-
December 26th, 2011, 01:26
#1
وسائل مورد نیاز یک تکنیکال ساپورت در ایران
با سلام به همه دوستان عزیز
در حال حاضر داشتم با دو تن از عزیزان تیم فنی آنلاین کار می کردم که متاسفانه برق خونه یکی و اینترنت دیگری به فاصله زمانی یک ساعت از کار افتاد ، با توجه به اعصاب نابود شده و اینکه کاری از دستم بر نمیاد گفتم بیام در اینجا یه پست بزنم تا کمی شرایط موجود از یادم بره .
اگر حتی برای مدت کوتاهی در زمینه ساپورت کار کرده باشید حتما متوجه شدید که از دسترس خارج شدن برای مدت کوتاهی چه عواقب سنگینی به همراه خواهد داشت .
از انواع و اقسام غر زدن های مدیر تا فحش و ناسزای مشتری عزیز . حالا تحت هر عنوانی باشه .
با توجه به شرایط استراتیژیک در کشور عزیزمون ایران این شرایط بسیار حساس و مخاطره انگیز میشه .
با این تفاسیر مواردی که تیم ساپورت عزیز باید به همراه داشته باشن ( در ایران البته )
این موارد به دو دسته تقسیم می شن
1.شرایطی روحی و جسمی
1. جان سخت
2. روی زیاد
3. توانایی بیدار موندن برای چند روز
4. نداشتن هر گونه وابستگی عاطفی و خانوادگی
5.پرهیز از هر گونه مهمانی، دور همه و ...
6.توانایی کار کردن با حداقل حقوق ممکن
7.توانایی ادامه کار بدون گرفتن حقوق
8. توانایی ادامه دادن کار بعد از خورده شدن حق و پول به دفعات
2.وسائلی که همیشه همراه داشته باشن
1.لپ تاپ به همراه چند عدد باتری ( در همه جا و همه وقت حتی در *** )
2. اینترنت در انواع و اقسام آن ( gprs ، , Adsl , dialup , ماهواره ای ) و همینطور پسورد وایرلس همسایگان محترم
3. موتور برق قدرتمند
4.چند ده خط موبایل
5.چندین گوشی به همراه باتری اضافه
بقیه موارد و خودتون ذکر کنید
پ.ن : امیدوارم این پست جسارتی به این قشر زحمت کش و همیشه در صحنه نباشه و کسی برداشت جدی نکنه از این پست .
ویرایش توسط mahosseini : December 26th, 2011 در ساعت 01:32
-
تعداد تشکر ها ازmahosseini به دلیل پست مفید
-
December 26th, 2011 01:26
# ADS
-
December 26th, 2011, 01:30
#2
عضو انجمن
پاسخ : وسائل مورد نیاز یک تکنیکال ساپورت در ایران
:دی
من که همه اینارو دارم دیگه خودت در جریانی :دی
اما جدا همش درست بود
-
-
December 26th, 2011, 01:38
#3
عضو انجمن
پاسخ : وسائل مورد نیاز یک تکنیکال ساپورت در ایران
بحث جالبی بود. اکثرا درست بود.
ولی به نظر من یه عاملی که باعث میشه اینجور چیزها بوجود بیاد نداشتن تعهد و حس مسئولیت هستش. اگر کسی این دو مورد رو داشته باشه دیگه نیازی به هیچکدوم از موارد بالا نداره. چون همه اینها به موقش جور میشه .
توی ایران ما متاسفانه کم پیدا میشه.
شرکت پرتو فرا رایان ، ارائه دهنده سرویس های میزبانی وب ، ثبت دامنه ، نمایندگی هاست و دامنه ، طراحی وب و...
PartoData.com [+]
,Services : WebHosting , Domain Registration , Reseller , FileHosting [+]
Server Locations : Iran , UK [+]
-
-
December 26th, 2011, 03:22
#4
پاسخ : وسائل مورد نیاز یک تکنیکال ساپورت در ایران
سلام.
مشکلاتی که از دست افراد خارج هست (از جمله مشکلات اینترنت و برق و ...) که جای بحث نداره و اگر کاربر یا صاحب کار درک این مورد رو نداشته باشند، نیازی هم به توضیح دادن به ایشان نیست و بهتر هست انرژی خودتون رو به جای صرف کردن برای توضیح به این افراد، صرف پیدا کردن یک شغل جدید کنید و این بار دقت بیشتری داشته باشید که صاحب کار شما از نداشتن یک مورد زجر نکشه، درک متقابل!
اما بعضی کاربران هستند که -در کل- شما رو برای همه چیز مسول می دونند، من هم در اوایل کار به سعی می کردم به این افراد توضیح بدم و متعقاعدشون کنم که این روش و روحیه مناسب این رشته نیست ولی پس از مدتی متوجه شدم که این حرف هاشون رو در ایمیل/تیکت کاملاً نادیده بگیرم و فقط به نکته مهم اشاره شده در تیکت بپردازم که معمولاً جوابش یک یا دو خط هست و با این کار به اون اشخاص بفهمونم که این کارشون فقط خودشون رو خسته می کنه و در کل -هیچ- تاثیری روی ما یا رویه کاری ما نداره (البته در صورت وارد نبودن اعتراض و غیر منطقی بودن حرف ها).
اما در نهایت برای شما آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم شما هم از نعمت "درک متقابل" برخوردار بشید (هم مشتریانتون با شما و هم صاحب کارتون با شما).
با تشکر.
-
تعداد تشکر ها از Aria به دلیل پست مفید
-
December 26th, 2011, 03:41
#5
پاسخ : وسائل مورد نیاز یک تکنیکال ساپورت در ایران

نوشته اصلی توسط
Aria
سلام.
مشکلاتی که از دست افراد خارج هست (از جمله مشکلات اینترنت و برق و ...) که جای بحث نداره و اگر کاربر یا صاحب کار درک این مورد رو نداشته باشند، نیازی هم به توضیح دادن به ایشان نیست و بهتر هست انرژی خودتون رو به جای صرف کردن برای توضیح به این افراد، صرف پیدا کردن یک شغل جدید کنید و این بار دقت بیشتری داشته باشید که صاحب کار شما از نداشتن یک مورد زجر نکشه، درک متقابل!
اما بعضی کاربران هستند که -در کل- شما رو برای همه چیز مسول می دونند، من هم در اوایل کار به سعی می کردم به این افراد توضیح بدم و متعقاعدشون کنم که این روش و روحیه مناسب این رشته نیست ولی پس از مدتی متوجه شدم که این حرف هاشون رو در ایمیل/تیکت کاملاً نادیده بگیرم و فقط به نکته مهم اشاره شده در تیکت بپردازم که معمولاً جوابش یک یا دو خط هست و با این کار به اون اشخاص بفهمونم که این کارشون فقط خودشون رو خسته می کنه و در کل -هیچ- تاثیری روی ما یا رویه کاری ما نداره (البته در صورت وارد نبودن اعتراض و غیر منطقی بودن حرف ها).
اما در نهایت برای شما آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم شما هم از نعمت "درک متقابل" برخوردار بشید (هم مشتریانتون با شما و هم صاحب کارتون با شما).
با تشکر.
با تشکر از آرزوتون ، امیدوارم این سعادت رو پیدا کنیم که بفهمیم شما طی چه مراحلی به این نعمت دست پیدا کردید .
این پست با ته مایه طنز نوشته شده و مقدار زیادی بزرگ نمائی . هر روز ما با مواردی درگیر هستیم که یک مورد خاص هست .
به هر صورت شما با تجربه هستید .و ما سعی می کنیم از پیشنهادات سازندتون استفاده کنیم : )
-