-
September 11th, 2013, 16:42
#1
عضو انجمن
انتقاد از انتقال داده های آسیاتک
داستان از این قراره که من یک سرویس adsl 512 نامحدود 1ماهه ازشون گرفتم به قیمت ماهانه 22500 تومان سر ماه موقع تمدید ، توی لیست سرویس هاشون دیگه 512 نامحدود نبود.
فقط اینا رو واسم گذاشته بودن :
(512) - اينترنت پرسرعت چلچله نامحدود نقره اي ( با 4 گيگ هديه سرعت بالا و تبادل حداقل 20 گيگ) (549000 ريال + آبونمان)
-(512) - اينترنت پرسرعت چلچله نامحدود طلايي ( با 10 گيگ هديه سرعت بالا و تبادل حداقل 40 گيگ) (849000 ريال + آبونمان)
(سرویسی که من داشتم 512 نامحدود معمولی بود)
با شرکت تماس گرفتم میگن طبق سیاست شرکت ، شما فعلاً همین سرویس ها رو می تونید استفاده کنید :|
اولش که گفتن مخابرات منطقه شما فعلاً همینا رو ارائه میده!!! بعد که فهمید با خر صحبت نمی کنه ! ، گفت طبق سیاست شرکت شما باید از اینا انتخاب کنید ...
با توجه به اینکه تغییر اپراتور اینترنت پرسرعت حدود 1 هفته معطلی داره منم مجبور شدم سرویسم رو با قیمت بالاتر تمدید کنم.
بحث قیمت نیست ، بحث سیاست فروش مزخرفیه که دارن و به نظرم مشتری رو بازیچه قرار دادن و سوء استفاده کردن.
نظر شما چیه ؟ برای شما مورد مشابه پیش اومده ؟
ویرایش توسط Mohammad_reza : September 11th, 2013 در ساعت 16:52
-
-
September 11th, 2013 16:42
# ADS
-
September 11th, 2013, 17:01
#2
پاسخ : انتقاد از انتقال داده های آسیاتک

نوشته اصلی توسط
Mohammad_reza
داستان از این قراره که من یک سرویس adsl 512 نامحدود 1ماهه ازشون گرفتم به قیمت ماهانه 22500 تومان سر ماه موقع تمدید ، توی لیست سرویس هاشون دیگه 512 نامحدود نبود.
فقط اینا رو واسم گذاشته بودن :
(512) - اينترنت پرسرعت چلچله نامحدود نقره اي ( با 4 گيگ هديه سرعت بالا و تبادل حداقل 20 گيگ) (549000 ريال + آبونمان)
-(512) - اينترنت پرسرعت چلچله نامحدود طلايي ( با 10 گيگ هديه سرعت بالا و تبادل حداقل 40 گيگ) (849000 ريال + آبونمان)
(سرویسی که من داشتم 512 نامحدود معمولی بود)
با شرکت تماس گرفتم میگن طبق سیاست شرکت ، شما فعلاً همین سرویس ها رو می تونید استفاده کنید :|
اولش که گفتن مخابرات منطقه شما فعلاً همینا رو ارائه میده!!! بعد که فهمید با خر صحبت نمی کنه ! ، گفت طبق سیاست شرکت شما باید از اینا انتخاب کنید ...
با توجه به اینکه تغییر اپراتور اینترنت پرسرعت حدود 1 هفته معطلی داره منم مجبور شدم سرویسم رو با قیمت بالاتر تمدید کنم.
بحث قیمت نیست ، بحث سیاست فروش مزخرفیه که دارن و به نظرم مشتری رو بازیچه قرار دادن و سوء استفاده کردن.
نظر شما چیه ؟ برای شما مورد مشابه پیش اومده ؟
البته حرف شما درسته ولی احساس میکنم به شما سرویس بهتری دادند.(سرویس پر سرعت تر)
در هر صورت این سیاست کاری هر شرکته و میتونه قیمتاشو تغیر بده یا بعضی پنل هاشو حذف کنه و نمیشه کاری کرد.ولی در کل اسیاتک یه زمانی داشتم خوب بود نسبتا.
-
تعداد تشکر ها از vessal به دلیل پست مفید
-
September 11th, 2013, 17:07
#3
عضو انجمن
پاسخ : انتقاد از انتقال داده های آسیاتک
دوستِ عزیز شک نداشته باشید که آسیاتک یکی از ضعیفترین ISp هاست. بنده معمولا خیلی سخت شرکت رو تغییر میدم چون همه کارم با اینترنتِ
ببینین چی شد که خونِ مارو به جوش آوردن سبب تغییر شرکت شد.
یک هفته تا وصل شدن نتِ جدید از GPRS ایرانسل استفاده کردم باور بفرمایید بهتر از آسیاتک بود
-
-
September 11th, 2013, 17:08
#4
عضو انجمن
پاسخ : انتقاد از انتقال داده های آسیاتک

نوشته اصلی توسط
vessal
البته حرف شما درسته ولی احساس میکنم به شما سرویس بهتری دادند.(سرویس پر سرعت تر)
در هر صورت این سیاست کاری هر شرکته و میتونه قیمتاشو تغیر بده یا بعضی پنل هاشو حذف کنه و نمیشه کاری کرد.ولی در کل اسیاتک یه زمانی داشتم خوب بود نسبتا.
سرعت که همونه دوست عزیز ، پلن هایی که به من پیشنهاد دادن ، نامحدود 512 هست ولی 4 گیگش رو با سرعت بالاتر میشه دانلود کرد ، بعد 4 گیگ دوباره میشه 512. تنها فرقش مبحث ریالیشه.
در مورد سیاست هم درسته ، اما از قبل باید اطلاع رسانی بکنن ، نه اینکه درست روز تمدید بدون هیچ اطلاع قبلی سیاستشون رو تغییر بدن و دست مارو بذارن تو حنا ...
در ضمن تو محدوده ما ، شاتل و پارس آنلاین سرویس نمیدن (پورت خالی ندارن) به نظرم به همین دلیل آسیا تک داره سوء استفاده می کنه و سرویس های گرون ترش رو به کاربرای منطقه به زور میفروشه ...
پینوشت : سرویس حجمیشون هم یه مدت داشتم نمی دونم دوبله سوبله حساب می کنن چیکار می کنن 10 گیگ ترافیک ما تو 1 هفته تموم شد ... همه چی رو هم چک کردم که آپدیت اتوماتیک ویندوز ، آنتی ویروس خاموش باشه ولی آخرش هم به یه نتیجه درست و حسابی نرسیدم ...
ویرایش توسط Mohammad_reza : September 11th, 2013 در ساعت 17:11
-
-
October 17th, 2014, 19:07
#5
پاسخ : انتقاد از انتقال داده های آسیاتک

نوشته اصلی توسط
Mohammad_reza
داستان از این قراره که من یک سرویس adsl 512 نامحدود 1ماهه ازشون گرفتم به قیمت ماهانه 22500 تومان سر ماه موقع تمدید ، توی لیست سرویس هاشون دیگه 512 نامحدود نبود.
فقط اینا رو واسم گذاشته بودن :
(512) - اينترنت پرسرعت چلچله نامحدود نقره اي ( با 4 گيگ هديه سرعت بالا و تبادل حداقل 20 گيگ) (549000 ريال + آبونمان)
-(512) - اينترنت پرسرعت چلچله نامحدود طلايي ( با 10 گيگ هديه سرعت بالا و تبادل حداقل 40 گيگ) (849000 ريال + آبونمان)
(سرویسی که من داشتم 512 نامحدود معمولی بود)
با شرکت تماس گرفتم میگن طبق سیاست شرکت ، شما فعلاً همین سرویس ها رو می تونید استفاده کنید :|
اولش که گفتن مخابرات منطقه شما فعلاً همینا رو ارائه میده!!! بعد که فهمید با خر صحبت نمی کنه ! ، گفت طبق سیاست شرکت شما باید از اینا انتخاب کنید ...
با توجه به اینکه تغییر اپراتور اینترنت پرسرعت حدود 1 هفته معطلی داره منم مجبور شدم سرویسم رو با قیمت بالاتر تمدید کنم.
بحث قیمت نیست ، بحث سیاست فروش مزخرفیه که دارن و به نظرم مشتری رو بازیچه قرار دادن و سوء استفاده کردن.
نظر شما چیه ؟ برای شما مورد مشابه پیش اومده ؟
دوست عزیز یعنی بعد از 4 گیگ سرعت شما چقدر میشه؟
خوب همین 4 گیگ هم دارن به شما لطف می کنن چون خود شما میگی سرعت رو بیشتر از 512 میدن و بعد از 4 گیگ تازه میشه سرعتی که شما خریداری کردی شما انتظار داری همیشه بیشتر از 512 باشه؟!
ویرایش توسط Ramin : October 19th, 2014 در ساعت 00:59
-
-
October 17th, 2014, 20:29
#6
عضو جدید
پاسخ : انتقاد از انتقال داده های آسیاتک
بعضی ها فکر کنم اینجا را با جای دیگری اشتباه گرفتند
-
تعداد تشکر ها ازJahan Pay Co به دلیل پست مفید
-
October 30th, 2014, 15:05
#7
عضو انجمن
پاسخ : انتقاد از انتقال داده های آسیاتک
سلام
اول انتقاد اینکه شما میتونید با صدای مشتری شرکت ها تماس بگیرید
کارشناسان از سازمان تنظیم مقررات پیگیر قضایا خواهند بود
دوم اینکه همین معایبی که میگید متاسفانه اشتباه است نه تعریف میکنم نه چیزی
آسیاتک در کل کشور بالاترین سرعت را داراست و رتبه اول می باشد و بعد شاتل و بعد پارس آنلاین
از نظر پشتیبانی نیز تندیس افتخار گرفتن میتونید از سایتشون ببینید
در خصوص هزینه ها نسبت به رقبا پایین ترین تعرفه رو در کل کشور داره
تفاوت سرویس های نامحدود و بالا بودن قیمت ها به دلیل در اختیار گذاشتن پهنای باند بیشتر می باشد
در خصوص مصرف حجم خوشبختانه تنها شرکتی که حجم ***ی نداره این شرکت هست
ولی پاسخ شما در کلیه شرکت ها برای آپلود نیز از اعتبار کاسته میشه این مورد جدیدا مشاهده شده که کاربر مشکل حجم پیدا میکنه
سعی کنید قبل از هر انتقادی کمی در خصوص مورد اطلاعات کسب کنید و سپس اقدام به تایپیک کنید
و نیز دوستی که فحاشی میکنن چندین مورد حرکت ناپسند ایشون رو دیدم بهتر نیست یا استفاده نکنید یا خودتون رو با شرایط وفق بدید
ویرایش توسط mask-online : November 3rd, 2014 در ساعت 23:58
-
تعداد تشکر ها از mask-online به دلیل پست مفید
-
October 30th, 2014, 15:15
#8
عضو جدید
پاسخ : انتقاد از انتقال داده های آسیاتک
مشکل اینجاست که معمولا "حق با isp است" در قراردادها هم که ببینید همین مسئله به روشنی مشهوده. هر وقت دلشون بخواد هرکاری دلشون بخواد میکنن.
دوست عزیز باز شما دوره سرویست تمام شده و شرایط عوض شده. دو مورد برای من پیش آمده که در حین دوره، بدلخواه خودشون شرایط را عوض کردند. (یکی مبین نت و دیگری نداگسترصبانت)
- - - Updated - - -
توصیه دارم اگر خط تلفن اضافه دارید یا میتوانید برید در نوبت خالی شدن پورت یک ISP دیگر.
-
-
October 30th, 2014, 15:21
#9
عضو انجمن
پاسخ : انتقاد از انتقال داده های آسیاتک
بد ترین دیتاسنتری که تو زندگیم تجربه کردم ، یه سری از آی پی هامون از آلمان با اینترنت آسیاتک حدود 90 درصد افراد بسته بودن و تنها 10 درصد آسیاتکی ها باز بودن ، بفرض یه آی پی بود همه isp ها وارد میشدن ، ولی آسیاتک نمیتونست
آقا زنگ میزدیم که این رنجو شما بستی ، از اینور به اونور ما رو پاس میدادن آخر وصل کردن به قول خودشون بچه های دیتاسنتر (تلفن ردکنی بگیم بهتره) آقا این آی پی های ما رو بستید باز کنید ، میگفت بلد نیستم میگم پس شما اونجا چیکار میکنید مگه دیتاسنتر دست یکی مثل شما نیست ، میگفت آقا بلد نیستیم میگی چیکار کنم خدا شاهده قشنگ میگفت بلد نیستیم.
دانش فنی کارمندای آسیاتک 0
حالا اینترنتش دیگه چیه
لسترلوک
شماره تماس : 06142327071 - تلگرام :
Lasterloc
تخفیف تاپیک از 50 درصد به 20 درصد به دلیل بالا رفتن نرخ ارز کاهش یافته
-
-
October 31st, 2014, 06:39
#10
عضو انجمن
پاسخ : انتقاد از انتقال داده های آسیاتک

نوشته اصلی توسط
mask-online
سلام
اول انتقاد اینکه شما میتونید با صدای مشتری شرکت ها تماس بگیرید
کارشناسان از سازمان تنظیم مقررات پیگیر قضایا خواهند بود
دوم اینکه همین معایبی که میگید متاسفانه اشتباه است نه تعریف میکنم نه چیزی
آسیاتک در کل کشور بالاترین سرعت را داراست و رتبه اول می باشد و بعد شاتل و بعد پارس آنلاین
از نظر پشتیبانی نیز تندیس افتخار گرفتن میتونید از سایتشون ببینید
در خصوص هزینه ها نسبت به رقبا پایین ترین تعرفه رو در کل کشور داره
تفاوت سرویس های نامحدود و بالا بودن قیمت ها به دلیل در اختیار گذاشتن پهنای باند بیشتر می باشد
در خصوص مصرف حجم خوشبختانه تنها شرکتی که حجم ***ی نداره این شرکت هست
ولی پاسخ شما در کلیه شرکت ها برای آپلود نیز از اعتبار کاسته میشه این مورد جدیدا مشاهده شده که کاربر مشکل حجم پیدا میکنه
سعی کنید قبل از هر انتقادی کمی در خصوص مورد اطلاعات کسب کنید و سپس اقدام به تایپیک کنید
و نیز دوستی که فحاشی میکنن چندین مورد حرکت ناپسند ایشون رو دیدم بهتر نیست یا استفاده نکنید یا خودتون رو با شرایط وفق بدید
اولا همچین چیزی ما در عمل ندیدیم الان تمامی شرکت ها در ایران سرعتهاشون بالاست
دوما الان رقابت بر روی ترافیک ارزان تره که اصلا آسیاتک در این رقابت حضور نداره و رقابت بین مخابرات و های وب هست که فعلا های وب حرف اول رو می زنه سرعت هم که الحمدالله های وب 5 روزی 2500 تومن اضافه بدی پهنای باند 12 مگ میشه و سرعت دانلود از روی 1.5 مگ تکون نمی خوره . از لحاظ ترافیک هم که دیگه همه میدونند 120 گیگ + 3 گیگ هدیه روزانه روی اکانت 8 مگش در میاد 110 تومن ولی من به عنوان کاربر آسیاتک که 1 سال و نیم دارم از این شرکت خرید می کنم سرعت دانلود 700 کیلوبایت با پهنای باند 4 مگ رو 60 گیگ 1 ماهه 144 هزار تومن میدم. این کجا و آن کجا ! واقعا فقط لحظه شماری می کنم که پورت خالی از های وب گیرم بیاد و از طرح های فشفشه این شرکت بهترین استفاده رو ببرم
تمامی شرکت ها در پلان های نامحدود پهنای باند تقسیم به 8 میشه سرعت دانلود بدست میاد ولی در آسیاتک پهنای باند تقسیم به 8 میشه و سپس عدد به دست اومده مجددا باید تقسیم به 8 بشه تا سرعت دانلود شما بدست بیاد عملا شما هیچ استفاده ای نمی تونی از این نامحدودی ببری با این سرعت و دقیقا پولتو تو جوب میریزی ( یعنی پهنای باند تقسیم به 64 که خود اپراتور از گفتن و تکررش خجل میشه ) ( توضیحات کارمندان : ببینید دوست عزیز سرعت بیت هست و ابتدا به بایت تبدیل کرده و سپس بایت را تقسیم به 8 نموده سرعت دانلود شما به دست میاد علتش هم اینه که شرکت سیاستش بر اساس خرید سرویس های محدود از سوی کاربران هست. ) و در ادامه زیاد صحبت کنی جوری لال میشه اپراتور و توش میمونه که این منظور رو میرسونه : همینی که هست دوست نداری کنسلی پورت بده. تو رو قرآن تو رو به اون کسی که می پرستید همین الان زنگ بزنید به آسیاتک و یکی از پلان های نامحدود رو خریداری کنید می فهمید چی میگم
در ضمن من با مخابرات فقط 1 کوچه فاصله دارم و بهترین ریت رو دارا هستم بدون نویز و ...
ایشون هم در تاپیک ها فقط همین رو عنوان می کنند اول آسیاتک بعد شاتل بعد پارس آنلاین
دل ما پره از این پول هایی که هر ماه هدر میدیم در های وب که دوستم گرفته هم من با DU Metter چک کردم اصلا همچین چیزی نیست ولی در شاتل بله حجم چند برابر سوخته میشه طبق گفته دوستان.
به هیچ عنوان آسیاتک نرخش حتی در رقابت قرار نمی گیره و رقابت تنها در نرخ بین مخابرات و های وب هست که اختلاف های وب در حال حاضر بیش از حد با مخابراته چه برسه به آسیاتک
بنده فقط واقعیت رو گفتم و دوستان می تونند تماس بگیرند و صدا رو رکورد کنند.
ما هر روز باید ببینیم و آتیش بگیریم که رفقامون فول اسپید و با IDM 1.5 مگ دانلود می کنند اون هم ترافیک هر گیگ به قیمت آدامس موزی و حسرت بخوریم
موفق و تندرست باشید
ویرایش توسط peyman0742 : October 31st, 2014 در ساعت 06:46
-
تعداد تشکر ها از peyman0742 به دلیل پست مفید