پاسخ : نحو ی صحیح ارسال آفر
اگر مدیران لطف کننن قوانین رو بصورت کامل موردبازنویسی دقیق تری قرار بدن بهتره!
یک سری موارد هست مثل همین نمونه که ذکر نشده ولی ادم بخاطرش بن میشه
البته شاید اشتباهی صورت گرفته باشه در بعضی از موارد و مدیران سرشون شلوغ باشه برای
پاسخگویی ولی بلاخره یک روز رسیدگی میشه به مشکل
مثلا قوانین امضا رو هم که قبلا من باهاش مشکل دارم بنویسید باید چه جوری باشه که بشه امضا گذاشت
پاسخ : نحو ی صحیح ارسال آفر
ما نیز 15 روز اخراج بودیم به دلیل ارسال آفر
علت رو در ایمیل گفتند شما لینک سایتت رو قرار داده اید و نباید ارجاع بدید
با توجه به اینکه خرید و فروش در پ.خ ممنوع هست این سوال پیش میاد که مشتری از کجا سایت فروشنده رو متوجه بشه
پاسخ : نحو ی صحیح ارسال آفر
سلام
به کادر زرد رنگ بالای فروم مراجعه کنید و روی لینک قوانین سایت کلیک کنید
بند سوم از قوانین اصلی فروم به شکل زیر هست :
سوالات و درخواستهای کاربران باید در همان تاپیک پاسخ داده شود و ارجاع کاربران به یاهو، پیغام خصوصی، سایتهای دیگر و... خلاف قوانین انجمن میباشد
شما اگر آفر می دهید باید اطلاعات آفر رو داخل پست قرار بدید ( از قبیل رم و مقدار هار دیسک و ... )
به طوری که درخواست کننده مجبور نباشه برای اطلاع از آفر ، به سایت شما مراجعه کرده و دوباره به فروم برگردد
اگر هم آموزش و راهنمایی میکنید باید در همان پست مطلب خود را توضیح بدهید و لینک سایت دیگری رو ارسال نفرمایید
بعضی دوستان هم دیده شده که دعوت به صحبت در یاهو و چت میکنند که هم دور از ادب جمعی و هم خلاف قوانین هست
پاسخ : نحو ی صحیح ارسال آفر
سلام
ممنون از بابک عزیز
بارها مشاهده شده که کاربر درخواست سرویس از کشور X داده که بدون توجه به درخواست فقط آفر ارسال میشه
یا اینکه کار میگه آقا من سرویس می خوام با میزان Y تا A ولی هر کس هر نوع سخت افزاری که داره ارائه می کنه
از همه بدتر یکسری هم هستن که یه متنی را کپی می کنن و فقط تو تاپیک ها پیست می کنن (( اخ رو اعصابن اینا ))
من خودم به شخصه جز کسانی هستن که با درخواست های نامعقول کاربران و سرویس گیرندگان برخورد کردم ولی کسی که واقعاً سرویس درست و حسابی می خواد باید بهش احترام گذاشت
به اندازه دلخواه می تونم لینک تاپیک بیارم که کاربر نوشته :
سرویس نیاز داره با
رم = 2
پردانده = 1 هسته
هارد = 50 گیگ
پورت = یک گیگابیت
پهنای باند = 2 ترابایت
قیمت = XXXXXX
کشور مثلاً = هلند یا آمریکا فقط
طرف میاد آفر میده , از آلمان با 40 گیگ رم , 60 هسته پردازنده , 500 گیگ هارد و پهنای باند نامحدو می تونم سرویس بدم با هزینه 2 هزار تومان
خوب بی انصاف ببین طرف چی خواسته بعد مطالبی که آماده کردی کپی پیس کن
نمونش امروز سید سرویس از استرالیا می خواست
یکی از انگلیس آفر داده یکی از آمریکا یکی هم میگه از آلمان با تست یک هفته ای ارائه می کنم و ...
بعد دو تا سرویس دهنده باهم تو تاپیک بحث می کنن که من تست می دم و تو تست نمی دی و ...
چی بگی خوب ؟؟
نه تو رو خدا خندتون نمی گیره ؟؟
بعد می گن چرا اخراج می شیم
چرا مدیران بد برخود می کنن
چرا , چرا , چرا
چند روز پیش یکی از مدیران تا انجمن به من پیغام خصوصی داد , گفت :
هوشیار امضات 3 تا لینک داره درست کن
درست کردم ولی ازش خواهش کردم به جای اینکه به 3 تا لینک امضاء من گیر بده به این چیزا رسیدگی کنه
یه کم رو بخش فروش درخواست سرویس ها سخت گیرانه تر اقدام کنن
هرچند چند نمونه از کاربران دیگر را هم براش مثال زدم که مشکلات از سر رو روشون هم می بارید ولی این بنده خدا فقط چشمش این سه تا لینک ما رو گرفته بود ;)
پ.ن :
البته میاد یه هقته ای اخراجمون می کنه :d
همگی موفق باشید
پاسخ : نحو ی صحیح ارسال آفر
با تشکر از پاسخ شما
راستش من این قسمت رو تفهیم نشده بودم
سوالات و درخواستهای کاربران باید در همان تاپیک پاسخ داده شود و ارجاع کاربران به یاهو، پیغام خصوصی، سایتهای دیگر و... خلاف قوانین انجمن میباشد
از اون دسته افرادی که صرفا یه آفر رو کپی و زیر تمام درخواست ها ارسال میکنن نبودم
همچنین پاسخ های بی ارتباط نمیدادم
اون پست فقط گفتن افر بذارید و نوع درخواست (رم هارد پردازنده کشور پهنا باند ) مشخص نبود برا همین بنده لینک صفحه ی مشخصات سرویس ها در سایتم رو قرار دادم تا خودشون ببینن و با توجه به نیازشون انتخاب کنن که ظاهرا این کار اشتباه هست
اما انتقاداتی هم به وارده
بجای اینکه این همه در روز اخراج داشته باشیم میشد یه تاپیک مثل این ایجاد کرد و این موارد رو توش آموزش داد که افر باید شامل موارد زیر باشه
رم:
هارد:
پهناباند:
کشور:
پردازنده:
لینک سایت
و....
----------------------------
الان این قانون حقیقتا ابهام داره
گفته شد لینک دادن به سایت های دیگه مجاز نیست
خب پس نباید لینک سایت رو در زیر افر گذاشت
یا در جایی از این قانون نوشته نشده که باید مشخصات دقیق افر باید گفته بشه
پاسخ : نحو ی صحیح ارسال آفر
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
TARIMEHR
با تشکر از پاسخ شما
راستش من این قسمت رو تفهیم نشده بودم
سوالات و درخواستهای کاربران باید در همان تاپیک پاسخ داده شود و ارجاع کاربران به یاهو، پیغام خصوصی، سایتهای دیگر و... خلاف قوانین انجمن میباشد
از اون دسته افرادی که صرفا یه آفر رو کپی و زیر تمام درخواست ها ارسال میکنن نبودم
همچنین پاسخ های بی ارتباط نمیدادم
اون پست فقط گفتن افر بذارید و نوع درخواست (رم هارد پردازنده کشور پهنا باند ) مشخص نبود برا همین بنده لینک صفحه ی مشخصات سرویس ها در سایتم رو قرار دادم تا خودشون ببینن و با توجه به نیازشون انتخاب کنن که ظاهرا این کار اشتباه هست
اما انتقاداتی هم به وارده
بجای اینکه این همه در روز اخراج داشته باشیم میشد یه تاپیک مثل این ایجاد کرد و این موارد رو توش آموزش داد که افر باید شامل موارد زیر باشه
رم:
هارد:
پهناباند:
کشور:
پردازنده:
لینک سایت
و....
----------------------------
الان این قانون حقیقتا ابهام داره
گفته شد لینک دادن به سایت های دیگه مجاز نیست
خب پس نباید لینک سایت رو در زیر افر گذاشت
یا در جایی از این قانون نوشته نشده که باید مشخصات دقیق افر باید گفته بشه
با نظر شما موافق هستم و به نظر بنده با توجه بع گنگ بودن قوانین توی این امر مدیران کمی سلیقه ای تصمیم گرفتن و ...
بنده هم تا یازدهم ( به تاریخ میلادی ) بن بودم ( 10 روز ) :66:
پاسخ : نحو ی صحیح ارسال آفر
سلام
دقیقاً چرا
مثلاً منی که درخواست سرویس دارم
با مشخصات خاص و یک حدود قیمت و یک سری کشور و دیتاسنتر خاص
شما یا هر شخص دیگه ای می تونه با توجه به نیاز بنده به صورت دقیق سخت افزار را معرفی کنه با قیمت دقیق
بعد در صورتی که نیاز به توضیحات خاص هم هست ارائه کنه تا بعداً کاربر دچار سوء تفاهم نشه
در نهایت هم برای خرید لینک سایت به کاربر ارائه شود
چرا که بدون لینک خرید امکان خرید وجود ندارد
اما اینکه من به خودم زحمت نوشتم چند خط توضیحات دقیق ندم و فقط لینک سایت به کاربر بدم که بره تو سایت من و بین کلی پنل و ... گم بشه یا لینک یک تاپیک دیگه بدم و با این سرعت بسیار پایین اینترنت بخواد هی اینطرف اونطرف بره درست نیست
پس از همون اول مشخصات دقیق و اطلاعات تکمیلی را درون یک پست قرار میدیم و برای کاربر ارسال میکنیم
اینطوری کاربر هم در کمترین زمان می تونه بین درخواست های درست و حسابی تصمیم نهایی را بگیره
موفق باشی
پاسخ : نحو ی صحیح ارسال آفر
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Warez-Host.IR
سلام
دقیقاً چرا
مثلاً منی که درخواست سرویس دارم
با مشخصات خاص و یک حدود قیمت و یک سری کشور و دیتاسنتر خاص
شما یا هر شخص دیگه ای می تونه با توجه به نیاز بنده به صورت دقیق سخت افزار را معرفی کنه با قیمت دقیق
بعد در صورتی که نیاز به توضیحات خاص هم هست ارائه کنه تا بعداً کاربر دچار سوء تفاهم نشه
در نهایت هم برای خرید لینک سایت به کاربر ارائه شود
چرا که بدون لینک خرید امکان خرید وجود ندارد
اما اینکه من به خودم زحمت نوشتم چند خط توضیحات دقیق ندم و فقط لینک سایت به کاربر بدم که بره تو سایت من و بین کلی پنل و ... گم بشه یا لینک یک تاپیک دیگه بدم و با این سرعت بسیار پایین اینترنت بخواد هی اینطرف اونطرف بره درست نیست
پس از همون اول مشخصات دقیق و اطلاعات تکمیلی را درون یک پست قرار میدیم و برای کاربر ارسال میکنیم
اینطوری کاربر هم در کمترین زمان می تونه بین درخواست های درست و حسابی تصمیم نهایی را بگیره
موفق باشی
حرف شما کاملا درسته و بنده هم قبولش دارم
حرفم اینه از قبل وقتی انتظارات مدیران به کاربران تفهیم بشه این موارد رو شاهد نخواهیم بود
یه پست اطلاع رسانی کلا 5 دقیقه هم وقت مدیران رو نخواهد گرفت
پاسخ : نحو ی صحیح ارسال آفر
یادم رفت این رو بنویسم دیده شده همه میان به یک سوال جواب یکسان میدن کاشششششششششش این رو رعایت کنه
مثلا یکی میاد میگه اس اس اچ نمیتونم بگم یکی میاد میگه برو فایروال رو چگ کن پرتش باز باشه
بعدش همه میان همین رو میگن نصف تاپیک ها همینجور ی هست و دیتابیس اینجوری پرازاشغال میشه
یک قانون بزارین برای اینجوری چیزا فکر کنم خیلی خوب شه
یک قانون بزارین که اگر کسی جواب چیزی رو داد کس دیگه ای جق نداره مثل همون جواب رو بده ببینین چقدر کیفیت و سرعت سایت میره بالا و دیتابیسم نفس راحتی می کشه=))
پاسخ : نحو ی صحیح ارسال آفر
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
ultraweb
یادم رفت این رو بنویسم دیده شده همه میان به یک سوال جواب یکسان میدن کاشششششششششش این رو رعایت کنه
مثلا یکی میاد میگه اس اس اچ نمیتونم بگم یکی میاد میگه برو فایروال رو چگ کن پرتش باز باشه
بعدش همه میان همین رو میگن نصف تاپیک ها همینجور ی هست و دیتابیس اینجوری پرازاشغال میشه
یک قانون بزارین برای اینجوری چیزا فکر کنم خیلی خوب شه
یک قانون بزارین که اگر کسی جواب چیزی رو داد کس دیگه ای جق نداره مثل همون جواب رو بده ببینین چقدر کیفیت و سرعت سایت میره بالا و دیتابیسم نفس راحتی می کشه=))
در پست اول تقاضا شد:
نقل قول:
اول از همه تقاضا دارم کسی انتقاد داره اینجا مطرح نکنه و بحث به حاشیه کشیده نشه
یه نگاه به تیتر موضوع بندازین
اینحا داره در مورد نحوه ارسال آفر صحبت میشه
اگر خیلی دلتون به حال کیفیت انجمن میسوزه خودتون هم رعایت کنید
نقل قول هم نکنید .همینجا تمام بشه
پاسخ : نحو ی صحیح ارسال آفر
پاسخ : نحو ی صحیح ارسال آفر
کاربران محترم به عنوان و موضوع دقت کنید و به درخواست استارتر احترام بگذارید
مدیران محترم بنده به پاسخ خودم رسیدم ، اگر چیزی از قلم افتاده و ناگفته ای در خصوص ارسال افر مونده بفرمایید در غیر این صورت تقاضای بستن تاپیک رو دارم
پاسخ : نحو ی صحیح ارسال آفر
@TARIMEHR
@رحمان
متاسفانه انتظارات بیهوده و بیجا داریم
تعداد پست ها و تاپیک ها به قدری بالاست که مدیران هر چند نفر هم باشند قادر به رسیدگی نخواهند بود
مشکل اصلی ما در این فروم همان مشکل بزرگ اجتماع هم هست...که همه از قانون اطلاع دارند ولی عمل نمیکنند
این مدیران عزیز هم انسان هستند ، هزار جور درگیری دارند ، خرج دارند ، زندگی شخصی دارند ...
پیشنهاد من الگو برداری از wht.com هست که البته هزینه ، وقت و همت مدیران رو طلب میکنه
تنها راه حل ، تغییر دادن جو فروم و فرهنگ سازی با یک مدیریت برنامه دار و صحیح هست
وگرنه بن کردن و برخورد خشن کجای دنیا جواب مثبت داده که این بار دوم باشه ؟
پیروز باشید
پاسخ : نحو ی صحیح ارسال آفر
سلام بابک جان
ما سعی کردیم نحوه صحیح و درست را توضیح بدیم
تا حداقل 20 درصد از فروشندگان مشاهده کنند و دیگه تکرار نشه
من شخصاً اگر یک مدیر بودم به چه شکل برخورد می کردم ؟؟
وقتی اشتباهی از کاربر مشاهده می کردم , ابتدا پیغام خصوصی ارسال می کردم که مثلاً آقای X این متن , یا آفر یا ... شما اشتباه است
نحوه صحیح کار شما به شکل زیر است , لطفاً برای موارد بعدی دقت کنید در غیر اینصورت مطابق قوانین انجمن با اخطار و اخراج روبرو خواهید شد
درمورد WHT.com هم که کلاً جو یک طور دیگر هست و (( بقیشو نمی گم , چون کسانی که حتی فعالیت نداشتن و مثل ما فقط تاپیک ها را مشاهده می کنن می دونن زمین تا آسمون تفاوت هست ))
ما نمی خوایم مثل اونا باشیم یا مثل هرکس دیگه , ما میخوایم مثل خودمون باشیم
الگو برداری خوبه ولی تقلید کردم خیلی بدتره
بهتر هست ما با توجه به اخلاق , خصوصیت های کاربری و ... خودمون و کاربرامون اقدام به مدیریت و رفع مشکل کنیم
نه اینکه قلان شخص یا گروه با این حرکت موفق بوده , پس ما هم میشیم , به نظر من درست نیست
ولی در کل از اونجا الگو برداریم ولی با روش یا ایده ای نو عمل کنیم
در مورد فرهنگ سازی 100 درصد موافق و کامل درسته
تا کاربر , فروشنده , خریدار , مدیر انجمن , من , شما , وحید و ....
نتونیم به جز بحث فروش محصول به چیز دیگه ای فکر کنیم , روز به روز بدتر میشه ولی بهتر نمیشه
در مورد مسدود کردن هم نظر شخصی مدیران هست که حتماً صلاح می بینن که اقدام می کنن
ولی بهتر است همونطور که توضیح دادم چند مرحله ای اقدام کنن و مطابق مورد اول , قدم به قدم پیش برن و نهایت اخراج را در نظر بگیرن
موفق باشی
پاسخ : نحو ی صحیح ارسال آفر
قبلا با اقای سیروس در همین مرد صحبت کردم که حداقل بین کاربر عضو دائم و کاربر عادی و کاربری که تازه ثبت نام کرد یه تفاوتی قائل باشین
در جواب گفتن بین این همه کاربر شدنی نیست و خب میشه بهشون حق داد
ولی قبل از برخورد یه اطلاع رسانی کوچیک خیلی میتونه موثر باشه
حتی کلی از وقتی که صرف بازدید از پست ها، شناسایی، اخراج و جواب دادن به ایمیل علت اخراج و فوروارد به مدیری که اخراج کرد و ... صرف میکنند جلوگیری میشه
فقط اطلاع رسانی(اموزش) که همون فرهنگ سازی ای که شما گفتید هست
پاسخ : نحو ی صحیح ارسال آفر
از زمان اخراجم بیخیال ارسال پیشنهاد شدم اما وقتی بخش درخواست سرویس رو میبینم، از قدیمیا گرفته تا متوسطا و جدیدیها همه همین نوع آفر ارسال میکنن(همین مدل که بخاطر 14 روز اخراج شدم و کسی هم حاضر نبود جواب درستی بهمون بده)
ظاهرا تو چشم بودیم :71: