صفحه 1 از 4 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 36

موضوع: مشکل در خرید از لیون کامپیوتر

  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    12
    تشکر تشکر کرده 
    47
    تشکر تشکر شده 
    81
    تشکر شده در
    32 پست

    پیش فرض مشکل در خرید از لیون کامپیوتر

    سلام دوستان،
    من 3 تا مانیتور از لیون کامپیوتر سفارش دادم (پست به شهرستان)، یکی از مانیتورها رو که باز کردم تصوری کامل خراب بود (حتی صفحه no signal هم خراب بود)، بردم گارانتی گارانتی بررسی کرد و گفت ضربه خورده و پنل خراب شده،
    یه گوشه از مانیتور هم یه مقدار دی فرم شده بود و وقتی که چک کردم دیدم دقیقا در همون قسمت یونولیت هم شکسته،
    ظاهرا مانیتور از بیرون توسط یه جسم تیز ضربه خورده طوری که از جعبه و یونولیت عبور کرده و به مانیتور رسیده، طوری که در شکل خود جعبه از بیرون هیچی مشخص نیست،

    گارانتی گفت چون ضربه خورده شامل گارانتی نمیشه،

    البته مانیتور ها بدون هیچ بسته بندی مناسب توسط لیون پُست شده بوده، لیون کامپیوتر گفت که مانیتور نباید با جعبه معیوب دریافت میشد من هم گفتم که جعبه از بیرون هیچ اشکالی نداشت ولی لیون کامپیوتر در نهایت گفت به ما ربطی نداره...

    من الان موندم با یه مانیتور 3.5 میلیون تومنی که نه گارانتی قبولش می کنه، نه میشه تعمیر کرد، نه فروشنده مسوولیت قبول می کنه،
    به نظرتو این وسط کی مقصره و الان چه کاری میشه کرد؟

    عکس ها رو ضمیمه کردم
    تصاویر پیوست شده تصاویر پیوست شده
    • نوع فایل: jpg 5.jpg (24.8 کیلو بایت, 38 نمایش)
    • نوع فایل: jpg 4.jpg (79.1 کیلو بایت, 37 نمایش)
    • نوع فایل: jpg 3.jpg (21.1 کیلو بایت, 38 نمایش)
    • نوع فایل: jpg 2.jpg (141.6 کیلو بایت, 28 نمایش)
    • نوع فایل: jpg 1.jpg (45.1 کیلو بایت, 40 نمایش)

  2. # ADS




     

  3. #2
    عضو دائم amirizadi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    نوشته ها
    1,237
    تشکر تشکر کرده 
    891
    تشکر تشکر شده 
    3,684
    تشکر شده در
    3,096 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در خرید از لیون کامپیوتر

    سلام
    از طریق اینماد پیگیری کنید و تمام مستندات خود را ارئه کنید

  4. تعداد تشکر ها ازamirizadi به دلیل پست مفید


  5. #3
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    12
    تشکر تشکر کرده 
    47
    تشکر تشکر شده 
    81
    تشکر شده در
    32 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در خرید از لیون کامپیوتر

    نقل قول نوشته اصلی توسط amirizadi نمایش پست ها
    سلام
    از طریق اینماد پیگیری کنید و تمام مستندات خود را ارئه کنید
    ممنون، قبلا اقدام کردم، به نظرتون به جایی میرسه؟
    کسی تجریه ای داشته در این زمینه؟

  6. #4
    عضو دائم amirizadi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    نوشته ها
    1,237
    تشکر تشکر کرده 
    891
    تشکر تشکر شده 
    3,684
    تشکر شده در
    3,096 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در خرید از لیون کامپیوتر

    مستندات کامل باشه حق را به شما میدن
    هرگونه نقص در بسته بندی کالا که منجر به بروز مشکل شود به عهده فروشنده است

  7. تعداد تشکر ها ازamirizadi به دلیل پست مفید


  8. #5
    عضو انجمن iraniam2000 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2016
    محل سکونت
    تبریز
    نوشته ها
    121
    تشکر تشکر کرده 
    253
    تشکر تشکر شده 
    642
    تشکر شده در
    321 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در خرید از لیون کامپیوتر

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrdadabed نمایش پست ها
    ممنون، قبلا اقدام کردم، به نظرتون به جایی میرسه؟
    کسی تجریه ای داشته در این زمینه؟
    سلام
    من سال قبل یک پرینتر ازشون خریداری کردم که گارانتی کانولا بود و جالبه که بعد خرید تماس گرفتن و گفتن که 200 هزار تومان دیگه واریز کنم چون گران شده و بعد هم کالا دچار مشکل بود که تماس گرفتم کانولا گفتن که نه تنها هزینه تعمیر میگیرن که باید هزینه حمل و نقل به تهران را هم تمام بدم
    اعتراض کردم و لیون کامپیوتر تو تلگرام عکس های گارانتی و ... را گرفت و گفت گارانتی را ردیف میکنند اما باز هم شرکت حاضر به خدماتدهی نشد
    به اینماد هم شکایت کردم مدعی شدن که یک هفته ای باید کالا را برمیگرداندم و چون برنگرداندم پس مقصر خودمم
    نماد هم جوابی نداد
    این تجربه من از خرید از این فروشگاه یا بهتر بگم دلال خانه بود

    agar gül bağdan ayrilsa;bulutlar dağdan ayrilsa ;manin istakli AZARBAYJAN, IRANdan ayrilmaz...




  9. تعداد تشکر ها ازiraniam2000 به دلیل پست مفید


  10. #6
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    12
    تشکر تشکر کرده 
    47
    تشکر تشکر شده 
    81
    تشکر شده در
    32 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در خرید از لیون کامپیوتر

    نقل قول نوشته اصلی توسط amirizadi نمایش پست ها
    مستندات کامل باشه حق را به شما میدن
    هرگونه نقص در بسته بندی کالا که منجر به بروز مشکل شود به عهده فروشنده است
    امیدوارم که اینطور باشه،
    راستش مانیتورها بدون هیچ بسته بندی فرستاده شده بود که من واقعا تعجب کردم،
    من چندین سال هست که مشتری لیون کامپیوتر هستم و راستش فکر نمی کردم که اینجور پشت یه مشتری چندین ساله رو خالی کنه،
    شد درس عبرت که دیگه از این وب سایت ها خرید نکنم و ترجیحا از دیجی کالا که مسوولیت پست رو هم قبول می کنه خرید کنم،

  11. #7
    عضو دائم amirizadi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    نوشته ها
    1,237
    تشکر تشکر کرده 
    891
    تشکر تشکر شده 
    3,684
    تشکر شده در
    3,096 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در خرید از لیون کامپیوتر

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrdadabed نمایش پست ها
    امیدوارم که اینطور باشه،
    راستش مانیتورها بدون هیچ بسته بندی فرستاده شده بود که من واقعا تعجب کردم،
    من چندین سال هست که مشتری لیون کامپیوتر هستم و راستش فکر نمی کردم که اینجور پشت یه مشتری چندین ساله رو خالی کنه،
    شد درس عبرت که دیگه از این وب سایت ها خرید نکنم و ترجیحا از دیجی کالا که مسوولیت پست رو هم قبول می کنه خرید کنم،
    دیجی کالا هم مشکلات خودش را دارد ولی بهتر از سایتهای دیگر است
    من درایو اس اس دی خریداری کردم از ابتدا خراب بود ولی قبول دار نشدند تا توسط اینماد مجبور به برگشت کالا شدند

    پس از خریدهای زیادی که از دیجی کالا داشتم تنها این مورد دچار مشکل بود

    سلام
    من سال قبل یک پرینتر ازشون خریداری کردم که گارانتی کانولا بود و جالبه که بعد خرید تماس گرفتن و گفتن که 200 هزار تومان دیگه واریز کنم چون گران شده و بعد هم کالا دچار مشکل بود که تماس گرفتم کانولا گفتن که نه تنها هزینه تعمیر میگیرن که باید هزینه حمل و نقل به تهران را هم تمام بدم
    اعتراض کردم و لیون کامپیوتر تو تلگرام عکس های گارانتی و ... را گرفت و گفت گارانتی را ردیف میکنند اما باز هم شرکت حاضر به خدماتدهی نشد
    به اینماد هم شکایت کردم مدعی شدن که یک هفته ای باید کالا را برمیگرداندم و چون برنگرداندم پس مقصر خودمم
    نماد هم جوابی نداد
    این تجربه من از خرید از این فروشگاه یا بهتر بگم دلال خانه بود
    بله کاملا درسته در صورتی که کالایی دچار ایراد باشد باید سریعا اطلاع رسانی و مرجوع شود

  12. تعداد تشکر ها ازamirizadi به دلیل پست مفید


  13. #8
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    12
    تشکر تشکر کرده 
    47
    تشکر تشکر شده 
    81
    تشکر شده در
    32 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در خرید از لیون کامپیوتر

    نقل قول نوشته اصلی توسط amirizadi نمایش پست ها
    دیجی کالا هم مشکلات خودش را دارد ولی بهتر از سایتهای دیگر است
    من درایو اس اس دی خریداری کردم از ابتدا خراب بود ولی قبول دار نشدند تا توسط اینماد مجبور به برگشت کالا شدند

    پس از خریدهای زیادی که از دیجی کالا داشتم تنها این مورد دچار مشکل بود



    بله کاملا درسته در صورتی که کالایی دچار ایراد باشد باید سریعا اطلاع رسانی و مرجوع شود
    حالا جالب اینجاست که من صبح تماس گرفتم باهاشون گفتم مرجوع می کنم، گفتن که بکن ما هم دوباره ریجکت می کنیم به آدرس خودتون :|

  14. #9
    عضو دائم amirizadi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    نوشته ها
    1,237
    تشکر تشکر کرده 
    891
    تشکر تشکر شده 
    3,684
    تشکر شده در
    3,096 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در خرید از لیون کامپیوتر

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrdadabed نمایش پست ها
    حالا جالب اینجاست که من صبح تماس گرفتم باهاشون گفتم مرجوع می کنم، گفتن که بکن ما هم دوباره ریجکت می کنیم به آدرس خودتون :|
    از طریق همون اینماد پیگیر باشید مطمئنا به نتیجه خواهید رسید

  15. تعداد تشکر ها از amirizadi به دلیل پست مفید


  16. #10
    عضو انجمن iraniam2000 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2016
    محل سکونت
    تبریز
    نوشته ها
    121
    تشکر تشکر کرده 
    253
    تشکر تشکر شده 
    642
    تشکر شده در
    321 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در خرید از لیون کامپیوتر

    نقل قول نوشته اصلی توسط amirizadi نمایش پست ها
    دیجی کالا هم مشکلات خودش را دارد ولی بهتر از سایتهای دیگر است
    من درایو اس اس دی خریداری کردم از ابتدا خراب بود ولی قبول دار نشدند تا توسط اینماد مجبور به برگشت کالا شدند

    پس از خریدهای زیادی که از دیجی کالا داشتم تنها این مورد دچار مشکل بود



    بله کاملا درسته در صورتی که کالایی دچار ایراد باشد باید سریعا اطلاع رسانی و مرجوع شود

    من تصویر خریدهام از دیجی کالا را قرار میدم تو پست بعد ببینید بالای 100 خرید و چند صد میلیون از یخچال و تلویزیون و لپ تاب و گوشی و .... داشتم اما هیچ وقت مشکلی نداشتم اما اینها ...
    گفتن حل میکنند و گارانتی داره و من هم به دلیل وقت کم و هزینه ارسال مجدد و دریافت ناچار شدم
    7 میلیون دادم پرینتر تعمیری !




    تنها فروشگاهی که هیچ وقت تو خریدهام مشکل نداشتم دیجی کالا بوده ، از فروشگاه دیگه ای هم خرید داشتم که هزینه حمل و نقل گرفتن اما وقتی کالا اومد مجددا هزینه خواستن! تماس گرفتم ، گفتن بده ما برگشت میزنیم اما هنوز هم دارند برگشت میزنند و خوردن رفت

    - - - Updated - - -

    اینها تصویر چند خرید من از دیجی کالا هست ، بالای 100 خرید و حتی یک مورد مشکل نداشتم ، نه گارانتی نه خود کالا نه درکرد نه برخورد نامناسب
    بزرگی بی دلیل نیست و فرق هست بین یک فروشگاه بزرگ با یک دلال خرده پا
    تو همه کارها همینطور هست و هاستینگ و خدمات میزبانی هم بی دلیل نیست برخی ها برند و بزرگ شدن






    agar gül bağdan ayrilsa;bulutlar dağdan ayrilsa ;manin istakli AZARBAYJAN, IRANdan ayrilmaz...




  17. تعداد تشکر ها از iraniam2000 به دلیل پست مفید


صفحه 1 از 4 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 45
    آخرين نوشته: November 27th, 2016, 07:25
  2. مشکل با ثبت نام در انجمن لیون کامپیوتر
    توسط shovaleye در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: November 18th, 2015, 17:15
  3. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: January 19th, 2013, 22:07
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 14th, 2012, 15:37

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •