صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

موضوع: به نظر شما این حرف منطقی هست ؟

  1. #1
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    محل سکونت
    Dubai
    نوشته ها
    908
    تشکر تشکر کرده 
    334
    تشکر تشکر شده 
    3,554
    تشکر شده در
    1,115 پست

    پیش فرض به نظر شما این حرف منطقی هست ؟

    سلام.

    خلاصه می کنم و از بردن اسم به دلیل قوانین جهانی ماضورم.

    شخصی پس از گرفتن وقت ما به مدت بیش از 5 ساعت (دو روز متوالی) در چت یاهو، سروری از ما با 10000 جور چونه و اعصاب خراب کردن خریدند و من براشون سرور را مجانی راید کردم، همینطور ویندوز سرور Enterprise رایگان براشون نصب کردم و همینطور 5 آی پی رایگان براشون به صورت مجانی اضافه کردم که بد خلقی من از دلشون در بیاد (باور کنید خسته شده بودم ...) !

    پس از تحویل سرور بعد از 24 ساعت زمان نصب سرور، ایشون شروع کردند به سوال جواب کردن من در مورد Hyper-V و دوباره بیش از 5 ساعت اشک من رو دروردند !

    آخرش هم گفتند ESX میخواند و ما گفتیم باید SLI RAID Controller داشته باشید که گفتند نمی خوان و مسولیت سرور و مشکلاتش بدون RAID رو قبول کردند.

    از اونجایی که ما فقط ESXi رو به صورت رسمی پشتیبانی می کنیم، از سایت VMWare آخرین نشخه ESX رو دانلود کردیم و برای ایشون نصب کردیم.

    چشمتون روز بد نبینه، ایشون اومدن و گفتن CPU Usage خیلی بالا هست و مشکل سرور هست و من مورد رو به دیتاسنتر گزارش دادم و ایشان گفتند که Hardware هیچ مشکلی نداره و طبق بررسی های ما، مشکل از software هست و به دلیل Self Managed بودن سرور، گفتند در صورت تمایل مشتری مبنی بر بررسی و برطرف کردن مشکل، هزینه ساعتی دریافت خواهد شد.

    ایشون شروع کردند به تکرار حرف خودشون که نه مشکل سرور هست و ESX هیچ تنظیماتی نداره و شما دارید زور میگید !

    خلاصه بعد از 4 ساعت بحث و پافشاری ایشون مبنی بر مشکل از سرور، من به دیتاسنتر گفتم لطفاً یا مشکل ایشون رو حل کنید یا سرور رو Cancel کنید که من از دست ایشون راحت بشم چون دیگه اعصاب این بحث غیر حرفه ای رو ندارم و ایشون قبول نمی کنند که سواد نداشتن ایشون ربطی به ما نداره که دیتاسنتر بدین شرح پاسخ داد:

    Hello Aria,


    The process using 25% CPU is sfcbd which is ESX watchdog service. Basically this is an ESX component on an unmanaged box, the proper course of action for your customer is to take is complaint to the vendor of his own installed platform.

    In a nut shell, we are not willing to manage this customer's ESX installation for the cost of an unmanaged service.

    I believe we have gone about as far as we can given the circumstances...


    Thanks,
    و برای اثبات صحبت هاشون، عکس از SSH سرور ایشون ارسال کردند که دستور TOP در حال اجرا بود و مشکل رو نشون میداد و من این پاسخ رو به ایشون ارائه دادم و چند لحضه بعد ایشون گفتند که "اوووو، مشکل رو دوستم پیدا کرد و مشکل در اصل از دیتاسنتر شما هست که بلد نیست ESX ورژن درست نصب کنه"

    و اینطور نشون دادند که جواب دیتاسنتر اشتباه هست و ایشون خوشون مشکل رو فهمیدند ...!

    حدوداً 6 ساعت وقت من رو گرفتند تا هیمن الان که به دلیل اینکه ما Chat Support نداریم، مجبور شدم برای آرامش خودم و پایمال نشدن حق مشتریانم که به من نیاز دارند، ایشون رو Ignore کنم و ازشون محترمانه خواستم که اگر مشکلی بود، طبق قوانین همه دیتاسنتر ها، تیکت بزنند تا مورد بررسی بشه.

    در هر حال، من فقط دوست دارم بدونم به نظر شما، این طرز رفتار ایشون درست هست و اینکه ایشون بگند شما بلد نیستید و تجربه خوبی شد که دیگه از شما خرید نکنم و ... کار درستی هست ؟

    با تشکر.

  2. تعداد تشکر ها ازAria به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #2
    عضو دائم TukaNet آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    نوشته ها
    1,432
    تشکر تشکر کرده 
    898
    تشکر تشکر شده 
    3,419
    تشکر شده در
    1,984 پست

    پیش فرض پاسخ : به نظر شما این حرف منطقی هست ؟

    شما هم یه تجربه کسب کردی که به یوزر ساپورت آنلاین و چتی ندی چون اکثر افراد
    جنبه این کار رو ندارند ، انقدر سوال و ایراد مطرح می کنند که مخ آدم سوت میکشه
    ویرایش توسط TukaNet : April 3rd, 2010 در ساعت 11:53

  5. تعداد تشکر ها ازTukaNet به دلیل پست مفید


  6. #3
    مدیر کل Vahid آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    نوشته ها
    2,724
    تشکر تشکر کرده 
    435
    تشکر تشکر شده 
    6,991
    تشکر شده در
    2,087 پست

    پیش فرض پاسخ : به نظر شما این حرف منطقی هست ؟

    سلام آریا جان
    شما اگه دقت کرده باشه شرکت های بزرگ فقط Chat ساپورت رو برا sales میزاره و برای Tech Support میگه کاری دارید تیکت کنید
    شما یا خیلی خاطر مشتریتو میخواستی اومدی Tech ساپورت چت گذاشتی یا خیلی ......
    یکی از دلایلی که خیلی از دوستان از کار هاستینگ فرار میکنند همین هست , .......
    برای پیش رفت در علم آسانسوری وجود ندارد پله ها را باید پیاده رفت /./ همیشه این یادتان باشد که دست بالای دست بسیار است.
    يادمان باشد براي يك بار ايستادن صد ها بار افتاده ايم /./ بک آپ مهمترین رمز موفقیت هاستینگ /./ امنیت مطلق نیست.
    ارتباط مستقیم با من :
    Admin -{(@)}- WebHostingTalk . ir

  7. تعداد تشکر ها ازVahid به دلیل پست مفید


  8. #4
    عضو انجمن mehdi24 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    صندلی
    نوشته ها
    298
    تشکر تشکر کرده 
    114
    تشکر تشکر شده 
    290
    تشکر شده در
    235 پست

    پیش فرض پاسخ : به نظر شما این حرف منطقی هست ؟

    ما هم اول یه اشتباه بزرگ کردیم پشتیبانی آنلاین داشتیم
    طرف میومد می گفت فلان مشکلو دارم که حداقل یک ساعت بررسی کردنش طول میکشه ولی انتظار داشت 20 ثانیه بعد جوابشو بدیم بگیم مشکل حل شد!
    تا اینکه پشتیبانی آنلاین رو کردیم "فروش آنلاین" و راحت شدیم!
    شرکت پرتو فرا رایان ، ارائه دهنده سرویس های میزبانی وب ، ثبت دامنه ، نمایندگی هاست و دامنه ، طراحی وب و...

    .
    PartoData.com [-]
    ... ,Services : WebHosting , Domain Registration , Reseller , FileHosting [-]
    Server Locations : Iran , UK [-]

  9. تعداد تشکر ها از mehdi24 به دلیل پست مفید


  10. #5
    عضو انجمن AfraWeb.net آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    محل سکونت
    TEHRAN
    نوشته ها
    569
    تشکر تشکر کرده 
    478
    تشکر تشکر شده 
    1,026
    تشکر شده در
    664 پست

    پیش فرض پاسخ : به نظر شما این حرف منطقی هست ؟

    ما هم مشتریان رو عادت دادیم از تیکت برای پشتیبانی استفاده کنند حتی ر تماس های تلفنی هم نمیتونیم مشکلی رو حل کنیم و فقط تیکت پشتیبانی امکان ارائه پشتیبانی وجود دارد حالا بعضی ها از یاهو مسنجر و .... استفاده میکنند که روش کاملا اشتباهی هست درباره مشتریان خارجی هم بعضی هاشون بدتر از مشتریان ایرانی هستند . زیاد سخت نگیرید تو هاستینگ همه جور ادم میشه دید . کسانی که توقع دارند برای سرور 10 دلاری فول منیج بگیرند همراه با بک اپ رایگان و ساپورت 24 ساعته و .... تا کسانی که درک بالایی دارند و ارزش سرور و امکانات و کیفیت رو میدونن خلاصه همه جور ادم هست . شما یه کمی عصبی میشید در این مواقع و چند نمونه اش رو تو فروم دیدیم ولی سعی کنید زیاد حساس نشید چون مشتری همینه توقع اش بالاست دوست داره با کمترین قیمت بهترین امکانات رو داشته باشه و این نشدنی هست . هر کاری که انجام میدید هزینه جدا برای خودش داره و باید از مشتری دریافت کنید . تا ارزش واقعی این کار پایین نیاد .

    خلاصه

    I hate webhosting job . I goTta bite the bullet for a while untile I find a new job LoL
    [LEFT]AfraWeb, Since December 18 2007
    Managed & Unmanaged VPS and Dedicated Servers in Canada
    Netelligent Hosting Services Inc
    Iran office : 98-21-66841497

  11. تعداد تشکر ها ازAfraWeb.net به دلیل پست مفید


  12. #6
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    محل سکونت
    Dubai
    نوشته ها
    908
    تشکر تشکر کرده 
    334
    تشکر تشکر شده 
    3,554
    تشکر شده در
    1,115 پست

    پیش فرض پاسخ : به نظر شما این حرف منطقی هست ؟

    سلام.

    همگی درست می فرمایید ... من از اول 3 اشتباه بزرگ کردم:

    1. سفارش ایشون رو از طریق Yahoo Chat قبول کردم و تیکتی از ایشون مبنی بر سفارش سرور دریافت نشد.
    2. پشتیبانی از طریق چت انجام شد و من به ایشون هزینه کار ساعتی دیتاسنتر رو گفتم و ایشون هرچی دلشون خواست به ما گفتند.
    3. من کارم پشتیبانی فنی ویندوز هست و اصلاً نباید در مورد ESX با ایشون صحبت می کردم و همینطور زیاد قدرت بحث ندارم چون کارم کل کل نیست، کارم فنی هست !

    من حتی ساعت 2 شب به ایشون از امارات تلفن زدم و با آرامش و شوخی و خنده سعی کردم ایشون رو آروم کنم و باهم حرف بزنیم ولی ایشون کلاً اجازه نمیداد من حرف بزنم و فقط و فقط 5 - 6 بار حرف های خودشون رو تکرار کردن که به من مربوط نیست و باید سرور سالم تحویل بشه، من 1 کلمه میگفتم سرور سالم هست، ایشون دوباره می گفتند خیر، CPU مشکل داره و شاید نرم افزار باشه و .... خلاصه اصلاً منطق نداشتند، به هیچ عنوان !

    در نهایت از چند همکار عزیز دیگر که به ایشون سرور فروخته بودند و سوال کردم و گفتند که تازه دردسرت شروع شده و ایشون هر روز تیکت های مختلف میزنند مبنی بر اشکال سرور و آخرش هم ....!

    خوشحال میشم نظر دیگر دوستان رو بشنوم.

    با تشکر.

  13. #7
    عضو انجمن saeidj آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    نوشته ها
    322
    تشکر تشکر کرده 
    369
    تشکر تشکر شده 
    367
    تشکر شده در
    242 پست

    پیش فرض پاسخ : به نظر شما این حرف منطقی هست ؟

    حرف وحید کاملا تایید میشه.

    ولی یه چیزدیگه که هست به هر کسی نباید سرویس بدی.من هاست اشتراکی هم به کسی که صفر باشه نمیدم. چون واقعا نمی ارزه برای 20 30 تومان پول بیای بشینی از اول برای یکی تو ضیح بدی اصلا دامنه چیه هاست چیه!!! وقتت گرفته بشه و .... بعد هم که بگی تیکت بزن میگن شما پشتیبانی ندارید و هزار چیزِ دیگه و رو اعصاب ادم راه میرن.

    من تو همچین موقعیتی بودم و واقعا درکت می کنم. برای همین به کساییکه تازه می خوان از صفر شروع کنند دامنه هم نمیدم!!

  14. تعداد تشکر ها از saeidj به دلیل پست مفید


  15. #8
    عضو انجمن Nikihost آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    محل سکونت
    Y@ZD/...
    نوشته ها
    516
    تشکر تشکر کرده 
    261
    تشکر تشکر شده 
    536
    تشکر شده در
    391 پست

    پیش فرض پاسخ : به نظر شما این حرف منطقی هست ؟

    اريا بهت حق ميدم
    بعضي از يوزرها خيلي مبتني هستند ولي فكر ميكنند كه يه خورده بيشتر از كسي كه داره ساپورتشون ميده حاليشون است.كه واقعا واسه ادم قرص اعصاب ميشن.
    اگر يه ذره معلوماتشون را بالاتر مي بردن خيلي خوب ميشد


  16. تعداد تشکر ها از Nikihost به دلیل پست مفید


  17. #9
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    محل سکونت
    Dubai
    نوشته ها
    908
    تشکر تشکر کرده 
    334
    تشکر تشکر شده 
    3,554
    تشکر شده در
    1,115 پست

    پیش فرض پاسخ : به نظر شما این حرف منطقی هست ؟

    سلام.

    ممنون از دوستان دیگری که نظر دادند، بله ... حالا فهمیدم چرا دوستان به من میگفتند که داری اشتباه می کنی و زیاد با مشتری حرف نزن و نیازی به چت کردن باهاش نیست !

    حالب اینجاس که ایشون اول سرور رو تحویل گرفتند با مجازی ساز Hyper-V و بعد که دیدم خیلی براشون سخت هست کار کردن با این مجازی ساز، دوستانه بهشون پیشنهاد دادم که براشون OS Reload به صورت رایگان انجام بدم و به هر چیز که میخوان تغییر بدم که ایشون گفتند ESX و ما هم DVD رو از خود سایت download کردیم و نصب کردیم و بعد از اینکه ایشون از لود بالا شکایت کردند، ما هم بررسی کردیم و فهمیدیم مشکل از کجاس و به ایشون گفتیم و جواب ایشون این بود:

    ESX هیچ تنظیماتی از SSH نداره و فقط نصب می کنید و یا علی، سرور های مجازی رو ادد می کنید و چندین بار حرف بی مدرک خودشون رو مبنی بر *نداشتند تنظیمات SSH در مجازی ساز ESX رو تکرار کردند* و به هیج سراتی مستقیم نبودند !

    بعد از اینکه دیتاسنتر جواب رو داد و ایشون دیدند هیچ راهی نداره گفتند که آره چند دقیقه قبل دوستم مشکل رو پیدا کرده بود در صورتی که این عملاً یک مشکل نیست و Function جدید برنامه ESX هست که ایشون به دلیل همه کاره فرض کردن خودشون پا فشاری کردند که این یک Bug در ورژن جدید هست !!!

    این رو هم اضافه کنم که همانطور که میدونید، بازار اصلی ما در امریکا هست و یکی از مشتریان ما که سروری در حدود ماهیانه 800 دلار خریداری کردند و هزینه لایسنس ESX رو هم پرداخت کردند و به ما دادند که براشون Active کنیم همین مشکل رو داشتند ولی به جای چونه زدند و بحث بی جا، رفتند و از سازنده برنامه کمک خواستند چون سرورشون Self Managed هست:

    http://communities.vmware.com/thread/250017

    شما با همچین آدمی چه برخوردی خواهید کرد ؟

    با تشکر.
    ویرایش توسط Aria : April 4th, 2010 در ساعت 00:47

  18. #10
    عضو انجمن AfraWeb.net آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    محل سکونت
    TEHRAN
    نوشته ها
    569
    تشکر تشکر کرده 
    478
    تشکر تشکر شده 
    1,026
    تشکر شده در
    664 پست

    پیش فرض پاسخ : به نظر شما این حرف منطقی هست ؟

    ساپورت هزینه دارد . و باید مشتری این هزینه را پرداخت کند مگر اینکه دیتا سنتر بگه سرور منیج شده میده اون هم شرایط خودش رو داره و فقط مشکلات جزیی رو حل میکنند . معمولا رفع اینطور مشکلات ساعتی 50 تا 60 دلار هزینه دارد .
    بعضی ها فکر میکنند فروش هر سرور 70 درصد سود برای فروشنده در بر داره و به خودشون اجازه میدن که هر طور دوست دارند رفتار کنند که نباید اجازه همچین رفتار هایی رو داد . برای پول های کم و هزینه های پایین هم نباید رایگان به مشتری خدمات داد این قانون تمام دیتا سنتر ها هست مگر اینکه تعهدی قبول کرده باشید و باید بهش عمل کنید . در کل با ورود واسطه ها به بازار این کار اوضاع همینطوری خواهد بود نه در ایران بلکه در کل دنیا واسطه هایی وجود دارند کسانی که تو خونه نشستن و رکت راه انداختن و الی آخر
    [LEFT]AfraWeb, Since December 18 2007
    Managed & Unmanaged VPS and Dedicated Servers in Canada
    Netelligent Hosting Services Inc
    Iran office : 98-21-66841497

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •