ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : به نظر شما این حرف منطقی هست ؟



Aria
April 3rd, 2010, 05:54
سلام.

خلاصه می کنم و از بردن اسم به دلیل قوانین جهانی ماضورم.

شخصی پس از گرفتن وقت ما به مدت بیش از 5 ساعت (دو روز متوالی) در چت یاهو، سروری از ما با 10000 جور چونه و اعصاب خراب کردن خریدند و من براشون سرور را مجانی راید کردم، همینطور ویندوز سرور Enterprise رایگان براشون نصب کردم و همینطور 5 آی پی رایگان براشون به صورت مجانی اضافه کردم که بد خلقی من از دلشون در بیاد (باور کنید خسته شده بودم ...) !

پس از تحویل سرور بعد از 24 ساعت زمان نصب سرور، ایشون شروع کردند به سوال جواب کردن من در مورد Hyper-V و دوباره بیش از 5 ساعت اشک من رو دروردند !

آخرش هم گفتند ESX میخواند و ما گفتیم باید SLI RAID Controller داشته باشید که گفتند نمی خوان و مسولیت سرور و مشکلاتش بدون RAID رو قبول کردند.

از اونجایی که ما فقط ESXi رو به صورت رسمی پشتیبانی می کنیم، از سایت VMWare آخرین نشخه ESX رو دانلود کردیم و برای ایشون نصب کردیم.

چشمتون روز بد نبینه، ایشون اومدن و گفتن CPU Usage خیلی بالا هست و مشکل سرور هست و من مورد رو به دیتاسنتر گزارش دادم و ایشان گفتند که Hardware هیچ مشکلی نداره و طبق بررسی های ما، مشکل از software هست و به دلیل Self Managed بودن سرور، گفتند در صورت تمایل مشتری مبنی بر بررسی و برطرف کردن مشکل، هزینه ساعتی دریافت خواهد شد.

ایشون شروع کردند به تکرار حرف خودشون که نه مشکل سرور هست و ESX هیچ تنظیماتی نداره و شما دارید زور میگید !

خلاصه بعد از 4 ساعت بحث و پافشاری ایشون مبنی بر مشکل از سرور، من به دیتاسنتر گفتم لطفاً یا مشکل ایشون رو حل کنید یا سرور رو Cancel کنید که من از دست ایشون راحت بشم چون دیگه اعصاب این بحث غیر حرفه ای رو ندارم و ایشون قبول نمی کنند که سواد نداشتن ایشون ربطی به ما نداره که دیتاسنتر بدین شرح پاسخ داد:



Hello Aria,


The process using 25% CPU is sfcbd which is ESX watchdog service. Basically this is an ESX component on an unmanaged box, the proper course of action for your customer is to take is complaint to the vendor of his own installed platform.

In a nut shell, we are not willing to manage this customer's ESX installation for the cost of an unmanaged service.

I believe we have gone about as far as we can given the circumstances...


Thanks,


و برای اثبات صحبت هاشون، عکس از SSH سرور ایشون ارسال کردند که دستور TOP در حال اجرا بود و مشکل رو نشون میداد و من این پاسخ رو به ایشون ارائه دادم و چند لحضه بعد ایشون گفتند که "اوووو، مشکل رو دوستم پیدا کرد و مشکل در اصل از دیتاسنتر شما هست که بلد نیست ESX ورژن درست نصب کنه"

و اینطور نشون دادند که جواب دیتاسنتر اشتباه هست و ایشون خوشون مشکل رو فهمیدند ...!

حدوداً 6 ساعت وقت من رو گرفتند تا هیمن الان که به دلیل اینکه ما Chat Support نداریم، مجبور شدم برای آرامش خودم و پایمال نشدن حق مشتریانم که به من نیاز دارند، ایشون رو Ignore کنم و ازشون محترمانه خواستم که اگر مشکلی بود، طبق قوانین همه دیتاسنتر ها، تیکت بزنند تا مورد بررسی بشه.

در هر حال، من فقط دوست دارم بدونم به نظر شما، این طرز رفتار ایشون درست هست و اینکه ایشون بگند شما بلد نیستید و تجربه خوبی شد که دیگه از شما خرید نکنم و ... کار درستی هست ؟

با تشکر.

TukaNet
April 3rd, 2010, 06:41
شما هم یه تجربه کسب کردی که به یوزر ساپورت آنلاین و چتی ندی چون اکثر افراد
جنبه این کار رو ندارند ، انقدر سوال و ایراد مطرح می کنند که مخ آدم سوت میکشه

Vahid
April 3rd, 2010, 08:10
سلام آریا جان
شما اگه دقت کرده باشه شرکت های بزرگ فقط Chat ساپورت رو برا sales میزاره و برای Tech Support میگه کاری دارید تیکت کنید
شما یا خیلی خاطر مشتریتو میخواستی اومدی Tech ساپورت چت گذاشتی یا خیلی ......
یکی از دلایلی که خیلی از دوستان از کار هاستینگ فرار میکنند همین هست , .......

mehdi24
April 3rd, 2010, 13:51
ما هم اول یه اشتباه بزرگ کردیم پشتیبانی آنلاین داشتیم
طرف میومد می گفت فلان مشکلو دارم که حداقل یک ساعت بررسی کردنش طول میکشه ولی انتظار داشت 20 ثانیه بعد جوابشو بدیم بگیم مشکل حل شد!
تا اینکه پشتیبانی آنلاین رو کردیم "فروش آنلاین" و راحت شدیم!

AfraWeb.net
April 3rd, 2010, 14:26
ما هم مشتریان رو عادت دادیم از تیکت برای پشتیبانی استفاده کنند حتی ر تماس های تلفنی هم نمیتونیم مشکلی رو حل کنیم و فقط تیکت پشتیبانی امکان ارائه پشتیبانی وجود دارد حالا بعضی ها از یاهو مسنجر و .... استفاده میکنند که روش کاملا اشتباهی هست درباره مشتریان خارجی هم بعضی هاشون بدتر از مشتریان ایرانی هستند . زیاد سخت نگیرید تو هاستینگ همه جور ادم میشه دید . کسانی که توقع دارند برای سرور 10 دلاری فول منیج بگیرند همراه با بک اپ رایگان و ساپورت 24 ساعته و .... تا کسانی که درک بالایی دارند و ارزش سرور و امکانات و کیفیت رو میدونن خلاصه همه جور ادم هست . شما یه کمی عصبی میشید در این مواقع و چند نمونه اش رو تو فروم دیدیم ولی سعی کنید زیاد حساس نشید چون مشتری همینه توقع اش بالاست دوست داره با کمترین قیمت بهترین امکانات رو داشته باشه و این نشدنی هست . هر کاری که انجام میدید هزینه جدا برای خودش داره و باید از مشتری دریافت کنید . تا ارزش واقعی این کار پایین نیاد .

خلاصه

I hate webhosting job . I goTta bite the bullet for a while untile I find a new job LoL

Aria
April 3rd, 2010, 18:41
سلام.

همگی درست می فرمایید ... من از اول 3 اشتباه بزرگ کردم:

1. سفارش ایشون رو از طریق Yahoo Chat قبول کردم و تیکتی از ایشون مبنی بر سفارش سرور دریافت نشد.
2. پشتیبانی از طریق چت انجام شد و من به ایشون هزینه کار ساعتی دیتاسنتر رو گفتم و ایشون هرچی دلشون خواست به ما گفتند.
3. من کارم پشتیبانی فنی ویندوز هست و اصلاً نباید در مورد ESX با ایشون صحبت می کردم و همینطور زیاد قدرت بحث ندارم چون کارم کل کل نیست، کارم فنی هست !

من حتی ساعت 2 شب به ایشون از امارات تلفن زدم و با آرامش و شوخی و خنده سعی کردم ایشون رو آروم کنم و باهم حرف بزنیم ولی ایشون کلاً اجازه نمیداد من حرف بزنم و فقط و فقط 5 - 6 بار حرف های خودشون رو تکرار کردن که به من مربوط نیست و باید سرور سالم تحویل بشه، من 1 کلمه میگفتم سرور سالم هست، ایشون دوباره می گفتند خیر، CPU مشکل داره و شاید نرم افزار باشه و .... خلاصه اصلاً منطق نداشتند، به هیچ عنوان !

در نهایت از چند همکار عزیز دیگر که به ایشون سرور فروخته بودند و سوال کردم و گفتند که تازه دردسرت شروع شده و ایشون هر روز تیکت های مختلف میزنند مبنی بر اشکال سرور و آخرش هم ....!

خوشحال میشم نظر دیگر دوستان رو بشنوم.

با تشکر.

saeidj
April 3rd, 2010, 19:34
حرف وحید کاملا تایید میشه.

ولی یه چیزدیگه که هست به هر کسی نباید سرویس بدی.من هاست اشتراکی هم به کسی که صفر باشه نمیدم. چون واقعا نمی ارزه برای 20 30 تومان پول بیای بشینی از اول برای یکی تو ضیح بدی اصلا دامنه چیه هاست چیه!!! وقتت گرفته بشه و .... بعد هم که بگی تیکت بزن میگن شما پشتیبانی ندارید و هزار چیزِ دیگه و رو اعصاب ادم راه میرن.

من تو همچین موقعیتی بودم و واقعا درکت می کنم. برای همین به کساییکه تازه می خوان از صفر شروع کنند دامنه هم نمیدم!!

Nikihost
April 3rd, 2010, 19:53
اريا بهت حق ميدم
بعضي از يوزرها خيلي مبتني هستند ولي فكر ميكنند كه يه خورده بيشتر از كسي كه داره ساپورتشون ميده حاليشون است.كه واقعا واسه ادم قرص اعصاب ميشن.
اگر يه ذره معلوماتشون را بالاتر مي بردن خيلي خوب ميشد

Aria
April 4th, 2010, 00:34
سلام.

ممنون از دوستان دیگری که نظر دادند، بله ... حالا فهمیدم چرا دوستان به من میگفتند که داری اشتباه می کنی و زیاد با مشتری حرف نزن و نیازی به چت کردن باهاش نیست !

حالب اینجاس که ایشون اول سرور رو تحویل گرفتند با مجازی ساز Hyper-V و بعد که دیدم خیلی براشون سخت هست کار کردن با این مجازی ساز، دوستانه بهشون پیشنهاد دادم که براشون OS Reload به صورت رایگان انجام بدم و به هر چیز که میخوان تغییر بدم که ایشون گفتند ESX و ما هم DVD رو از خود سایت download کردیم و نصب کردیم و بعد از اینکه ایشون از لود بالا شکایت کردند، ما هم بررسی کردیم و فهمیدیم مشکل از کجاس و به ایشون گفتیم و جواب ایشون این بود:

ESX هیچ تنظیماتی از SSH نداره و فقط نصب می کنید و یا علی، سرور های مجازی رو ادد می کنید و چندین بار حرف بی مدرک خودشون رو مبنی بر *نداشتند تنظیمات SSH در مجازی ساز ESX رو تکرار کردند* و به هیج سراتی مستقیم نبودند !

بعد از اینکه دیتاسنتر جواب رو داد و ایشون دیدند هیچ راهی نداره گفتند که آره چند دقیقه قبل دوستم مشکل رو پیدا کرده بود در صورتی که این عملاً یک مشکل نیست و Function جدید برنامه ESX هست که ایشون به دلیل همه کاره فرض کردن خودشون پا فشاری کردند که این یک Bug در ورژن جدید هست !!!

این رو هم اضافه کنم که همانطور که میدونید، بازار اصلی ما در امریکا هست و یکی از مشتریان ما که سروری در حدود ماهیانه 800 دلار خریداری کردند و هزینه لایسنس ESX رو هم پرداخت کردند و به ما دادند که براشون Active کنیم همین مشکل رو داشتند ولی به جای چونه زدند و بحث بی جا، رفتند و از سازنده برنامه کمک خواستند چون سرورشون Self Managed هست:

http://communities.vmware.com/thread/250017

شما با همچین آدمی چه برخوردی خواهید کرد ؟

با تشکر.

AfraWeb.net
April 4th, 2010, 00:49
ساپورت هزینه دارد . و باید مشتری این هزینه را پرداخت کند مگر اینکه دیتا سنتر بگه سرور منیج شده میده اون هم شرایط خودش رو داره و فقط مشکلات جزیی رو حل میکنند . معمولا رفع اینطور مشکلات ساعتی 50 تا 60 دلار هزینه دارد .
بعضی ها فکر میکنند فروش هر سرور 70 درصد سود برای فروشنده در بر داره و به خودشون اجازه میدن که هر طور دوست دارند رفتار کنند که نباید اجازه همچین رفتار هایی رو داد . برای پول های کم و هزینه های پایین هم نباید رایگان به مشتری خدمات داد این قانون تمام دیتا سنتر ها هست مگر اینکه تعهدی قبول کرده باشید و باید بهش عمل کنید . در کل با ورود واسطه ها به بازار این کار اوضاع همینطوری خواهد بود نه در ایران بلکه در کل دنیا واسطه هایی وجود دارند کسانی که تو خونه نشستن و رکت راه انداختن و الی آخر

Aria
April 4th, 2010, 01:20
سلام.

آیا به نظر شما، وظیفه یک دیتاسنتر در مورد یک سرور Self Managed بیشتر از نصب سخت افزار و نصب Operating System هست ؟

اگر آره، از نظر شما به چه دلیل یک دیتاسنتر معتبر و شناخته شده مثل ما که مشتری های به این فهیمی داریم، باید بدون دریافت هزینه، سرور یک نفر رو واسش config کنیم ؟

با تشکر.

Desperados
April 4th, 2010, 01:25
هر 2 دوست عزیز بهتره مشکل رو خصوصی حل کنند اینجا هم اگر قرار هست حل بشه با هم صحبت کنند نه در 2 تاپیک جدا که مشکلی رو حل نمی کند دوستان دیگر هم بنا بر جریاناتی در تاپیک ها نظرات مختلف و گاهاً متناقض می دهند. به این صورت مشکلی حل نمیشه که شرایط برای هر 2 دوست ما مشکل تر میشه.

امیدوارم مشکل حل بشه و باعث دلخوری بین دوستان نشه.

Aria
April 4th, 2010, 01:57
سلام.

آخه ادعای این شخص این هست که مشکل از ما هست در صورتی که وضایف یک دیتاسنتر مشخص هست !

ما که نباید مشکل شرکت VMWare رو حل کنیم یا اینکه بشینیم سرور Self Managed رو به صورت رایگان اشکال یابی و رفع اشکال کنیم !

شما برید به ThePlanet بگید این مورد رو و ازشون بخواید مشکل رو حل کنند، هر چقدر هم اسرار کنید، جواب شما همین هست Your server is self managed, even consider to purchase a management package or investigate the issue yourself.

تازه ما به صورت رایگان OS Reload انجام دادیم و در نهایت هم DVD رو گزاشتیم و ایشون از طریق KVM رایگانی که داشتند، ESX رو خودشون نصب کردند و باز هم میگند دیتاسنتر مشکل داره که بلد نیست نصب کنه، خوب شما که بلد هستی چرا خودت درست نصب نکردی و باز ادعا کردی که Hardware مشکل داره ؟

با تشکر.

AfraWeb.net
April 4th, 2010, 01:59
عجب داستانی شده یکی دیگه تو یه تاپیک دیگه مینویسه شما اینجا مینویسید . خوب مشکل رو بین خودتون حل کنید از این مشکلات زیاد بوجود میاد و همیشه هم قابل حل هستند .
مطمعنا اینطور تاپیک ها و نوشته ها زیاد در حل مشکل کمک نمیکنه .

Aria
April 4th, 2010, 03:45
سلام.

معمولاً با کسی باید حرف زد و با حرف مشکل رو حل کرد که حداقل به شما گوش بده نه اینکه ** فقط و فقط ** حرف خودش رو تکرار کنه و براش مهم نباشه شما چی میگید !

با تشکر.

MagicVps.Com
April 4th, 2010, 10:12
با سلام فعلا که همه این نظر دارن که باید دیتا سنتر سالم تحیول بده سرور را

من منتظر موندم تا همه اینجا نظر بدن و یکی به یکی پاسخ داده میشود که باز اینجا هم طرف مقابل خودش ببینه که مشکل از خودشون بوده و باید در هر صورت سالم سرور تحیول بدن

این دیتا سنتر چندین چند ساله سابقه کار باید بدونه که بعضی مدلهای سوپر میکرو و اچ پی با esx 4.0 update1 مشکل دارن و باید طبق مدلهای سرورشون ایزو صحیح قرار بدن و نصب کنه این وظیفه کاربر نیست دیتا سنتر باید esx 4.0.0 را میزاشت و نصب میکرد این مورد همه دیتا سنترها میدونند بجای یانکه اینقدر ادعا بیخود داشته باشند

من شخصا خودم 5تا سرور دارم با همین مجازی ساز چرا بقیه این مشکل نداشتن موقع تحول میدوند چرا چون اون کارشناس دیتا سنتر علمش داشت و میدونست باید چه کار کنه و مثل مهندس این دیتا سنتر فقط ادعای الکی نداشتند


فعلا این نکته ذکر میکنم تا بعد یکی به یکی جواب هم اینجا داده میشود دوستانی که اینجا نظر دادن لطفا اون سوال تاپیک پاسخ بدن

از پست شماره 1 تا اخرین پست یکی یکی هم پاسخ میدم اینو فعلا گزاشتم تا فعلا ببیندی قضیه چی سهت تا بقیه موادر بیام بگم

MagicVps.Com
April 4th, 2010, 10:35
هر 2 دوست عزیز بهتره مشکل رو خصوصی حل کنند اینجا هم اگر قرار هست حل بشه با هم صحبت کنند نه در 2 تاپیک جدا که مشکلی رو حل نمی کند دوستان دیگر هم بنا بر جریاناتی در تاپیک ها نظرات مختلف و گاهاً متناقض می دهند. به این صورت مشکلی حل نمیشه که شرایط برای هر 2 دوست ما مشکل تر میشه.

امیدوارم مشکل حل بشه و باعث دلخوری بین دوستان نشه.

والله مشکل حل کردیم و گفتم اوکی شد سرور خودمون و بحثی هم نبود دیگه و همه چیز به خوبی تمام شد ولی این اقا چون همیشه میخواد حرف خودش ثابت کنه امد این تاپیک زد ولی نمیدونست که خودش خراب میشه این وسط میتوند جواب دوستان در اون تاپیک ببنید

در ضمن همون دم صبح که این تاپیک زدن من پیام خصوصی دادم که حذف کنند چون حوصله بحث و این چیزها ندارم و به ضرر خودشون تمام میشه ولی خودشون اینطور ی دوست داشتن وگرنه همه چیز به خوبی تمام شده بود

Aria
April 4th, 2010, 11:10
سلام.

قرار شد شما در تاپیک من نظر ندید.

من فقط از دوستان سوال کردم که ببینم مورد چی هست.

ببینید، من چندین بار خدمت شما عرض کردم که شما هیچ وقت نمیتونید آبروی ما رو ببرید و این هدف شما مثل خیال خرید خانه شخصی در کره ماه هست ولی شما تلاشتون رو می کنید و این کار قابل ستایش هست.

در مورد مشکل هم اگر تمایل دارید ببینید حرف حساب رو کی میزنه، ممنون میشم یک تاپیک در بخش شکایات بزنید تا من با ارائه مدارک مستند، به شما و دیگر خوانندگان تاپیک ثابت کنم موضوع این چیزی که شما خیال می کنید نیست.

با تشکر.

shervin114
April 4th, 2010, 11:52
سلام.

قرار شد شما در تاپیک من نظر ندید.

من فقط از دوستان سوال کردم که ببینم مورد چی هست.

ببینید، من چندین بار خدمت شما عرض کردم که شما هیچ وقت نمیتونید آبروی ما رو ببرید و این هدف شما مثل خیال خرید خانه شخصی در کره ماه هست ولی شما تلاشتون رو می کنید و این کار قابل ستایش هست.

در مورد مشکل هم اگر تمایل دارید ببینید حرف حساب رو کی میزنه، ممنون میشم یک تاپیک در بخش شکایات بزنید تا من با ارائه مدارک مستند، به شما و دیگر خوانندگان تاپیک ثابت کنم موضوع این چیزی که شما خیال می کنید نیست.

با تشکر.




با سلام
ببخشید به 2 دوست عزیز جسارت نشه منم مثل برادر کوچکتر شما
ولی مشکل با گذشت هر 2 تاتون حل میشه
گیگا عزیز اگر شما سرور Self Managed تحویل گزفتید پس همه موارد با خودتون هست و دلیلی نداره که بگید حتما باید این کار رو برای شما انجام بدند
آریا عزیز اگر هم شما در مورد این دوست عزیز یک کمی تفاوت قائل بشید مشکلی پیش نمیاد
یه مثلی هست که میگن هر 5 تا انگشت مثل هم نمیشه
با آبرو ریختن که کار درست نمیشه اینجا یه فروم تخصصی هستش برای حل مشکل های تخصصی
وب سایت WHT جهانی رو ببینید از این جور تایپیک ها توی اون فروم خیلی کمه یا نیست

AfraWeb.net
April 4th, 2010, 12:08
ب
وب سایت WHT جهانی رو ببینید از این جور تایپیک ها توی اون فروم خیلی کمه یا نیست

اونجا هم زیاده تا دلتون بخواد از این تاپیک ها هست ولی خوب ما که نمیدونیم حقیقت امر چی بوده و چه حرف ها و چه تعهداتی رد و بدل شده برای همین نمیتونیم نظر کامل بدیم و قضاوت کنیم . و 1 سرور هم ارزش این همه داستان و تاپیک درست کردن ندارد . به نظر ما بهتر نیست ایشون مستقیم با ساپورت دیتا سنتر تماس بگیرند و مشکلشون رو مطرح کنند حالا اینجا یه سوال پیش میاد که ایا این سرور های دیتا سنتر هست یا سرور کولو شده هست ایا ساپورت دیتا سنتر میتونه پشتیبانی انجام بده یا هیچ ساپورتی وجود ندارد ایا قبل از خرید تعهدات چی بوده که بهش عمل نشده . اینطور نظر دادن ها و بحث ها هم نتیجه ای نخواهد داشت . معمولا دیتا سنتر ها یه back money دارند که اگر سرور مشکلی داشت یا هر علت دیگه هزینه رو برمیگردونن یا اگه سخت افزار مشکلی داشته باشه باید تعهد کنند کمتر از 4 ساعت مشکل رو رفع کنند و .....
فکر میکنم اریا جان باید بزارید مشتریان با دیتا سنتر بصورت مستقیم در ارتباط باشند و خودشون مشکلاتشون رو حل کنند . این راه حل منطقی هست .

Aria
April 4th, 2010, 12:24
سلام.

شما دیگه چرا افرا جان ؟

دیتاسنتر ما از ThePlanet بدتر هست، در حدی که یکی از مشتری های ایرانی باهاشون تماس گرفتند و دیتاسنتر به من اعتراض کردند که چرا ایمیل ما رو به کاربر ایرانی دادی و ما در شهر Denver هستیم و قوانین اینجا خیلی سخت هست و ....!

در مرود Colo بودن هم ... چندین بار توضیح دادم که من شریک هستم در دیتاسنتر و کار ما در اصل چیز دیگه ای هست و اصلاً پشتیبانی مستقیم نداریم برای سرور ها و فقط برای شرکت هایی که از ما Network Link گرفتند پشتیبانی داریم.

ولی یک نکته اینجا هست، میگیم ما بلد نبودیم، من وقتی DVD رو به ایشون دادم و از طریق KVM شروع به نصب کردند، چرا اون موقع از ما نخواستند که ورژن قدیمی تر رو بزاریم ؟

اصلاً میگیم ایشون درست میگن و ما بلد نبودیم، ایشون که خیلی بیشتر از ما بلد هستند (به گفته خودشون) چرا بعد از نصب ESX توسط خودشون باز هم گفتند که مشکل از CPU و یا یک جای دیگه سرور هست و ESX اصلاً تنظیمات نداره و وقتی دیتاسنتر بررسی کرد و گفت مشکل کجا هست، ایشون یادشون اومد که ESX تنظیمات داره، دقت کنید، بعد از جواب دیتاسنتر یهو ESX تنظیمات SSH دار شد !

عجب انسان های پیچیده ای پیدا میشند که انتظار دارند به خاطر هزینه ای که برای امکانات پرداخت کردند، هر کاری که گفتند انجام بدیم براشون !

درضمن، ایشون میفرمایند لایسنس ESX رو دارند (به ما چیزی ارائه نکردند) ولی من وقتی این مورد رو به دیتاسنتر گفتم، ایشان جواب دادند که در این صورت ایشون باید با VMware تماس بگیرند و مشکل سرورشون رو بگند و شرکت VMware هم با کمال میل و به صورت رایگان بررسی می کنه و مشکل رو برطرف می کنه ... دقت داشته باشید که این مورد از طرف شرکت VMware بود و عملاً این مورد مربوط به ما نیست که official release یک نرم افزار Enterprise و Commercial مشکل داره (یا نداره) !

با تشکر.

MagicVps.Com
April 4th, 2010, 13:04
سلام.

شما دیگه چرا افرا جان ؟

دیتاسنتر ما از ThePlanet بدتر هست، در حدی که یکی از مشتری های ایرانی باهاشون تماس گرفتند و دیتاسنتر به من اعتراض کردند که چرا ایمیل ما رو به کاربر ایرانی دادی و ما در شهر Denver هستیم و قوانین اینجا خیلی سخت هست و ....!

در مرود Colo بودن هم ... چندین بار توضیح دادم که من شریک هستم در دیتاسنتر و کار ما در اصل چیز دیگه ای هست و اصلاً پشتیبانی مستقیم نداریم برای سرور ها و فقط برای شرکت هایی که از ما Network Link گرفتند پشتیبانی داریم.

ولی یک نکته اینجا هست، میگیم ما بلد نبودیم، من وقتی DVD رو به ایشون دادم و از طریق KVM شروع به نصب کردند، چرا اون موقع از ما نخواستند که ورژن قدیمی تر رو بزاریم ؟
.


خیلی ببخشید اولا که این دیتا سنتر که میدونه که چه سخت افزاری داره من که نمیدونم پس این بود تجربه 13 ساله شما
این دیتا سنتر چندین چند ساله سابقه کار باید بدونه که بعضی مدلهای سوپر میکرو و اچ پی با esx 4.0 update1 مشکل دارن و باید طبق مدلهای سرورشون ایزو صحیح قرار بدن و نصب کنه این وظیفه کاربر نیست دیتا سنتر باید esx 4.0.0 را میزاشت و نصب میکرد این مورد همه دیتا سنترها میدونند بجای یانکه اینقدر ادعا بیخود داشته باشند

من که نمیدونم سخت افراز شما چیه مهندس بقول خودتون لول وان با پرفرمنس بالا هست و پریمیوم کولیتی داره شما باید ببدونید این محصولا چی نیاز دارهو با چی کار نمکنه نه من عزیز جون
بله ما هم برسی کردم بعداز اینکه کار نداد بعداز نصب مجدد ومتوجه این قضیه شدیم شما سختافزاتون توی همه تاپیکها تبلغ مکنید من که اطلاعی از اونها ندارم که بگم چی بزارید

از پست اول یکی یکی توضیحات میدم میرم حالا که دوست دارید توضیح داده بوشد موضوع

Aria
April 4th, 2010, 13:08
سلام.

من نوع سخت افزار رو همیشه در Quote هایی که میدم مشخص می کنم.

سرور شما در اصل Hyper-V سفارش داده شد و به دخواست شما OS Reload شد و من گفتم ESXi میخواید و شما گفتید ESX میخوام و من گفتم این برنامه رایگان نیست و شما لایسنس دارید ؟ که گفتید بله و ....

ببینید، من عرض کردم ما فقط ESXi رو داریم و نصب می کنیم ولی شما خودتون ESX خواستید و ما رفتیم از سایت vmware دریافت و نصب کردیم !

دیگه بقیش به ما مربوط نمیشه دوست عزیز و این به مقدار دانش شما بر می گرده که اگر مشکلی هست، قبل از اینکه در SSH دستوت TOP رو وارد کنید، نگید CPU و کل Hardware مشکل داره و سعی کنید خودتون رو حق به جانب نشون بدید.

با تشکر.

MagicVps.Com
April 4th, 2010, 14:41
سلام.

من نوع سخت افزار رو همیشه در Quote هایی که میدم مشخص می کنم.

سرور شما در اصل Hyper-V سفارش داده شد و به دخواست شما OS Reload شد و من گفتم ESXi میخواید و شما گفتید ESX میخوام و من گفتم این برنامه رایگان نیست و شما لایسنس دارید ؟ که گفتید بله و ....

ببینید، من عرض کردم ما فقط ESXi رو داریم و نصب می کنیم ولی شما خودتون ESX خواستید و ما رفتیم از سایت vmware دریافت و نصب کردیم !

دیگه بقیش به ما مربوط نمیشه دوست عزیز و این به مقدار دانش شما بر می گرده که اگر مشکلی هست، قبل از اینکه در SSH دستوت TOP رو وارد کنید، نگید CPU و کل Hardware مشکل داره و سعی کنید خودتون رو حق به جانب نشون بدید.

با تشکر.

پ ببنید قضیه دوستانه حل شد اون شب و هرچی بود بین خودمون بود ولی خودتون امدین تاپیک زدن و این جنجال بپا کردین پس باید پاش بیاستید
مگر نه مشکل حل شد باری چی امدین این تاپیک
تا 1000000 سال دیگه هم باشه من مدرک میدم که مشکل از شما بوده

و جواب یکی یکی این پستهای شما را میدم پس جوابگو بایشید


خوب دوست عزیز شما بلد بودی ما بلد نبودیم اره ولی اگر میدونستی لازم نبود تا صبح بشینی و مونده بودیش توش که مشکل از کجاست


male Singlehop ke Hyperthreating offe
in shayad be dalile HT hast ke on hast yekam bishtar neshon mide


کاشکی یکم بود کاشکی 100 کم بود 10 کجا 2800 کجا من بیسوادم چند 100 برابر میشه دوستان

مهندس شرکت نامبر وان با توجه به عکس اطلاعات فنی یک مادر برد که مال یکی دیگر از دیتا سنترهای بود که سرور دارم و بهش داده بودم اونجا داشت برسی میکرد خودش که این سخت افزار داشت نمیدونست چی داره و جالب اینکه اصلا دقت نکرده بود اون یکی سیپیو 3430 و اصلا هایپر ساپورت نیست برای همین دیسیبله که لینک سایت اینتل بهش دادم که خودش ببینه ای خدا مهندس سیپو خودشون 3440 بود

ولی چه سوتی داد
جواب فنی این اقا را ببنید
بعد از این نظر بسیار کارشناسی

نظر کارشناسی بعدی
sabeghe dashte hamchin bad shansi ee ?
جواب مهندس فنی

همین اقایی که میگه تاپ میزدین مشخص بود تا قبلش این مهندس نمیدوست تاپ چیه زدنیه یا پوشیدنیه


ببینید، من چندین بار خدمت شما عرض کردم که شما هیچ وقت نمیتونید آبروی ما رو ببرید و این هدف شما مثل خیال خرید خانه شخصی در کره ماه هست ولی شما تلاشتون رو می کنید و این کار قابل ستایش هست.

عزیزم شما تاپیک زدین و این داستان شروع کردین مگر من تاپیک زدم که بخوام این کار کنم اونشب همه چیز بین من شما حل شد ولی گویا مثل اینکه زیادی در خواب خیال هستی

مگر من پدر کشتگی با شما دارم مثل اینکه شما خیلی دارید خودتون اون بالا بالا میبیند
من در جواب شما اون تاپیک زدم و بدون اسم بردن از کسی و دیتا سنتری بصورت یک مشکل مطرح کردم که دوستان نظر بدن

ولی خوب حالا که شما فقط میخواهی یک طرف بری جلو توی همون تاپیک دیتا سنتر معرفی میکنم

Aria
April 4th, 2010, 16:59
سلام.

دوست عزیز، صحبت های شما کلاً چه ربطی به مشکل داره ؟

نوع ساختار مغز شما به این شکل هست که یک حرف رو حفظ می کنید و فقط همون رو تکرار می کنید، مثل یک طوطی !

من لینوکس کار نیستم و این رو به همه گفتم و تنها دستور هایی که بلدم w و httpdstatus و nano هست و هیچ گونه ادعایی هم ندارم در مورد لینوکس !

دیتاسنتر هم موضف نیست مشکلی سیستم عاملی رو که شما انتخاب کردید و مسولیتش رو قبول کردید، به عهده بگیره و برای شما کار مجانی انجام بده! مگر شما کی هستید و غیر از یک مشتری پر دردسر و غیر حرفه ای هستید که ما بخوایم درخواست های شما رو بدون چون و چرا چشم بگیم ؟

درضمن، شما که لایسنس داشتی، یک تیکت میزدی واسه vmware و اینقدر خودتو خفه نمی کردی که CPU مشکل داره !

درضمن، این صحبت ها فقط شما رو به مشتری هاتون معرفی می کنه که از چه آدم .... و بی سوادی خرید کردند و یکی یکی ازتون جدا میشند و کم کم سرور هاتون رو میفروشید و از دنیای متخصصین بیرو رانده میشید ;)

آبروی ما رو بردید ؟ صبح شده ... بیدار شید ;)

با تشکر.

MagicVps.Com
April 4th, 2010, 17:20
مگر من تاپیک زدم حرف خنده دار میزنید که بخوام ابروی شما را ببرم شما تاپیک زدین شما چشماتون را رو ی واقعیات باز کنید

هنوز هم دارم به نظارت کاملا تخصصی شما در مورد رفع مشکل فکر میکنم ;;);;)

Sajad
April 4th, 2010, 17:22
اینجا جای جار و جنجال نیست.
مشکلات حل شده هم نیاز به ادامه دادن نیستند.
مشکل خاصی دارید با دلیل و مدرک داخل انتقاد و پیشنهاد بذارید.
قفل شد.