پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
بله ملت برای برای شکم خود و تفریح خود ملیونی خرج میکنن یادشون هم نمیاد
بعد سر هزار تومن میاد دعوا راه میندازه و ابرو ادمو میبره
پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
حذف سرویس :) دعا براش شفا بیماری عقلی که در ایران به اسم سرطان عقل باید یاد کنیم :)
پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
تا حالا شده بریم داروخونه
یه بار این رفتارها را از متصدی داروخونه که داره قیمت دارو را دوبله و سوبله تو پاچمون میکنه شکایت کنیم؟
تا حالا از حج مهدی اشپز سرکوچه شاکی شدیم؟
این هزینه کمی که به خاطر هاست میدی قابل مقایسه با اون هزینه های سنگینی که برای خورد و خوراک و تفریحاتت خرح میکنی هست؟
خدایی یه بار شده از سرویس دهنده تشکر کنی
یه بار شده فکر کنی این هاستی که داری استفاده میکنی چقدر وقت و هزنه صرفش شده؟
پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
اولاً دوست گلم هاست 5000 تومانی ندید
تجربه ی پنج ساله به من ثابت کرده کسی که حاضر نیست برای یک سرویس با کیفیت پول بده بعداً همچین جلوت میمونه
تو این 5 سال از مشتریانی بیشترین ضربه رو خوردم که بیشترین تخفیف رو دادم
مشتری دارم تا سال 2017 تمدید کرده و حدوداً 2 میلیون تا حالا پرداختی داشته انقدر باشخصیته که نمیتونید تصور کنید
تیکت میده از بسم الله تا احوال پرسی و نهایت احترام
مشتری دارم سرویس 40 تومنی رو با کلی خواهش و تمنا بهش 20 دادم بعد آیپیش بلوک میشه میاد هرچی تو دهنشه میگه
یادتون باشه هم شما هم همه ی دوستان
اصلا هیچ سرویسی نباید زیر 20 تومان باشهمعنی نداره که شما یا هر کس دیگه هاست میدید 5000 تومان سالی که من دیدم
حساب کنید همون پشتیبان یا به قول شما تفریحاتتون که ازش میزنید واقعا ارزشش اینقدر کمه؟
باید یه حداقل قیمتی درست بشه تا انسان های سطح پایین و بی ادب قدرت خرید نداشته باشند و از همون هاست های رایگان استفاده کنند و بعد از یک ماه نابود بشند
پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
قیمت استاندارد قرار بدید و قوانین محکم هنگام خرید قرار بدید تا مشتراین حرفه ای از شما خرید کنند و این مشکلات رو نداشته باشید
مثلا قیمت سرور رم 1 گیگ رو میدن 20 تومان یا کمتر و وقتی مشکل پیش میاد هر چی بچه هست شروع می کنند به فحاشی
پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
سلام
۱-بهترهست یا قیمت منطقی داده شه که طرف ارزش کارو درک کنه یااگر نکرد خوب شماهم ضرر نکنی.
۲-بصورت واضح در سر در سایتتون بنویسین بازگشت وجه ندارین .
کسی که سرویس خوب و با کیفیت بخواد فقط میاد طرفتون نه یک مشت آدم که قصد مزاحمت دارن فقط.
ارادت
پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
وقتی اکثر ذوستان انقدر بازارو خراب کردن که هاست ده پونزده تومنی میفروشن نباید از مشتری گله کرد!
من موندم اینا چطور حساب می کنن!! پول برق سیستمشونم حساب کنن بازم با این قیمتهایی که میدن بعید میدونم ارزش وقتی که میذارن رو داشته باشه!!
پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
دوست عزیز در پاسخ به شما که می فرمایید وجه برگشت داده نشود باید عرض کنم که هم خلاف قوانین و هم خلاف فرهنگ ما هست ولی بنده با قوانین زیر تونستم این موضوع را به خوبی کنترل کنم در ضمن بنده از پلیس فتا درخواست کردم و ایشان فرمودند با قوانین سختی که گذاشتیم کاربر نمی تواند وجه را پس بگیرد
نقل قول:
شرایط بازپرداخت وجه :
- کلیه سرورهای مجازی به دلیل سوء استفاده برخی از کاربران تا اطلاع ثانوی مشمول برگشت وجه نمی باشد.
- تمامی سرویس ها دارای 24 ساعت زمان تست هستند که در صورت ناراضی بودن مشترک وجه مسترد شده به طور کامل بین 2 تا 7 روز کاری پس از طی مراحل حسابداری به حساب شما واریز خواهد شد.
- مشترکینی که بعد از سپری شدن 24 ساعت زمان تست درخواست بازپرداخت وجه می نمایند باید دلیلی قانع کننده و یا مدرکی مستند ارائه نمایند.- مشترک نباید قبل از درخواست باز پرداخت وجه بیش از 25 درصد از فضا ، پهنای باند یا سایر امکانات سرویس خریداری شده را استفاده کرده باشد.
- هزینه هایی مثل کانفیگ های مربوط به سرور، ثبت دامنه، آی پی و 500 تومان بعنوان کارمزد از مبلغ سرویس کسر خواهند شد.
- مبلغ شارژ شده در حساب کاربری به هیچ عنوان قابل بازگشت به حساب شما نیست و این مبلغ در حساب کاربری شما برای خرید های بعدی باقی خواهد ماند.
توجه : پرشین هاست می تواند این قرارداد را در هر زمان که بخواهد، از طریق تغییر این سند در وب سایت، برای خود محفوظ می دارد. ما به شما توصیه می کنیم که به صورت دوره ای برای اطلاع از این تغییرات، به سایت مراجعه کنید. پس از هر تغییر فرض ما بر این است که شما، آن تغییر را پذیرفته اید.
دوستان می توانند متن کامل قوانین برای استفاده را از ادرس PersionHost - پرشیُن هاست دریافت کنند
این متن مو لای درزش نمیره و هم حقوق کاربران رعایت شده و هم حقوق خودمان
ولی در کل حرفتون را قبول دارم بعضی از دوستان کاملا بی ادب هستند
- - - Updated - - -
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
lkmew
وقتی اکثر ذوستان انقدر بازارو خراب کردن که هاست ده پونزده تومنی میفروشن نباید از مشتری گله کرد!
من موندم اینا چطور حساب می کنن!! پول برق سیستمشونم حساب کنن بازم با این قیمتهایی که میدن بعید میدونم ارزش وقتی که میذارن رو داشته باشه!!
دوست عزیز وقتی تعداد مشتری های ما بالا میره ما هم قیمت همون میات پایین و در اصل سایت ما هاستینگ برای سایت اصلی خود شرکت لازم داره و بعه شرکت های دولتی خاص هاست می دیم و در کنارش به دوستانی که توانایی مالی خوبی ندارند هم هاست کم قیمت می دیم ولی اصل کار ما با شرکت های دولتی هست .
البته هاستینگ های ارزان دیگر را نمی دانم
پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
عزیز من کلا متوجه نمیشم چرا دارید تبلیغ خودتونو میکنید؟
پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
متاسفانه برخی افراد هم اینج.ری هستند .
پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Ashkankamangar.ir
عزیز من کلا متوجه نمیشم چرا دارید تبلیغ خودتونو میکنید؟
من فکر می کنم پست های در مورد هاستینگ را کلا جواب ندم بهتر .:103:
چشم دوست عزیز من اصلا دیگه حرف نمی زنم خوبه :113:
اگر یکبار دیگه من رو توی تاپیک های هاستینگ دیدی توی همه جا بیا از من بد بگو و من هم صحبتت را تایید می کنم .
لطفا دیگه هم کشش ندید . تاپیک خراب کنید البته میل خودتان
پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
yeganehha
من فکر می کنم پست های در مورد هاستینگ را کلا جواب ندم بهتر .:103:
چشم دوست عزیز من اصلا دیگه حرف نمی زنم خوبه :113:
اگر یکبار دیگه من رو توی تاپیک های هاستینگ دیدی توی همه جا بیا از من بد بگو و من هم صحبتت را تایید می کنم .
لطفا دیگه هم کشش ندید . تاپیک خراب کنید البته میل خودتان
نه عزیز بازار خراب شده وجود افرادی چون شماست باور بفرمایید
دلیل ارزون فروشی شما هزینه ای هست که میدید بابت سرویس هاتون نه اون چیزایی که گفتید
شما ریسلر هستید
میتونم ثابت کنم
لطفاً زحمت بکشید پستتون رو و دروغایی که گفتید رو حذف کنید تا منم پستمو به شکل دیگری ویرایش کنم
5.9.94.251 - bgp.he.net
این آیپی شماست و ریسلر
p30webhost.com
هستید و اون قیمتهایی که من دیدم فکر کنم هزینه ی پنل ریسلریتونم ماهی 9800تومن / ماهانه باشه
لطفاً به مشتریان دروغ نگید
نقل قول:
دوست عزیز وقتی تعداد مشتری های ما بالا میره ما هم قیمت همون میات پایین و در اصل سایت ما هاستینگ برای سایت اصلی خود شرکت لازم داره و بعه شرکت های دولتی خاص هاست می دیم و در کنارش به دوستانی که توانایی مالی خوبی ندارند هم هاست کم قیمت می دیم ولی اصل کار ما با شرکت های دولتی هست .
البته هاستینگ های ارزان دیگر را نمی دانم
و با این ارزون فروشی بازار رو داغون نکنید مشتری بیچاره نمیدونه داره به چی قیمت میده و چه هزینه ای پشت سرویسی که داره میخره خوابیده این میشه که پرتوقع و بی ادب میشه (منظورم فقط همون افراد انگشت شماره)
پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Ashkankamangar.ir
نه عزیز بازار خراب شده وجود افرادی چون شماست باور بفرمایید
دلیل ارزون فروشی شما هزینه ای هست که میدید بابت سرویس هاتون نه اون چیزایی که گفتید
شما ریسلر هستید
میتونم ثابت کنم
لطفاً زحمت بکشید پستتون رو و دروغایی که گفتید رو حذف کنید تا منم پستمو به شکل دیگری ویرایش کنم
5.9.94.251 - bgp.he.net
این آیپی شماست و ریسلر
p30webhost.com
هستید و اون قیمتهایی که من دیدم فکر کنم هزینه ی پنل ریسلریتونم ماهی 9800
تومن / ماهانه باشه
لطفاً به مشتریان دروغ نگید
و با این ارزون فروشی بازار رو داغون نکنید
حرف ایشون کاملا صحیح هست .
پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Ashkankamangar.ir
نه عزیز بازار خراب شده وجود افرادی چون شماست باور بفرمایید
دلیل ارزون فروشی شما هزینه ای هست که میدید بابت سرویس هاتون نه اون چیزایی که گفتید
شما ریسلر هستید
میتونم ثابت کنم
لطفاً زحمت بکشید پستتون رو و دروغایی که گفتید رو حذف کنید تا منم پستمو به شکل دیگری ویرایش کنم
5.9.94.251 - bgp.he.net
این آیپی شماست و ریسلر
p30webhost.com
هستید و اون قیمتهایی که من دیدم فکر کنم هزینه ی پنل ریسلریتونم ماهی 9800
تومن / ماهانه باشه
لطفاً به مشتریان دروغ نگید
و با این ارزون فروشی بازار رو داغون نکنید
اقای محترم
شد یه تاپیک باز بشه و شما اون تاپیک را به تشنج نکشی؟
مدیریت محترم میزبان سایت خواهش میکنم به این بچه بازی ها ادامه ندید
شما از جمله افزادی هستید که همیشه همکارانتون را خراب میکنید
پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
vps247
اقای محترم
شد یه تاپیک باز بشه و شما اون تاپیک را به تشنج نکشی؟
مدیریت محترم میزبان سایت خواهش میکنم به این بچه بازی ها ادامه ندید
شما از جمله افزادی هستید که همیشه همکارانتون را خراب میکنید
یکی دیگه از پستهایی که من توش به قول شما همکارامو خراب کردمو بیارید اینجا
میخواید من هزار پست که از همکارا تعریف کردمو بیارم؟
برای مثال امروز صبح http://www.webhostingtalk.ir/f118/129850/#post1228955
من گفتم دروغ نگید و قیمت درست بدید
به جرات میگم کسی ارزون بده یعنی ریسلره تموم شد رفت
کسی دیوانه نیست که میلیونی هزینه ی سرور و لایسنس بده بعد بیاد هاست 1400 تومنی بده و بعد فحشم بخوره از مشتری .دیسک کمرم بگیره
پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
mehrshad.ho
قیمت استاندارد قرار بدید و قوانین محکم هنگام خرید قرار بدید تا مشتراین حرفه ای از شما خرید کنند و این مشکلات رو نداشته باشید
مثلا قیمت سرور رم 1 گیگ رو میدن 20 تومان یا کمتر و وقتی مشکل پیش میاد هر چی بچه هست شروع می کنند به فحاشی
با صحبت های جناب جعفری کاملاً موافقم
من خودم ریسلر هاستینگ داشتم و چون قیمتهام مناسب بود انواع و اقسام مشتریهای غیر حرفه ای رو داشتم
یه مشتری داشتم بهم میگفت شما وظیفتونه به ما آموزش سی پنل بدید!! منم گفتم شما مگه ماشین میخری فروشنده بهت رانندگی یاد میده؟!
در کل اگه حرفه ای برخورد کنید قیمتهای مناسب و قوانین محکم قرار بدید مشتری حرفه ای هم خواهید داشت سعی کنید با مشتری تونم خیلی گرم نگیرید که توقعش بالا بره!
پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
کل تاپیک اسپم است ومثل همیشه روند پر شور بچه بازی
برای چندهزارتومن هر مشتری قبول نکنید
قوانین سایت رو مشخص کنید
به درستی خدمات بدید
همچین مشکلاتی وجود نخواهد داشت
اگرم پیش اومد سرویسو مسدود میکنید و هزینشونو + بک آپ میندازین جلوشون
یاعلی
پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
vps247
سلام
همیشه تاپیک باز میکنیم و از این و ان سرویس دهنده انتقاد میکنیم
یکبار هم بزارید برعکس سرویس دهنده مظلوم صحبت کنه
ماشاالله مردم ما برای خوراکی از خیار گرفته تا پیتزا و اسنک و ساندویچ و.... حسابی پول میدن
برای شکم هیچ کم نمیزارن
سر مغازه های خوراکی و... که هم که ماشالله میبینید چه خبره و چه بازار داغی ارند
حالا یه سرویس دهنده هاست که با هزار بدبختی و قرض و کلی هزینه های سگین سرور
و 24 ساعت از تفریح و زندگیش خدایی زده
از سلامتی چشم و کمر و گردنش گذشته میایم یه هاست 5000 تومنی می خریم
اولا که توقع داریم کل این هاست را برامون اموزش بده
اصلا انگار فرق اموزشگاه و خدمات هاست را نمی دونیم
حالا اینها به کنار کاش حواسمون نباشه بگیم خدای نکرده یکم لحنمون عوض بشه بگیم مشتری عزیز بالای چشمت ابرو هست
انواع و اقسام توهین و ناسزا و پر رو بازی مشتری را تحمل کنیم
به خاطر ضعف اطلاعات مشتری میاد میگه اقا این سرویسی که به من دادید به دردم نمیخوره پول منو پس بده!!!
تو قانون هست چون هفت روز نگذشته باید پول منو پس بدی
خدایی کدوم قانون از من سرویس دهنده حمایت میکنه؟
با سلام و احترام
همانطور که مشتری از خودش دفاع میکنه شما هم میتوانید از خودتون دفاع کنید این دیگه بر میگرده به نحوه مدیریت شما و نحوه جذب مشتری شما. (به هر کسی سرویس ندهید.)
خیلی راحت به چنین افرادی سرویس ندهید.
اگر این فرهنگ عدم سرویس دادن به مشتریهای بد دهن و طلب کار جا بیفته
و برعکس برای مشتری هم فرهنگ تحقیق و جستجو در مورد سوابق و کیفیت یک سرویس دهنده و عدم خرید از میزبان های بد دهن و طلب کار جا بیفته
هیچ مشکلی به نظرم حل نشدی نیست و مشکلات خیلی کمتر میشود.
شما سعی کنید اولین نفر باشید در این امر ...(هر کسی بگه من اولین نفر هستم کم کم همه همین کار را میکنند.)
با تشکر
پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
RoobinaServer
با سلام و احترام
همانطور که مشتری از خودش دفاع میکنه شما هم میتوانید از خودتون دفاع کنید این دیگه بر میگرده به نحوه مدیریت شما و نحوه جذب مشتری شما. (به هر کسی سرویس ندهید.)
خیلی راحت به چنین افرادی سرویس ندهید.
اگر این فرهنگ عدم سرویس دادن به مشتریهای بد دهن و طلب کار جا بیفته
و برعکس برای مشتری هم فرهنگ تحقیق و جستجو در مورد سوابق و کیفیت یک سرویس دهنده و عدم خرید از میزبان های بد دهن و طلب کار جا بیفته
هیچ مشکلی به نظرم حل نشدی نیست و مشکلات خیلی کمتر میشود.
شما سعی کنید اولین نفر باشید در این امر ...(هر کسی بگه من اولین نفر هستم کم کم همه همین کار را میکنند.)
با تشکر
عزیزجان
مطمئن باشید سرویس دهنده ها معتبر همینکار رو میکنند
در ارسال قبلی هم بنده همین را گفتم
ولی متاسفانه بیشتر ارائه دهنده های هاست دیگر از قشر دانش آموزان هستند !
مشتری هم که همسن و سال خودشان است خلاصه بگویم میشنند و سر این چیزها (پول پفک و بستنی )باهم بحث میکنند ( در طراحی وب این موارد 100برابر است)
در این بین ابروی قشر پیشکسوتی که در این مورد کار کردند می رود
و همان مشتری کم سن و سال و بی ادب فردا می رود و همین اخلاق هارا برای یک سرویس دهنده معتبر پیاده میکند !
پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Ashkankamangar.ir
کسی دیوانه نیست که میلیونی هزینه ی سرور و لایسنس بده بعد بیاد هاست 1400 تومنی بده و بعد فحشم بخوره از مشتری .دیسک کمرم بگیره
1400 ؟ :104:
هاست نامحدود ماهی 1 هزار تومان هم دیدم.
بعد مثلا فرض کنید مشتریشون کیا هستند ؟ حتما مثلا ادارات دولتی. :ی
رسیلر دیسکش کجا بود. میگیره در میره :) تاپیک های اینجوری زیاد هست. مشکل دیسک کمر رو اون بدبخت میزبان اصلی میگیره و هرچه قدر هم هزینه بگیره هیچی سلامتی نمیشه (حالا مشتری بیاد بگه یک سایته دیگه چه خبره ماهی 5 تومن)
انشالله فرهنگ از پایه درست میشه... ما همچنان در انتظاریم که چنین تاپیک هایی دیگه نیاد بالا.
با تشکر
پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
حرف دل خيلي ها رو زدين عزيز.
يه مشتري بود فكر كرده بود بنده خدا من گوگلم شروع كرد سايت من نگاه خرابي داره گزارش بده. سايت خوب براي تبليغات سايتم معرفي كن. و. ..
ولي اگه قيمت ها هم بالا باشه مشتري نمياد به ماه نكشيده بايد جمع كرد.
پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
در بعضی از موارد خیلی پیش میاد که مشترک میاد یه هاست میخره و بعد لینک فول بکاپ از یه هاستینگ دیگه میده میگه برام ریستور کنید .
در حقیقت اینجا یه نکته ای هست و اینه که هاستینگ مورد نظر به دلیل تخلف یا ... به مشتری میگه برو از یک جای دیگه بخر ، در این مرحله مشتری لینک فول بکاپش ریستور شده و کارش رو اکی کردیم و از پشتیبانی 24 ساعته ما هم بهرمند شده اما...
اما یهو مشکلش با هاستینگ قبلی حل میشه و بهش میگن میتونی سایتتو همینجا نگهداری و اون موقس که مشتری بدون هیچ دلیلی میگه چون نماد دارید باید پولو پس بدید ، میگه بی هیچ دلیلی باید پول رو پس بدید و پشیمون شدم .
ما در ماه حداقل 5 تا از این مورد ها برامون تکرار میشه ، آیا قوانین وزارت صنعت معدن تجارت خسارت مارو جبران میکنه که همچین قانونی وضع کرده ؟
بنظرتون در این موارد باید چیکار کرد دوستان ؟
پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
رابطه كاملا مستقيم وجود دارد بين قيمت و سطح تفكر و اخلاق مشتري
كسي كه حاضر به هزينه منطقي نيست و به دنبال ارزان غير نرمال هست يقينا در بروز مشكل و ايجاد درگيري رتبه اول رو دارن
حتي اگر حق با مشتري ناراضي هم باشه حق فحاشي هيچ كس نداره و بايد برخورد سنگين بشود
البته كرم از خود درخت هست اگر زير فروشي و بر هم زدن بازار رو پيشه نكنند همچين شرايطي هم نخواهيم داشت
اخيرا ديگه اين مشتري نما ها زياد شدن و در همين امجمن هم ميان و حتي قيمت و شرايط هم تعيين مي كنند و بعضي اماتورها هم حاضرند با شرايط غير منطقي اونها سرويس بدهند