پاسخ : در خواست حل یک مشکل
باید در خواست فول بکاپ کنید فول بکاپ شامل تمامی اطلاعات شما میشود. (تصاویر .دیتابیس .ایمیل ها و....)
پاسخ : در خواست حل یک مشکل
اگر بکاپ تهیه نکرده اید باید هزینه این ماه/سال بدهید تا سرویس شما فعال شود
بعدش می تونید فول بکاپ بگیرید و به جای دیگه منتقل کنید یا تا پایان دوره رو سرور باقی بمونید
ولی اینبار 2 3 روز قبل اتمام درخواست فول بکاپ بده
پاسخ : در خواست حل یک مشکل
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
fidoman
سلام و خسته نباشید من از شرکتی هاستی خریدم الان هم وقتش تموم شده و الان هم میگه اگر اطلاعاتشو بخوایی باید 20 هزار تومان بدهی تا هت اطلاعات را بهتون بدم
من میخواستم ببینم منظور از اطلاعات تمام مطالب عکس و متنه یا فقط دیتابیس رو میدهد ؟
هر سرویس دهنده ای موظف هست بک آپ ارائه کنه و گرفتن هزینه برای ارائه بک آپ زورگیری محسوب میشه!
پاسخ : در خواست حل یک مشکل
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
fidoman
سلام و خسته نباشید من از شرکتی هاستی خریدم الان هم وقتش تموم شده و الان هم میگه اگر اطلاعاتشو بخوایی باید 20 هزار تومان بدهی تا هت اطلاعات را بهتون بدم
من میخواستم ببینم منظور از اطلاعات تمام مطالب عکس و متنه یا فقط دیتابیس رو میدهد ؟
سلام
شاید جز قوانین این شرکت باشه
مگه شما قبل از خرید قوانیین شرکت را نمی خونید
پاسخ : در خواست حل یک مشکل
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
AvalinHost
هر سرویس دهنده ای موظف هست بک آپ ارائه کنه و گرفتن هزینه برای ارائه بک آپ زورگیری محسوب میشه!
ولی به نظر ما: هیچ سرویس دهنده ای موظف نیست پس از اتمام دوره میزبانی و در حالی که سرویس تمام شده است چیزی به مشتری بدهد. حتی موظف نیست اطلاعات مشتری را نگهدارد! مگر سرور ما انباری نگهداری بکاپ ها و هاست های تمدید نشده است؟
البته ما تا یک ماه به مشتری این لطف را می کنیم که اطلاعاتش را هم به رایگان در اختیارش می گذاریم اما این فقط لطف است و وظیفه نیست....
پاسخ : در خواست حل یک مشکل
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
shivahost
ولی به نظر ما: هیچ سرویس دهنده ای موظف نیست پس از اتمام دوره میزبانی و در حالی که سرویس تمام شده است چیزی به مشتری بدهد. حتی موظف نیست اطلاعات مشتری را نگهدارد! مگر سرور ما انباری نگهداری بکاپ ها و هاست های تمدید نشده است؟
البته ما تا یک ماه به مشتری این لطف را می کنیم که اطلاعاتش را هم به رایگان در اختیارش می گذاریم اما این فقط لطف است و وظیفه نیست....
انسانیت ایجاب می کند که بعد از اتمام سرویس دهی تا چند روز بک آپ ارائه کنیم بدون هیچ چشم داشتی پس این لطف نیست یه وظیفه انسانی هست.
پاسخ : در خواست حل یک مشکل
بله من هم هم نظر با شیواهاست هستم این وظیفه نیست که بک اپ را بدهند .مشتری خودش می تونه تا قبل از اتمام سرویس بک آپ را تهیه کنه و انتقال بده .
پاسخ : در خواست حل یک مشکل
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
besthosti.com
بله من هم هم نظر با شیواهاست هستم این وظیفه نیست که بک اپ را بدهند .مشتری خودش می تونه تا قبل از اتمام سرویس بک آپ را تهیه کنه و انتقال بده .
این قسمت زمانی هست که هنوز فرصت باقی باشه ولی قضیه ایشون متفاوت از این موضوع هست.
پاسخ : در خواست حل یک مشکل
ایشون اگر قصد انتقال داشته باشند میدونند که سرویس وقتش تموم میشه باید بک اپ بگیره .
پاسخ : در خواست حل یک مشکل
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
besthosti.com
ایشون اگر قصد انتقال داشته باشند میدونند که سرویس وقتش تموم میشه باید بک اپ بگیره .
وقتی سرویس هم تمام بشه چیزی از سرویس دهنده کم نمیشه که بک اپ بده مگر اینکه بخواد به عبارتی بچه بازی دربیاره و یا زورگیری کنه!
پاسخ : در خواست حل یک مشکل
دوستان ممنون من نمیخواهم ظلمی در حق شرکتی بشه /من نزدیک 2سال هست از شرکت ..... هاست خریدم نه یکی چند تا ولی اواخر آنقدر اذیت شدم که کلا بی خیال شدم و به دلیل مشکلات کاری نتوانستم در خواست بکاپ بدم الان هم در مورد پول 20000 تومان مشکلی نداره پرداخت میشه میخواستم ببینم آیا اطلاعات متنی و عکس و... جز بکاپ میشه یا فقط دیتابیس
در مورد دوستی که در مورد انسانیت و ظیفه و.... مطلبی عرض کرند یک نکته بگویم
وضیفه شرکت هاستینگ اینه خوب پشتیبانی دهد نه اینکه جواب تیکت ها را بعد از 10 بار یک بار اون هم با تلخی چواب ده بعد هیچی هر هفته مطالب سایت 10 روز به عقب برگرده و مسایل دیگه /بله شرایط انسانی و وظیفه همه میدونن چیه ولی تعاریشون برای هرکسی چیز دیگه است /همین
ممنون از همگی که پاسخ دادند
پاسخ : در خواست حل یک مشکل
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
AvalinHost
وقتی سرویس هم تمام بشه چیزی از سرویس دهنده کم نمیشه که بک اپ بده مگر اینکه بخواد به عبارتی بچه بازی دربیاره و یا زورگیری کنه!
این حرف شما هم قابل تامل است .
می بایست ارایه بده
پاسخ : در خواست حل یک مشکل
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
besthosti.com
ایشون اگر قصد انتقال داشته باشند میدونند که سرویس وقتش تموم میشه باید بک اپ بگیره .
درست میفرمایید به خاطر اینکه پشتیبانی اش ضعیف بود دیگر نمیخواهم از شرکت ...... هاست خریداری کنم /خب وقتی که میخوای هاست بخری ماشالا حرف کم نمیارند ولی دیگه ازشون هاست نمیخری قوانیین را فقط برای مشتری اعمال میکنند
پاسخ : در خواست حل یک مشکل
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
fidoman
دوستان ممنون من نمیخواهم ظلمی در حق شرکتی بشه /من نزدیک 2سال هست از شرکت ..... هاست خریدم نه یکی چند تا ولی اواخر آنقدر اذیت شدم که کلا بی خیال شدم و به دلیل مشکلات کاری نتوانستم در خواست بکاپ بدم الان هم در مورد پول 20000 تومان مشکلی نداره پرداخت میشه میخواستم ببینم آیا اطلاعات متنی و عکس و... جز بکاپ میشه یا فقط دیتابیس
در مورد دوستی که در مورد انسانیت و ظیفه و.... مطلبی عرض کرند یک نکته بگویم
وضیفه شرکت هاستینگ اینه خوب پشتیبانی دهد نه اینکه جواب تیکت ها را بعد از 10 بار یک بار اون هم با تلخی چواب ده بعد هیچی هر هفته مطالب سایت 10 روز به عقب برگرده و مسایل دیگه /بله شرایط انسانی و وظیفه همه میدونن چیه ولی تعاریشون برای هرکسی چیز دیگه است /همین
ممنون از همگی که پاسخ دادند
بله بک آپ به شما کال ارایه میشه .
مشکلی نیست
پاسخ : در خواست حل یک مشکل
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
besthosti.com
بله من هم هم نظر با شیواهاست هستم این وظیفه نیست که بک اپ را بدهند .مشتری خودش می تونه تا قبل از اتمام سرویس بک آپ را تهیه کنه و انتقال بده .
یک سئوال اگر مشتری که بلد نیست بکاپ بگیره چی کار کنه ؟ بالاخره حرف از وظیفه نزدیم میخواستم ببینم آیا میتوانند بکاپ را بدهند یا اینکه هزینه حداقل 1/3 هزینه هاست یکساله را باید بگیرند و بکاپ بدهند اگر این طوری باشه کاسبی بعضی شرکت ها خیلی خوب میشه =d>
پاسخ : در خواست حل یک مشکل
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
ADMlN
اگر بکاپ تهیه نکرده اید باید هزینه این ماه/سال بدهید تا سرویس شما فعال شود
بعدش می تونید فول بکاپ بگیرید و به جای دیگه منتقل کنید یا تا پایان دوره رو سرور باقی بمونید
ولی اینبار 2 3 روز قبل اتمام درخواست فول بکاپ بده
یعنی هزینه یک ماه را پرداخت کنم و خدوم پکاپ بگیرم ؟
پاسخ : در خواست حل یک مشکل
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
fidoman
یک سئوال اگر مشتری که بلد نیست بکاپ بگیره چی کار کنه ؟ بالاخره حرف از وظیفه نزدیم میخواستم ببینم آیا میتوانند بکاپ را بدهند یا اینکه هزینه حداقل 1/3 هزینه هاست یکساله را باید بگیرند و بکاپ بدهند اگر این طوری باشه کاسبی بعضی شرکت ها خیلی خوب میشه =d>
کار زیاد خاصی نیست از بخش داخل کنترل پنل بک آپ را ایجاد می کنه
می تونست قبل از اتمام مهلت سرویس از سرویس دهنده تقاضای اموزش بکنه
بسیاری از متشریان ما هم بلد نیستند تیکت میزنند یا ما خودمون انجام میدیم یا اموزش کامل را می دهیم .
پاسخ : در خواست حل یک مشکل
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
shivahost
ولی به نظر ما: هیچ سرویس دهنده ای موظف نیست پس از اتمام دوره میزبانی و در حالی که سرویس تمام شده است چیزی به مشتری بدهد. حتی موظف نیست اطلاعات مشتری را نگهدارد! مگر سرور ما انباری نگهداری بکاپ ها و هاست های تمدید نشده است؟
البته ما تا یک ماه به مشتری این لطف را می کنیم که اطلاعاتش را هم به رایگان در اختیارش می گذاریم اما این فقط لطف است و وظیفه نیست....
به نظر بنده : آیا در زمان فروش این ها رو به مشتری هم میگوند یا نه ؟
پاسخ : در خواست حل یک مشکل
وقتی مشتری خودش تصمیم به انتقال می گیرد و صورتحساب تمدید را پرداخت نمی کند و می داند که از فلان روز سرویس او تمام می شود، چرا قبل از تمام شدن سرویس بکاپ خود را بر نمی دارد؟
مشتری نسبت به پولی که داده حق دارد و سرویس تا تاریخی که پرداخت کرده می گیرد. چرا باید بعد از آن انتظار خدمات رایگان داشته باشد؟
من با مباحث انسانیت کاری ندارم، خودمان به بهترین شکل به مشتری کمک می کنیم. اما این وظیفه نیست!
پاسخ : در خواست حل یک مشکل
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
fidoman
به نظر بنده : آیا در زمان فروش این ها رو به مشتری هم میگوند یا نه ؟
چه چیزی باید به مشتری گفته بشه!؟ اینکه شما روزی که هزینه سرویس را ندهید دسترسی به چیزی ندارید! این گفتنیه؟ فکر کنم از بدیهیات باشه که وقتی سرویس شما تمام شده نباید به شما دسترسی بدهند! مگر بخواهند لطف کنند....
پاسخ : در خواست حل یک مشکل
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
shivahost
چه چیزی باید به مشتری گفته بشه!؟ اینکه شما روزی که هزینه سرویس را ندهید دسترسی به چیزی ندارید! این گفتنیه؟ فکر کنم از بدیهیات باشه که وقتی سرویس شما تمام شده نباید به شما دسترسی بدهند! مگر بخواهند لطف کنند....
تائید میشه
شدیدا با شیوا هاست موافقم
دوستان توجه کنن همیشه لطف دائم تبدیل میشه به وظیفه