-
October 13th, 2016, 01:24
#1
استفاده از whmcs به عنوان سیستم پشتیبانی
سلام من میخواستم یه سیستم تیکت و پشتیبانی میخواستم بسازم برای یه شرکت که اصلا بخش های فروش و خرید محصولات و اتصال به سرور و... رو لازم ندارم چیزی که لازم دارم اینا هستن
1- سیستم تیکت
2- ادمین ها بتونن برای کاربرا شون یه فایل ارسال کنن که شامل اپدیت یه برنامه باشه و حتمااا وقتی که این پیام باز توسط کاربر باز بشه ادمین ها بتونن ببینن که کاربر اون رو خونده
3- یه جدول داشته باشه که میزان بدهی و پول پرداختی و تاریخ اتمام لایسنس رو ... رو نوشته باشه و اطلاع رسانی مثل الارم یا ایمیل یا اس ام اس
دوستان این whmcs رو پیش نهاد کردن کردن منم تا به حال با این کار نکردم این اولی رو که داره ولی دومی و سومی رو نمیدونم داره یا نه ؟
whmcs پاسخ گو نیاز های من هست؟
یا اگه نیست چی پیشنهاد میدین؟
لطفا یه کم منو راهنمایی کنین بفهمم چی به چیه 
پست های آموزشی توی انجمن رو تا حدودی خوندم
ویرایش توسط sherzad : October 13th, 2016 در ساعت 01:26
-
-
October 13th, 2016 01:24
# ADS
-
October 13th, 2016, 01:50
#2
عضو انجمن
پاسخ : استفاده از whmcs به عنوان سیستم پشتیبانی

نوشته اصلی توسط
sherzad
سلام من میخواستم یه سیستم تیکت و پشتیبانی میخواستم بسازم برای یه شرکت که اصلا بخش های فروش و خرید محصولات و اتصال به سرور و... رو لازم ندارم چیزی که لازم دارم اینا هستن
1- سیستم تیکت
2- ادمین ها بتونن برای کاربرا شون یه فایل ارسال کنن که شامل اپدیت یه برنامه باشه و حتمااا وقتی که این پیام باز توسط کاربر باز بشه ادمین ها بتونن ببینن که کاربر اون رو خونده
3- یه جدول داشته باشه که میزان بدهی و پول پرداختی و تاریخ اتمام لایسنس رو ... رو نوشته باشه و اطلاع رسانی مثل الارم یا ایمیل یا اس ام اس
دوستان این whmcs رو پیش نهاد کردن کردن منم تا به حال با این کار نکردم این اولی رو که داره ولی دومی و سومی رو نمیدونم داره یا نه ؟
whmcs پاسخ گو نیاز های من هست؟
یا اگه نیست چی پیشنهاد میدین؟
لطفا یه کم منو راهنمایی کنین بفهمم چی به چیه

پست های آموزشی توی انجمن رو تا حدودی خوندم
سلام و عرض ادب
در تماس باشید چندتا دمو بدم و مشاوره
موفق باشید
شرکت میزبان داده اطلس خلیج فارس
Telegram ID : arminghazanfarpour - website : https://onlinemizban.net
کانال رسمی whmcs فارسی در تلگرام
whmcsiran@
-
تعداد تشکر ها از OmizbanCo به دلیل پست مفید
-
October 13th, 2016, 02:16
#3
عضو انجمن
پاسخ : استفاده از whmcs به عنوان سیستم پشتیبانی
درود. نياز هاي شما را مرتفع خواهد كرد به جز موردي كه ميخواييد وقتي ايميل يا تيكت خوانده شد به شما اطلاع بده ( اگر پلاگيني ساخته شده باشه براي اين مورد اطلاعي ندارم ) ولي در كل مناسب هست
با آرزوي پيروزمندي
کارشناس سئو، مشاور خدمات و خرید سرور
-
تعداد تشکر ها از Farid Saadat به دلیل پست مفید
-
October 13th, 2016, 02:35
#4
عضو جدید
پاسخ : استفاده از whmcs به عنوان سیستم پشتیبانی
Whmcs کاملا مناسبه. یک پنل پیامک هم متصل کنید فاکتور ها رو اس ام اس میکنه تیکت ها هم اس ام اس میکنه کلا مناسب کارتون هست
-
-
October 13th, 2016, 14:08
#5
پاسخ : استفاده از whmcs به عنوان سیستم پشتیبانی

نوشته اصلی توسط
amir1000000_1
Whmcs کاملا مناسبه. یک پنل پیامک هم متصل کنید فاکتور ها رو اس ام اس میکنه تیکت ها هم اس ام اس میکنه کلا مناسب کارتون هست
میشه بیشتر توضیح بدید
مثلا این مورد دومی و سومی رو چطوری درستش کنم

نوشته اصلی توسط
Farid Saadat
درود. نياز هاي شما را مرتفع خواهد كرد به جز موردي كه ميخواييد وقتي ايميل يا تيكت خوانده شد به شما اطلاع بده ( اگر پلاگيني ساخته شده باشه براي اين مورد اطلاعي ندارم ) ولي در كل مناسب هست
با آرزوي پيروزمندي
اگه اطلاع هم نده موردی نیست ولی حداقل اگه طرف بخونه توی پنل مدیر تیک بخوره
پلاگینی هست برای این کار ها؟ راهنمایی کنید چی کار کنم /:
2- ادمین ها بتونن برای کاربرا شون یه فایل ارسال کنن که شامل اپدیت یه برنامه باشه و حتمااا وقتی که این پیام باز توسط کاربر باز بشه ادمین ها بتونن ببینن که کاربر اون رو خونده
3- یه جدول داشته باشه که میزان بدهی و پول پرداختی و تاریخ اتمام لایسنس رو ... رو نوشته باشه و اطلاع رسانی مثل الارم یا ایمیل یا اس ام اس
-
-
October 13th, 2016, 14:18
#6
عضو انجمن
پاسخ : استفاده از whmcs به عنوان سیستم پشتیبانی

نوشته اصلی توسط
sherzad
میشه بیشتر توضیح بدید
مثلا این مورد دومی و سومی رو چطوری درستش کنم
اگه اطلاع هم نده موردی نیست ولی حداقل اگه طرف بخونه توی پنل مدیر تیک بخوره
پلاگینی هست برای این کار ها؟ راهنمایی کنید چی کار کنم /:
2- ادمین ها بتونن برای کاربرا شون یه فایل ارسال کنن که شامل اپدیت یه برنامه باشه و حتمااا وقتی که این پیام باز توسط کاربر باز بشه ادمین ها بتونن ببینن که کاربر اون رو خونده
3- یه جدول داشته باشه که میزان بدهی و پول پرداختی و تاریخ اتمام لایسنس رو ... رو نوشته باشه و اطلاع رسانی مثل الارم یا ایمیل یا اس ام اس
متاسفانه ( تا جايي كه بنده اطلاع دارم ) نميشه متوجه شد كه كاربر پيام شما رو خوانده يا خير يا فايل اتچ شده باز شده است يا خير ( اگر افزونه اي ساخته شده باشه اطلاع ندارم )
٢- ميتونن اتچ كنن فايل رو ولي نميشه متوجه شد كه كاربر باز كرده يا خير ( بازم عرض كنم اگر پلاگيني ساخته شده اطلاع ندارم )
٣- اين موضوع كاملا ساپورت ميشه و مشكلي از اين بابت وجود نداره
Sent from my iPhone using Tapatalk
کارشناس سئو، مشاور خدمات و خرید سرور
-
-
October 13th, 2016, 14:26
#7
عضو دائم
پاسخ : استفاده از whmcs به عنوان سیستم پشتیبانی

نوشته اصلی توسط
Farid Saadat
متاسفانه ( تا جايي كه بنده اطلاع دارم ) نميشه متوجه شد كه كاربر پيام شما رو خوانده يا خير يا فايل اتچ شده باز شده است يا خير ( اگر افزونه اي ساخته شده باشه اطلاع ندارم )
٢- ميتونن اتچ كنن فايل رو ولي نميشه متوجه شد كه كاربر باز كرده يا خير ( بازم عرض كنم اگر پلاگيني ساخته شده اطلاع ندارم )
٣- اين موضوع كاملا ساپورت ميشه و مشكلي از اين بابت وجود نداره
Sent from my iPhone using Tapatalk
میشه فهمید کاربر تیکت رو باز کرده یا خیر .
-
تعداد تشکر ها ازmhiizadi به دلیل پست مفید