. تعداد تشکر ها از fanous_m به دلیل پست مفید


  14. #10
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

    نقل قول نوشته اصلی توسط SixthElement نمایش پست ها
    سلام دوستان

    چند وقت پیش به اشتباه از شرکت شاتل سرویس اینترنت بی سیم گرفتیم که خوب اوایل راضی کننده بود. اما بعد از مدتی (احتمالاً بعد از طوفان تهران) کلاً دچار افت کیفیت سرویس به شکل وحشتناکی شدند. خلاصه بعد از روزها و ساعتها کل کل با بخش پشتیبانی این شرکت طی 68 تماس ثبت و ضبط شده و برو بیای سر کاری به اصطلاح کارشناسان بسیار بی سواد این شرکت گرامی تصمیم به پس دادن سرویس و قطع اشتراک گرفتیم. متاسفانه در نهایت بی احترامی و دور از جان شما خر فرض کردن و سنگ قلاب کردن ما درمدت چند روز به بهانه اینکه از زمان قرارداد شما 4 روز گذشته و شما 7 گیگا بایت ترافیک داشتید (در صورتی که سرویس قطع بوده و با توجه به 256k بودن سرویس و در اوج خرابی به اذعان کارشناسان این شرکت نمیدونم چطور این داده جابجا شده) مبلغی به ما بازگردونده نمیشه. خوب تا اینجاش که هیچ مبلغ اصلاً عدد قابل توجهی نیست. گفتیم بهشون که خوب حالا پول ما رو که نمیدید حرومتون، این آنتن بی خاصیتی که کلی هم گرون تر به ما فروختید رو وردارید ببرید و پول ما رو پس بدید، در جواب میگن کارشناس باید بیاد بررسی کنه !!!! والا نمی فهمم این دیگه چه صیغه ایه. از طرفی هم کارشناسشون میگه به ما ربطی نداره. آنتن روخود شما خریدید و پس نمی گیریم.

    نمیدونم جایی هست که بتونیم بابت این سرویس بدشون که به ما دادند و خسارت دو ماه قطع و وصلی و درنهایت به مشکل خوردن پروژه های ما و حقوق پرداخت شده به کارکنان در ازای کار نکرده رو گرفت ؟ یا حد اقل جایی شکایت کرد از این دوستان که الکی و بی جهت به خودشون شرکت سرویس دهنده برتر کشور رو ندن. باور کنید شرکت های خیلی کوچیکتر از اینا واقعاً هم احترام بیشتری به آدم میگذارند و هم سرویس بهتری میدن. این مشکل فقط مشکل ما نیست. به دلیل فعالیتمون با چندین شرکت و سازمان کوچیک و بزرگ در تماس هستیم ، بدون اغراق کسی از دوستان ما نیست که مثل سابق ازشون راضی باشه.

    حالا گذشته از این صحبتها به نظر شما کاری میشه کرد ، یا جایی برای شکایت وجود داره؟ برای تمام صحبت هام مدرک و سند دارم که در صورت صلاحدید میتونم به معرض عام بگذارم.

    پیروز باشید.
    یک سری پورت های امنیتی روی برخی سرویس هامون هست که فقط با آنها کار میکنیم بعد چند وقت دیدیم نمیشه دیگه کار کرد.

    به پشتیبانی گفتیم چرا اینجوریه چی کار کردید؟ گفتند بررسی میشه تماس میگیریم. آخر تماس گرفتن به دلیل مسائل امنیتی پورت هاتون را بستیم :- | گفتیم خانوم چه امنیتی باز کنید ما داریم کار میکنیم گفتن نمیشه باید بسته بمونه :- |

    همیشه برای دفتر کارتون از چندین مرکز نت تهیه فرمائید ، ما خیلی راحت سوئیچ کردیم رو نت دیگرمون و شاتل را برای کارهای خیلی معمولی دیگه استفاده میکنیم.

    یا حق
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


صفحه 1 از 5 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: July 30th, 2017, 17:03
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: June 21st, 2017, 17:51
  3. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: December 10th, 2014, 12:31
  4. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: November 29th, 2013, 16:02

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •