به نام او که عالم همه علم هاست
با عرض درود احترام خدمت همه کاربران محترم این انجمن بنده محمدزاده هستم مدیر شرکت مبتکران نت آذر ارس صاحب امتیاز بهانک که با اکانت همکارم وارد شدم تا پاسخگوی تعدادی از دوستان محترم و همچنین یاوه گویی عده ای دیگر باشم
اول نکته ای را عرض کنم که چرا در چند روز گذشته تو این انجمن پاسخگو نبودیم ؟ دلیل بر اینکه لازم میدانستیم که با شاکی به صورت مستقیم صحبت کنیم و در همان لحظه ثبت شکات بلافاصله با شاکی توسط ایمیلی که قرار دادن تماس گرفته شد و درخواست کردیم حتی در صورت نیاز از طرف ایشان خودمان اقدام قانونی کنیم و نکته و اصل مهمی را از روز اول داشتیم
مثلی در شهر ما هست که معنی اون اینه که کاروان راه خودش را میره حتی اگر صدای پارس سگ ها از دور شنیده بشه و ترسی از اون صدا نداره
اگر کاروان از صدای سگ و حمله سگ ها بترسه مطمئنا در ادامه راه دچار مشکل خواهد شد
توجه کنید که ما نه قاضی هستیم و نه قانون ولی طبق قانون فعالیت میکنیم و در حقیقت وقتی کاربر و پدیرنده ای که شریک تجاری ما هست بر خلاف قوانین پذیرفته شده جهت همکاری عمل میکنه از ادامه همکاری خودداری و دقیقا طبق اونچه در قرارداد پذیرفته عمل میکنیم
توجه فرمایید که نه حسابی مسدود شده و نه بدون بررسی عمل انجام گرفته است و قرار هم نیست که بدون تحقیق بلافاصله درگاه و حساب را ببندیم و اصلا حق بستن حساب را نداریم و در حقیقت حل اختلاف روالی داره
ضمنا ما قانونا میتونیم تا هفت روز تسویه را نگه داریم و تنها تسویه سریع و اتوماتیک بسته خواهد شد تا بررسی لازم را انجام بدیم
یعنی در صورتی که کاربری بدون توجه به قانون شروع به سوء استفاده از درگاه جهت اخذ مال نامشروع و کلاه برداری و کارهای غیر قانونی به طور کل کنه باید ساکت شینیم تا شکایت بشه بعد ؟ یعنی با وجود دیدن تخلف کاربر باید اجازه بدیم از امکانات ما همچنان سوء استفاده کنند ؟ نظر عجیبی بود که ما باید و باید همچنان به ادامه همکاری با یک متخلف ادامه بدیم تا شکایتی از طرف ارگان دولتی نشه هم نباشه ، مجبور به ادامه هستیم
این اجبار ادامه همکاری بر چه اساسی هست بنده نمیدانم
برای خود بنده این نظر چالب بود
یعنی سایتی که داره کالا و خدمات میفروشه و تحویل مشتری نمیده قانونی هست ؟ این نظر شما ضد نظر قبلی خودتان نیست ؟
نخیر اتفاقا اونها در صورت مشاهده تخلف و حتی حدس بر تخلف درگاهها را خودشان مسدود میکنند و اطلاع هم نمیدن ، مثلا ایران کیش با توجه به مشکلاتش دقیقا دهها درگاه را بسته که جالبه بدانید بیشتر اونها جتی تخلف نداشتن و تنها بر اساس جدس بسته شدن و علت هم مشکلات ایران کیش با شاپرک هست که جای بحث اون اینجا نیست
https://www.irankish.com/Post/d7c01c...1-d1145b742c64
اتفاقا بخشی از این نظر درست و بخشی نادرست هست
ما هم درگاه را مسدود نکردیم و بعد تماس شاکی ضمن
فرصت دادن به پذیرنده جهت ارائه مدارک و یا توضیح در مورد علت عدم ارائه کالا و خدمات خریداری شده توسط مشتریانش و تحقیق با اطلاع رسانی اون درگاه را بستیم
طبق جلسه ای که در پلیس فتا شهرمان داشتیم و خدا را شکر عنایت دوستان مخصوصا جناب شرهنگ و معرفی جناب سروان اسدی جهت ارائه مشاوره های لازم و دریافت گزارشات اعلام کردن در صورت تایید هویت پذیرندگان باید با اونها تسویه بشه و ر صورت مشاهده تخلف گزارش بشه و همانجا اعلام کردن بهترین کار حل اختلاف قبل ارجاع و تشکیل پرونده هست ولی در صورت مشاهده تخلفات بزرگ بلافاصله باید مدارک کاربر را برای اونها ارسال کنیم
یعنی الان ما باید دقیقا این کاربر را در صورتی که سایت خودشان را فقط برای دریافت پول بدون تحویل کالا راه انداختن معرفی کنیم که امیدوارم اینطور نباشه
مطالعه کنید در آخر خودتان خواهید دید که این موارد یعنی امکان ارائه سرویس توسط پذیرنده را در نظر گرفتیم
بنده اجازه زدن تاپیک در این انجمن را با توجه به فعالیت افرادی مانند شما ، دور زنندگان فیل تر قانونی و ... که برای تهیه سرویس به این انجمن مراجع میکنند ندادم
فعالیت شخصی ایشان آزاد هست ولی حق ندارند تاپیکی به نام شرکت بنده در اینجا بزنند و حتی امضا ایشان باید اصلاح بشه
واقعیتش اصلا در برنامه ما ارائه سرویس عمومی نبوده و نیست و کسانی که از ما درخواست درگاه کردن میزان سختگیری ما را میدانند که نمونه اش تصویری از نوع پذیرش همین کاربر را قرار میدم در انتها که ببینید راحت نمیشه از ما درگاه گرفت
هیچ اتفاق ناگواری برای دوستان و همکاران عزیزمان در زرین پال نیافتاده تنها خوراک حرف بی دلیل زدن و اظهار نظرهای غیر علمی برای عده ای مانند شما فراهم شده وگرنه یک مشکل در روتر اونقدرها بزرگ نیست و من که جایی ندیدم اطلاعات افراد به بیرون درز کنه
خوشبختانه برادران امیری به کار خودشان باور دارند و همانطور که ابتدا سخنم گفتم اونها مشغول کار خودشان هستن عده ای بیکار هم نشستن اونها را نقد میکنند و زرین پال با قدرت به کارش مثل ده سال گذشته ادامه میده
میشه بفرمایید کجا این ادعای دو ستاره بودن را داشتیم ؟ اصلا تفاوت نماد دو ستاره با تک ستاره را میدانید ؟ نماد دوستاره با تک ستاره اصلا فرقی ندارند و گرفتن هر دو یکسان هست و تنها در صورتی که برای دامنه گواهینامه ssl سالیانه خریداری بشه نماد دوستاره میشه یعنی مراجل قانونی تهیه نماد هیچ فرقی ندارند و تنها 30 هزار تومان هزینه تغییر نماد تک ستاره به دو ستاره هست البته نداستن این مساله برای مالک سایتی که در امضا شما هست زیاد غیر طبیعی نیست
دوستی در اینجا در مورد مردم ایران گفت بزارید من هم یک مورد را بگم ، از قدیم گفتن تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد که در مورد شما به راحتی میشه دید از اون دسته هستید که کم میدانند زیاد حرف میزنند
افرادی مثل شما دانش کم و متاسفانه زبانی پرکار دارند ، طیاد حرف میزنند و کم میدانند
ما تمام مشخصات شرکت و اینکه اصلا کی هستیم را در سایتمان قرار دادیم و نمادها و مجوزهای اخد شده را در اونجا گذاشتیم ، این مورد برای هاستینگ و فروش سرور ، برای وبسایت برنامه نویسی ، دو اتوماسیون بیمه ، سایت نیازمندیها ، فروشگاه آنلاین شرکت و شبکه پرداخت یار ما قرار گرفته تا کاربر بتونه اطلاعات لازم را داشته باشه این کار را درست میدانیم و حتی دوستانمان در آرین پال هم همین کار را کردن تا کاربران اطلاعات لازم را از ما داشته باشند
در مورد کلاه بردار بودن ما هم و اینکه راحت این جمله را به کار بردید به زودی اطلاعات شما با توچه به دامنه ملی شما اخذ و اقدام قانونی خواهد شد ، خوشحال هم خواهیم شد که از وکیلی که هزینه براش میکنیم ولی استفاده زیادی از ایشان نداریم استفاده کنیم و انشاالله قانون تعیین خواهد کرد که مالک دامنه ای که فعالیتش مانند اونچه شما انچام میدید خلافکار هست یا ما ؟ این مورد را هم میزاریم به عهده قانون
حتی اگر برای بازارگرمی بتونیم حقی را به حقددار برسونیم ، جتی اگر برای بازارگرمی به قول شما کارمان را درست انجام بدیم هیچ ایرادی نداره هر چند برای بازارگرمی میشه تاپیک زد و میشه هر کسی را پذیرفت
فکر نکنم شما خوشحال باشیذد کسی به حقش برسه چون در دفاع از ناحق اونقدر عجول بودید که انسان را به شک میاندازه و بدون تحقیق درست فقط حرف زدید که خوب بدون هزینه هست وگرنه اگه برای هر حرفتان یک ریال مالیات میگرفتن در تمام عمرتان دهن خودتان را باز نمیکردید
همکار گرامی شما کار خودتان را بکنید وگرنه دچار تردید بشید و بخواهید به حرف مردم گوش کنید مثل داستان زیر بر سرتان خواهد اومد
https://www.parsine.com/fa/news/1491...86%D8%A7%D8%B3
ماشااله شما با این سطح ادب و نوع سخن گفتن با یک خانم چقدر هم توانایی و نفوذ دارید
بدون حکم حساب بستید ؟
بنده حرفی ندارم و انشاالله با همین چمله دوستان میتونند درک کنند شما پشت مونیتور چقدر شیر هستید و چه توانایی های بزرگ و قدرتی دارید
نیازی به پاسخ به شما دیگه نیست
دوست گرامی ما وظیفه امون را انجام میدیم و تمام تلاش خودمان را هم خواهیم کرد
ما وظیفه امون را انجام میدیم و خوب باید از طرف عده ای که منافع اونها در خطر هست مورد توهین قرار بگیریم ولی اگر بتونیم حقی را به حقدار برسانیم ارزش شنیدن این حرف ها را داره اگر چه شدیدا ناراحتم به همکارم و مخصوصا تنها همکار خانم ما توهین شده اما خود ایشان بیشتر از همه در حال تلاش هستند که جلو تخلفات گرفته بشه و مخصوصا که روز اول درگاه این پذیرنده توسط ایشان تایید شده که البته به خودشان هم گفتم کار ایشان صد در صد درست بوده و مدارک پذیرنده کامل بوده و ایشان کارش را درست انجام داده
https://worldup.ir/file/thumbs/5e8ccc2206491.png
کاربر مورد نظر طبق اعلامی که کردن با شما تماس گرفتن و با شما تسویه خواهند کرد در غیر اینصورت با ما در تماس باتشید تا بتونیم قانونا حق شما را به شما برگردانیم
اونچه که ایشان اعلام کردن را در تصویر زیر میتونید ببینید
https://worldup.ir/file/thumbs/ed8fc6211c593.png
برای همه کسب و کارهای سالم و پاک آرزوی موفقیت دارم
با احترام