-
October 1st, 2015, 14:34
#1
نظر شما در این رابطه چیست ؟!
با سلام خدمت همکاران.
چند وقت پیش یک مشتری که چند ماه پرداخت های منظمی داشت در مورد سرور اختصاصی تماس گرفت و بابت پرداخت هزینه خود مهلت خواست.
طبق معمول همه همکاران مهلت رو دادیم اما نزدیک به تمدید ماه دیگر دیدم در چند روز چند ترابایت اطلاعات خود را انتقال داده است به سرور دیگری.
حدود 500 هزار تومان در رابطه با این قضیه ضرر کردیم. و کاربر هم مثل آب خوردن پول رو خورد و متاسفانه با بررسی پیدا نکردیم سرور های مقصد رو وگرنه سرور های مقصد فرمت شده بود!
بعد از تحقیق در رابطه با این کاربر دیدیم خیلی از همکاران هم شاهد کلاهبرداری های این کاربر بوده اند.
تا به امروز که یکی دیگه از کاربران ما که عضو این انجمن هم هستند و قطعا این پست را می خوانند قرار بود هزینه سرور خود را 20 روز پیش برای ما واریز کنند که هر روز امروز و فردا می کردند!
اول بار دیشب اعلام کردند که قرار بوده فردی هزینه 200 هزار تومان رو براشون واریز کنه(که بدهی ایشون به ما 440 هزار تومان بوده) که بعدش انکار کردند و گفتند فردا خودشون بانک میرند و هزینه رو واریز می کنند
قرار بود تا حداکثر امروز ساعت1 واریز کنند
سپس ساعت 30 دقیقه هم گذشته و کاربر دلایل زیر رو اورده :
1- کاربر : داخل ماشین هستم به سمت بانک!
ما : داخل ماشین هستید با موبایل پس پرا پیام که ارسال می کنید اول حرفهاتون Bold نیست و سریع جواب می دید!
2-کاربر : رایتل دارم! تماس بگیرید صدای ماشین رو بشنوید.
(اینجا فکر کردند بنده تماس نخواهم گرفت!!)
ما: تماس گرفتیم نه صدای ماشینی بود نه خیابانی!
جالب اینجاست با کمال پرویی کاربر اعلام کردند فقط 250 هزار تومان رو از بدهیشون پرداخت می کنند و دستشون تنگ هست!(با گذشت بیشتر از 20 روز از مهلت قبلی برای واریز بدهی).
اینجا دیگه معلوم شد همش دارند دروغ می گویند سرورشون رو خاموش کردیم.
نظر شما همکاران در اینگونه برخورد ها از سمت کاربران چیست ؟
چرا بعضی همکاران سرور قسطی یا یورو پایین می گیرند یا هزینه مالیات سرور رو نمی گیرند که اختلاف بین همکاران به وجود بیاد ؟
-
تعداد تشکر ها ازYas-Host به دلیل پست مفید
1eng.ir, 1online.ir, almanwebhost, hegza, mamalak, Marketer, mha1368, nima17701, pardazonline, Quality, s0NY, shetabanhost
-
October 1st, 2015 14:34
# ADS
-
October 1st, 2015, 14:41
#2
عضو جدید
پاسخ : نظر شما در این رابطه چیست ؟!
سلام
من این کاربر را نمی شناسم و نمی تونم قضاوت کنم اما به صورت کلی می تونم بگم مشکل از خود ماست ، البته من سرور ارائه نمیدم فقط هاست
به نظرم بهترین کار را شرکت های بزرگ هاستینگ انجام میدن که دقیقا راس ساعت سررسید بدهی فوری و اتوماتیک مسدود می کنن
بدون چون و چرا
بهترین کاره
منم از دست کاربرانی که همش برای پرداخت بدهی خودشون بهونه میارن خسته شدم
-
تعداد تشکر ها ازamrdata به دلیل پست مفید
-
October 1st, 2015, 14:41
#3
عضو انجمن
پاسخ : نظر شما در این رابطه چیست ؟!
تاریخ مهلت یک روز بعد از سر رسید فاکتور نه بیشتر؛
یک قانون منسجم و سیاست کاری دارای چهار چوب داشته باشید و برای همه این چهار چوب را رعایت کنید.
وقتی چند روز به کاربر مهلت می دهید مطمئنا برای ماه بعدی هم پرداخت منظمی نخواهید داشت؛ اگر سرور برای مشتری اهمیت داشته باشد قبل از تاریخ سر رسید پرداخت می کند در غیر اینصورت پس اهمیتی ندارد!
█ سنترال هاستینگ - اولین سرویس دهنده DDoS Protected ایرانی!
█ شرکت ایمن میزبان راهبر کاسپین (شماره ثبت : 1799 شناسه ملی: 14006354907 )
-
تعداد تشکر ها ازyastheme به دلیل پست مفید
-
October 1st, 2015, 14:41
#4
عضو انجمن
پاسخ : نظر شما در این رابطه چیست ؟!

نوشته اصلی توسط
Yas-Host
با سلام خدمت همکاران.
چند وقت پیش یک مشتری که چند ماه پرداخت های منظمی داشت در مورد سرور اختصاصی تماس گرفت و بابت پرداخت هزینه خود مهلت خواست.
طبق معمول همه همکاران مهلت رو دادیم اما نزدیک به تمدید ماه دیگر دیدم در چند روز چند ترابایت اطلاعات خود را انتقال داده است به سرور دیگری.
حدود 500 هزار تومان در رابطه با این قضیه ضرر کردیم. و کاربر هم مثل آب خوردن پول رو خورد و متاسفانه با بررسی پیدا نکردیم سرور های مقصد رو وگرنه سرور های مقصد فرمت شده بود!
بعد از تحقیق در رابطه با این کاربر دیدیم خیلی از همکاران هم شاهد کلاهبرداری های این کاربر بوده اند.
تا به امروز که یکی دیگه از کاربران ما که عضو این انجمن هم هستند و قطعا این پست را می خوانند قرار بود هزینه سرور خود را 20 روز پیش برای ما واریز کنند که هر روز امروز و فردا می کردند!
اول بار دیشب اعلام کردند که قرار بوده فردی هزینه 200 هزار تومان رو براشون واریز کنه(که بدهی ایشون به ما 440 هزار تومان بوده) که بعدش انکار کردند و گفتند فردا خودشون بانک میرند و هزینه رو واریز می کنند
قرار بود تا حداکثر امروز ساعت1 واریز کنند
سپس ساعت 30 دقیقه هم گذشته و کاربر دلایل زیر رو اورده :
1- کاربر : داخل ماشین هستم به سمت بانک!
ما : داخل ماشین هستید با موبایل پس پرا پیام که ارسال می کنید اول حرفهاتون Bold نیست و سریع جواب می دید!
2-کاربر : رایتل دارم! تماس بگیرید صدای ماشین رو بشنوید.
(اینجا فکر کردند بنده تماس نخواهم گرفت!!)
ما: تماس گرفتیم نه صدای ماشینی بود نه خیابانی!
جالب اینجاست با کمال پرویی کاربر اعلام کردند فقط 250 هزار تومان رو از بدهیشون پرداخت می کنند و دستشون تنگ هست!(با گذشت بیشتر از 20 روز از مهلت قبلی برای واریز بدهی).
اینجا دیگه معلوم شد همش دارند دروغ می گویند سرورشون رو خاموش کردیم.
نظر شما همکاران در اینگونه برخورد ها از سمت کاربران چیست ؟
چرا بعضی همکاران سرور قسطی یا یورو پایین می گیرند یا هزینه مالیات سرور رو نمی گیرند که اختلاف بین همکاران به وجود بیاد ؟
متاسفانه این مشکل برای همه پیش میاد
-
-
October 1st, 2015, 14:42
#5
-
تعداد تشکر ها از pardazonline به دلیل پست مفید
-
October 1st, 2015, 14:43
#6
عضو جدید
پاسخ : نظر شما در این رابطه چیست ؟!

نوشته اصلی توسط
Yas-Host
با سلام خدمت همکاران.
چند وقت پیش یک مشتری که چند ماه پرداخت های منظمی داشت در مورد سرور اختصاصی تماس گرفت و بابت پرداخت هزینه خود مهلت خواست.
طبق معمول همه همکاران مهلت رو دادیم اما نزدیک به تمدید ماه دیگر دیدم در چند روز چند ترابایت اطلاعات خود را انتقال داده است به سرور دیگری.
حدود 500 هزار تومان در رابطه با این قضیه ضرر کردیم. و کاربر هم مثل آب خوردن پول رو خورد و متاسفانه با بررسی پیدا نکردیم سرور های مقصد رو وگرنه سرور های مقصد فرمت شده بود!
بعد از تحقیق در رابطه با این کاربر دیدیم خیلی از همکاران هم شاهد کلاهبرداری های این کاربر بوده اند.
تا به امروز که یکی دیگه از کاربران ما که عضو این انجمن هم هستند و قطعا این پست را می خوانند قرار بود هزینه سرور خود را 20 روز پیش برای ما واریز کنند که هر روز امروز و فردا می کردند!
اول بار دیشب اعلام کردند که قرار بوده فردی هزینه 200 هزار تومان رو براشون واریز کنه(که بدهی ایشون به ما 440 هزار تومان بوده) که بعدش انکار کردند و گفتند فردا خودشون بانک میرند و هزینه رو واریز می کنند
قرار بود تا حداکثر امروز ساعت1 واریز کنند
سپس ساعت 30 دقیقه هم گذشته و کاربر دلایل زیر رو اورده :
1- کاربر : داخل ماشین هستم به سمت بانک!
ما : داخل ماشین هستید با موبایل پس پرا پیام که ارسال می کنید اول حرفهاتون Bold نیست و سریع جواب می دید!
2-کاربر : رایتل دارم! تماس بگیرید صدای ماشین رو بشنوید.
(اینجا فکر کردند بنده تماس نخواهم گرفت!!)
ما: تماس گرفتیم نه صدای ماشینی بود نه خیابانی!
جالب اینجاست با کمال پرویی کاربر اعلام کردند فقط 250 هزار تومان رو از بدهیشون پرداخت می کنند و دستشون تنگ هست!(با گذشت بیشتر از 20 روز از مهلت قبلی برای واریز بدهی).
اینجا دیگه معلوم شد همش دارند دروغ می گویند سرورشون رو خاموش کردیم.
نظر شما همکاران در اینگونه برخورد ها از سمت کاربران چیست ؟
چرا بعضی همکاران سرور قسطی یا یورو پایین می گیرند یا هزینه مالیات سرور رو نمی گیرند که اختلاف بین همکاران به وجود بیاد ؟
شما اصلا نباید بهشون وقت میدادید
و حداقل باید یک گرویی چیزی میداشتید
چنین کاربرانی در اینترنت زیاد هستند
شما باید قبل از اتمام دوره صورتحساب سرورشون باید سرور رو خاموش میکردید تا مجبور به واریز میشدند
هاست نیست که بگید مهلت میدم نداد هم نداد
سرور هستش یه چشم به چشم دیگه خیری نداره در این مواقع باید یک گرو در باشه
یک گرو معتبر
با تشکر
-
تعداد تشکر ها ازtaninserver به دلیل پست مفید
-
October 1st, 2015, 14:45
#7
عضو انجمن
پاسخ : نظر شما در این رابطه چیست ؟!

نوشته اصلی توسط
taninserver
شما اصلا نباید بهشون وقت میدادید
و حداقل باید یک گرویی چیزی میداشتید
چنین کاربرانی در اینترنت زیاد هستند
شما باید قبل از اتمام دوره صورتحساب سرورشون باید سرور رو خاموش میکردید تا مجبور به واریز میشدند
هاست نیست که بگید مهلت میدم نداد هم نداد
سرور هستش یه چشم به چشم دیگه خیری نداره در این مواقع باید یک گرو در باشه
یک گرو معتبر
با تشکر
دوست عزیز شما این موقعیت قرار نگرفتی فکر کنم....
کاربرا دلایلی میارن که واقعا ادم رو قانع میکنه و دیگه نمیشه کاری کرد
-
تعداد تشکر ها از almanwebhost به دلیل پست مفید
-
October 1st, 2015, 14:45
#8
عضو انجمن
پاسخ : نظر شما در این رابطه چیست ؟!
در زمینه سرور اختصاصی بهتر بود میزاشتید سرور کنسل بشه
اما اگر سرور مجازی بوده بهتر هست کمتر به این موارد حساسیت داشته باشید
-
تعداد تشکر ها ازmehrshad.ho به دلیل پست مفید
-
October 1st, 2015, 14:48
#9
عضو جدید
پاسخ : نظر شما در این رابطه چیست ؟!

نوشته اصلی توسط
almanwebhost
دوست عزیز شما این موقعیت قرار نگرفتی فکر کنم....
کاربرا دلایلی میارن که واقعا ادم رو قانع میکنه و دیگه نمیشه کاری کرد
اتفاقا خیلی قرار گرفتم بنده در هر زمینه ای
تنها کاری که آقای سنجری عزیز میتونستند انجام بدن و به نفعشون بود ولی یکم وقتشون گرفته میشد
از اطلاعاتشون بک آپ میگرفتند سرور رو خاموش میکردند
میگفتند هر وقت هزینه جور شد سرور سفارش داده میشه
بک آپ هم موجود نگه میداشتند تا کاربر مجبور میشد حداقل برای دریافت بک آپ یکبار سرور رو تمدید کنه
-
-
October 1st, 2015, 14:49
#10
عضو دائم
پاسخ : نظر شما در این رابطه چیست ؟!
بابا این حرفا چیه اینجا ایرانه مشتری توقع قسطی داره من دیدیم بعضی حتی خود بنده هم فراموش میکنم فاکتورام پرداخت کنم ولی یک روزه انجام میدم بین همکاران ولی من دیدم مشتری میاد میگه دامین یا اس اس ال که ارزون ترین چیز هست قسطی کن برام یا میشه چند روز دیگه پول بدم چه بررسه به یک سرور یا vps یا host متسفانه جو بازارمون بسیار بسیار بد هست
-