PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : چه کنیم در این آشفته بازار هاستینگ؟



ninos
September 16th, 2012, 23:35
سلام و خسته نباشید.

این حرفا رو می زنم چون می دونم حرف دل خیلی از وبمستران اینترنت ایرانه.

فرض کنیم من یک ایرانی هستم و می خوام برای خودم هاستینگ تهیه بکنم,خرید هاستینگ تو ایران یکم با خرید بقیه چیزا متفاوته !!! .

معمولا در بحث فناوری اطلاعات اعتبار یک شرکت خیلی تو انتخاب مشتریانش تاثیر گذاره اما تو بازار هاستینگ ایران هر کس که تو این کار باشه می دونه که اکثر شرکت ها ( نه همشون ) برای افزایش سودشون ( یا جلوگیری از کاهش سودشون ) معمولا رفتار های غیر حرفه ای و نامشخصی رو انجام می دن , مثلا یه روز می بینی سایتت کند شده یا اصلا بالا نمیاد حالا این معمولا دلایل زیادی داره از ریختن 100 تا سایت تو یه سرور توسط شرکت هاستینگ بگیر تا عدم پرداخت مبلغ به دیتاسنتر .

برا همین کسایی که یکم تجربه دارن سعی می کنن یا از طریق آزمون و خطای خودشون یا تجربه ی دوستانشون یه شرکت درست و حسابی پیدا کنن یا بیان دنبال بازار های کوچک که اون هم مشکلات خودش رو داره که بهتره نگم خودتون کامل می دونین.

حالا سوالی که من از شما با تجربه های صنعت !!!! هاستینگ ایران دارم اینه که واقعا تا کی می خواد این وضع ادامه پیدا بکنه؟ من ایرانی کی می تونم یه هاست سفارش بدم و مطمئن بشم که هاستینگی که خریدم دقیقا اونی هست که هنگام خرید تو مشخصاتش درج شده؟

اصلا به نظرتون راه بهتری برا پیدا کردن یه هاست خوب تو این آشفته بازار وجود داره؟

ممنون

mizbanaval
September 16th, 2012, 23:51
سلام
اول اینکه باید دسته ی خودتون رو مشخص کنید
شما از چه شرکتایی داشتید که اینجوری صحبت میکنید؟
ایا تا حالا به طور مثال ****** رو تست کردید؟
ایا فکر نمیکنید مقصر اصلی خود مشتریان هستند؟
دلیلشم معلومه:
تاپیک های درخواست سرور و هاست و ... رو نکاه بفرمایید 80 دردصد دنبال ارزونی هستند حتی هزار تومان !
این بازار همینی که هست مشتری باید هوشمند عمل کنه
البته بازم میگم باید دسته ی خودتون رو مشخص کنید
طبیعتا یک شرکت درست حسابی که روش 4 تا سایت دولتی هست نمیاد کیفیت کارشو بد کنه
در مورد ارز هم شما یک سری به شرکت های تجاری بزنید ببینین لنگ دلار موندن خیلیاشون فقط برای هاستینگ نیست
موفق باشید

X2Maxer
September 17th, 2012, 00:04
شاید یکی از دلایل مهم این باشه که هنوز قانونی یا جایی که بشه این مسائل رو تو ایران پیگیری کرد نیست.

Ashkankamangar.ir
September 17th, 2012, 00:25
مشکل فقط و فقط از خریدار هست
خریدار خودش بدون اطلاع هاست میخره
یه مشتری داشتم اومده بود میگفت هاستمو انتقال بدید از شرکت قبلی گفتم باشه
یوزر و پس داد
رفتم درخواست گرفتن بکاپ دادم اصلا خبری نشد رفتم ببینم لود سی پی یو چه وضعیتی داره دیدم به به سرور مجازی هست با یک هسته سی پی یو
به مشتری گفتم این با این وضع اصلا بکاپ نمیگیره سرور با یه هسته که نمیکشه
بعد رفت از اون طرف انگار سوال کرد برگشت گفت نه اونا شرکت خوبی هستند میگند ما جوری مجازی کردیم که شما قدرت سرور اصلیرو نمیبینید
خداییش من چه جوابی به این کاربر بدم
طرف همون پولی رو که به یه هاست پر قدرت میتونه بده داده به سرور یک هسته مجازی
مشتری باید اطلاعاتش بالا باشه شما اطلاعاتت پایین باشه گول میخوری
برو روغن ماشینتو عوض کن اگه از رو جعبه روغن نشناسی اصله یا تقلبی شک نکن تقلبی بهت میندازند
هاستینگم همینه عزیز من
در ضمن والا بازارهاستینگ رو از کدوم قسمت شما میبینی؟
ارزوناشون یا با کیفیتهاشون؟

payahost
September 17th, 2012, 01:37
مشکل فقط و فقط از خریدار هست
خریدار خودش بدون اطلاع هاست میخره
یه مشتری داشتم اومده بود میگفت هاستمو انتقال بدید از شرکت قبلی گفتم باشه
یوزر و پس داد
رفتم درخواست گرفتن بکاپ دادم اصلا خبری نشد رفتم ببینم لود سی پی یو چه وضعیتی داره دیدم به به سرور مجازی هست با یک هسته سی پی یو
به مشتری گفتم این با این وضع اصلا بکاپ نمیگیره سرور با یه هسته که نمیکشه
بعد رفت از اون طرف انگار سوال کرد برگشت گفت نه اونا شرکت خوبی هستند میگند ما جوری مجازی کردیم که شما قدرت سرور اصلیرو نمیبینید
خداییش من چه جوابی به این کاربر بدم
طرف همون پولی رو که به یه هاست پر قدرت میتونه بده داده به سرور یک هسته مجازی
مشتری باید اطلاعاتش بالا باشه شما اطلاعاتت پایین باشه گول میخوری
برو روغن ماشینتو عوض کن اگه از رو جعبه روغن نشناسی اصله یا تقلبی شک نکن تقلبی بهت میندازند
هاستینگم همینه عزیز من
در ضمن والا بازارهاستینگ رو از کدوم قسمت شما میبینی؟
ارزوناشون یا با کیفیتهاشون؟
کاملا حرف این دوستمونو قبول دارم
بازار هاستینگ ایران تقصیر خود خریداره
1 گیگ هاست یه جا هست سالی 10 هزار تومن به جا هست ماهی 10 هزار تومان
100 درصد این دو هاست با هم فرق دارن ولی مشتری بی اطلاع میره اون سالی 10 رو مییره بعدا یه قول دوستون سرور مجازی رم 1 میدن بهش هاست اونم چی 500 تا مثل این فروخته یه چیز فجیعی اور سل کرده بعد چند وقت هم کم میاره و ول میکنه و خلاص

persiantools
September 17th, 2012, 09:03
سلام و خسته نباشید.

این حرفا رو می زنم چون می دونم حرف دل خیلی از وبمستران اینترنت ایرانه.

فرض کنیم من یک ایرانی هستم و می خوام برای خودم هاستینگ تهیه بکنم,خرید هاستینگ تو ایران یکم با خرید بقیه چیزا متفاوته !!! .

معمولا در بحث فناوری اطلاعات اعتبار یک شرکت خیلی تو انتخاب مشتریانش تاثیر گذاره اما تو بازار هاستینگ ایران هر کس که تو این کار باشه می دونه که اکثر شرکت ها ( نه همشون ) برای افزایش سودشون ( یا جلوگیری از کاهش سودشون ) معمولا رفتار های غیر حرفه ای و نامشخصی رو انجام می دن , مثلا یه روز می بینی سایتت کند شده یا اصلا بالا نمیاد حالا این معمولا دلایل زیادی داره از ریختن 100 تا سایت تو یه سرور توسط شرکت هاستینگ بگیر تا عدم پرداخت مبلغ به دیتاسنتر .

برا همین کسایی که یکم تجربه دارن سعی می کنن یا از طریق آزمون و خطای خودشون یا تجربه ی دوستانشون یه شرکت درست و حسابی پیدا کنن یا بیان دنبال بازار های کوچک که اون هم مشکلات خودش رو داره که بهتره نگم خودتون کامل می دونین.

حالا سوالی که من از شما با تجربه های صنعت !!!! هاستینگ ایران دارم اینه که واقعا تا کی می خواد این وضع ادامه پیدا بکنه؟ من ایرانی کی می تونم یه هاست سفارش بدم و مطمئن بشم که هاستینگی که خریدم دقیقا اونی هست که هنگام خرید تو مشخصاتش درج شده؟

اصلا به نظرتون راه بهتری برا پیدا کردن یه هاست خوب تو این آشفته بازار وجود داره؟

ممنون
1- شما از شرکت معتبری مثل پارس دیتا یا ایران سرور سرویس بگیر مطمئن باش مشکلی نخواهی داشت و نیاز به حل مشکل صنعن هاستینگ ایران !!!! نداری
2- در ضمن معمولا روی سرور های هاستینگ 500 - 700 تا سایت رو میزبانی می کنند

shivahost
September 17th, 2012, 12:09
دیروز یک مشتری داشتم برای طراحی سایت. گفت برای هاست می خوام از اینجا بگیرم: ایران هاست

انتخابش هم هاست 20 گیگ ویندوز بود به قیمت 2 میلیون و ششصد هزار تومان برای یکسال! واقعا دمش گرم با این انتخابش!

اصلا سعی نکردم راضی کنم بیاد روی سرور خودمون با سالانه 100 هزار تومان! فقط گفتم دنبال هاست خوب لینوکس بگرد.

Sir.DarKNesS
September 17th, 2012, 15:03
دیروز یک مشتری داشتم برای طراحی سایت. گفت برای هاست می خوام از اینجا بگیرم: ایران هاست

انتخابش هم هاست 20 گیگ ویندوز بود به قیمت 2 میلیون و ششصد هزار تومان برای یکسال! واقعا دمش گرم با این انتخابش!

اصلا سعی نکردم راضی کنم بیاد روی سرور خودمون با سالانه 100 هزار تومان! فقط گفتم دنبال هاست خوب لینوکس بگرد.

شاید منظورشون ریال بوده :دی

f.etemadian
September 17th, 2012, 15:13
دیروز یک مشتری داشتم برای طراحی سایت. گفت برای هاست می خوام از اینجا بگیرم: ایران هاست

انتخابش هم هاست 20 گیگ ویندوز بود به قیمت 2 میلیون و ششصد هزار تومان برای یکسال! واقعا دمش گرم با این انتخابش!

اصلا سعی نکردم راضی کنم بیاد روی سرور خودمون با سالانه 100 هزار تومان! فقط گفتم دنبال هاست خوب لینوکس بگرد.




20 گیگ صد هزار تومان!!!!!!!!!

Hippo
September 17th, 2012, 22:37
این مشکل حل که نمیشود هیچ متاسفانه متاسفانه متاسفانه هر روز شاهد ***ی ها و کلاه.....برداری های خیلی حساب شده و برنامه ریزی شده ای هستیم، بنده به شخصه و با توجه به اسناد موجودی که در اختیار دارم تعداد زیادی از این آقایون رو میشناسم که به سختی میشه اسم آقا روشون گذاشت.. بزرودی برخیشون رو روی تاپیک انتقادات رسوا میکنم.. دلدار باشید.

mahdy2
September 17th, 2012, 23:01
سلام
بنده 6-7 ساله مصرف کننده هاست هستم. مهمترین راه همین آزمون و خطاست

هر کسی هم گرونتر داد الزاما بهتر نیست
فروشنده معروفی رو میشناسم که قیمتهای بالایی داره و بعضی مواقع فروم خودش هم ساعتها بالا نمیاد!!! خوب دیگه چه انتظاری میشه ازش داشت؟


به هر حال برای سرور و هاست همیشه مشکل پیش میاد و چیز عجیبی نیست. مهم اینه که:
1- پشتیبانی واقعا 24 ساعته باشه و همیشه یک پاسخگو آنلاین باشه
2- پشتیبانها واقعا تخصص لازم رو داشته باشن و هر مشکلی رو در حداقل زمان ممکن حل کنن
3- در کل مسئولین هاستینگ برای مشتری ارزش قائل باشن و حداقل حداقل، وقتی مشکلی پیش میاد یک معذرت خواهی بکنن و با اطلاع رسانی درست، مشتری رو از بلاتکلیفی خارج کنن


به نظرم شما کمی بگردی چند هاستینگ با مشخصات بالا پیدا میکنی!!!!

persiantools
September 17th, 2012, 23:08
سلام
بنده 6-7 ساله مصرف کننده هاست هستم. مهمترین راه همین آزمون و خطاست

هر کسی هم گرونتر داد الزاما بهتر نیست
فروشنده معروفی رو میشناسم که قیمتهای بالایی داره و بعضی مواقع فروم خودش هم ساعتها بالا نمیاد!!! خوب دیگه چه انتظاری میشه ازش داشت؟


به هر حال برای سرور و هاست همیشه مشکل پیش میاد و چیز عجیبی نیست. مهم اینه که:
1- پشتیبانی واقعا 24 ساعته باشه و همیشه یک پاسخگو آنلاین باشه
2- پشتیبانها واقعا تخصص لازم رو داشته باشن و هر مشکلی رو در حداقل زمان ممکن حل کنن
3- در کل مسئولین هاستینگ برای مشتری ارزش قائل باشن و حداقل حداقل، وقتی مشکلی پیش میاد یک معذرت خواهی بکنن و با اطلاع رسانی درست، مشتری رو از بلاتکلیفی خارج کنن


به نظرم شما کمی بگردی چند هاستینگ با مشخصات بالا پیدا میکنی!!!!

قطعا هر کس گرون داد الزاما بهتر نیست ولی "1- پشتیبانی واقعا 24 ساعته باشه و همیشه یک پاسخگو آنلاین باشه " یعنی اینکه حداقل 3 نفر فقط مسئول پشتیبانی باشه و بالقطع این هزنه داره و تو هاست های 20 - 30 هزار تومنی نباید دنبالش بود و همچین سرویس حتما بالای 100 تومنه .

mahdy2
September 18th, 2012, 15:42
قطعا هر کس گرون داد الزاما بهتر نیست ولی "1- پشتیبانی واقعا 24 ساعته باشه و همیشه یک پاسخگو آنلاین باشه " یعنی اینکه حداقل 3 نفر فقط مسئول پشتیبانی باشه و بالقطع این هزنه داره و تو هاست های 20 - 30 هزار تومنی نباید دنبالش بود و همچین سرویس حتما بالای 100 تومنه .


خوب این واقعیتیه که باید اون دوستمون در پست اول بپذیره


بزارید 2 تا خاطره بگم o:-)
1- چند سال پیش از یک هاستینگ متوسط هاست گرفته بودم و در کل خوب بود و آپتایم برای کار من که راضی کننده بود. اولین روز چند روز تعطیلی پشت سر هم بود که دیدم سایت بالا نمیاد X-(
هر چی زنگ و تیکت زدیم به نتیجه نرسیدیم
آقا بعد از 4 روز تعطیلات با پررویی اومده میگه که پشتیبانی 24 ساعته ما در مورد روزهای غیر تعطیله!!!! :-o


2- مدتی قبل می خواستم از یه تاپیک آفر vps بخرم. نوشته بود آماده شدن از چند دقیقه تا چند ساعت و ....
بهش پیام زدم که الان سفارش بدم بلافاصله تحویلی میدی دیگه؟
پرسید کانفیگ هم میخوای؟
گفتم آره
گفت خوب می خوای فردا سفارش بده :-o
گفتم بابا تو که الان آنلاینی!!! چرا حواله میدی به فردا؟؟؟

گفت: من الان با gprs اومدم :-p



این تجربیات رو گفتم که حساب کار دست دوستمون بیاد. بالاخره خرید از یک دانش آموز یا دانشجو که چند ساعت در روز سر کلاسه با خرید از شرکت معتبر که حداقل 7-8 تا کارمند داره تفاوت زمین تا آسمون داره
البته نه همه شرکتها

persiantools
September 18th, 2012, 17:27
خوب این واقعیتیه که باید اون دوستمون در پست اول بپذیره


بزارید 2 تا خاطره بگم o:-)
1- چند سال پیش از یک هاستینگ متوسط هاست گرفته بودم و در کل خوب بود و آپتایم برای کار من که راضی کننده بود. اولین روز چند روز تعطیلی پشت سر هم بود که دیدم سایت بالا نمیاد X-(
هر چی زنگ و تیکت زدیم به نتیجه نرسیدیم
آقا بعد از 4 روز تعطیلات با پررویی اومده میگه که پشتیبانی 24 ساعته ما در مورد روزهای غیر تعطیله!!!! :-o

عزیز من شرکت ایران سرور هم که بزرگترین شرکت هاستینگ ایرانی هست رو زماهی پنجشنبه و جمعه کلا تعطیله . تو شرکت بنده هم پنجشنبه بعد از ظهر و جمعه ها دفتر تعطیله . دیتاسنتر هتزنر هم 2 روز در هفته تعطیله

arkahost
September 18th, 2012, 18:34
انتخاب با شماست شما باید سعی کنید شرکتی رو برای میزبانی خودتون انتخاب کنید که از نام و اعتبار مشخص باشه که می تونه میزبانی خوبی برای شما باشه . متاسفانه هاستینگ های زیادی میانو میرن که همین باعث شده تا بازار هاستینگ و این همه بی اعتمادی زیاد بشه . کسانی هستند که برای تفریح میان چند روز هاست میفروشن با یه نمایندگی بعد هم ولش می کنن میرن و خوب به نظر من دلیل عمده این مشکلات همین هست .

itmseven_gmail_com
September 18th, 2012, 19:17
سلام و خسته نباشید.

این حرفا رو می زنم چون می دونم حرف دل خیلی از وبمستران اینترنت ایرانه.

فرض کنیم من یک ایرانی هستم و می خوام برای خودم هاستینگ تهیه بکنم,خرید هاستینگ تو ایران یکم با خرید بقیه چیزا متفاوته !!! .

معمولا در بحث فناوری اطلاعات اعتبار یک شرکت خیلی تو انتخاب مشتریانش تاثیر گذاره اما تو بازار هاستینگ ایران هر کس که تو این کار باشه می دونه که اکثر شرکت ها ( نه همشون ) برای افزایش سودشون ( یا جلوگیری از کاهش سودشون ) معمولا رفتار های غیر حرفه ای و نامشخصی رو انجام می دن , مثلا یه روز می بینی سایتت کند شده یا اصلا بالا نمیاد حالا این معمولا دلایل زیادی داره از ریختن 100 تا سایت تو یه سرور توسط شرکت هاستینگ بگیر تا عدم پرداخت مبلغ به دیتاسنتر .

برا همین کسایی که یکم تجربه دارن سعی می کنن یا از طریق آزمون و خطای خودشون یا تجربه ی دوستانشون یه شرکت درست و حسابی پیدا کنن یا بیان دنبال بازار های کوچک که اون هم مشکلات خودش رو داره که بهتره نگم خودتون کامل می دونین.

حالا سوالی که من از شما با تجربه های صنعت !!!! هاستینگ ایران دارم اینه که واقعا تا کی می خواد این وضع ادامه پیدا بکنه؟ من ایرانی کی می تونم یه هاست سفارش بدم و مطمئن بشم که هاستینگی که خریدم دقیقا اونی هست که هنگام خرید تو مشخصاتش درج شده؟

اصلا به نظرتون راه بهتری برا پیدا کردن یه هاست خوب تو این آشفته بازار وجود داره؟

ممنون


میزبانی وب شرکتی که 8.000.000 دامنه را پشتیبانی می کند

بسته های میزبانی وب آسان و مقرون به صرفه



Unlimited Disk Space
Unlimited Bandwidth
Free SiteBuilder (Try Demo (https://secure.hostgator.com/cgi-bin/basekit_demo.cgi))
Easy Control Panel (Try Demo)
1-Click Script Installs



4,500 Free Website Templates
99.9% Uptime Guarantee
45 Day Money Back Guarantee
24/7/365 Technical Support
$100 Google AdWords Credit



Web Hosting Services, Reseller Hosting, VPS Hosting, and Dedicated Servers by HostGator (http://www.hostgator.com/)


بنده با قسمت پشتیبانی آنها ، مکالماتی در حدود نیم ساعت داشتم و تا این حد که صبور و سریع هستند

_________________________________
من فقط یک دانشجوی فناوری اطلاعات هستم!

Afsarie
September 18th, 2012, 19:21
سلام.ببینید دوستان جدیدا دیگه من حتی دیدم که یک فرد 17 ساله که هنوز حتی به سن قانونی نرسیده ورداشته بازاری برا خودش راه انداخته که البته در درجه اول جای تحسین رو داره واقعا اما در درجه دوم باید دید اگر این فرد 100 تا یوزر داشته باشه بعدا 50 نفر از این یوزر ها مشکل داشته باشند ایشون میتونه در عرض چند ساعت پاسخگو باشه ؟ خوب روی اینجور افراد نمیشه حساب کرد واقعا . اما خوب از سوی دیگر که به این قضیه نگاه میکنیم میبینیم که شرکت هایی هم هستند که با در اختیار داشتن تعداد کارمندان بسیار بالا هم پشتیبانیشون عالیه و هم کیفیت و حتی اغلب اوقات هم قیمت هاشون عالیه .
از سوی دیگر شما باید به شرکت و یا فردی که ازش میخواید هاست بخرید توجه کنید که آیا اگر فردا برای شما مشکل امنیتی پیش اومد میتونه سریعا حل کنه و این مسئله رو پشتیبانی کنه ؟
دلیل اینکه از نظر امنیت هم حرف به میان اوردم اینه که من یک هاست چند وقت پیش گرفته بودم که به راحتی شل طزریق میشد و اصلا هاست هیچ چیزی نشون نمیداد از خودش !!! در حالی که وقتی از شرکت های معتبری که حالا اسم نمیبرم برای اینکه تبلیغ نشه خرید کردم از همه نظر عالی بودند .
در خریدتون دقت کنید از همه نظر و گول قیمت پایین و بالا رو نخورید .

موفق و پیروز باشید

persiantools
September 18th, 2012, 20:04
میزبانی وب شرکتی که 8.000.000 دامنه را پشتیبانی می کند

بسته های میزبانی وب آسان و مقرون به صرفه



Unlimited Disk Space
Unlimited Bandwidth
Free SiteBuilder (Try Demo (https://secure.hostgator.com/cgi-bin/basekit_demo.cgi))
Easy Control Panel (Try Demo)
1-Click Script Installs



4,500 Free Website Templates
99.9% Uptime Guarantee
45 Day Money Back Guarantee
24/7/365 Technical Support
$100 Google AdWords Credit



Web Hosting Services, Reseller Hosting, VPS Hosting, and Dedicated Servers by HostGator (http://www.hostgator.com/)


بنده با قسمت پشتیبانی آنها ، مکالماتی در حدود نیم ساعت داشتم و تا این حد که صبور و سریع هستند

_________________________________
من فقط یک دانشجوی فناوری اطلاعات هستم!

معلومه باید صبور باشن . برای هاست سه ساله حرفهای نزدیک 1 میلیون تومن پول می گیره . کدوم هاستینگی تو ایران هست که برای قرار داد یک میلیونی حاضر نباشه 1 ساعت با مشتری حرف نزنه ؟ ولی مسئله اینه شما همون سرویس دهنده رو با سرویس دهنده ی ایرانی ای مقایسه کنید که هاست رو سالی 20 تومن میفروشه و انتظار داشته باشید سرویس دهنده ایرانی هم به خاطر همون 20 تومن نیم ساعت باهاتون مکالمه کنن

Hippo
September 18th, 2012, 20:17
امیدوارم این بحث ها فایده ای هم داشته باشه!!!

mahdy2
September 18th, 2012, 21:59
عزیز من شرکت ایران سرور هم که بزرگترین شرکت هاستینگ ایرانی هست رو زماهی پنجشنبه و جمعه کلا تعطیله . تو شرکت بنده هم پنجشنبه بعد از ظهر و جمعه ها دفتر تعطیله . دیتاسنتر هتزنر هم 2 روز در هفته تعطیله

در بحث پشتیبانی اصلا تعطیلی معنی داره؟؟؟

اگر اینطور باشه سایتها هم باید بگن شاید روزهای تعطیل، تعطیل باشیم...
سایر خدماتی هم که روی هاست ها و vps ها داده میشه باید بگن احتمال داره روز تعطیل، تعطیل بشیم!!!


خنده دار نیست؟
بله بسیاری از شرکتها روزهای تعطیل، تعطیل هستن ولی پشتیبانیشون فعاله....... سایر شرکتهای خدماتی هم همینطور. مثل ISP ها و ...

sebastian
September 18th, 2012, 22:15
سلام و خسته نباشید.

این حرفا رو می زنم چون می دونم حرف دل خیلی از وبمستران اینترنت ایرانه.

فرض کنیم من یک ایرانی هستم و می خوام برای خودم هاستینگ تهیه بکنم,خرید هاستینگ تو ایران یکم با خرید بقیه چیزا متفاوته !!! .

معمولا در بحث فناوری اطلاعات اعتبار یک شرکت خیلی تو انتخاب مشتریانش تاثیر گذاره اما تو بازار هاستینگ ایران هر کس که تو این کار باشه می دونه که اکثر شرکت ها ( نه همشون ) برای افزایش سودشون ( یا جلوگیری از کاهش سودشون ) معمولا رفتار های غیر حرفه ای و نامشخصی رو انجام می دن , مثلا یه روز می بینی سایتت کند شده یا اصلا بالا نمیاد حالا این معمولا دلایل زیادی داره از ریختن 100 تا سایت تو یه سرور توسط شرکت هاستینگ بگیر تا عدم پرداخت مبلغ به دیتاسنتر .

برا همین کسایی که یکم تجربه دارن سعی می کنن یا از طریق آزمون و خطای خودشون یا تجربه ی دوستانشون یه شرکت درست و حسابی پیدا کنن یا بیان دنبال بازار های کوچک که اون هم مشکلات خودش رو داره که بهتره نگم خودتون کامل می دونین.

حالا سوالی که من از شما با تجربه های صنعت !!!! هاستینگ ایران دارم اینه که واقعا تا کی می خواد این وضع ادامه پیدا بکنه؟ من ایرانی کی می تونم یه هاست سفارش بدم و مطمئن بشم که هاستینگی که خریدم دقیقا اونی هست که هنگام خرید تو مشخصاتش درج شده؟

اصلا به نظرتون راه بهتری برا پیدا کردن یه هاست خوب تو این آشفته بازار وجود داره؟

ممنون

بله وقتی شما میری یه هاست با قیمت پایین تهیه میکنی باید هم این مشکلات رو داشته باشی
زمانی بود که هر کسی نمیتونست سایت بیاره بالا (به دلیل هزینه های بالای پرتال ها و میزبانی های وب) ولی الان دیگه به گند کشیده شده چون یارو با 20 هزار تومان هم دامنه ثبت میکنه هم هاست میخره هم سیستم رو نصب میکنن براش
با این شرکت ها کار کنید مشکلات قبلی پیش نمیاد


1
IRANHOST.COM (http://www.webhosting.info/webhosts/reports/IRANHOST.COM)



2
PARSDATA.COM (http://www.webhosting.info/webhosts/reports/PARSDATA.COM)



3
radcom.co.ir (http://www.webhosting.info/webhosts/reports/radcom.co.ir)



4
PHTCO.COM (http://www.webhosting.info/webhosts/reports/PHTCO.COM)



5
IranServer.com (http://www.webhosting.info/webhosts/reports/IranServer.com)



6
HOSTIRAN.NET (http://www.webhosting.info/webhosts/reports/HOSTIRAN.NET)

mahdi2009
September 18th, 2012, 22:21
سلام.

mahdy2 گرامی بله تمامی مشکلاتی که شما گفتید واقعا وجود داره که حتی سرویس دهنده های خارجی هم بعضا چنین مشکلاتی رو برای من ایجاد کردن ولی واقعا وقتی زیر ساخت این فن اوری و سخت افزار و ... در کشور شما نیست شما نهایتا و ناچار با دلال روبرو خواهید شد. البته سرویس دهنده های واسط واقعا خوبی هم هستند که نسبت قیمت به کیفیتشون و خدماتشون متناسب هست ولی خوب باز هم بعضی شرکتهای واسط به دلیل هزینه هنگفت(شرکت و کارمند و واسطه و طمع بیش از حد و ...) سرویسهاشون رو با هزینه های نجومی ارائه میدن که واقعا کیفیت خدماتشون نسبت خوبی با هزینه هاشون نداره! در کل وقتی خودمون صاحب زیر ساخت و دیتا سنتر شدیم شاید فرجی بشه!

itmseven_gmail_com
September 19th, 2012, 08:31
معلومه باید صبور باشن . برای هاست سه ساله حرفهای نزدیک 1 میلیون تومن پول می گیره . کدوم هاستینگی تو ایران هست که برای قرار داد یک میلیونی حاضر نباشه 1 ساعت با مشتری حرف نزنه ؟ ولی مسئله اینه شما همون سرویس دهنده رو با سرویس دهنده ی ایرانی ای مقایسه کنید که هاست رو سالی 20 تومن میفروشه و انتظار داشته باشید سرویس دهنده ایرانی هم به خاطر همون 20 تومن نیم ساعت باهاتون مکالمه کنن

کاملا درست فرمودین ، هدف بنده نیز همین نتیجه گیری شما عزیز ، بود.

itmseven_gmail_com
September 19th, 2012, 08:42
در بحث پشتیبانی اصلا تعطیلی معنی داره؟؟؟

اگر اینطور باشه سایتها هم باید بگن شاید روزهای تعطیل، تعطیل باشیم...
سایر خدماتی هم که روی هاست ها و vps ها داده میشه باید بگن احتمال داره روز تعطیل، تعطیل بشیم!!!


خنده دار نیست؟
بله بسیاری از شرکتها روزهای تعطیل، تعطیل هستن ولی پشتیبانیشون فعاله....... سایر شرکتهای خدماتی هم همینطور. مثل ISP ها و ...

حتی اگر به حداقل نیز فکر کنیم ، شخص پشتیبان می تواند به راحتی در منزل خود به سراغ رایانه رفته و از طریق آن ( حتی 20 ساعته و 4 تا برای خواب ) ، پشتیبانی را انجام دهد .

itmseven_gmail_com
September 19th, 2012, 08:55
چرا در قالب های صفر و یک تفکرات مختلف گیر می کنیم . در حالی که می دانیم ، بهترین حالت پشتیبانی ، زمانی رخ خواهد داد که آرامش فکری و روحی به همراه آن باشد. و با توجه به این مطلب ، می دانیم که آرامش در منزل ، بیشتر از محیط کار در شرکت ، است.
نتیجتاً ، یک فرد پشتیبان باید در روزهای تعطیل ، عملکرد بهینه تری داشته باشد .
اما همانطور که عرض کردیم ، یکی از قالب های فکری ما انسان ها این است که در هنگام به میان آمدن نامی از تعطیلات ، بدون وقفه در سیستم فکری ، به فکر خواب و استراحت می افتیم . درحالی که بهترین زمان برای عملکرد بهتر ، همین تعطیلات است.

در مورد استراتژی قیمت گزاری در شرکتها نیز باید بگویم که:

تمامی سازمانها و شرکتها، برای کالاها و خدماتی که عرضه می‌دارند قیمتی تعیین می‌کنند.
این قیمت ممکن است در قالب مفاهیم گوناگون مانند شهریه، آبونمان، حق عمل، اجاره بها و ... عنوان ‌شود.
در بین اجزای آمیزه بازاریابی، قیمت تنها عاملی است که موجب ایجاد درآمد می‌شود. همچنین قیمت انعطاف‌‌پذیرترین عامل آمیزه بازاریابی شناخته می‌شود، چراکه می‌توان بسرعت آن‌را تغییر داد.
اگرچه رقابت بر سر قیمت یکی از مسئله‌های عمده‌ای است که شرکتها با آن روبه‌رو می‌شوند، اما بسیاری ار شرکتها نمی‌توانند این مسئله را به شیوه‌ای عالی حل کنند.
با همتراز شدن‌ کیفیت‌ کالاهای‌ شرکتهای‌ متفاوت‌ و تشدید رقابت، عنصر قیمت‌ به‌ یکی‌ از مهمترین‌ عوامل‌ موثر بر حفظ‌ و جذب‌ مشتریان‌ و وفاداری‌ و رضایت‌ آنها تبدیل‌ شده‌ است.
این‌ امر امروزه‌ به ‌دلیل‌ گسترش‌ روزافزون‌ اینترنت‌ بیشتر مصداق‌ پیدا می‌کند.



...
_________________________________
من فقط یک دانشجوی فناوری اطلاعات هستم!

itmseven_gmail_com
September 19th, 2012, 11:19
تعریف قیمت‌گذاری‌
قیمت از نظرلغوی یعنی سنجش، ارزیابی، اندازه و معیار. قیمت در بازار عبارت است از ارزش مبادله‌ای کالا و خدمت که به صورت واحد پول بیان می‌شود.
بر این اساس، ‌قیمت‌گذاری‌ بطور ساده‌ یعنی‌ تعیین‌ قیمت‌ برای‌ کالا یا خدمت‌.
قیمت‌گذاری‌ فعالیتی‌ است‌ که‌ باید تکرار شود و فرایندی‌ مداوم‌ و پیوسته‌ است. این‌ تداوم‌ ناشی‌ از تغییرات‌ محیطی‌ و نبود‌ ثبات‌ در شرایط‌ بازار است‌ که‌ لزوم‌ تکرار این فرایند را توجیه می‌کند.

shivahost
September 19th, 2012, 11:30
حتی اگر به حداقل نیز فکر کنیم ، شخص پشتیبان می تواند به راحتی در منزل خود به سراغ رایانه رفته و از طریق آن ( حتی 20 ساعته و 4 تا برای خواب ) ، پشتیبانی را انجام دهد .

درست، اما برای این فرد که قراره 20 ساعت در اختیار باشه چقدر حقوق باید تعلق بگیرد؟ یک نفر هم می تونه نباشه چون مهمانی و سفر و بیماری و مشکلات دیگر پیش میاد و طرف به مرخصی نیاز داره!

آیا با این قیمت های بسیار پایین چیزی هم می ماند به کارمندان بدهید؟

ما از اول مهر ماه افزایش قیمت ها را اعمال می کنیم برای مشتریان جدید، خدمات پشتیبانی ما تا بحال بسیار عالی بوده. اما الان می بینیم که نمی صرفه با قیمت های فعلی ( در حال حاضر هم قیمت های ما از خیلی از همکاران بالاتر است ) همچین پشتیبانی هم ارائه کنیم.

هاست 20 گیگ ویندوز با 5-6 تا دیتابیس و 5-6 تا اددان دامین را گذاشته اند یک میلیون و ششصد هزار تومان! آنوقت ما هاست نامحدود با اددان نامحدود و 100 دیتابیس بدهیم 90 هزار تومان! حالا نه به اون شوری و نه به این بی نمکی... مثلا قیمت 250 هزار تومان می تونه مناسب باشه.... هم قیمت هاست نا محدود بلوهاست!

itmseven_gmail_com
September 19th, 2012, 12:15
درست، اما برای این فرد که قراره 20 ساعت در اختیار باشه چقدر حقوق باید تعلق بگیرد؟ یک نفر هم می تونه نباشه چون مهمانی و سفر و بیماری و مشکلات دیگر پیش میاد و طرف به مرخصی نیاز داره!

آیا با این قیمت های بسیار پایین چیزی هم می ماند به کارمندان بدهید؟

ما از اول مهر ماه افزایش قیمت ها را اعمال می کنیم برای مشتریان جدید، خدمات پشتیبانی ما تا بحال بسیار عالی بوده. اما الان می بینیم که نمی صرفه با قیمت های فعلی ( در حال حاضر هم قیمت های ما از خیلی از همکاران بالاتر است ) همچین پشتیبانی هم ارائه کنیم.

هاست 20 گیگ ویندوز با 5-6 تا دیتابیس و 5-6 تا اددان دامین را گذاشته اند یک میلیون و ششصد هزار تومان! آنوقت ما هاست نامحدود با اددان نامحدود و 100 دیتابیس بدهیم 90 هزار تومان! حالا نه به اون شوری و نه به این بی نمکی... مثلا قیمت 250 هزار تومان می تونه مناسب باشه.... هم قیمت هاست نا محدود بلوهاست!

درست می فرمایید دوست من و اینکه:
بنده نمی گویم قیمت را پایین بکشیم . زیرا با یک نان لواش ، قدرتی برای پشتیبانی و مثائلی از این قبیل ، باقی نخواهد ماند.
و نمی گویم که قیمت را خیلی بالا ببریم و موجب ناراحتی و یا نارضیاتی مشتری ها شویم. نه

با اندیشه عمیق و " کاربردی نه رؤیایی " در راهكارهاي موفقيت‌آميز شركت‌هاي موفق و پرهيز از اشتباهاتي كه شركت‌هاي كوچك را در «خط قرمز» قرار داده است، می توانیم در حرفه خود موفق شویم.
براي اين كه يك شركت جديد به حيات خود ادامه دهد، به مدير شايسته، فرصت شغلي بالقوه، طرح جامع و كامل، سرمايه كافي وشايد مقداري شانس نياز دارد. اما براي اين كه يك شركت ماوراي انتظارات خود عمل كند و به رشد و تعالي برسد، به بيش از اينها نياز است.

اين در حالي است كه برخي از شركت‌هاي كوچك بعد از پنج سال اول، ديگر نمي‌توانند به كار خود ادامه دهند. جالب است بدانيم كه شكست بيشتر اين شركت‌ها ناشي از برنامه‌ريزي ضعيف و عدم توانايي شركت براي به دست آوردن و برآوردن تقاضاهاي جديد است. اين بدان معناست كه به طور بالقوه مي‌توان از بسياري از اين شكست‌ها جلوگيري كرد. به اين منظور بايد از خطراتي كه سود را از بين مي‌برد، جلوگيري كرد، علائم خطر و هشداردهنده را به خوبي تشخيص داد و راهكار مناسب را يافت.

در زير تلاش مي‌شود به مجموعه‌اي از شرايطي اشاره شود كه شركت‌ها را به موفقيت و تعالي مي‌رساند و در پي آن مجموعه‌اي از خطرناكترين خطاها و خلاف‌هاي شركت‌هاي كوچك و دلايل شكست اين شركت‌ها ارائه مي‌شود. اگر اين شرايط و دلايل موفقيت را با دقت مطالعه و سعي كنيد آنها را در بودجه‌ريزي، بازاريابي و طراحي ايدئولوژي شركت خود به كار بريد و اگر بتوانيد از خطاهايي كه در اين فهرست آمده است، جلوگيري كنيد و «بلاياي طبيعي» و ساير عوامل غيرقابل كنترل را پيش‌بيني كنيد، مي‌توانيد به خوبي بر آمار غلبه كرده، پيشرفت كنيد.



____________________________________
من فقط یک دانشجوی فناوری اطلاعات هستم!

itmseven_gmail_com
September 19th, 2012, 12:20
در اين مبحث دلايل موفقيت و شكست شركت‌ها را از چهار بعد مورد بررسي قرار میدم:
مديريت، عملكرد، بازاريابي و مالي.
در بخش مديريت به بحث پيرامون ارزش‌ها و اهداف، برنامه‌ريزي و كارمندان مي‌پردازم.
عملكرد را از دو جنبه تجهيزات و امور اداري بررسي مي‌كنم
و دلايل موفقيت و شكست شركت‌ها را در بخش بازاريابي از دو منظر محصول و مشتري بيان می كنم.
انشاالله که به نتیجه خوبی برسیم!

ادامه دارد---»


____________________________________
من فقط یک دانشجوی فناوری اطلاعات هستم!

itmseven_gmail_com
September 19th, 2012, 12:33
مديريت ارزش‌ها و اهداف مديريتي در شركت‌هاي موفق
نسبت به عملكرد خود متعصب هستند. شركت‌هاي خوب مايل هستند تجربيات جديد كسب كنند. آنها فن‌آوري‌هاي جديد، روش‌هاي جديد بازاريابي و روند توليد را مي‌آزمايند.
به كيفيت مي‌انديشند. شركت‌هاي خوب در پي ايجاد كيفيت، خدمات و اعتبار بي‌همتا هستند. آنها تلاش مي‌كنند كالاهايي توليد كنند كه سريع ساخته شود و بادوام باشد. هدف اساسي آنها اين است كه محصولات و خدمات توليدي آنها به ارزش‌هاي زندگي و حيات مشتريان بيفزايد.
ارزش‌گرا هستند. شركت‌هاي خوب معتقدند موفقيت يك سازمان بيشتر به فلسفه بنيادين آن بستگي دارد تا به منابع تكنولوژيكي يا اقتصادي و همچنين ساختار سازماني يا نوآوري آن سازمان. به عبارت ديگر، يك شركت موفق مي‌شود اگر اعضاي آن نسبت به آينده از يك ديدگاه مشترك برخوردار باشند و احساس كنند كه بخش مهمي از يك كل هستند.
قاطع هستند. شركت‌هاي خوب با مشكلات جدي با تمام قدرت و به صورت قاطعانه دست و پنجه نرم مي‌كنند. در صورت برخورد با مشكل، يك گروه تصميم‌گيري تشكيل مي‌دهند. آن گروه را به يك اتاق مي‌فرستند و به آنها اجازه نمي‌دهند بيرون بيايند تا راه‌حل مشكل را بيابند. يافتن راه‌حل به اين شيوه معمولاً بيش از يك هفته به طول نمي‌انجامد. پس از آن، آنها راه‌حل را به كار مي‌برند. استاندارد عملكرد آنها اين است «راه‌حل را پيدا كن، آن را آزمايش كن و ادامه بده.»
اعتقاد دارند كه بهترين هستند. شركت‌هاي خوب هرگز خود را درجه دو محسوب نمي‌كنند. آنها به كيفيت برتر و خدمت اعتقاد دارند و به كميت و قيمت پايين‌تر نمي‌انديشند.
به جزئيات توجه دارند. شركت‌هاي خوب به رعايت جزئيات و ريزه‌كار‌ها براي انجام خوب يك كار و اهميت آنها در محصولات و خدمات شركت اعتقاد دارند.
يك حس عميق عدم رضايت از موفقيت‌ها و پيشرفت‌هاي خود دارند. شركت‌هاي خوب از هر گونه موفقيت به عنوان يك محرك براي جاه‌طلبي‌هاي بزرگتر استفاده مي‌كنند. به عبارت ديگر، هر هدفي كه به دست آيد بستري براي ورود به مرحله بعدي و كسب يك موفقيت دست نيافتني‌تر و بزرگتر را فراهم مي‌كند.

itmseven_gmail_com
September 19th, 2012, 12:38
ارزش‌ها و اهداف مديريت در شركت‌هاي ناموفق

اعتقاد دارند كه كار، كار است. مديران شركت‌هاي ناموفق معتقدند كه همه كارها شبيه هم هستند و اگر آنها توانستند يك تراز مالي را بخوانند، مي‌توانند هر كاري را انجام دهند. مديران شركت‌هاي ناموفق اعتقاد دارند كه افراد، محصولات و خدمات منابعي هستند كه آنها بايد به خوبي در كنار هم بچينند تا نتيجه مالي خوب بگيرند.

اعتقاد دارند بزرگ بهتر است. مديران شركت‌هاي ناموفق اعتقاد دارند كه شركت‌هاي بزرگ همواره مي‌توانند مقياس‌هاي اقتصادي بزرگتري را به دست آورند. بدان معنا كه هر چه شركت بزرگتر باشد، قدرت خريد بيشتري دارد. ولي به نظر نمي‌رسد كه متوجه باشند شركت‌هايي كه به سرعت بزرگ مي‌شوند، احتمال اين كه به شدت بدون تأثير شوند نيز وجود دارد.

اعتقاد دارند اگر رشد شركت متوقف شود، همه چيز تمام مي‌شود. در شركت‌هاي ناموفق هنگامي كه مديران در صنعت خود فرصت‌ها را از دست دهند، به اميد ادامه رشد شركت، وارد صنايعي مي‌شوند كه شناخت درستي از آنها ندارند.

خيلي راحت راضي مي‌شوند. مديران شركت‌هاي ناموفق هنگامي كه بالاي كوه رسيدند، متوقف مي‌شوند. خيلي زود حس آنچه را كه در نشيب‌ها روي مي‌دهد، از دست مي‌دهند.

از تغيير وحشت دارند. مديران شركت‌هاي ناموفق غالباً با وحشت از تغيير زندگي مي‌كنند-تغيير هميشه ترساننده است و وضعيت سكون تنها راه مطمئن است. آنها دوست ندارند «بوروكراسي را از بين ببرند» و «افق‌هاي» سيستم‌هاي جديد مديريتي را جايگزين آنها كنند.

نمي‌توانند براي خود جانشيني معرفي كنند. مديران شركت‌هاي ناموفق از ترس آن كه مبادا كنترل شركت از دست آنها خارج شود مايل هستند حق تصميم‌گيري را براي خود حفظ كنند. آنها دوست ندارند مشكلات را به افراد خط مقدم منتقل كنند براي اين كه آنها معتقدند هيچ كس اين كار را به خوبي خود آنها انجام نمي‌دهد. مديران شركت‌هاي ناموفق همچنين تلاش مي‌كنند به طور همزمان در همه جا حضور داشته باشند و غالباً به طور دائم فكر و عقيده خود را تغيير مي‌دهند، بدون اين كه يك مورد را به نتيجه برسانند.

روابط عمومي ضعيف دارند. مديران شركت‌هاي ناموفق نمي‌توانند با ديگران كار كنند و دوست دارند در دفتر خود پنهان شوند.

تجربه ندارند. مديران شركت‌هاي ناموفق نالايق هستند و تجربه مديريتي و كاري لازم را ندارند. آنها غالباً پسر رييس يا خواهرزاده او هستند.

قدرت را دوست دارند. مديران شركت‌هاي ناموفق دوست دارند فكر كنند كه «من بزرگتر از شما هستم بنابراين به من گوش كنيد». آنها همچنين فكر مي‌كنند كه بيشتر از كارگران خود مي‌دانند و در نتيجه بنا به ضرورت، كارگران را بازنده محسوب مي‌كنند.

همه چيز را تجزيه و تحليل مي‌كنند. مديران شركت‌هاي ناموفق فكر مي‌كنند كه اگر يك تجزيه و تحليل كوچك خوب به نظر برسد، تجزيه و تحليل بيشتر، بهتر خواهد بود. اين است كه براي برنامه‌هاي بلندمدت بودجه‌ريزي مي‌كنند، مطالب برنامه‌ريزي را بر اساس اعداد و ارقام مي‌نويسند و اهداف اعداد و ارقام را بر اساس پيش‌بيني‌هاي انجام شده تعيين مي‌كنند غافل از اين كه بيشتر پيش‌بيني‌هاي بلندمدت در همان روزي كه پيش‌بيني مي‌شوند، غلط هستند.

دوست دارند همه چيز را كنترل كنند. مديران شركت‌هاي ناموفق معتقدند وظيفه يك مدير آن است كه همه چيز را مرتب و تحت كنترل نگه دارد. آنها مايل هستند ساختار سازماني را در جزئيات آن مشخص كنند، شرح وظايف طولاني بنويسند، سازمان‌هاي ماتريسي پيچيده ايجاد كنند تا اطمينان يابند كه هر گونه حادثه احتمالي پيش‌بيني شده است، از بالا دستور صادر كنند، تصميمات سياه و سفيد بگيرند و با افراد مانند عوامل توليد رفتار كنند.

متعهد نيستند. شركت‌ها شكست مي‌خورند، زيرا واقعاً نمي‌خواهند در كار خود اول باشند. به محض اين كه مشتريان و سرمايه‌گذاران متوجه اين بي‌تفاوتي شوند، تنها كار منطقي كه انجام مي‌دهند، كنار گذاردن آن فرد است.
نكته براي جلوگيري از اين وضعيت، بايد دانست كه عدم تعهد غالباً از ترس از شكست ناشي مي‌شود.

mehrshad.ho
September 19th, 2012, 12:45
ما یه مشتری ریسیلر داریم در حدی هست که نمی دونه چه جوری dns دامنه رو ست کنه بهش میگم باید dns هاتو در کنترل پنل بین المللی مای اوردر باکس بری قرار بدی آدرس هاستش رو میده میگه برام ست کن
میگم این نیست برو از جایی که دامنه خریدی درخواست پنل بده رفته به اونا گفته جالب اینجاست فروشنده هم نمی دونسته قضیه چیه فقط بهش تضمین داده که دامنه که فروخته هیچ وقت دان نمیشه

تحقیق کردیم متوجه شدیم مشتری 12 سالش هست و فروشنده دامنه 16 سالش

itmseven_gmail_com
September 19th, 2012, 12:57
ما یه مشتری ریسیلر داریم در حدی هست که نمی دونه چه جوری dns دامنه رو ست کنه بهش میگم باید dns هاتو در کنترل پنل بین المللی مای اوردر باکس بری قرار بدی آدرس هاستش رو میده میگه برام ست کن
میگم این نیست برو از جایی که دامنه خریدی درخواست پنل بده رفته به اونا گفته جالب اینجاست فروشنده هم نمی دونسته قضیه چیه فقط بهش تضمین داده که دامنه که فروخته هیچ وقت دان نمیشه

تحقیق کردیم متوجه شدیم مشتری 12 سالش هست و فروشنده دامنه 16 سالش

خیلی ساده میگم

در پروسه سفارش سرویس که بصورت مرحله به مرحله هست ، در یکی از آن مراحل که پر کردن فرم است ، دوتا فیلد TextBox که البته بصورت اجباری باشد و فقط عدد دریافت کند و بیش از دو رقم نباشد ، می توانستید به این قضیه پی ببرید. اگرر مصمم هستید. همین الان ، این کار را انجام دهید.

نتیجتاً ، اگر بخواهید یک reference history خوب داشته باشید . یه مثال : فرم های مرحله ای Facebook را ببینید که چگونه آمار همه کاربران 900.000.000 میلیونی خودش را دارد.

itmseven_gmail_com
September 19th, 2012, 13:02
اهداف قیمت گذاری

بطور کلی اهدافی که شرکتها از قیمت‌گذاری دنبال می‌کنند به پنج گروه زیر تقسیم می‌شود:

1 - ادامه حیات
این هدف برای شرکتهایی مناسب است که با ظرفیت مازاد، رقابت شدید و تغییرات دائمی مصرف کنندگان دچار مشکل شده‌اند. چنانچه قیمت بتواند هزینه‌های متغیر و برخی از هزینه‌های ثابت را پوشش دهد، شرکت می‌تواند همچنان به حیات تجاری خود ادامه دهد.

2 - به حداکثر رساندن سود فعلی
برای اینکه شرکتی بتواند سود کنونی خود را به حداکثر برساند، باید تقاضا و هزینه‌های مربوط به قیمتهای مختلف را برآورد کند و آنگاه قیمتی را انتخاب کند که بیشترین سود جاری، جریان نقدی یا بازده سرمایه را برای شرکت به ارمغان آورد. البته در صورت تاکید بیش از حد بر سود جاری و عدم توجه به اثرات ناشی از سایر متغیرهای آمیزه بازاریابی، واکنشهای احتمالی رقبا و محدودیتهای قانونی، در بلندمدت عملکرد شرکت را به مخاطره خواهد انداخت.

3 - به حداکثر رساندن سهم بازار
برخی شرکتها این هدف را در پیش می‌گیرند، زیرا بر این باورند که دست‌یابی به حجم فروش بیشتر باعث خواهد شد، بهای تمام شده هر واحد کاهش یابد و درنتیجه در بلندمدت به سود بیشتری دست ‌یابند. به عبارت دیگر چنین شرکتهایی برای رسوخ در بازار ، قیمتهای خود را در پایین‌ترین سطح تعیین می‌کنند. این استراتژی می‌تواند در شرایط زیر مناسب باشد:
_ بازار بیش از اندازه نسبت به قیمت حساسیت نشان می‌دهد، در نتیجه قیمت پایین موجب رشد بازار خواهد شد.
_ با کسب تجربه هزینه‌های تولید و توزیع کاهش خواهد یافت.
_ قیمت پایین موجب از صحنه خارج شدن رقبا می‌شود.

4 - کشیدن عصاره بازار
برخی از شرکتها ترجیح می‌دهند قیمتها را در سطح بالا تعیین کنند و بدین وسیله عصاره بازار را بکشند. شرکتها در شرایط زیر می‌توانند به این هدف دست یابند:
_ وجود تعداد زیادی خریدار و بالا بودن میزان تقاضا در بازار
_ تعیین قیمت اولیه در سطح بالا باعث جلب توجه شرکتهای رقیب به بازار نشود.
_ تعیین قیمت در سطح بالا این تصور را در ذهن خریداران ایجاد کند که شرکت و محصولات آن نسبت به رقبا در سطحی بالاتر قرار دارد.

5 - پیشرو شدن از نظر کیفیت
شرکتهایی که هدف آنها عرضه محصولات باکیفیت بالاست و می‌خواهند از این نظر در بازار پیشرو شوند، محصولاتی برتر و با قیمتهای بالاتر به بازار عرضه می‌کنند. آنها محصولاتی باکیفیت بسیار بالا به بازار عرضه می‌کنند و نیز این محصولات دارای ویژگیهای خاصی هستند که می‌توانند منافع و مزایای بیشتری به خریداران ارائه کنند. چنین شرکتهایی می‌توانند قیمتها را در سطحی بالاتر تعیین کنند.

itmseven_gmail_com
September 19th, 2012, 16:23
صنعتit امروز برای مقابله با بحران اقتصادی قدرتمند است

بسیاری از متخصصان معتقدند که نمی توان تاثیر منفی بحران اقتصادی بر بازار صنعت it ، را انکار کرد
اما در عین حال باید این نکته را مدنظر داشت که پاسخ این صنعت به بحران اقتصادی سال 2009 منطقی تر از پاسخی است که این صنعت به بحران اقتصادی سال 2001 میلادی و پس از حادثه 11 سپتامبر داده است.


به نقل از اکونومیست ، تعدیل نیروهای پیاپی از سوی شرکت های بزرگ فعال در عرصه فناوری اطلاعات بدین معناست که صنعت فناوری اطلاعات با مشکلی فراگیر مواجه شده که این بحران را می توان نتیجه مستقیم بحران مالی و اعتباری جهان دانست.

کمتر اتفاق می افتد که گزارشی از سقوط درآمد و یا تعدیل نیرو در بخشی از این صنعت در یک روز منتشر نشود.

یکی از این شرکت ها ، شرکت موتورولا به عنوان بزرگترین سازنده تلفن همراه در آمریکا است که 4 سال پیش ، از اخراج 4 هزار نفر از کارمندان خود خبر داده بود.

شرکت "سیگیت" ،نیز به عنوان یکی از بزرگترین سازندگان هارد دیسک در این کشور نیز 800 نفر از کارمندان خود را اخراج کرده است .

این اخبار نگران کننده ، بسیاری را نسبت به آینده صنعت فناوری اطلاعات نگران ساخته و این سوال را در اذهان عمومی به وجود آورده که آیا وضعیت صنعت فناوری اطلاعات در مقابل بحران کنونی اقتصاد جهانی ، وخیم تر از آنی خواهد شد که در سال 2001 میلادی شاهد آن بودیم یا آنکه قدرت آن در رویارویی با چنین بحران هایی افزایش یافته ؟

در سال 2000 بحران اقتصاد جهانی موجب شد که رشد 16 درصدی هزینه های مربوط به صنعت فناوری اطلاعات به یکباره کاهش یافته و به 6 درصد در سال 2001 رسید. ، در سال 2001 صنعت فناوری اطلاعات به سادگی فرو پاشیده شد به طوری که احساس می شد دیگر دلیلی که تا پیش از این در ورای این صنعت وجود داشت به ناگهان ناپدید شده بود .

اماچنانچه عکس العمل صنعت فناوری اطلاعات در مقابل بحران اقتصادی کنونی را با سال 2001 مقایسه کنیم به این نتیجه می رسیم که وضعیت بهتر از دوره رکود پیشین در 8 سال گذشته است .

حتی بسیاری از متخصصان و تحلیلگران اقتصادی بر این اعتقادند که با وجود تمامی اخبار ناامید کننده ای که هر روزه از بازار it منتشر می شود هنوز هم این امید وجود دارد که هزینه صنعت در سال جاری همچنان سیر صعودی داشته باشد.

دلایل زیادی وجود دارد که با استناد به آنها بتوان دلیل برتری سطح درآمد صنعت فناوری اطلاعات در شرایط بحران کنونی را در مقایسه با بحران پیشین تا حدی توجیه کرد. نخست آنکه بازار صنعت فناوری در دوره کنونی ، جهانی تر شده .

درفاصله سالهای 2003 تا 2008 سهم کشورهای توسعه یافته از میزان هزینه های it از 85 درصد به 76 درصد تنزل یافت. تقاضای خرید فناوری های روز از سوی دو کشور رو به رشد چین و هند روز به روز افزایش یافته و با وجود تشدید بحران اقتصادی به نظر می رسد که این رشد همچنان ادامه یابد.

از سوی دیگر امروزه شرکت های فعال در عرصه فناوری اطلاعات با تجاربی که از شکست پیشین خود دارند کمتر تمایل به هدر دادن پول و ذخایر مالی خود برای خرید نرم افزارها و تجهیزات اداری مازاد و بلا استفاده دارند .

با این حال برخی تحلیلگران معتقد اند صنعت فناوری اطلاعات در دوره کنونی نمی تواند از عواقب منفی بحران اقتصادی در امان باشد و در صورتی که این بحران در سالهای آتی ادامه یابد ، سرنوشت این صنعت ، تاسف بار تر از بحران اقتصادی گذشته خواهد شد.

itmseven_gmail_com
September 19th, 2012, 17:04
عوامل‌ موثر بر قیمت‌گذاری‌

‌برای‌ قیمت‌گذاری‌ درست‌ و رضایت‌بخش‌ باید عوامل‌ موثر بر قیمت‌گذاری‌ را شناسایی‌ و آنها را تنظیم‌ کرد.
سه‌ دسته‌ کلی‌ عوامل‌ که بر تصمیمات‌ قیمت‌گذاری‌ موثرند. که‌ عبارتند از:
1 - عوامل‌ سازمانی: آنهایی‌ هستند که‌ بر قیمت‌گذاری‌ موثرند و با منابع‌ و اهداف‌ سازمان‌ سروکار دارند. مانند: چرخه‌ عمر محصول، و پورتفولیوی‌ قیمت‌گذاری‌ خط‌ محصول‌.
2 - عوامل‌ مشتری: عواملی‌ هستند که‌ از طرف‌ مشتری‌ بر قیمت‌گذاری‌ موثرند زیرا بین‌ قیمت‌ و تقاضا رابطه‌ مع***‌ وجود دارد.
3 - عوامل‌ بازار: عواملی‌ هستند که‌ از طرف‌ بازار بر قیمت‌گذاری‌ موثرند. مانند: محیط‌ و رقابت‌. این‌ عوامل‌ را به‌ دو دسته‌ تقسیم‌ می‌کند:
_ عوامل‌ درونی: اهداف‌ بازاریابی، استراتژی‌ آمیخته‌ بازاریابی، هزینه‌ و ملاحظات‌ سازمانی
_ عوامل‌ بیرونی: ماهیت‌ تقاضا و بازار رقابت، اقتصاد، دولت، واسطه‌ها






_________________________________
من فقط یک دانشجوی فناوری اطلاعات هستم!

sniper000man
September 19th, 2012, 17:16
sniper000man: 4 gig mida behwt 10 toman
mano: 4 گیگ ده تومن
mano: !!!‌
sniper000man: بله
sniper000man: ارزون گفتم یا گرون ؟
sniper000man: !!!!1
mano: خیلی گرون هاست دی ال 15 گیگ میده 10 تومان با سرور 80 هسته ای
sniper000man: ازش بگیر

فکر نکنم چیزی برای گفتن باشه

delta
September 19th, 2012, 17:38
من قبلا یک نظری داشتم که کسی توجه نکرد....

طرح من اینه... بیایم روی هاستینگ ها ستاره یا درجه بزاریم.. هتل ها رو دقت کنید از یک ستاره هست تا 5 ستاره بر اساس کیفیت.هاست هم میتونه ستاره بندی بشه بر اساس کیفیت.یا اگر مثلا یک هاست کیفیتش پایین آمد ستارشو از دست بده و پاییینتر بیاد.. مگه گوگل سایتها رو چطوری رتبه بندی میکنه؟ بر اساس رنک!! یا کلا برای هر چیزی که رتبه بندی میکنند درجه یا ستاره میدند.اگر بتونیم هاستینگ ها رو هم درجه بندی یا رنک بندی کنیم دیگه بلایی سر کسی نمیاد.. آن هاست تازه کار هم کیفیتش خوب باشه میتونه درجه یا رنک بگیره!
بعد آن دیگه انتخاب با مشتری هست که چه هاستی میخواد از کجا بخره..اینطوری حق هاستینگ ها هم ضایع نمیشه.اگر میتونستیم یک مرجع واسه این کار پیدا کنیم یا سایتی با مدیریت حرفه ای ها مطمعن هستم اوضاع درست میشد.

itmseven_gmail_com
September 19th, 2012, 18:00
احسنت به این خلاقیت نوآور .

راهنمایی*

مثلاً : یک وب سایت قدرتمند با پلتفرم چند لایه ای که نیازی به این مجازی سازها و ویندوز و لینوکس، نداشته باشه...

itmseven_gmail_com
September 19th, 2012, 18:03
یه کوچولو هم بگم!

پشت بندآن یک دیتا سنتر نیرومن باشه ، بخش فروم داشته باشه. نه به معنای گزینه های رایج . و امکان استخدام عضوها و امکان پرداخت یکپارچه و ارسال به حساب فروشندهایی که به عنوان عضو و متخصص استخدام شده اند و ...