صفحه 1 از 4 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 39

موضوع: نظر شما در این رابطه چیست ؟!

  1. #1
    عضو دائم
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    hetzners rack
    نوشته ها
    2,739
    تشکر تشکر کرده 
    2,675
    تشکر تشکر شده 
    6,577
    تشکر شده در
    3,502 پست

    پیش فرض نظر شما در این رابطه چیست ؟!

    با سلام خدمت همکاران.

    چند وقت پیش یک مشتری که چند ماه پرداخت های منظمی داشت در مورد سرور اختصاصی تماس گرفت و بابت پرداخت هزینه خود مهلت خواست.
    طبق معمول همه همکاران مهلت رو دادیم اما نزدیک به تمدید ماه دیگر دیدم در چند روز چند ترابایت اطلاعات خود را انتقال داده است به سرور دیگری.
    حدود 500 هزار تومان در رابطه با این قضیه ضرر کردیم. و کاربر هم مثل آب خوردن پول رو خورد و متاسفانه با بررسی پیدا نکردیم سرور های مقصد رو وگرنه سرور های مقصد فرمت شده بود!

    بعد از تحقیق در رابطه با این کاربر دیدیم خیلی از همکاران هم شاهد کلاهبرداری های این کاربر بوده اند.

    تا به امروز که یکی دیگه از کاربران ما که عضو این انجمن هم هستند و قطعا این پست را می خوانند قرار بود هزینه سرور خود را 20 روز پیش برای ما واریز کنند که هر روز امروز و فردا می کردند!


    اول بار دیشب اعلام کردند که قرار بوده فردی هزینه 200 هزار تومان رو براشون واریز کنه(که بدهی ایشون به ما 440 هزار تومان بوده) که بعدش انکار کردند و گفتند فردا خودشون بانک میرند و هزینه رو واریز می کنند

    قرار بود تا حداکثر امروز ساعت1 واریز کنند

    سپس ساعت 30 دقیقه هم گذشته و کاربر دلایل زیر رو اورده :

    1- کاربر : داخل ماشین هستم به سمت بانک!
    ما : داخل ماشین هستید با موبایل پس پرا پیام که ارسال می کنید اول حرفهاتون Bold نیست و سریع جواب می دید!

    2-کاربر : رایتل دارم! تماس بگیرید صدای ماشین رو بشنوید.
    (اینجا فکر کردند بنده تماس نخواهم گرفت!!)
    ما: تماس گرفتیم نه صدای ماشینی بود نه خیابانی!

    جالب اینجاست با کمال پرویی کاربر اعلام کردند فقط 250 هزار تومان رو از بدهیشون پرداخت می کنند و دستشون تنگ هست!(با گذشت بیشتر از 20 روز از مهلت قبلی برای واریز بدهی).


    اینجا دیگه معلوم شد همش دارند دروغ می گویند سرورشون رو خاموش کردیم.

    نظر شما همکاران در اینگونه برخورد ها از سمت کاربران چیست ؟
    چرا بعضی همکاران سرور قسطی یا یورو پایین می گیرند یا هزینه مالیات سرور رو نمی گیرند که اختلاف بین همکاران به وجود بیاد ؟

  2. تعداد تشکر ها ازYas-Host به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #2
    عضو جدید amrdata آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    محل سکونت
    اينترنت
    نوشته ها
    48
    تشکر تشکر کرده 
    28
    تشکر تشکر شده 
    55
    تشکر شده در
    43 پست

    پیش فرض پاسخ : نظر شما در این رابطه چیست ؟!

    سلام
    من این کاربر را نمی شناسم و نمی تونم قضاوت کنم اما به صورت کلی می تونم بگم مشکل از خود ماست ، البته من سرور ارائه نمیدم فقط هاست
    به نظرم بهترین کار را شرکت های بزرگ هاستینگ انجام میدن که دقیقا راس ساعت سررسید بدهی فوری و اتوماتیک مسدود می کنن
    بدون چون و چرا

    بهترین کاره
    منم از دست کاربرانی که همش برای پرداخت بدهی خودشون بهونه میارن خسته شدم
    التماس دعا

  5. تعداد تشکر ها ازamrdata به دلیل پست مفید


  6. #3
    عضو انجمن yastheme آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    محل سکونت
    Izadshahr
    نوشته ها
    482
    تشکر تشکر کرده 
    434
    تشکر تشکر شده 
    1,565
    تشکر شده در
    691 پست

    پیش فرض پاسخ : نظر شما در این رابطه چیست ؟!

    تاریخ مهلت یک روز بعد از سر رسید فاکتور نه بیشتر؛
    یک قانون منسجم و سیاست کاری دارای چهار چوب داشته باشید و برای همه این چهار چوب را رعایت کنید.

    وقتی چند روز به کاربر مهلت می دهید مطمئنا برای ماه بعدی هم پرداخت منظمی نخواهید داشت؛ اگر سرور برای مشتری اهمیت داشته باشد قبل از تاریخ سر رسید پرداخت می کند در غیر اینصورت پس اهمیتی ندارد!

    سنترال هاستینگ - اولین سرویس دهنده DDoS Protected ایرانی!
    █ شرکت ایمن میزبان راهبر کاسپین (شماره ثبت : 1799 شناسه ملی: 14006354907 )


  7. تعداد تشکر ها ازyastheme به دلیل پست مفید


  8. #4
    عضو انجمن almanwebhost آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    121
    تشکر تشکر کرده 
    414
    تشکر تشکر شده 
    1,139
    تشکر شده در
    790 پست

    پیش فرض پاسخ : نظر شما در این رابطه چیست ؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط Yas-Host نمایش پست ها
    با سلام خدمت همکاران.

    چند وقت پیش یک مشتری که چند ماه پرداخت های منظمی داشت در مورد سرور اختصاصی تماس گرفت و بابت پرداخت هزینه خود مهلت خواست.
    طبق معمول همه همکاران مهلت رو دادیم اما نزدیک به تمدید ماه دیگر دیدم در چند روز چند ترابایت اطلاعات خود را انتقال داده است به سرور دیگری.
    حدود 500 هزار تومان در رابطه با این قضیه ضرر کردیم. و کاربر هم مثل آب خوردن پول رو خورد و متاسفانه با بررسی پیدا نکردیم سرور های مقصد رو وگرنه سرور های مقصد فرمت شده بود!

    بعد از تحقیق در رابطه با این کاربر دیدیم خیلی از همکاران هم شاهد کلاهبرداری های این کاربر بوده اند.

    تا به امروز که یکی دیگه از کاربران ما که عضو این انجمن هم هستند و قطعا این پست را می خوانند قرار بود هزینه سرور خود را 20 روز پیش برای ما واریز کنند که هر روز امروز و فردا می کردند!


    اول بار دیشب اعلام کردند که قرار بوده فردی هزینه 200 هزار تومان رو براشون واریز کنه(که بدهی ایشون به ما 440 هزار تومان بوده) که بعدش انکار کردند و گفتند فردا خودشون بانک میرند و هزینه رو واریز می کنند

    قرار بود تا حداکثر امروز ساعت1 واریز کنند

    سپس ساعت 30 دقیقه هم گذشته و کاربر دلایل زیر رو اورده :

    1- کاربر : داخل ماشین هستم به سمت بانک!
    ما : داخل ماشین هستید با موبایل پس پرا پیام که ارسال می کنید اول حرفهاتون Bold نیست و سریع جواب می دید!

    2-کاربر : رایتل دارم! تماس بگیرید صدای ماشین رو بشنوید.
    (اینجا فکر کردند بنده تماس نخواهم گرفت!!)
    ما: تماس گرفتیم نه صدای ماشینی بود نه خیابانی!

    جالب اینجاست با کمال پرویی کاربر اعلام کردند فقط 250 هزار تومان رو از بدهیشون پرداخت می کنند و دستشون تنگ هست!(با گذشت بیشتر از 20 روز از مهلت قبلی برای واریز بدهی).


    اینجا دیگه معلوم شد همش دارند دروغ می گویند سرورشون رو خاموش کردیم.

    نظر شما همکاران در اینگونه برخورد ها از سمت کاربران چیست ؟
    چرا بعضی همکاران سرور قسطی یا یورو پایین می گیرند یا هزینه مالیات سرور رو نمی گیرند که اختلاف بین همکاران به وجود بیاد ؟
    متاسفانه این مشکل برای همه پیش میاد

  9. #5
    عضو انجمن pardazonline آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2015
    محل سکونت
    ؟
    نوشته ها
    129
    تشکر تشکر کرده 
    1,011
    تشکر تشکر شده 
    157
    تشکر شده در
    118 پست

    پیش فرض پاسخ : نظر شما در این رابطه چیست ؟!

    درود ، دوست عزیز واقعاً بهترین کار رو کردید .
    بنده نظرم این هست که مثلاً طرف مهلت هم خواست ازش یه چیزی بگیرید که نتونه زیر قولش بزنه و یا کلاً اصلاً بهش فرصت ندید و بگید هر وقت هزینه داده شد سرور فعال خواهد شد .
    واقعاً متاسفیم که چنین آدم های توی اینترنت مشغول هستند و واقعاً تاسف دارم !
    اینطور کارهایی اینجور آدمها میکنند تا اعتماد ها خیلی خیلی کم میشود !
    متاسف متاسف !
    پول بنده رو هم چندین بار خوردند ، ولی بنده هیچ وقت حلال نخواهم کرد .
    ولی در کل اصلاً قسطی یا 10 روز دیگر واریز میکنم به نظرم کار نکنید خیلی بهتر هست براتون ( با این که 99% مطمئن هستم که به این سبک دیگر کار نمیکنید )
    امیدوارم در این عرصه دوستانی هم که اعتماد میکنند ، مشتری ها از اعتمادشون سوء استفاده نکنند .
    در هر حال برای همه هاستینگ ها آرزوی موفقیت داریم .
    موفق و پیروز باشید .
    یا حق
    123

  10. تعداد تشکر ها از pardazonline به دلیل پست مفید


  11. #6
    عضو جدید taninserver آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    نوشته ها
    33
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    17
    تشکر شده در
    11 پست

    پیش فرض پاسخ : نظر شما در این رابطه چیست ؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط Yas-Host نمایش پست ها
    با سلام خدمت همکاران.

    چند وقت پیش یک مشتری که چند ماه پرداخت های منظمی داشت در مورد سرور اختصاصی تماس گرفت و بابت پرداخت هزینه خود مهلت خواست.
    طبق معمول همه همکاران مهلت رو دادیم اما نزدیک به تمدید ماه دیگر دیدم در چند روز چند ترابایت اطلاعات خود را انتقال داده است به سرور دیگری.
    حدود 500 هزار تومان در رابطه با این قضیه ضرر کردیم. و کاربر هم مثل آب خوردن پول رو خورد و متاسفانه با بررسی پیدا نکردیم سرور های مقصد رو وگرنه سرور های مقصد فرمت شده بود!

    بعد از تحقیق در رابطه با این کاربر دیدیم خیلی از همکاران هم شاهد کلاهبرداری های این کاربر بوده اند.

    تا به امروز که یکی دیگه از کاربران ما که عضو این انجمن هم هستند و قطعا این پست را می خوانند قرار بود هزینه سرور خود را 20 روز پیش برای ما واریز کنند که هر روز امروز و فردا می کردند!


    اول بار دیشب اعلام کردند که قرار بوده فردی هزینه 200 هزار تومان رو براشون واریز کنه(که بدهی ایشون به ما 440 هزار تومان بوده) که بعدش انکار کردند و گفتند فردا خودشون بانک میرند و هزینه رو واریز می کنند

    قرار بود تا حداکثر امروز ساعت1 واریز کنند

    سپس ساعت 30 دقیقه هم گذشته و کاربر دلایل زیر رو اورده :

    1- کاربر : داخل ماشین هستم به سمت بانک!
    ما : داخل ماشین هستید با موبایل پس پرا پیام که ارسال می کنید اول حرفهاتون Bold نیست و سریع جواب می دید!

    2-کاربر : رایتل دارم! تماس بگیرید صدای ماشین رو بشنوید.
    (اینجا فکر کردند بنده تماس نخواهم گرفت!!)
    ما: تماس گرفتیم نه صدای ماشینی بود نه خیابانی!

    جالب اینجاست با کمال پرویی کاربر اعلام کردند فقط 250 هزار تومان رو از بدهیشون پرداخت می کنند و دستشون تنگ هست!(با گذشت بیشتر از 20 روز از مهلت قبلی برای واریز بدهی).


    اینجا دیگه معلوم شد همش دارند دروغ می گویند سرورشون رو خاموش کردیم.

    نظر شما همکاران در اینگونه برخورد ها از سمت کاربران چیست ؟
    چرا بعضی همکاران سرور قسطی یا یورو پایین می گیرند یا هزینه مالیات سرور رو نمی گیرند که اختلاف بین همکاران به وجود بیاد ؟
    شما اصلا نباید بهشون وقت میدادید
    و حداقل باید یک گرویی چیزی میداشتید
    چنین کاربرانی در اینترنت زیاد هستند
    شما باید قبل از اتمام دوره صورتحساب سرورشون باید سرور رو خاموش میکردید تا مجبور به واریز میشدند
    هاست نیست که بگید مهلت میدم نداد هم نداد
    سرور هستش یه چشم به چشم دیگه خیری نداره در این مواقع باید یک گرو در باشه
    یک گرو معتبر
    با تشکر

  12. تعداد تشکر ها ازtaninserver به دلیل پست مفید


  13. #7
    عضو انجمن almanwebhost آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    121
    تشکر تشکر کرده 
    414
    تشکر تشکر شده 
    1,139
    تشکر شده در
    790 پست

    پیش فرض پاسخ : نظر شما در این رابطه چیست ؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط taninserver نمایش پست ها
    شما اصلا نباید بهشون وقت میدادید
    و حداقل باید یک گرویی چیزی میداشتید
    چنین کاربرانی در اینترنت زیاد هستند
    شما باید قبل از اتمام دوره صورتحساب سرورشون باید سرور رو خاموش میکردید تا مجبور به واریز میشدند
    هاست نیست که بگید مهلت میدم نداد هم نداد
    سرور هستش یه چشم به چشم دیگه خیری نداره در این مواقع باید یک گرو در باشه
    یک گرو معتبر
    با تشکر
    دوست عزیز شما این موقعیت قرار نگرفتی فکر کنم....
    کاربرا دلایلی میارن که واقعا ادم رو قانع میکنه و دیگه نمیشه کاری کرد

  14. تعداد تشکر ها از almanwebhost به دلیل پست مفید


  15. #8
    عضو انجمن mehrshad.ho آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    922
    تشکر تشکر کرده 
    1,555
    تشکر تشکر شده 
    4,180
    تشکر شده در
    3,168 پست

    پیش فرض پاسخ : نظر شما در این رابطه چیست ؟!

    در زمینه سرور اختصاصی بهتر بود میزاشتید سرور کنسل بشه
    اما اگر سرور مجازی بوده بهتر هست کمتر به این موارد حساسیت داشته باشید
    مرکز میزبانی وب نیک سرور NikServer.COM | شماره تماس : 9109.9713-021
    هاست و نمایندگی هاست لینوکس | هاست و نمایندگی هاست دانلود | سرور مجازی ایران و اروپا

  16. تعداد تشکر ها ازmehrshad.ho به دلیل پست مفید


  17. #9
    عضو جدید taninserver آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    نوشته ها
    33
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    17
    تشکر شده در
    11 پست

    پیش فرض پاسخ : نظر شما در این رابطه چیست ؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط almanwebhost نمایش پست ها
    دوست عزیز شما این موقعیت قرار نگرفتی فکر کنم....
    کاربرا دلایلی میارن که واقعا ادم رو قانع میکنه و دیگه نمیشه کاری کرد
    اتفاقا خیلی قرار گرفتم بنده در هر زمینه ای
    تنها کاری که آقای سنجری عزیز میتونستند انجام بدن و به نفعشون بود ولی یکم وقتشون گرفته میشد
    از اطلاعاتشون بک آپ میگرفتند سرور رو خاموش میکردند
    میگفتند هر وقت هزینه جور شد سرور سفارش داده میشه
    بک آپ هم موجود نگه میداشتند تا کاربر مجبور میشد حداقل برای دریافت بک آپ یکبار سرور رو تمدید کنه

  18. #10
    عضو دائم iwpanel آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2013
    محل سکونت
    Shiraz
    نوشته ها
    1,122
    تشکر تشکر کرده 
    165
    تشکر تشکر شده 
    1,151
    تشکر شده در
    887 پست

    پیش فرض پاسخ : نظر شما در این رابطه چیست ؟!

    بابا این حرفا چیه اینجا ایرانه مشتری توقع قسطی داره من دیدیم بعضی حتی خود بنده هم فراموش میکنم فاکتورام پرداخت کنم ولی یک روزه انجام میدم بین همکاران ولی من دیدم مشتری میاد میگه دامین یا اس اس ال که ارزون ترین چیز هست قسطی کن برام یا میشه چند روز دیگه پول بدم چه بررسه به یک سرور یا vps یا host متسفانه جو بازارمون بسیار بسیار بد هست

صفحه 1 از 4 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: January 12th, 2016, 22:48
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: February 25th, 2015, 18:06
  3. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: December 22nd, 2013, 17:02
  4. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: October 29th, 2013, 17:45
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: April 14th, 2013, 15:45

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •