پاسخ : سیستم تیکتینگ و پشتیبانی
سلام
از اسکریپت کایاکو فارسی استفاده کنید.
پاسخ : سیستم تیکتینگ و پشتیبانی
سلام
دارم یه اسکریپت برای تیکت مینویسم .
قابلیت پیامک و عضو گیری کاربر و ... داره ، نهایتا 4 روز دیگه کارش تموم میشه اینم ظاهر
http://up.vbiran.ir/uploads/0Untitle...0553963164.png
http://up.vbiran.ir/uploads/0Untitle...0553963164.png
پاسخ : سیستم تیکتینگ و پشتیبانی
پاسخ : سیستم تیکتینگ و پشتیبانی
منم قبلا از کایاکو استفاده کردم مشکلی نداشت
پاسخ : سیستم تیکتینگ و پشتیبانی
پاسخ : سیستم تیکتینگ و پشتیبانی
به نظر منم شما از سیستم کایکو فارسی استفاده کنید بهتره
پاسخ : سیستم تیکتینگ و پشتیبانی
ممنون از نظرات سریع همه دوستان.
متاسفانه نصب جوملا برای صرفا ساپورت به نظرم زیاد منطقی نیست. سیستم باکس بیلیننگ هم جالب بود واقعا ولی خب یکم به نظر برای کار من زیادی است. لذا اینکه فکر میکنم همون طور که تعدادی از دوستان گفتند کایکو فارسی باید کار منو راه بندازه. آیا در مورد این اسکریپت لینک دانلودی و یا تاپیکی هست؟ من در گوگل سرچ کردم یک چیزهایی دستم را گرفت ولی خب آخرین نسخه و فارسی سازش رو دقیق نتونستم پیدا کنم.
ممنون
پ.ن: رضا جان اسکریپتی که دارید مینویسید که از نظر ظاهر واقعا به نظر خوب میرسه. تبریک میگم.
پاسخ : سیستم تیکتینگ و پشتیبانی
گویا آخرین نسخه همین 3.6 هست پس که نال شده.
پاسخ : سیستم تیکتینگ و پشتیبانی
با سلاک
اگر رایگان می خواید OTRS
اگر پولی می خواید kayako
پاسخ : سیستم تیکتینگ و پشتیبانی
دوست عزیز از اسکریپت پشتیبانی osticket هم می تونید استفاده کنید.
لینک دانلود :
http://dl.xscript.ir/s1/osTicket-1.7...ript.ir%5D.zip
لینک منبع :
اسکریپت پشتیبانی با تیکت
پاسخ : سیستم تیکتینگ و پشتیبانی
متاسفانه kayako هم گویا قابل استفاده نیست. بدبختانه نسخه نال موجود با Zend Guard روی php5.3 سازگار نیست و رفتن روی php5.2 هم شدنی نیست واقعا برام. نسخه های فعلی البته سازگارن ولی خب نسخه های جدید نال نشدن. خریدش هم منطقی نیست. هزار دلار الان 3 میلیونه!! علاوه بر اینکه اصلا اسکریپت نال شده دردسره. واقعا عجیبه سیستم اپن سورسی که فارسی شده باشه نیست.
آیا OTRS و osticket فارسی هم هستند؟ من خیلی گشتم ولی چیزی در مورد فارسی سازی که در مورد نسخه جدیدشون باشه نیست. آخرین نسخه فارسی ساز OTRS مربوط به 2006 هست و osticket هم که سیستم تغییر زبان درست درمونی نداره و اونهایی هم که نسخه های قدیمی رو ترجمه کردن اکثرا لینکاش خرابه.
پس واقعا ما ایرانیا از سیستم پشتیبانی استفاده نمیکنیم؟ هیچی نیست واقعا.
پاسخ : سیستم تیکتینگ و پشتیبانی
به طور پیش فرض otrs زبان فارسی داره و وقتی میزارید روی فارسی راست چین هم میشه.
پاسخ : سیستم تیکتینگ و پشتیبانی
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
DarkSoroush
پس واقعا ما ایرانیا از سیستم پشتیبانی استفاده نمیکنیم؟ هیچی نیست واقعا.
چرا که نه؟
ما از تیکتینگ whmcs استفاده می کنیم بسیار هم عالی است.
خیلی ها هم از rsticket جوملا استفاده می کنند و البته اکثرا خود سایت آنها هم بر پایه جوملاست.
برای سایت های وردپرسی هم پلاگین های مختلفی هست، مثلا: افزونه فارسی تیکت برای وردپرس | وردپرس
اسکریپت های مستقل هم مثل کایکو هستند هم نال و هم اورجینال که خیلی ها استفاده می کنند و مثلا قبلا hostiran.net از آن استفاده می کرد.
پاسخ : سیستم تیکتینگ و پشتیبانی
سلام
سيستم Trellis هم يه سيستم خيلي خوب براي پشتيباني هست اما فارسيش موجود نيست و فقط سايت گيگفا فارسي سازشو داره و در حال استفاده هست
سامانه پاسخ گویی گیگفا
اگه يك نفر اينو فارسي كنه فكر كنم خدمت بزرگي به كل نت ايران ميكنه چون واقعا چنين سيستمي رايگان و فارسي نيست و همه نال هستن
موفق باشيد . يا علي
پاسخ : سیستم تیکتینگ و پشتیبانی
برای اسکریپت فریر کسی چیزی داره ؟
پاسخ : سیستم تیکتینگ و پشتیبانی
واقعا این Trellis بسیار ساده و جالب بود. من تصمیم گرفتم از همین استفاده کنم و در حال حاضر هم قالبش رو راست به چپ کردم و نیمی از ترجمه هاش رو هم انجام دادم. کامل بشه زیان فارسی و قالبش را برای شما دوستان هم میزارم.
otrs رو هم تست کردم. اسکریپت نیست. پکیجه. با این حال نصب کردم و تست کردم. به نظر خیلی حرفه ای میومد و زبان فارسی هم داشت. کلا خیلی خوب بود ولی برای کار من خیلی پیچیده بود. زیاد روی بود اصلا. :)
نقل قول:
ما از تیکتینگ whmcs استفاده می کنیم بسیار هم عالی است.
خیلی ها هم از rsticket جوملا استفاده می کنند و البته اکثرا خود سایت آنها هم بر پایه جوملاست.
بدبختی همینه که هیچ کدوم یک سیستم استند الون نیستند. واقعا whmcs برای کار من که فقط میخوام مشتری باهام در ارتباط باشه زیادیه و نصب جوملا هم همیشه یک آپشن نیست. الان ببین برای فروشگاه کلی اسکریپت هست توی دنیا و وقتی نگاه میکنی اکثرشون رو یکی ترجمه کردن و یا فارسی سازش هست. ولی همین ساپورت برای هیچ کدوم نیست. منظور من اینه.
پاسخ : سیستم تیکتینگ و پشتیبانی
پاسخ : سیستم تیکتینگ و پشتیبانی
:79::79::79::79::79::79::79::79::79::79::79::79::7 9::79::79::79::79::79::79::79::79::79::79::79::79: :79::79::79::79::79:
با سلام
دوست عزیز اگر بدون هیچ دردسری دنبال آخرین نسخه کایاکو کاملا فارسی شده، راست چین شده با تاریخ شمسی هستید به سایت زیر مراجعه کنید. ( نصب و راه اندازی رایگان )
هم طرف ادمین هم کارمند و هم کاربر کاملا فارسی و راست چین شده است.
04113351313
www . ikayako . ir
شرکت فراسیستم
:79::79::79::79::79::79::79::79::79::79::79::79::7 9::79::79::79::79::79::79::79::79::79::79::79::79: :79::79::79::79::79:
پاسخ : سیستم تیکتینگ و پشتیبانی
:79::79::79::79::79::79::79::79::79::79::79::79::7 9::79::79::79::79::79::79::79::79::79::79::79::79: :79::79::79::79::79::79:
با سلام
دوست عزیز اگر بدون هیچ دردسری دنبال آخرین نسخه کایاکو کاملا فارسی شده، راست چین شده با تاریخ شمسی هستید به سایت زیر مراجعه کنید. ( نصب و راه اندازی رایگان )
هم طرف ادمین هم کارمند و هم کاربر کاملا فارسی و راست چین شده است.
04113351313
www . ikayako . ir
شرکت فراسیستم
:79::79::79::79::79::79::79::79::79::79::79::79::7 9::79::79::79::79::79::79::79::79::79::79::79::79: :79::79::79::79::79:
پاسخ : سیستم تیکتینگ و پشتیبانی
دوست عزیز اگر بدون هیچ دردسری دنبال آخرین نسخه کایاکو کاملا فارسی شده، راست چین شده با تاریخ شمسی هستید به سایت زیر مراجعه کنید. ( نصب و راه اندازی رایگان )
هم طرف ادمین هم کارمند و هم کاربر کاملا فارسی و راست چین شده است.
سیستم پشتیبانی از مشتریان - کایکو (ikayako)
04113351313
www . ikayako . ir
شرکت فراسیستم
- - - Updated - - -
دوست عزیز اگر بدون هیچ دردسری دنبال آخرین نسخه کایاکو کاملا فارسی شده، راست چین شده با تاریخ شمسی هستید به سایت زیر مراجعه کنید. ( نصب و راه اندازی رایگان )
هم طرف ادمین هم کارمند و هم کاربر کاملا فارسی و راست چین شده است.
سیستم پشتیبانی از مشتریان - کایکو (http://www.ikayako.ir/)
04113351313
www . ikayako . ir
شرکت فراسیستم
- - - Updated - - -
دوست عزیز اگر بدون هیچ دردسری دنبال آخرین نسخه کایاکو کاملا فارسی شده، راست چین شده با تاریخ شمسی هستید به سایت زیر مراجعه کنید. ( نصب و راه اندازی رایگان )
هم طرف ادمین هم کارمند و هم کاربر کاملا فارسی و راست چین شده است.
سیستم پشتیبانی از مشتریان - کایکو (http://www.ikayako.ir/)
04113351313
www . ikayako . ir
شرکت فراسیستم
پاسخ : سیستم تیکتینگ و پشتیبانی
سلام
اگر سادگی مورد نظرتون هست و امکانات زیادی نیاز ندارید imho بدید یکی مطابق نیازتون براتون بنویسه .
با سپاس