-
درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
سلام دوستان
چند وقت پیش به اشتباه از شرکت شاتل سرویس اینترنت بی سیم گرفتیم که خوب اوایل راضی کننده بود. اما بعد از مدتی (احتمالاً بعد از طوفان تهران) کلاً دچار افت کیفیت سرویس به شکل وحشتناکی شدند. خلاصه بعد از روزها و ساعتها کل کل با بخش پشتیبانی این شرکت طی 68 تماس ثبت و ضبط شده و برو بیای سر کاری به اصطلاح کارشناسان بسیار بی سواد این شرکت گرامی تصمیم به پس دادن سرویس و قطع اشتراک گرفتیم. متاسفانه در نهایت بی احترامی و دور از جان شما خر فرض کردن و سنگ قلاب کردن ما درمدت چند روز به بهانه اینکه از زمان قرارداد شما 4 روز گذشته و شما 7 گیگا بایت ترافیک داشتید (در صورتی که سرویس قطع بوده و با توجه به 256k بودن سرویس و در اوج خرابی به اذعان کارشناسان این شرکت نمیدونم چطور این داده جابجا شده) مبلغی به ما بازگردونده نمیشه. خوب تا اینجاش که هیچ مبلغ اصلاً عدد قابل توجهی نیست. گفتیم بهشون که خوب حالا پول ما رو که نمیدید حرومتون، این آنتن بی خاصیتی که کلی هم گرون تر به ما فروختید رو وردارید ببرید و پول ما رو پس بدید، در جواب میگن کارشناس باید بیاد بررسی کنه !!!! والا نمی فهمم این دیگه چه صیغه ایه. از طرفی هم کارشناسشون میگه به ما ربطی نداره. آنتن روخود شما خریدید و پس نمی گیریم.
نمیدونم جایی هست که بتونیم بابت این سرویس بدشون که به ما دادند و خسارت دو ماه قطع و وصلی و درنهایت به مشکل خوردن پروژه های ما و حقوق پرداخت شده به کارکنان در ازای کار نکرده رو گرفت ؟ یا حد اقل جایی شکایت کرد از این دوستان که الکی و بی جهت به خودشون شرکت سرویس دهنده برتر کشور رو ندن. باور کنید شرکت های خیلی کوچیکتر از اینا واقعاً هم احترام بیشتری به آدم میگذارند و هم سرویس بهتری میدن. این مشکل فقط مشکل ما نیست. به دلیل فعالیتمون با چندین شرکت و سازمان کوچیک و بزرگ در تماس هستیم ، بدون اغراق کسی از دوستان ما نیست که مثل سابق ازشون راضی باشه.
حالا گذشته از این صحبتها به نظر شما کاری میشه کرد ، یا جایی برای شکایت وجود داره؟ برای تمام صحبت هام مدرک و سند دارم که در صورت صلاحدید میتونم به معرض عام بگذارم.
پیروز باشید.
-
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
بهشون بگو میرم اتحادیه و نظام صنفی از شما شکایت میکنم
چون این مربوط به شکایات اینترنتی نیست مربوط به اتحادیه است ( از اتحادیه حساب می برند :-ی )
-
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
والا اینا خدا رو بنده نیستند. چه برسه به اتحادیه و صنف بی نظم ما ... من واقعاً کف می کنم چطور اینقدر رک میگن همین که هست. خیلی از مشتریانشون هم نا راضی هستنو به موقعی شاتل واقعاً خوب بود اما الان نمیدونم چرا اینطوری شدن. فقط اخلاق خوب اپراتورهاشون مونده که اونم کم کمک داره بد میشه...
-
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
اتحادیه وقتی مراجعه کنین تماس بگیرند احظار کنند تهدید بر ابطال مجوز ببینند میبینید چجوری رام می شوند :| گوش ندهند هم پیگیر باشید به جای باریکتر می رسد
-
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
دوست عزیز ، به نتیجه ای نمیرسید ، همانطوری که دوستمون گفت آخرش به جای باریک کشیده میشه که باز هم شما نمیتونید به نتیجه ای برسید.
شرکت نامبرده ، شرکت کوچیکی نیست ، اگر هم کار به دادگاه و ... برسه ، که نمیرسه باز هم حق رو به اون شرکت میدند.
چون شما تنها هستید ، حالا اگر مثلاً 10 20 نفر رو جمع میکردید که از شرکت نامبرده ناراضی بودند و مشکل شمارو داشتند ، شاید میشد به نتیجه ای رسید...
در رابطه با کارشناسان هم باید بگم فقط اون شرکت اینطوری نیست ، تمام شرکت های ارایه ای دی اس ال اینطوری هستند ( در تمام جواب ها هم میگن مودم رو خاموش روشن کنید ، مشکل همگانی هستش ، لنگر افتاده روی سیم ها ! و ... )
آنتن هم میتونید باز ازش استفاده کنید از شرکت های دیگه میتونید بگیرید بگید آنتن دارید فقط هزینه اشتراک رو ازتون میگیرند.
-
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
کار به مراجع قانونی بکشه کوتاه میان ولی باید بدونید که چکار کنید
-
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
من قبلا شاتل داشتم کامل راضی بود .شاید اگر از مخابرات مدتی سرویس بگیرید خیلی شاتل رو مهربون تر توصیف کنید (جدی میگم)
به دانش فنی شاتل خیلی بیشتر اعتماد دارم تا مخابرات اصلا مخابرات کلا صرف نظر...!
-
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
كل اينترنت ايران متاسفانه همين مشكل رو داره حالا امروز شما ميگيد شاتل
ديروز گفتند مخابرات
فردا ميگن يه شركت ديگه
تا وقتي نظارت درستي نباشد مشكلات همينجور پابرجا است
نميدونم اين خبر يا تهديد رو شنيديد كه نمايندگان مجلس اعلام كردند اگر وزير ارتباطات پهناي باند رو افزايش بده استيضاحش ميكنند ؟
پس خيلي خيلي ببخشيد وقتي به خاطر پهناي باند اينجوري ميگن پس هرچي سرعت اينترنت شما پايين تر باشه اونها راضي تر هستند
-
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
دوست عزیز سرت رو الکی درد نیار
اینجا ایرانه
بیخیال بشو
-
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
SixthElement
سلام دوستان
چند وقت پیش به اشتباه از شرکت شاتل سرویس اینترنت بی سیم گرفتیم که خوب اوایل راضی کننده بود. اما بعد از مدتی (احتمالاً بعد از طوفان تهران) کلاً دچار افت کیفیت سرویس به شکل وحشتناکی شدند. خلاصه بعد از روزها و ساعتها کل کل با بخش پشتیبانی این شرکت طی 68 تماس ثبت و ضبط شده و برو بیای سر کاری به اصطلاح کارشناسان بسیار بی سواد این شرکت گرامی تصمیم به پس دادن سرویس و قطع اشتراک گرفتیم. متاسفانه در نهایت بی احترامی و دور از جان شما خر فرض کردن و سنگ قلاب کردن ما درمدت چند روز به بهانه اینکه از زمان قرارداد شما 4 روز گذشته و شما 7 گیگا بایت ترافیک داشتید (در صورتی که سرویس قطع بوده و با توجه به 256k بودن سرویس و در اوج خرابی به اذعان کارشناسان این شرکت نمیدونم چطور این داده جابجا شده) مبلغی به ما بازگردونده نمیشه. خوب تا اینجاش که هیچ مبلغ اصلاً عدد قابل توجهی نیست. گفتیم بهشون که خوب حالا پول ما رو که نمیدید حرومتون، این آنتن بی خاصیتی که کلی هم گرون تر به ما فروختید رو وردارید ببرید و پول ما رو پس بدید، در جواب میگن کارشناس باید بیاد بررسی کنه !!!! والا نمی فهمم این دیگه چه صیغه ایه. از طرفی هم کارشناسشون میگه به ما ربطی نداره. آنتن روخود شما خریدید و پس نمی گیریم.
نمیدونم جایی هست که بتونیم بابت این سرویس بدشون که به ما دادند و خسارت دو ماه قطع و وصلی و درنهایت به مشکل خوردن پروژه های ما و حقوق پرداخت شده به کارکنان در ازای کار نکرده رو گرفت ؟ یا حد اقل جایی شکایت کرد از این دوستان که الکی و بی جهت به خودشون شرکت سرویس دهنده برتر کشور رو ندن. باور کنید شرکت های خیلی کوچیکتر از اینا واقعاً هم احترام بیشتری به آدم میگذارند و هم سرویس بهتری میدن. این مشکل فقط مشکل ما نیست. به دلیل فعالیتمون با چندین شرکت و سازمان کوچیک و بزرگ در تماس هستیم ، بدون اغراق کسی از دوستان ما نیست که مثل سابق ازشون راضی باشه.
حالا گذشته از این صحبتها به نظر شما کاری میشه کرد ، یا جایی برای شکایت وجود داره؟ برای تمام صحبت هام مدرک و سند دارم که در صورت صلاحدید میتونم به معرض عام بگذارم.
پیروز باشید.
یک سری پورت های امنیتی روی برخی سرویس هامون هست که فقط با آنها کار میکنیم بعد چند وقت دیدیم نمیشه دیگه کار کرد.
به پشتیبانی گفتیم چرا اینجوریه چی کار کردید؟ گفتند بررسی میشه تماس میگیریم. آخر تماس گرفتن به دلیل مسائل امنیتی پورت هاتون را بستیم :- | گفتیم خانوم چه امنیتی باز کنید ما داریم کار میکنیم گفتن نمیشه باید بسته بمونه :- |
همیشه برای دفتر کارتون از چندین مرکز نت تهیه فرمائید ، ما خیلی راحت سوئیچ کردیم رو نت دیگرمون و شاتل را برای کارهای خیلی معمولی دیگه استفاده میکنیم.
یا حق
-
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
حرف شما صحیح هست ولی فکر میکنم دستتون به هیچ جا بند نیست!
-
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
yas-host
حرف شما صحیح هست ولی فکر میکنم دستتون به هیچ جا بند نیست!
بعنوان کسی صبح و شب با این چیزا سروکار دارم حرف ایشون رو تایید میکنم نه وقت بزار نه هزینه اضافه تر
توی سایت craَشکایت کن ببین به جایی میرسی اگر نتیجه گرفتی که بعید میدونم بیا اینجا بنویس ماهم خوشحال شیم
-
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
سلام.
سرویس ما adsl نبوده خیر سرش ، پوینت تو پوینت وایرلس بوده. ساختمان 5 طبقه و با دید حداقل 75% تهران. از همه این ماجراها بگذریم، دوستی دارم در رده های بالای وزارت ict. به من گفت میتونید برین کمیسیون تنظیم مقررات اونجا شکایت کنید. دولت جدید بسیار پیگیره و حتی اگه چندین مورد شکایت بشه ممکنه تا تعلیق مجوز هم پیش بره. من میرم پیگیری می کنم، چون واقعاً به شعورم توهین کردن.
-
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
sixthelement
سلام.
سرویس ما adsl نبوده خیر سرش ، پوینت تو پوینت وایرلس بوده. ساختمان 5 طبقه و با دید حداقل 75% تهران. از همه این ماجراها بگذریم، دوستی دارم در رده های بالای وزارت ict. به من گفت میتونید برین کمیسیون تنظیم مقررات اونجا شکایت کنید. دولت جدید بسیار پیگیره و حتی اگه چندین مورد شکایت بشه ممکنه تا تعلیق مجوز هم پیش بره. من میرم پیگیری می کنم، چون واقعاً به شعورم توهین کردن.
طرف وقتی چند ساله isp برتر کشوره به نظر شما میاد کسی به حرف شما توجه کنه؟
من عصر انتقال داده ها کارمند بودم
مدرک مستند بردم که اینا هر 1 گیگ که میفروشند 400 مگ می***ند
آخر سر خودم اخراج شدم
شرکت امسال رتبه 3 ارزیابی اپراتورهای برتر رو آورد
دیگه خودت عمق فاجعه رو ببین
-
اگر به قدرت باشه تو همون جشنواره فاوا که شرکت برتر شدن ماهم تنها شرکت خصوصی برتر در زمینه خدمات ارائه محتوای الکترونیک شدیم. ما برای این برتری ها شبانه روز جون میکنیم و این جماعت با این سرویس بدشون نمی تونن این رده ها رو حفظ کنن. مشکل اینجاس که کسی نه شکایتی می کنه و نه خبری جایی درج میشه.طبیعیه هیات داورانی هم که مقایسه می کنند چیز غیر عادی ای نمی بینن.
فکر می کنم شاتل مخفی کاری می کنه...
فانوس ام عزیز مشکل همینجاس. 400 مگ یعنی 3 تا stm1 یعنی سه تا ماهی 27 میلیون تومن. اگه خرج کاربرا نشه پولش تو جیب کی میره؟
به نظر من مقصر خود ماهاییم که سرویس بد می گیریم و صدامون هم در نمیاد. در صورتی که الان اوضاع همه چیز بهتره و کسانی هستند که صدای ما مصرف کننده ها رو بشنوند...
-
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
با سلام و عرض ادب.
دوستان شما كجاي كارين ؟
لينك زير رو ببينيد :
بررسی وضعیت ADSL شاتل | Page 423 | انجمنهای پرشین تولز
با اين همه شكايت من موندم چطور نمونه شده ! ؟
بهتر دوستان اين تاپيك رو باز بزارند و مستندات خود را با دليل اينجا بنويسند تا به يك تاپيك جامع تبديل بشه و بشه به اين تاپيك استناد كرد.
شاد باشيد.
-
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
/دوست عزیز شاتل خوبه که امیدوارم گیر مبین نت نیفتید با این قیمت های فضایی و پشتیبانی خیلی بد که اخر سر به شما میگن برید قسمت صدای مشتری ایمیل بدید :|
خیلی دوست دارم پیگر شم و از این شرکت شکایت کنم
اما خوب چه فایده
من ۴۸ تومان برای ۱ماه سرویس ۲مگ با حجم ۵ گیگ ۶ روز پیش خریدا کردم الان میرم میبینم تمام شده!
هرجوی حساب میکنم متوجه نمیشم چطوری من شبا بیدارم روزا خواب اینقدر حجم مصرف شده تازه شبام که تایم رایگانه!!!
ادم با پشتیبانی پارس انلاین صحبت میکنه لذت میبره بعد اینا...
اگر تعداد زیاد شه برای شکایت مطمئن باشید حتما رسیدگی میشه اما تکی....
-
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
کلاً مبین نت و ایرانسل همینطوری هستند ، وایمکس ایرانسل در ماه فکر کنم 500 مگ هم دانلود نمیشه باهاش کرد . بعد سر 2 هفته یهو میاد حجم شما تموم شده ! 1 گیگ میخریم 2 روز بعد حجم شما تموم شده !
فکر کردم کامپیتور ویروسی چیزی داره ویندوز تغییر دادم ، آنتی ویروس لایسنس خریدم ، باز وصل کردیم اینترنت رو ، باز هم روز از نو روزی از نو !
مشکل اینترنت با ایجاد اینگونه تاپیک ها و نظر سنجی ها حل نمیشه ... از ریشه مشکل داره...
-
عجب وضعیه تو پرشین تولز. 423 صفحه ملت صحبت کردن بعد اینا اول شدن؟؟ یه جایی باید جلوشون گرفته بشه
-
الان پرشین تولز رو دیدم ملت 845 صفحه صحبت کردن و اکثراً ناراضی هستند
-
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
SixthElement
الان پرشین تولز رو دیدم ملت 845 صفحه صحبت کردن و اکثراً ناراضی هستند
جانم؟ 845؟ :دی
-
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
fanous_m
جانم؟ 845؟ :دی
سلام.
از نرم افزار TapTalk استفاده کردم ، مثل اینکه صفحه بندیش فرق می کنه. ولی همون 423 صفحه هم عدد کمی نیست.
گذشته از این صحبت ها و پیگیری های مفصل قصد شکایت به کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رو دارم و تا جای ممکن پیگیر کارشون هستم. در نهایت حداقل اگر کار منم به جایی نرسه ، همینکه اسم شرکت برتر رو از روشون برداریم کافیه که به این نام سر افرادی مثل من رو شیره نمالن.
پیروز باشید.
-
سلام دوستان
با کمک دوست عزیزمون در انجمن پرشین تولز از طریق سامانه 195 پیگیر شدم.
مثل اینکه جدی جدی یه خبرایی هست. دو روز بعد از ثبت نام از شاتل زنگ زدن و خیلی پیگیر که بخوان مشکل رو حل کنن. هرچند تلاش داشتن بگن به دلیل نبودن نردبان!!! نتونستن به ما سرویس بدن اما برام جالب بود. امروز از خود سامانه 195 هم با من تماس گرفتن و گفتن موضوع در حال پیگیریه.
فکر می کنم یه اتفاق هایی داره تو مملکت می افته.
خبر جدیدی شد بروز می کنم.
پیروز باشید
-
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
شاتل طبیعتا قرارداد sla داره. اگرم نداشته باشه یعنی شما سرویس رو اینطور که هست خریداری کردید. پس قانونا شاتل مسئولیتی نداره.
حالا اگر شما شکایت کنید و به جایی نرسید شاتل هم میتونه از شما شکایت کنه و هزینه های دادرسی و وکیل و زمان هدر رفته و اعاده حیثیت از شما درخواست کنه که البته نمیکنه.
بهتر هست با خودشون صحبت رو ادامه بدید یا اینکه یک لیوان آب سرد بنوشید و سرویس رو کنسل کنید. اینجا هم ایران هست یادتون نره. برای این مسائل شورای حل اختلاف میفرستن که حداقل باید 2 سال تو صف باشید.
-
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
شاتل واقعا افتضاحه حتی یک نفر رو نمیشناسم از سرویسش رضایت داشته باشه
-
بالاخره همین کم کمکاس که ما رو به یجایی می رسونه. اگر همه ماها دست به دست هم بدیم لااقل این رتبه های خالی بندی بهترین در کشور رو توی گوش و حلق و بینی ما فرو نمی کنن الکی هم به شعور و دانش و زحمت من و شما توهین نمیشه
-
تا جایی که من دیدم الان شاتل 187 مورد شکایت داره. فکر نمی کنم شاتل بخواد از همه شکایت کنه در صورتی که خوشون هم میدونن سرویسشون مثل سابق نیست. همینطور هم میدونن استفاده از نانو استیشن ام فایوی که دادن غیر قانونی بوده و حالا به هیچ درد من نمیخوره و باید بگذارمش گوشه انباری... واقعاً چرا من کاربر باید جواب کم و کاستی و مشکلات اونها رو پرداخت کنم و در انتها بازنده از هر دو طرف باشم؟
-
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
SixthElement
تا جایی که من دیدم الان شاتل 187 مورد شکایت داره. فکر نمی کنم شاتل بخواد از همه شکایت کنه در صورتی که خوشون هم میدونن سرویسشون مثل سابق نیست. همینطور هم میدونن استفاده از نانو استیشن ام فایوی که دادن غیر قانونی بوده و حالا به هیچ درد من نمیخوره و باید بگذارمش گوشه انباری... واقعاً چرا من کاربر باید جواب کم و کاستی و مشکلات اونها رو پرداخت کنم و در انتها بازنده از هر دو طرف باشم؟
قرارداد دارید باهاشون یا نه؟
متن قرارداد چی میگه؟
-
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
SixthElement
سلام دوستان
چند وقت پیش به اشتباه از شرکت شاتل سرویس اینترنت بی سیم گرفتیم که خوب اوایل راضی کننده بود. اما بعد از مدتی (احتمالاً بعد از طوفان تهران) کلاً دچار افت کیفیت سرویس به شکل وحشتناکی شدند. خلاصه بعد از روزها و ساعتها کل کل با بخش پشتیبانی این شرکت طی 68 تماس ثبت و ضبط شده و برو بیای سر کاری به اصطلاح کارشناسان بسیار بی سواد این شرکت گرامی تصمیم به پس دادن سرویس و قطع اشتراک گرفتیم. متاسفانه در نهایت بی احترامی و دور از جان شما خر فرض کردن و سنگ قلاب کردن ما درمدت چند روز به بهانه اینکه از زمان قرارداد شما 4 روز گذشته و شما 7 گیگا بایت ترافیک داشتید (در صورتی که سرویس قطع بوده و با توجه به 256k بودن سرویس و در اوج خرابی به اذعان کارشناسان این شرکت نمیدونم چطور این داده جابجا شده) مبلغی به ما بازگردونده نمیشه. خوب تا اینجاش که هیچ مبلغ اصلاً عدد قابل توجهی نیست. گفتیم بهشون که خوب حالا پول ما رو که نمیدید حرومتون، این آنتن بی خاصیتی که کلی هم گرون تر به ما فروختید رو وردارید ببرید و پول ما رو پس بدید، در جواب میگن کارشناس باید بیاد بررسی کنه !!!! والا نمی فهمم این دیگه چه صیغه ایه. از طرفی هم کارشناسشون میگه به ما ربطی نداره. آنتن روخود شما خریدید و پس نمی گیریم.
نمیدونم جایی هست که بتونیم بابت این سرویس بدشون که به ما دادند و خسارت دو ماه قطع و وصلی و درنهایت به مشکل خوردن پروژه های ما و حقوق پرداخت شده به کارکنان در ازای کار نکرده رو گرفت ؟ یا حد اقل جایی شکایت کرد از این دوستان که الکی و بی جهت به خودشون شرکت سرویس دهنده برتر کشور رو ندن. باور کنید شرکت های خیلی کوچیکتر از اینا واقعاً هم احترام بیشتری به آدم میگذارند و هم سرویس بهتری میدن. این مشکل فقط مشکل ما نیست. به دلیل فعالیتمون با چندین شرکت و سازمان کوچیک و بزرگ در تماس هستیم ، بدون اغراق کسی از دوستان ما نیست که مثل سابق ازشون راضی باشه.
حالا گذشته از این صحبتها به نظر شما کاری میشه کرد ، یا جایی برای شکایت وجود داره؟ برای تمام صحبت هام مدرک و سند دارم که در صورت صلاحدید میتونم به معرض عام بگذارم.
پیروز باشید.
اول به صدای مشتری شاتل اطلاع بده اگر نتیجه نگرتفی هبه سازمان رادیویی اطلاع بده
فقط و فقط سازمان رادیویی میتون جلوشون وایسه
-
Re: درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
parsiranic
قرارداد دارید باهاشون یا نه؟
متن قرارداد چی میگه؟
سلام.
قرارداد استاندارد شاتل که خودش جنایتیه برای خودش. شما به عنوان مشتری مجرم هستید که ازشون سرویس گرفتید :d:d:d
-
Re: درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
hossein1210
اول به صدای مشتری شاتل اطلاع بده اگر نتیجه نگرتفی هبه سازمان رادیویی اطلاع بده
فقط و فقط سازمان رادیویی میتون جلوشون وایسه
والا تو 70 بار تماس فقط میتونم بگم با مادربزرگ مدیر عامل صحبت نکردیم دیگه .
منتظر هستم ببینم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی چیکار می کنه. پروسه شکایت بسیار آسون بود. اگر دوستان دیگه هم میخوان روش رو به اشتراک میگذارم.
-
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
بهتر و پسندیده است که اطلاعات رو در تاپیک قراتر بدید چی شد و به کجا رسید مراحل قوانونی شکایتتون چون ممکن است تاپیک مشابه مشکل شما ایجاد گردد از راه شما پیگیری نمایند
-
سلام. حتماً نتیجه رو اعلام می کنم.
-
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
درود
نه تنها شرکت شاتل بلکه بسیاری از papها و ispها وضعیت بسیار بدی در ایران دارند
کیفیت خدمات ایران در مرتبه 168 در دنیا می باشد!!!
-
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
من های وب دارم
هر وقت زنگ میزنم پشتیبانی 1565
میگه 40 نفر در حال انتظار هستند لطفا منتظر بمانید!
یعنی مردمو خر فرض کردن انگار فقط چهار تا اپراتور پاسخ گویی دارن
-
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
irsrev
درود
نه تنها شرکت شاتل بلکه بسیاری از papها و ispها وضعیت بسیار بدی در ایران دارند
کیفیت خدمات ایران در مرتبه 168 در دنیا می باشد!!!
بروز رسانی می کنم :دی 170!!!
-
خبر جدید اینکه امروز مجدداً از شاتل تماس گرفتند و پیگیر شدن که ببینند مشکل کجاست. برای من عجیبه چطور این شرکت با اینهمه دبدبه و کبکبه یعنی خودشون نمیدونن چه خبره؟ هنوز دنبال شلوار رستم می گردن. برای من عجیبه اونها باید تمام مکالمات رو ضبط شده داشته باشن. کافیه فقط یک بار گوش کنن چه صحبت هایی شده.
خلاصه نمیدونم واقعاً بی نظم هستن یا کله خودشون رو زیر برف کردن. هنوز سر من رو میخوان با بخش فنی و فروش گرم کنن.
جالبه میگم من سرویس رو ادامه ندادم میگن باید با بخش فروش صحبت کنم. جالب بود که خودشون زنگ زدن. واقعاً علاقه ای ندارم وقتم رو دیگه با این جماعت تلف کنم...
گاهی دلم به حال اون کارمندای بنده خداها می سوزه. گناهی هم ندارن. بیچاره ها سپر بلای نا مدیریتی بالادستی هاشون میشن.
خبر جدیدی شد بروز می کنم. مطمئنم اگر قصد ادامه قرارداد رو باهاشون داشتم به هر قیمتی شده سرویس منو عین آدم درست (مثل همیشه برای 1 ماه چون همیشه بعد از یه مدت فیتیله رو می کشن پایین) تحویل می دادن.
-
Re: درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
امروز هم دوباره دوستان گرامی شاال زنگ زدن و گفتن نردبون نداشتین نتونستیم سرویس بدیم. :D:D:D
قسمت ضایع ماجرا اینه ساختمان ما تقریباً از بلند ترین ساختمانهای ممنطقه هستش و دوستان احتمالاً میخواستن آنتن عرب ستشون رو با نانو استیشن بگیرن :D:D:D:D
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
-
سلام.
امروز هم یکبار دیگه تماس گرفتند و پیشنهاد دادن دوباره تخفیف بدن. در نهایت حفظ ادب و احترام جوری به شعور آدم توهین می کنن که واقعاً نمیدونه ازشون تشکر کنه یا اینکه دری وری بارشون کنه.
در تمام این تماسها فقط یک چیز رو تکرار می کنند.
5 سری کارشناس اومده و نتونستیم سرویستون رو راه بندازیم.
ما به مشتری احترام میگذاریم
درخواستتون چیه
و همش سوالات تکراری احمقانه.
سرویستون رو تمدید کنیم. (این خنده دار ترینش بود، نمیدونم چطور روشون میشه تکرار کنن)
منم هربار میگم وقت اضافی ندارم . لطفاً تماس من رو با کارشناس قبلیتون مجدداً گوش کنید.
تمام مدت هم میگن در جریان هستیم.
خوب اگه هستید چرا بازم زنگ می زنید.
خیلی رک جواب بدید آیا درخواست من رو بابت سرویس نگرفته و بازگشت پول قبول می کنید یا خیر که ما هم تکلیفمون رو بدونیم.
این سیاست وقت کشی این جماعت تهوع آوره...
خبر جدیدی شد بروز می کنم.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
-
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
SixthElement
سلام.
امروز هم یکبار دیگه تماس گرفتند و پیشنهاد دادن دوباره تخفیف بدن. در نهایت حفظ ادب و احترام جوری به شعور آدم توهین می کنن که واقعاً نمیدونه ازشون تشکر کنه یا اینکه دری وری بارشون کنه.
در تمام این تماسها فقط یک چیز رو تکرار می کنند.
5 سری کارشناس اومده و نتونستیم سرویستون رو راه بندازیم.
ما به مشتری احترام میگذاریم
درخواستتون چیه
و همش سوالات تکراری احمقانه.
سرویستون رو تمدید کنیم. (این خنده دار ترینش بود، نمیدونم چطور روشون میشه تکرار کنن)
منم هربار میگم وقت اضافی ندارم . لطفاً تماس من رو با کارشناس قبلیتون مجدداً گوش کنید.
تمام مدت هم میگن در جریان هستیم.
خوب اگه هستید چرا بازم زنگ می زنید.
خیلی رک جواب بدید آیا درخواست من رو بابت سرویس نگرفته و بازگشت پول قبول می کنید یا خیر که ما هم تکلیفمون رو بدونیم.
این سیاست وقت کشی این جماعت تهوع آوره...
خبر جدیدی شد بروز می کنم.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
شما باید تو صدای مشتری سفت و سخت متن رو بنویسی اصلا هم شل نگیر من تو متن شکایتم خیلی خیلی تهدیدشون کردم بیش از اون چیزی که فکرشونو بکنین نزدیک بودم فحششون بدم همون لحظه زنگ زدن و مشکلم رو حل کردم اگه حل نمکردم میرفتم 195.شما هم همینگار رو بکن تو شکایت خیلی متن شکایت تند باشه اگه زیر بار نرفتن برو 195