-
October 2nd, 2014, 21:33
#1
بااین مشتری بایدچه کرد؟
سلام
اول ازمدیران میخوام این تاپیک روپاک نکنند...
چهارروزپیش یه مشتری یاهومارواددکرد...
گفت نمیدونم میخوام اسپانسربشی و...
من اول قبول نکردم بعدش گفتم اسپانسرکه نمیشه امامیتونم نصف هزینه هاست روبگیرم.
این اقاقبول کرد.
ماهاست روسریعا تحویل دادیم وایشون بعد دوروز پول روواریز کردن.
ماگفتیم عیبی نداره
ایشون گفتند خودم بک اپ ریستور میکنم وماگفتیم باشه خودت ریستور کن.
من دوروز نیومدم تویاهو(پشتیبانی آنلاین وتیکت اکی بود)
امروز رفتم تویاهو دیدم انواع فحش ها داده شده.
من بهش باصبرگفتم عزیزمن چیشده؟
گفت هرجا رفتم گفتندکه بایدمدیرسایت بک اپ ریستور کنه.
بهش گفتم مگه نمیتونستی تیکت بزنی؟
گفت حالاواسم ریستور کن:گفتم باشه یه ساعتی طول میکشه.
شروع کردم به ریستور.
تویاهو آن نشدم دیگه اما بک آپ همون موقع ریستور شد.
الآن رفتم تویاهو میبینم باز انواع فحش ها واسم رزرو شده.
ایشون بدون اینکه به سی پنل نگاه کنه وببینه که همه فایل هاش انتقال پیدا کردن باز سروصدا راه انداخته.
خب به نظرتون بااین آقا چکارکنم؟
به دردسرش می ارزه که باهاش همکاری کنم درادامه راه؟
دیگه صبرازاین بیشتر؟
حالاجالب اینه گفتم لطفا درست صحبت کنید وگرنه اکانتتون بسته میشه:
گفت میرم شکایت میکنم.
حالااین حقش نیست همین الآن ساسپندبشه؟
بنظرتون دیگه چطوری باهاش صحبت کنم؟
اگه توهین کنم بهش بیاداینجا یه تاپیک بزنه همه میریزن توتاپیک آره فلانه و...
بااین که من چهارروزه دارم فحش میشنوم وباصبوری وعزیز جوابش رومیدم(باور کنید یک درصدهم تقصیر مانبوده).
منتظر پاسخ دوستان هستم...
-
-
October 2nd, 2014 21:33
# ADS
-
October 2nd, 2014, 21:39
#2
عضو انجمن
پاسخ : بااین مشتری بایدچه کرد؟
خرید هاست داخل ایران با سازگاری کامل با وردپرس به همراه درایو SSD NVMe
دانلود انواع
قالب وردپرس و اسکریپت در اسکریپت 98
-
تعداد تشکر ها ازshahab-f به دلیل پست مفید
-
October 2nd, 2014, 22:03
#3
عضو انجمن
پاسخ : بااین مشتری بایدچه کرد؟
من بودم هاستش رو پاک می کردم بعد دایورتش می کردم .........
یارو نصفه پول داده طلب کاره؟
- - - Updated - - -
من بودم هاستش رو پاک می کردم بعد دایورتش می کردم ......... یارو نصفه پول داده طلب کاره؟
-
تعداد تشکر ها از M-Sadeghi به دلیل پست مفید
-
October 2nd, 2014, 22:04
#4
پاسخ : بااین مشتری بایدچه کرد؟
شما باید این مشتریان کنار بیاید.
به هر حال سطح کاری شما و مجموعتون مرتبط با همین گروه از مشتریان هست.
-
تعداد تشکر ها از ␑ Deev ␑ به دلیل پست مفید
-
October 2nd, 2014, 22:06
#5
عضو جدید
پاسخ : بااین مشتری بایدچه کرد؟
با سلام
سخت نگیرید
پولشو بدید بره به سلامت !
یا حق
Hostine.net
ارائه خدمات ثبت دامنه و میزبانی وب ، سرور مجازی و کانفیگ انواع سرور
031-35567918 09399009098 YAHOOID : PAR30HOST
-
تعداد تشکر ها از Hostine.net به دلیل پست مفید
-
October 2nd, 2014, 22:06
#6
عضو انجمن
پاسخ : بااین مشتری بایدچه کرد؟
خوب باید تو قوانینتون یه نکته رو متذکر بشید که پشتیبانی رسمی از طریق تیکت هست!
من برای مشتریام ارزش قائل میشم, حتی بعضی ها از دوستان قدیمی هستند با این حال وقتی تو یاهو یا هر جا دیگه پیام میدن و درخواستی دارند میگم اول باید تیکت ثبت کنند!
اینطوری به کار خودتون نظم میدید و مشتری عادت میکنه که همیشه از طریق تیکت پیگیری کند
█ سنترال هاستینگ - اولین سرویس دهنده DDoS Protected ایرانی!
█ شرکت ایمن میزبان راهبر کاسپین (شماره ثبت : 1799 شناسه ملی: 14006354907 )
-
تعداد تشکر ها ازyastheme به دلیل پست مفید
-
October 2nd, 2014, 22:13
#7
عضو دائم
پاسخ : بااین مشتری بایدچه کرد؟
مشکل از خودته داداشم
مگه یاهو جای پشتیبانی هست ؟
هرکی پشتیبانی میخواد خیلی شیک و مجلسی تیکت بزنه یا از چت آنلاین سایت در ارتباط باشه
مشکل از خودت هست بهتره یاهو و امثال اون رو برای پشتیبانی انتخاب نکنی
جات بودم پولشو مینداختم جلوش ی بک آپ لینک 5 ساعته بهش میدادم و هاست رو ترمنت میکردم سریع
میگفتم برو هرجا دوست داری سرویس بگیر
بابا هاستینگ سخته خیلی سخته و با این همه درد و سر و استرسش باز کسی درک نمیکنه و فکر میکنه طرف نشسته داره پول پارو میکنه
نمیدونه اگه طرف یکساعت نباشه چ بلایی سرش ممکنه بیاد و هر لحظش استرسه
بنظرم هاستینگ داشتن سخترین شغل دنیاست ولی متاسفانه تو ایران همه فکر میکنن ساده ترین کار و پر سود ترین کار هست
-
تعداد تشکر ها ازvahab00 به دلیل پست مفید
-
October 2nd, 2014, 22:16
#8
عضو جدید
پاسخ : بااین مشتری بایدچه کرد؟
باسلام
ابتدا از او بخواهید که حرف حسابش را به شما بگوید . اگر همین طور به این رفتار زشت ادامه بده ابتدا وجهی که به شما داده رو برگردونید اما
اگر از فحاشی ایشون گله مند هستید بهتره از طریق پلیس فتا یا سایر مراجع مرتبط پیگیری کنید
-
تعداد تشکر ها از moalax به دلیل پست مفید
-
October 2nd, 2014, 23:13
#9
پاسخ : بااین مشتری بایدچه کرد؟
ببخشید دوستان دیر پاسخ دادم/.
خیرازفحاشی ایشون زیادناراحت نیستم چون پشتیبانی باید تاحدی صبرداشته باشه.
امافحش دادن به پشتیبان هامون خیلی بده...
من بهش گفتم نمیتونم تویاهوپشتیبانی بدم وتیکت بزن تاپشتیبان ها جواب بدن دیدم حسابی طلب کار شدم گفتم بزار یکم باهاش راه بیام ولی مثل اینکه فایده ای نداره...
- - - Updated - - -
ببینید ما چندتاپشتیبان داریم که به تیکت هاسریعا پاسخ میدن ولی مثل اینکه بعضی ها فقط بایاهو حال میکنند...
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
vahab00
مشکل از خودته داداشم
مگه یاهو جای پشتیبانی هست ؟
هرکی پشتیبانی میخواد خیلی شیک و مجلسی تیکت بزنه یا از چت آنلاین سایت در ارتباط باشه
مشکل از خودت هست بهتره یاهو و امثال اون رو برای پشتیبانی انتخاب نکنی
جات بودم پولشو مینداختم جلوش ی بک آپ لینک 5 ساعته بهش میدادم و هاست رو ترمنت میکردم سریع
میگفتم برو هرجا دوست داری سرویس بگیر
بابا هاستینگ سخته خیلی سخته و با این همه درد و سر و استرسش باز کسی درک نمیکنه و فکر میکنه طرف نشسته داره پول پارو میکنه
نمیدونه اگه طرف یکساعت نباشه چ بلایی سرش ممکنه بیاد و هر لحظش استرسه
بنظرم هاستینگ داشتن سخترین شغل دنیاست ولی متاسفانه تو ایران همه فکر میکنن ساده ترین کار و پر سود ترین کار هست
داداش تیکه بودیا نصیحت؟؟ :D
شوخی کردم.
خودم هم خیلی نصیحت میکنم بعضی دوستان رو.
ماکه وارداینکار شدیم وانشاالله حالا حالاها هستیم...
ولی اینطوری آدم دوروزه پیر میشه.
چقدرصبر خب؟
-
-
October 2nd, 2014, 23:16
#10
پاسخ : بااین مشتری بایدچه کرد؟
هیچ شرکتی به همین دلایل از یاهو پشتیبانی نمی کند فقط فروش در یاهو است :| پولش بده دنبال دردسر می گردد بگو هر کاری دوست داری بکن فحاشی خودش حرم است
-