PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل در Whmcs



hesam95
July 3rd, 2013, 13:45
سلام.
دوستان می شه کاری کرد که کسی تیکت داد یک نسخه هم به ایمیل ما ارسال کنه در Whmcs ??

hassan5099
July 3rd, 2013, 14:01
سلام
تنظیماتش تو این قسمت هست
/admin/configticketdepartments.php

hesam95
July 3rd, 2013, 14:25
امکانش هست کامل توضیح بدید؟ انجام دادم اما هیچ میلی برای من نمیاد. برای سی پنل باید چکار کنم؟

hesam95
July 3rd, 2013, 17:19
دوستان لطفا راهنمایی کنید.

Caspian-Server
July 3rd, 2013, 17:25
تنظیمات سیستم عامل تون االاان اکی هست؟
یعنی به مشتی ایمیل میره الان؟
اگه اکی هست بهتون بگم چیکار کنین که واسه مدیر هم ایمیل بیاد.

hesam95
July 3rd, 2013, 17:32
بله برای مشتری ایمیل ارسال می شه. ایمیل خرید و تیکت ها. اما برای مدیر خیر.

hesam95
July 3rd, 2013, 20:08
لطفا راهنمایی کنید.

hassan5099
July 3rd, 2013, 20:24
عزیز اگه دسترسی میدین تا براتون چک کنم

hesam95
July 3rd, 2013, 20:26
امکانش نیست توضیح بدین؟ ایمیل پیپینگ یکبار بگین از کجا انجام بدم؟ ممنون می شم راهنمایی کنید خودم یاد بگیرم

hesam95
July 3rd, 2013, 22:35
کمک کنید لطفا

mohammad50
July 4th, 2013, 10:15
همه دسترسی میخوان نمیدونم چرا :-?
ایمیل مدیریت رو ببینید درست وارد کردید

hesam95
July 4th, 2013, 13:17
آپ

hesam95
July 4th, 2013, 13:23
همه دسترسی میخوان نمیدونم چرا :-?
ایمیل مدیریت رو ببینید درست وارد کردید

بله داداش. درست وارد کردم. برای مشتری میل می ره اما برای مدیر میل نمیاد وقتی کسی تیکت می زنه. نمی دونم چکار کنم.

MR-Vazin
July 4th, 2013, 13:31
امکان دارد تنظیمات اینجا درست صورت نگرفته باشد

تنظیمات اصلی > ایمیل
admin/configgeneral.php
چک کنید...

hesam95
July 4th, 2013, 13:40
چک کردم مشکلی نداره. نمی دونم چکار کنم. کسی می تونه توضیح بده ایمیل پیپینگ دقیقا چکار می کنه؟ به صورت ساده توضیح بدین لطفا

TARIMEHR
July 4th, 2013, 14:03
وارد هاست بشید و یه ایمیل بسازید
مثل
info@henterz.com

بعد یه فوروارد هم براش اد کنید به ایمیل یاهو یا جیمیل خودتون که ازش استفاده میکنید
حالا وارد مدیریت whmcs بشید
بخش دیپارتمان های پشتیبانی ای که ساختید بشید
setup >> support >> support depatements
حالا همه ی بخش های پشتیبانی رو به ایمیل info@site.com تغییر بدید

هر تیکتی که ارسال بشه یه ایمیل به ادرس ایمیل سایت ارسال میشه
از اونجا هم فوروارد میخوره به ایمیل یاهو یا جیمیلتون که راحت تر میشه باهاش کار کرد

hesam95
July 4th, 2013, 14:29
وارد هاست بشید و یه ایمیل بسازید
مثل
info@henterz.com

بعد یه فوروارد هم براش اد کنید به ایمیل یاهو یا جیمیل خودتون که ازش استفاده میکنید
حالا وارد مدیریت whmcs بشید
بخش دیپارتمان های پشتیبانی ای که ساختید بشید
setup >> support >> support depatements
حالا همه ی بخش های پشتیبانی رو به ایمیل info@site.com تغییر بدید

هر تیکتی که ارسال بشه یه ایمیل به ادرس ایمیل سایت ارسال میشه
از اونجا هم فوروارد میخوره به ایمیل یاهو یا جیمیلتون که راحت تر میشه باهاش کار کرد

این کارم انجام دادم اما باز فرقی نکرد.

mohammad50
July 4th, 2013, 14:45
از قسمت تنظیمات > ادمین ها وارد جزئیات کاربری خودتون بشید و چک کنید آدرس ایمیل رو درست وارد کردید و فاصله ای نداره در غیر این صورت به احتمال زیاد خود whmcs شما مشکل داره چون به تنهایی این مشکل برای کسی وجود نداره مگر اینکه از جایی دستکاری کرده باشید ... بهتر اینه از اطلاعات دیتا بیس توسط whmcs بک آپ گرفته و دوباره سیستم جدید را نصب کنید

TARIMEHR
July 4th, 2013, 15:39
از قسمت تنظیمات > ادمین ها وارد جزئیات کاربری خودتون بشید و چک کنید آدرس ایمیل رو درست وارد کردید و فاصله ای نداره در غیر این صورت به احتمال زیاد خود whmcs شما مشکل داره چون به تنهایی این مشکل برای کسی وجود نداره مگر اینکه از جایی دستکاری کرده باشید ... بهتر اینه از اطلاعات دیتا بیس توسط whmcs بک آپ گرفته و دوباره سیستم جدید را نصب کنید

آپگرید بهتره

downloaddl
July 4th, 2013, 16:08
مگه براتون ایمیل نمیشه ؟؟؟؟؟

TARIMEHR
July 4th, 2013, 16:10
مگه براتون ایمیل نمیشه ؟؟؟؟؟

صبح بخیر
خوبی شما؟
یه زحمت بکش پست ها رو بخون

downloaddl
July 4th, 2013, 16:11
تویه اولین پست نوشته بودن که نمی فرسته

اما رو حالت پیش فرض ایمیل برای باز شدن تیکت برای ادمین میفرسته

TARIMEHR
July 4th, 2013, 16:19
تویه اولین پست نوشته بودن که نمی فرسته

اما رو حالت پیش فرض ایمیل برای باز شدن تیکت برای ادمین میفرسته

جناب اگر میفرستاد که لزومی نداشت ایشون اینجا پست بزنه بگه مشکل دارم
راه های بهتری برای افزایش پست وجود داره

downloaddl
July 4th, 2013, 16:26
من نیازی به افزایش پست ندارم
در هنگام ساخت Departments می تونن این انتخاب رو داشته باشن که ایمیل بره یا نره
اما رو حالت پیش فرض ارسال میشه
:)