-
1 فایل پیوست
تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
با سلام و درود خدمت همکاران گرامی
دیتاشک! دیتاسنتر؟ کلوکشن؟ ریسیلر؟ رک؟ X? ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
و محبوب تازه وارد ایرانیان، دیتاشک!
حدودا 2 هفته پیش از این دیتاسنتر سرویسی تهیه نمودیم و بر آن شدیم تا یکی از سرویس های synaptica را به این دیتاسنتر انتقال دهیم
پس از گذشت 4 روز انتقال، در حال فعالیت بر روی vps خودم بودم که ناگهان سرویس time out داده و از دسترس خارج شد
به دیتاسنتر تیکت زدیم حدودا 1 ساعت بعد مشکل حل شد، اما خبری از جواب نبود!
بگذریم...
در خواست یک عدد رنج ایپی را روز جمعه ارسال نمودیم
روز 2 شنبه تیکت ارسال نمودیم برای فاکتور (شنبه و یک شنبه تعطیل بود که هیچ)
روز سه شنبه جواب داده شد که میبایست مراحل قانونی را طی کند! (ثبت ایپی!)
روز 4 شنبه فاکتور بالا امد و پرداخت زدیم
روز پنج شنبه ایپی را دریافت نمودیم!!!
این از وضع پشتیبانی و فروش!
پس از گذشت چند روز مجددا سرویس از دسترس خارج شد
علت را جویا شدیم که متن ابیوز یرای ما ارسال نمودند و گفتند طی 72 ساعت شما ابیوز داشتید چند بار!! اما هیچ اطلاعی ندادند! ابیوز نیز همان ابیوزی بوده که از Whole sale برایمان ارسال نمودند بدون هیچ تغییری و ابیوز را که ارسال نمودند سرویس را نیز Terminate نمودند!! ظاهرا فراموش کردند که ابیوز های قبل را ارسال نمایند.
با کلی ترس و لرز منتظر تیکت های دیتاسنتر بودیم که خدای نکرده فرمت نشده باشه که تعهد گرفتند (برای ابیوز اول!) و سرویس را فعال نمودند (روز اول که سرویس قطع شد و شب حدودا ساعت 11:30 تعهد گرفته شد و فردای آن روز ساعت 8 شب سرویس فعال شد!!!)
تعدادی از سرویس هایی که بر روی آن ها ویندوز نصب بوده ابیوز امده بود که پس از فعال سازی سرور تمامی آنها را غیر فعال نمودیم
از کاربران درخواست رمز عبور نمودیم، کارت شبکه ویندوز را حذف نمودیم پورت را بستیم و مجددا کارت شبکه را نصب نمودیم
یکی از vps هایی که ابیوز داشت سرور خود بنده بوده که در آن فقط یک vspher نصب بوده! پورت را بستیم و **** نصب نمودیم ایمیلی ارسال نمودیم برای آزمایش پورت که دیدیم عمل نموده و مشکلی مشاهده نشد
پس از گذشت 24 ساعت مجددا سرویس در همان ساعت خاموش شد!
مجددا terminate
همان ایپی های قبلی!
نکته جالب! تمامی سرویس های ویندوزی که نصب شده از خود دیتاسنتر synaptica به صورت ova انتقال داده شده بود به این دیتاسنتر و در دیتاسنتر قبل در طول 4 ماه یک بار ابیوز داشتیم! حالا چجوری در کانادا ابیوز نداشتیم اما همان ویندوز در آمریکا ابیوز داشته خیلی جالبه! حالا بگیم دیتاسنتر با دیتاسنتر فرق داره قوانین ان
باز بگذریم ...
در تیکتی گفتیم فعال نمیکنید؟ گفتند خیر terminate شده، گفتیم حداقل بگذارید بک اپ کاربران را برداریم گفتند خیر نمیشود، گفتیم خسارت را بفرمایید پرداخت کنیم گفتند نمیشود! و سرویس را فرمت نمودند رفت ... انگار نه انگار اطلاعات داریم!
نکته جالب دیگر
ویندوزی که بنده برای خودم نصب نموده بودم و در آن vspher قرار داده بودم را ova گرفتم برای کاربرم قرار دادم، ایپی کاربرم در ابیوز نبود ایپی بنده بود!
در terminate اول درخواست نمودیم پورت 25 را بر روی سرویس ببندند که این کار را نیز قبول نکردند
درخوسا استرداد مبلغ باقی مانده از سرویس را نمودیم گفتند نمیدهند طبق قوانین! در صورتی کمتر دیتاسنتر دیده بودم!
درخواست استرداد مبلغ رنج ایپی خریداری شده که از ان هیچ استفاده ای ننمودیم را دادیم آن را نیز پس ندادند!
کلا از قوانین این دیتاسنتر این نتیجه ها رو میتوان گرفت:
1- در صورت داشتن ابیوز دیتاسنتر حساس بوده و در ابیوز اول کل سرور را خاموش مینماید
2- در صورت داشتن ابیوز مجدد سرویس فرمت میشود
3- مبلغ باقی مانده برگشت داده نمیشود
4- هیچ مدیریتی نیز حاظر نیستند بر روی پورت انجام دهند حتی با هزینه
یکی دیگر از دلخوری های ما از نماینده فروش این دیتاسنتر در داخل انجمن که دوستان آشنایی دارند این میباشد که در این مشکلات و اعتراض کابران در تاپیک فروش بنده میگویند:
آشنا نبودن با طرز پاسخگویی و رفع مشکل Abuse عاقبتش همین میشه ;)
به قول یکی از دوستانم ایشون در آب گل آلود ماهی گرفتند! خیلی ممنونم از این ایرانی جماعت که وقتی یه تیکت نون رو زمین میبینند زیر پا خم میشوند و آن را تمیز و بوسه میزنند و در جایی می گذارند که در زیر پا نباشد اما زمانی که میبینند یک انسان به مشکل بر خورده و بر روی زمین افتاده بیشتر می آیند ... آخرشم زنگ میزنند پلیس که بیاید این شخص را جمع کند و ببرد!
بنده سرویس را از ایشون خریداری ننموده و سرویس به صورت واسطه از یکی از با تجربه ترین فرد در داخل انجمن خرید شده که ایشون با دیتاسنتر ارتباط داشتند (چون سرویس دیگیری در پنل ایشون بوده و مورد اعتماد بنده نیز میباشند به ایشون واگذار نمودم)
ما که از این دیتاسنتر زده شدیم و به همان دیتاسنتر xlhost بازگشتیم، امید وارم که برای شما این اتفاقات رخ ندهد، البته اگر رخ ندهد!
تصاویر از تیکت ضمیمه شد
این دیتاسنتر ضرر بسیار زیادی به بنده زده:-|
ببخشید که زیاد پر حرفی شد
موفق باشید، بدرود
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
از مدیران انجمن خواهش مندم درصورتی که بر قانون بخش انتقادات در این رابطه پایبند میباشند تاپیک را خذف ننمایند و انتقال دهند
با تشکر
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
اگه زحمتی نیست پروف کامل ایمیل های دی سی رو بزارید عزیز :53:
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
نقل قول:
در terminate اول درخواست نمودیم پورت 25 را بر روی سرویس ببندند که این کار را نیز قبول نکردند
معلوم نیست چرا انجام نمیدن !!
درخواست دادیم کلا ببندند پورت 25 اما انجام ندادن #-o
مجبور شدم روتر کانفیگ کنم تا پورت 25 ببندم.
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
danitfk
معلوم نیست چرا انجام نمیدن !!
درخواست دادیم کلا ببندند پورت 25 اما انجام ندادن #-o
مجبور شدم روتر کانفیگ کنم تا پورت 25 ببندم.
مشکل فقط سرویس های ویندوزی بوده و در لینوکس مشکل نداشتیم نمیخواستم کل پورت رو ببندم، اما دیگه چاره ای نبود
وقت هم نداشتم، مشتری ها داخل تایپک فروش ....
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
نکتهی جالب دیگر این دیتاسنتر که حالا مشخص نیست از چی whole sale استفاده میکنه (نتورکه، ریسیلره، کولو هست چی هست مشخص نیست)
این هستش که
در سایت whole sale ریسیلر تعرفه هاش به صورت زیره
https://www.wholesaleinternet.net/resellers/
- 1-2 machines - No discount
- 3-10 machines - 20% discount
- 11-50 machines - 25% discount
- 50+ machines - 30% discount
اما در دیتاشک فرمودهی یکی از دوستان تتعرفه به صورت زیر میباشد
- 1-2 machines - No discount
- 3-10 machines - 10% discount
- 11-50 machines - 15% discount
- 50+ machines - 20% discount
نتیجه ای که من از این دیتاشک گرفتم اینه که فقط ریسیلری داره، حالا نمیدونم چرا آفز هایی که داخل دیتاشک هستش داخل whole sale نیست
اما آفر x5420
که در دیتاشک با هارد 500 گیگ ارائهمیشود به قیمت 59$ و در whole sale با هارد 256 53$ و با هارد 500 59 دلار
و نکتهی دیگر
پورت unamanaged 100mg در دیتاشک فکر کنم 100 دلار و خورده ای بوده اما داخل whole sale بر روی آفر ها این پورت قرار داده شده!
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
shingo
اگه زحمتی نیست پروف کامل ایمیل های دی سی رو بزارید عزیز :53:
فردا قرار خواهم داد
با تشکر
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
از قدیم گفتند هیچ ارزانی بی دلیل نیست
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
دیتا سنتری خونه گی یا لوکال همینه
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
arazit
از قدیم گفتند هیچ ارزانی بی دلیل نیست
والا ما به حرف همکار عزیزمون رفتیم ارزون خریدیم که مثلا بی دلیله ارزونیش
http://www.webhostingtalk.ir/f211/72637/
چرا قیمت های این دیتاسنتر پایین هست؟
برای دوستان سوال پیش آمده که چرا سرورهای 8 هسته ای با پورت 1 گیگابیت 59 دلار ارائه می کنند؟
چند دلیل هست ..
- خرید عمده و تعداد بالا سرورهای DELL CS24 با کانفیگ مشابه که هر سرور حدود 300 دلار تموم میشه.
- هزینه ریموت هند ندارند و Access شبانه روزی به دیتاسنتر و سرورها
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
danitfk
معلوم نیست چرا انجام نمیدن !!
درخواست دادیم کلا ببندند پورت 25 اما انجام ندادن #-o
مجبور شدم روتر کانفیگ کنم تا پورت 25 ببندم.
لولو میخورتشون! :دی
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
تصاویر ضمیمه شدند
پست اول ویرایش یافت
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
از دوستان با تجربه خواهشمندم تیکت ها را مشاهده نمایند، زیرا احتمال اینکه دیتاشک ابیوز های قبل را برای ما ارسال ننموده بسیار زیاد میباشد ظاهرا
این دیتاسنتر ضرر بسیار زیادی به بنده زده و از 2 سرور 13 تا برامون مشتری موند
ممنونم
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
فیرست بگم اگه تند رفتار کردم به خاطره قعطی وی پی اس نبوده به خاطه نحوه ی صحبت زشت و زننده ی همکارتون بوده که جای این که محترمانه برخورد کنند مثل طلب کار ها صحبت میکنند
سکند این یارو دیتا سنتره تو ایران نمایندگیی چیزی نداره با بچه ها بریم آتیششون بزنیم :|؟
ترد یعنی کلا باس بیخیال وی پی اس ها و مشتریا مون شیم + خرجی که رو وی پی اس کردیم :| ؟ من پلسک اورجینال و ویبالتین خریده بودم اونا به چیز رفت دیگه کلی پولش بود :|
فاینالی اگه وی پی اس ها قراره وصل شه یه تایمی بگین حد اقل تکلیفمون روشن شه اگه نمیشه من برم یکی دیگه بخرم :|
http://www.synaptica.com/ سایتشونم که باز نمیشه!
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
jackgonjishke
فیرست بگم اگه تند رفتار کردم به خاطره قعطی وی پی اس نبوده به خاطه نحوه ی صحبت زشت و زننده ی همکارتون بوده که جای این که محترمانه برخورد کنند مثل طلب کار ها صحبت میکنند
سکند این یارو دیتا سنتره تو ایران نمایندگیی چیزی نداره با بچه ها بریم آتیششون بزنیم :|؟
ترد یعنی کلا باس بیخیال وی پی اس ها و مشتریا مون شیم + خرجی که رو وی پی اس کردیم :| ؟ من پلسک اورجینال و ویبالتین خریده بودم اونا به چیز رفت دیگه کلی پولش بود :|
فاینالی اگه وی پی اس ها قراره وصل شه یه تایمی بگین حد اقل تکلیفمون روشن شه اگه نمیشه من برم یکی دیگه بخرم :|
http://www.synaptica.com/ سایتشونم که باز نمیشه!
دوست عزیز عرض کردیم به شما
نمیدونم من دارم فرانسوی حرف میزنم یا شما فارسی بلد نیستید!
با تمامی دوستان تماس گرفتیم، به کسانی که نیز گفتند با آنها تماس گرفته نشده نیز گفیم داخل سایت تیکت بزنند رسیدگی میشود
سرور اکثر مشتری ها را تحویل دادیم
به ترتیب سرویس تمام مشتری ها را تحویل خواهیم داد
انقدر پشت هم اسپم نزدین داخل تاپیک فروش و اینور اونور
من که نمیدونم که شما کدم مشتری ما هستید تا سرویس شما تحویل دهم، خستمون کردید! والا این همه مشتری، اونها نیاز ندارند فقط شما نیاز دارید که فقط شما دارید انقدر عجله میکنید؟
زمان هم گفته شده بود، تا پایان روز سه شنبه، چند بار برای شما یه مسئه ساده را تکرار نمایم؟
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
alireza.076
دوست عزیز عرض کردیم به شما
نمیدونم من دارم فرانسوی حرف میزنم یا شما فارسی بلد نیستید!
با تمامی دوستان تماس گرفتیم، به کسانی که نیز گفتند با آنها تماس گرفته نشده نیز گفیم داخل سایت تیکت بزنند رسیدگی میشود
سرور اکثر مشتری ها را تحویل دادیم
به ترتیب سرویس تمام مشتری ها را تحویل خواهیم داد
انقدر پشت هم اسپم نزدین داخل تاپیک فروش و اینور اونور
من که نمیدونم که شما کدم مشتری ما هستید تا سرویس شما تحویل دهم، خستمون کردید! والا این همه مشتری، اونها نیاز ندارند فقط شما نیاز دارید که فقط شما دارید انقدر عجله میکنید؟
زمان هم گفته شده بود، تا پایان روز سه شنبه، چند بار برای شما یه مسئه ساده را تکرار نمایم؟
دوستان بنده بی طفم ام اخداییش مشتری ها درک کنید هر چن د میدونیم سخته آقا ما محدود شده هستیم اینو قبول دارین پ/ یا نه نمیدونم به سختی سرور تهیه میشه مشکلات از اون طرف دیتا سنتر هم که باشه سر فروشنده خراب میشه سرور گرون میخری میگی وی پی اس میشه اینقدر دادش در میاد چه گرون میری سرور اروزون میگیری ارزون در بیاد میان میگن اینقدر خرج کردم یرنامه نصب کردم و فلا البته حق هم دارن اما فروشنده چیکار کنه ؟! زمان بدین حل میشه این فروشنده خوشش میاد هر چن وقت یک بار کلی وقت بزاره بشین دووباره تمپلیت بیاره بالا دونه دونه آی پی ست کنه تیکت بزنه درست شد یا نشد ناقص یا نیست ؟!@
این یه زنجیره اینو فراموش نکنیم
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
سلام به طور کامل در جریان مشکل دوست عزیزمون alireza.076 هستم و میدونم چه ضرر بزرگی متحمل شده اند
عزیز نظر بنده این هست با توجه به قوانین بسیار سخت این نوع دیتاسنترها اصلا سمتشون نرید به خدا این ارزانی ها بی دلیل نیست! نمیخوام تبلیغ خاصی کنم شما فقط یکبار با ساپورت انلاین yesup صحبت کنید ببینید ببینید چقدر تفاوت بین این دیتاسنتر با دیتاسنترهای دیگه می بینید یک تیکت بزنید متوجه میشید امکان نداره بالاتر از پنج دقیقه پاسخ بدهند
یادم هست دو ماه پیش یک مشکلی برای ما روز جمعه اومده بود اون موقع با ovh کار میکردیم تیکتی که بنده روز جمعه زدم بودم روز دوشنبه پاسخ دادند بعد هم نوشته بودند به این دلیل که روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل هست 8-| اقا سرور ما قطع شده چون دیتاسنتر شما شنبه و یکشنبه تعطیل هست من باید چه جوابی به مشتری بدم؟!!! حالا اون ovh با اون عظمتش اینطوری رفتار می کنه دیگه از این دیتاسنتر ارزون قیمت به قول دوستمون خونگی چه توقعی دارید
سمت دیتاسنترهای ارزان قیمت نرید دوست عزیز این بزرگترین تجربه بنده در این کار بود
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
ertebat7
سلام به طور کامل در جریان مشکل دوست عزیزمون
alireza.076 هستم و میدونم چه ضرر بزرگی متحمل شده اند
عزیز نظر بنده این هست با توجه به قوانین بسیار سخت این نوع دیتاسنترها اصلا سمتشون نرید به خدا این ارزانی ها بی دلیل نیست! نمیخوام تبلیغ خاصی کنم شما فقط یکبار با ساپورت انلاین yesup صحبت کنید ببینید ببینید چقدر تفاوت بین این دیتاسنتر با دیتاسنترهای دیگه می بینید یک تیکت بزنید متوجه میشید زیر پنج دقیقه جواب نمیدن
یادم هست دو ماه پیش یک مشکلی برای ما روز جمعه اومده بود اون موقع با ovh کار میکردیم تیکتی که بنده روز جمعه زدم بودم روز دوشنبه پاسخ دادند بعد هم نوشته بودند به این دلیل که روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل هست 8-| اقا سرور ما قطع شده چون دیتاسنتر شما شنبه و یکشنبه تعطیل هست من باید چه جوابی به مشتری بدم؟!!! حالا اون ovh با اون عظمتش اینطوری رفتار می کنه دیگه از این دیتاسنتر ارزون قیمت به قول دوستمون خونگی چه توقعی دارید
سمت دیتاسنترهای ارزان قیمت نرید دوست عزیز این بزرگترین تجربه بنده در این کار بود
از جناب آقای مالکی پور که همکار عزیز ما هستند و همچنین از صبر ایشون در رابطه با مشکل پیش آمده بسیار بسیار سپاس گذارم
بله بنده نیز با حرف شما کاملا موفق میباشم، معمولا بنده با دیتاسنتر هایی مانند xlhost یا synaptica فعالیت مینمایم، 2 بار سر ovh ضرر نمودم (یکبار جریان آقای کوهی که سر همون دلار تقلبی و تخفیف 20% و یک بار نیز به صورت مستقیم خرید نمودیم که ان هم از طرف دیتاسنتر ساسپند شد) خوش بختانه در هیچ کدام مشتری نداشتیم و چندا استفاده ای نشده بود از سرویس)
بعد از ماجرایی که سر دیتاسنتر ovh برای ما رخ داده بود (حدودا 5 ماه پیش بود) کلا از دیتاسنتر های اروزون قیمت مانند هتزنر و ... فاصله گرفتیم و معمولا نیز با دیتاسنتر هایی فعالیت میکنیم که یک حامی ایرانی را داشته باشیم
اما این ماه به دلیل مشکل و ضرری که خورده بودم ناچار به انتقال سرور کانادا شدم (از دیتاسنتر synapticca و جناب آقای راستگو واقعا سپاس گذارم که سرویس دهی عالی داشتند) و افزایش نرخ ارز ...
اما به حرف یکی از دوستان که در صفحه قبل این تاپیک نیز اشاره نمودم از این دیتاسنتر سرویس خریداری نمودم و ضرر بنده به توان 2 رسید که حداقل بیش از 1 ملیون تومان بنده فقط سر این ماجرا ضرر نمودم
اما خوب اتفاقی افتاد و چاره ای جز قبولی اشتباه نیست
موفق باشید
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
برادر تیکت های خودتون رو هم می گذاشتید.
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
ertebat7
سلام به طور کامل در جریان مشکل دوست عزیزمون
alireza.076 هستم و میدونم چه ضرر بزرگی متحمل شده اند
عزیز نظر بنده این هست با توجه به قوانین بسیار سخت این نوع دیتاسنترها اصلا سمتشون نرید به خدا این ارزانی ها بی دلیل نیست! نمیخوام تبلیغ خاصی کنم شما فقط یکبار با ساپورت انلاین yesup صحبت کنید ببینید ببینید چقدر تفاوت بین این دیتاسنتر با دیتاسنترهای دیگه می بینید یک تیکت بزنید متوجه میشید امکان نداره بالاتر از پنج دقیقه پاسخ بدهند
یادم هست دو ماه پیش یک مشکلی برای ما روز جمعه اومده بود اون موقع با ovh کار میکردیم تیکتی که بنده روز جمعه زدم بودم روز دوشنبه پاسخ دادند بعد هم نوشته بودند به این دلیل که روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل هست 8-| اقا سرور ما قطع شده چون دیتاسنتر شما شنبه و یکشنبه تعطیل هست من باید چه جوابی به مشتری بدم؟!!! حالا اون ovh با اون عظمتش اینطوری رفتار می کنه دیگه از این دیتاسنتر ارزون قیمت به قول دوستمون خونگی چه توقعی دارید
سمت دیتاسنترهای ارزان قیمت نرید دوست عزیز این بزرگترین تجربه بنده در این کار بود
از واسطه بگیرید بله
اونم واسطه ای که پیگیری نکنه
ما از آقای پارسیان داشتیم در طول 1 هفته دو روز داون می شد
یک بار میگفتند هارد مشکل داره یک بار میگفتن سی پی یو و ..
ولی با این همه مشکل 6 ماه رو سروره بودیم
الان هم که مستقیم داریم کار میکنیم 6 ماه هست اما موردی نداریم (به جز امشب یک بلایی سر سرور هاستینگ اومده که داریم رفع می کنیم :دی )
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
jackgonjishke
فیرست بگم اگه تند رفتار کردم به خاطره قعطی وی پی اس نبوده به خاطه نحوه ی صحبت زشت و زننده ی همکارتون بوده که جای این که محترمانه برخورد کنند مثل طلب کار ها صحبت میکنند
سکند این یارو دیتا سنتره تو ایران نمایندگیی چیزی نداره با بچه ها بریم آتیششون بزنیم :|؟
ترد یعنی کلا باس بیخیال وی پی اس ها و مشتریا مون شیم + خرجی که رو وی پی اس کردیم :| ؟ من پلسک اورجینال و ویبالتین خریده بودم اونا به چیز رفت دیگه کلی پولش بود :|
فاینالی اگه وی پی اس ها قراره وصل شه یه تایمی بگین حد اقل تکلیفمون روشن شه اگه نمیشه من برم یکی دیگه بخرم :|
http://www.synaptica.com/ سایتشونم که باز نمیشه!
چه ربطی به آقای راستگو داره
synapti.ca
این هست سایتشون
سرور آقای پور مهدوی از دیتاشک datashack.com یا .net هست
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
alireza.076
خیر دوست عزیز، واسطه ای نبوده، پای پال بنده شارژ نداشته ایشون برامون پرداخت زدند، زیرا نمیشود با یک پای پال 2اکنت داشت به همین دلیل در پنل ایشون بوده، خود شما که در این کار هستید دیگه چرا؟!
خطاب به کس دیگری بود
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
خوب شد سرور نگرفتیم ازشون !
بنده به نوبه خودم تسلیت عرض میکنم به شما ، واقعا حرکت زشتیه terminate کردن اونم اینجوری !
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
https://www.datashack.net/vps/ اوه اوه اوه من موندم چه جوری به اینا اعتمماد کردین آخه!
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
با سلام خدمت تمام دوستان
نمیخوام در مقابل دوستان بزرگی مثل شما بگم منم چیزی بلدم
فکر نکنم کسی زود تر از من با این دیتا سنتر شروع به کار کرده باشه الان دقیقا 5 ماه هست من دارم با این دیتا سنتر کار میکنم در مورد خاطمه دادن به قرارداد قبل از اینکه چنین اتفاقی بیفته دیتا سنتر تیکت میزنه و اطلاع میده تنها فقط در دو شریط سرور را خاموش میکند یا شما با سرورتان دیداس کرده باشید خاموش بعد اطلاع میده ویا با چند ایپی یک کار را انجام بدید ( مثل دیداس یا اینقبل کارا چون نمیخوام اشتباهی اکانتم بسته بشه زیاد وارد جزئیات نمشم مطمئنا خود شما بهتر از من میدونید منظورم چیه )
در چنین شرایطی از شما تعهد میگیره که دیگه چنین کاری نکنید
در چنین حالتی بهترین کار حذف آن مشتری هست که چنین کاری را انجام داده که من همیشه با انجام این کار مشکلم حل شده ( مگر مشتری این یوزر خودشو حذف نکنه که عاقبتشو خود مشتری میبینه )
از انجایی که ما همیشه مشتری های خوبی داشتیم و به حرف ما گوش دادن تا الان به چنین مشکلی بر نخوردیم ( اینشالا هم نخوریم :دی )
ولی مطمئن باشد با جواب دادن ابوز ها و اخراج مشتری های خاطی هیچ گاه به چنین مشکلی نمیخورید
بازم میگم من کوچکتر از این هستم که میخواستم اینجا اظهار نظر کنم ولی احساس کردم با گذاشتن تجربیات خودم در این دیتا سنتر از یک سری سوء تفاهم ها جلوگیری میکنم
با ارزوی موفقیت برای همه شما دوستان
اسماعیل فعال
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
خوب بابا وارز بگیرین خیال مشتریم راحت شه دیگه نگا کن سر یه وی پی اس مارو چه بالا پایین میکنین :|
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
smail_f
با سلام خدمت تمام دوستان
نمیخوام در مقابل دوستان بزرگی مثل شما بگم منم چیزی بلدم
فکر نکنم کسی زود تر از من با این دیتا سنتر شروع به کار کرده باشه الان دقیقا 5 ماه هست من دارم با این دیتا سنتر کار میکنم در مورد خاطمه دادن به قرارداد قبل از اینکه چنین اتفاقی بیفته دیتا سنتر تیکت میزنه و اطلاع میده تنها فقط در دو شریط سرور را خاموش میکند یا شما با سرورتان دیداس کرده باشید خاموش بعد اطلاع میده ویا با چند ایپی یک کار را انجام بدید ( مثل دیداس یا اینقبل کارا چون نمیخوام اشتباهی اکانتم بسته بشه زیاد وارد جزئیات نمشم مطمئنا خود شما بهتر از من میدونید منظورم چیه )
در چنین شرایطی از شما تعهد میگیره که دیگه چنین کاری نکنید
در چنین حالتی بهترین کار حذف آن مشتری هست که چنین کاری را انجام داده که من همیشه با انجام این کار مشکلم حل شده ( مگر مشتری این یوزر خودشو حذف نکنه که عاقبتشو خود مشتری میبینه )
از انجایی که ما همیشه مشتری های خوبی داشتیم و به حرف ما گوش دادن تا الان به چنین مشکلی بر نخوردیم ( اینشالا هم نخوریم :دی )
ولی مطمئن باشد با جواب دادن ابوز ها و اخراج مشتری های خاطی هیچ گاه به چنین مشکلی نمیخورید
بازم میگم من کوچکتر از این هستم که میخواستم اینجا اظهار نظر کنم ولی احساس کردم با گذاشتن تجربیات خودم در این دیتا سنتر از یک سری سوء تفاهم ها جلوگیری میکنم
با ارزوی موفقیت برای همه شما دوستان
اسماعیل فعال
خوب بابا وارز بگیرین خیال مشتریم راحت شه دیگه نگا کن سر یه وی پی اس مارو چه بالا پایین میکنین :|
خوبه دیگه همه چی تقصیر مشتریه :| شما بال بال میزنین مشتری پیدا کنین اول بهش بگین سرور ما این جوریه روش هیچ قلطی نمیشه کد نه میشه سایت زد نه میشه v---p--n و ساک---س فروخت نه میشه ریدکال زد نه میشه دیداس کرد نه میشه رو رمای بالا مجازی سازی کرد آخرشم اضافه کنید نه میشه وارد شد نه خارج :| فقط ایی پیشو میگیری دستت واسه قشنگی جلو درو همسایه کم نیاری بگی مام وی پی اس داریم
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
سلام.
این مشکلات وقتی واقع گرا نباشن دوستان پیش میاد فروشنده سرور که ریسلر دیتاسنتر معرفی میکنن خودشون رو وقتی یوزر درخواست سرور برای هاست دانلود! میکنه پاسخ میدن تا حالا ایبوز نداشتیم!( ان هم در امریکا بر سر مسئله ایی مانند کپی رایت) یا فروشنده گرامی وی پی اس میکروتیک میده یا.... قوانین نوشته شده توسط دیتاسنترها رو باید جدی گرفت (ان هم در کشوری مثل امریکا) حتی اگر خودشون سخت گیری نکنند!
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
وقتی شما میخواید وی پی اس بگیرید فقط فکر فروش نباید باشید باید فکر قوانین هم باشید هر جایی قوانینی داره و شما نمیتونید فراتر از قانون باشید اگر قانون را رعایت کنید هیچ اتفاقی نمی افتد کماکان که در این یک سالی که من دارم به مشتری هایم سرویس میدم حتی یک بار هم چنین مشکلی پیش نیامده چرا که من مشتری که مشکل درست کنه نمیگیرم اگر هم بگیرم بعد مشکل این مشتری را فسخ قرار داد میکنم
با ارزوی موفقیت و تابعیت از قوانین
اسماعیل فعال
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
امروز داشتم وب هاستینگ تاک رو چک میکردم مثل اینکه مشکل ساپورت ضعیف و مهم نبودن رضایت مشتری برای Datashack همه جا هست
ماجرا اینطوریه که این دوستمون نماینده datashack هست پول داده برای سرور مشتری به قیمت 59 دلار بنا به دلایلی مشتری خواسته لغو بشه سرور اما دیتاسنتر گفته نمیشه اما هزینه رو با سفارشات بعدی حساب میکنند برای نماینده .سپس تصمیم گرفتن با کانفیگ جدید سرور تحویل مشتری داده بشه
بعد چند روز تیکیتی از دیتاسنتر با این موضوع که از سرور های نماینده spam شده ما نمیتونیم به شما سرویس بدیم و در ادامه تیکیت دیتاسنتر گفته پول بک داده میشه (خیلی عجیبه چون در TOS این دیتاسنتر همچین قانونی نیست!!!) اما روز ها میگذره نه تیکیتی جواب داده میشه نه خبری هست!!
Datashack...?????? - Web Hosting Talk
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
13- پشتیبانی تیکت از ساعت 12 ظهر تا 12 شب در روز های کاری میباشد و در ساعات 2 صبح، 4 صبح و 10 صبح معمولا نیز به بعضی تیکت ها پاسخ داده میشود
قانون یسنا ویپی اس ماده 13 :| چه قدر رایت میشه لذت بردیم :|
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
jackgonjishke
13- پشتیبانی تیکت از ساعت 12 ظهر تا 12 شب در روز های کاری میباشد و در ساعات 2 صبح، 4 صبح و 10 صبح معمولا نیز به بعضی تیکت ها پاسخ داده میشود
قانون یسنا ویپی اس ماده 13 :| چه قدر رایت میشه لذت بردیم :|
1- این موضوع چه ربطی به این تاپیک داره؟
2- با هربار Reply کردن تیکت مجددا تیکت شما بالا آمده و دیرتر به پاسخ میرسید
3- در رابطه با پشتیبانی نیز داخل سایت در بخش اطلاعیه اعلام نمودیم و به شما حتی لینک اطلاعیه ها را تیکت نمودیم اما باز ...
موفق باشید، مشکلی بود در تاپیک فروش یا تیکت در خدمتم
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
تا جایی دیدم عمده review هایی که از این دیتاسنتر هست ناراضی بودن. به خاطر قیمت سراغش میرن. ولوم درایور خیلی بهتر از این دیتاسنتر هست
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
طی این سالها ، تنها دیتاسنتر امریکایی که راحت و بدون مشکل سرویس ارائه میدادیم xlhost بود. جدیدن هم کانادا yesuphost خوب داره سرویس میده.
کلا هیچ وقت سراغ سرویس دهنده های بی نام و نشون نرید. این دسته خیلی مشکل ساز هستند چون هنوز شیوه کار آن مشخص نیست.
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
بعد هر ابیوز سرور اصلی ساسپند :)
اونم ابیوز های واقعا عجیب و غریب که آدم با بررسی وی پی اس متخلف و مشتری مربوطه شاخ در میاره !!
چیزی بود که باعث بدبین شدن من هم به این دیتاسنتر شده !
ولی خرید از واسطه هم خیلی مهمه که تا اینجا حرفی از ترمیننت نزدن !
در کل دیتاسنتر عجیبی هست !
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
جای نامعتبر مشکل زیاد داره. یک عده هم نماینده خودشون را معرفی میکنند.
من موندم چطوری توی ایران نماینده دیتاسنتر امریکایی هستند
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
نماینده دیتاسنتر لزوما نباید تو ایران باشه.مگه الماهاست که نماینده رداستیشن هست توی ایران هستش؟
اینکه بعضی از همکاران هنوز متوجه نشدن و حتی بلد نیستن که پورت 25 رو برای جلوگیری از اسپم و سوءاستفاده ببندن ربطی به دیتاسنتر نداره
-
پاسخ : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!
حدودا" 50 سرور فعال داریم ؛
انشالله این ماه تعداد کنسلی ها حداقل 50% این تعداد باشه تا مهر تاییدی روی سخن دوستان مبنی بر کیفیت پایین این دیتاسنتر باشه :)