PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : این انجمن شده مرکز تهدید کاربرها به هاستینگ ها ! این چه وضعیه؟ جنگل اینجا؟



ourweb
May 1st, 2019, 23:35
سلام متاسفانه این انجمن که خیلی وقت هیچ خبری از مدیریتش نیست و از این طرف کاربر ها تا یه بحثی یا چیزی پیش میاد اینطور میان تهدید میکنن که واقعا دیگه خنده داره ببینید به کجا رسیدیم که اینطور میان تهدید میکنند واقعا که قضاوت با شما از نظرتان شما همکارها جای من بودید سرویس ایشون رو لغو میکردید؟
من خیلی وقت داخل این انجمن اصلا فعالیت ندارم ولی ایشون رو ببینید با چه پررویی میاد اینطور تهدید میکنه
39211


39212

39213

Arna
May 1st, 2019, 23:52
دوستانی که سرور ارائه میدن واقعا فقط هزینه سر به سر سرور رو تامین میکنن و هیچ سودی از این بخش عایدشون نمیشه . حتما فکر میکنید درآمدشون کجاست و اصلا اینطور نیست که در جواب باید بگم ارائه خدماتی مانند کانفیگ و مشابه اون می تونه درآمد حاصل از اجاره سرور باشه . با احترام به نظر کاربرا فکر میکنم با این وضعیت گرانی همان قدر که نانوا ها متضرر هستن ارائه دهندگان سرور هم اوضاع خوبی ندارن

20music2
May 2nd, 2019, 01:25
بهش بد فشار اومده یهو به جای 28 پنجاه بده:)):))

MJmoonwalk
May 2nd, 2019, 01:41
عقده ای بازی خودتون رو کم کنین تا مشتری باهاتون مشکلی نداشته باشه! جواب تیکت میدی بعد میگی وقت اداری سرویس فعال میشه چون اطلاعات تماسش عوض شده!!!!! جمع کنین این شرکت های دو نفری و وقت اداریتون رو
هاستینگ هم شده مثل برنامه نویسی!

ourweb
May 2nd, 2019, 02:14
عقده ای بازی خودتون رو کم کنین تا مشتری باهاتون مشکلی نداشته باشه! جواب تیکت میدی بعد میگی وقت اداری سرویس فعال میشه چون اطلاعات تماسش عوض شده!!!!! جمع کنین این شرکت های دو نفری و وقت اداریتون رو
هاستینگ هم شده مثل برنامه نویسی!

باز یادم رفت داخل ایران زندگی میکنیم و مشالله هرکی برای خودش دکتره توی این مملکت شما هم نگران نباش ایشون ۶ ماه تونسته با اخلاق ما و عقدی بازی هامون کنار بیاد نمیدونم اینطور که میاد داخل تیکت داد و بیداد میکنن و شما که اینطور میایی بنویسی میری به اون هایی که این بلا رو سر ما هاستینگ ها و باقی صنف ها اوردن هم میگی برادر جمع کن این رفتار های زشت رو قرن ۲۱ هست زشته برای شما برای عقده گشایی رفتارهات بیایی توی اینترنت اینطور رفتار کنی من که توی این انجمن هیچ فعالیتی ندارم خیلی وقت ولی خندم میگیره میایید تهدید میکنید میریم تو انجمن عابروت رو میبریم اگه هاستینگ ۲ نفره بودیم از ۲۰۱۲ کار نمیکردیم و شکر خدا تا الان موندیم بعد از این هم میمونیم فقط بحث ما مشتری هست که بی ارزش و فکر میکنه باید ۲۸ هزار تومان بده هنوز ولی یه سر بزنه به سوپرمارکت سر کوچه شان ببینه وضعیت جنس ها رو بعد شاید کمی خجالت بکشه فقط همین !

20music2
May 2nd, 2019, 02:23
چه ربطی داره تعداد افراد یک هاستینگ!!! هر چی بیشتر بودن بهترن؟؟!:))
هاست دی ال سال هاست توسط دو نفر اداره میشه!هر وقت هم تیکت بدی جواب میدن!انگار رباطن.
دو تا ادم حسابی اندازه 40 تا کارمند نفهم و هیچی ندون ارزش داره....

.K.H.A.
May 2nd, 2019, 02:32
- قیمت ارز گرون نشده این مدت در حد 400-500 تومن بوده
- خودرو از هزاران قطعه تشکیل شده که فرایند تهیه مواد اولیش و تولیدش به قیمت عوامل مختلف بستگی داره و نمیشه اون رو با سروری که مدتهاست قیمتش بالا نرفته مقایسه کرد
- صادق بودن خیلی مهمه اینکه به مشتری بگیم سرور خودمه میخوام گرون کنم جا اینکه فکر کنیم شاخ داره
-فکر کنم خیلی وقته کاربرها با شما مشکل دارن با یک جستجو میشه متوجه شد
- بلاخره یاد گرفتید بنویسید تهدید نه تحدید

ourweb
May 2nd, 2019, 02:34
- قیمت ارز گرون نشده این مدت در حد 400-500 تومن بوده
- خودرو از هزاران قطعه تشکیل شده که فرایند تهیه مواد اولیش و تولیدش به قیمت عوامل مختلف بستگی داره و نمیشه اون رو با سروری که مدتهاست قیمتش بالا نرفته مقایسه کرد
- صادق بودن خیلی مهمه اینکه به مشتری بگیم سرور خودمه میخوام گرون کنم جا اینکه فکر کنیم شاخ داره
-فکر کنم خیلی وقته کاربرها با شما مشکل دارن با یک جستجو میشه متوجه شد
- بلاخره یاد گرفتید بنویسید تهدید نه تحدید

شما هم درست میگید بله این هم یک نظر متفاوت هست بله درسته درسته

almandata
May 2nd, 2019, 04:05
همینطوری خیلی راحت اطلاعات کاربرانتون رو به نمایش میذارید؟

حریم خصوصی کجاست؟

Ringmoon
May 2nd, 2019, 04:58
با توجه به متن تیکتی که گذاشتید، فقط میتونم بگم خدا به داد افرادی برسه که از شما خرید میکنن همین !

شما اگر نمیخواید کاربرهاتون شماره تماس یا هر اطلاعات دیگه را ویرایش کنن باید قابلیت ویرایش بردارید وقتی این قابلیت داخل پنل کاربری فعال گذاشتید پس کاربر حق داره به هر دلیلی اطلاعات تماسشو تغییر بده و از اون بدتر سرویس مشتریو مسدود کردید و اومدید این کار زشتتونو با افتخار داخل انجمن گذاشتید بدون اینکه حریم خصوصی کاربر براتون اهمیت داشته باشه، واقعا جای تاسف داره.

موفق باشید

delta
May 2nd, 2019, 08:11
داداش من تنها چیزی که دیدم تحریک مشتری بوده تو تیکت!! بدبخت امده گفته چرا گرون کردید میگید قیمت ارز بالا رفته!! خوب سوال برای منم پیش میاد چرا وقتی ارز 18 تومان بوده شما داشتید 28 میدادید الان که 14 هست کردد بالای 50!! هزینه زندگی تو ایران بالا رفته هزینه های متفرقه مثل سوخت و حمل و نقل و اجاره دفتر و... به ارز ربطی نداره که بهش گفتید انم اتیشی شده!
رفتید خودروساز رو مثال زدید برای مشتری؟ به قول مشتریتون میدونه مملکت چه خبره!! نیازی به گفتن مشکلات مملکت به مشتری نیست..

Aliasgharhi
May 2nd, 2019, 09:14
بهترین دفاع، حمله‌س :)
به نظر بنده شما می‌تونستید منطقی‌تر و دوستانه‌تر این مسئله را حل کنید.

Rezash
May 2nd, 2019, 09:27
داداش من تنها چیزی که دیدم تحریک مشتری بوده تو تیکت!! بدبخت امده گفته چرا گرون کردید میگید قیمت ارز بالا رفته!! خوب سوال برای منم پیش میاد چرا وقتی ارز 18 تومان بوده شما داشتید 28 میدادید الان که 14 هست کردد بالای 50!! هزینه زندگی تو ایران بالا رفته هزینه های متفرقه مثل سوخت و حمل و نقل و اجاره دفتر و... به ارز ربطی نداره که بهش گفتید انم اتیشی شده!
رفتید خودروساز رو مثال زدید برای مشتری؟ به قول مشتریتون میدونه مملکت چه خبره!! نیازی به گفتن مشکلات مملکت به مشتری نیست..

دقیقا
======
ourweb گرامی، من چند بار تیکت رو خوندم و فکر کردم شاید جایی اشتباها پیام مشتری با شما رو جا به جا خوندم و ایشون بی ادبی و یا بی احترامی کردند ولی دیدم خیر
مشتری رفتار نامناسبی نداشته از شما سوال پرسیده و وقتی جوابی که دادید از نظرش غیر منطقی بوده مجدد سوالش رو به شکل دیگه ای مطرح کرده که با پاسخ تمدید نمیکنیم شما مواجه شده و ادامه ماجرا ...
قصد نصیحت ندارم و می دونم همه این روزها تحت فشاریم و اعصاب درست و حسابی برای هیچ کس نمونده ولی به نظرم باید کمی بیشتر با مشتری مدارا کنید و حتی با مشتری با لحن خیلی بدتر بتونید کنار بیاید و در این مورد خاص از مشتری دلجویی هم بکنید.
اینکه انجمن این روزها مدیریتی ضعیفی داره رو قبول دارم اما review نوشتن چیز جدید و عجیبی در دنیا نیست. در wht com هم دقیقا همین رویه هست

nevergotme
May 2nd, 2019, 11:08
باو تو هنوز بلد نیستی با مشتری چطوری صحبت کنی اومدی میگی فلان ؟ شما اصن چیکار داری به ماشین سازی ؟ "قرار نیست التماس کنیم" اصن این صحبتا چیه با مشتری؟ انگار داره با بچه محلش صحبت میکنه نشسته عین این بچه ها با مشتری کل کل کردن

ULTRAWEB
May 2nd, 2019, 12:08
درمورد بحث چیزی نیس بگم به ما چه:)
فقط نکته ی جالب تاپیک شما اینه که زدی جنگل اینجا:)!!!:)
اگر جنگل اینجاس پس شما دور شو از اینجا:):-w
چون بی احترامی رو به جمعی حواله دادین

ali.mohamadi
May 2nd, 2019, 12:19
باسلام واحترام
هرمشکلی بین کاربران و وبسایت هاهست به کنار
مشکلات قیمت ها وارز هم کنار
اما انتشار صفحه تیکت بین مدیر و کاربر آن هم ازداخل پنل مدیریت نقض حریم خصوصی کاربر هست

w.h.t
May 2nd, 2019, 14:10
باسلام و احترام

قطعا حق با دو طرف هست . از سویی افزایش قیمت زندگی در ایران دردسر ساز شده برای تمامی اصناف . از سوی دیگری مشتریان هم توقع افزایش قیمت ندارند با توجه به گرونی همه چیز

دوستان قطعا افزایش قیمت در زمینه سخت افزار داشتیم و من نمیدونم اون دوستی که گفت قیمت بالا نرفته روی چه حسابی این حرف رو میزنه . ما سروری رو در تقریبا 4 ماه پیش خرید خریدیم ، هفته پیش همون سرور رو مجددا با 1 ملیون و 100 هزار تومان افزایش قیمت خرید کردیم
همچنین بخدا قسم به عنوان سرویس دهنده واقعا امکان ارائه با قیمت قبلی رو نداریم . از سویی خرج زندگیمون بالا رفته ، از طرفی سال 98 افزایش بیش از حد حقوق کارکنانمون رو داشتیم ، از سمت دیگه سرور ها گرون شدن و واقعا توان خریدمون پایین اومده و امکان افزایش تعداد سرورمون رو نداریم .

از بحث خارج شدم :)
استارتر گرامی بهتر بود با لحن ملایم تری با کاربر صحبت میکردید و قطعا پخش حریم خصوصی کاربر کار اشتباهی هست . اینکه افزایش قیمت داشتید واقعا قابل درک هست و نمیشه شما رو مقصر دونست . اما به قول معروف باید با پنبه سر برید

روزهمگی خوش
موفق باشید

.K.H.A.
May 2nd, 2019, 14:14
باسلام و احترام

قطعا حق با دو طرف هست . از سویی افزایش قیمت زندگی در ایران دردسر ساز شده برای تمامی اصناف . از سوی دیگری مشتریان هم توقع افزایش قیمت ندارند با توجه به گرونی همه چیز

دوستان قطعا افزایش قیمت در زمینه سخت افزار داشتیم و من نمیدونم اون دوستی که گفت قیمت بالا نرفته روی چه حسابی این حرف رو میزنه . ما سروری رو در تقریبا 4 ماه پیش خرید خریدیم ، هفته پیش همون سرور رو مجددا با 1 ملیون و 100 هزار تومان افزایش قیمت خرید کردیم
همچنین بخدا قسم به عنوان سرویس دهنده واقعا امکان ارائه با قیمت قبلی رو نداریم . از سویی خرج زندگیمون بالا رفته ، از طرفی سال 98 افزایش بیش از حد حقوق کارکنانمون رو داشتیم ، از سمت دیگه سرور ها گرون شدن و واقعا توان خریدمون پایین اومده و امکان افزایش تعداد سرورمون رو نداریم .

از بحث خارج شدم :)
استارتر گرامی بهتر بود با لحن ملایم تری با کاربر صحبت میکردید و قطعا پخش حریم خصوصی کاربر کار اشتباهی هست . اینکه افزایش قیمت داشتید واقعا قابل درک هست و نمیشه شما رو مقصر دونست . اما به قول معروف باید با پنبه سر برید

روزهمگی خوش
موفق باشید


منظور من سرور خارجی بود نه ایرانی!
سرورهای خارجی فکر نمیکنم گرون شده باشه مدتهاست قیمت ثابت هست.

hamid.soltani92
May 2nd, 2019, 14:38
چقدر این فرهنگ طلبکاری که تو جامعه رایج شده زشته!
چرا در مورد سرویس دهنده های بزرگ چنین تاپیک هایی نداریم؟!

Ramin
May 2nd, 2019, 15:19
سلام

متاسفانه فرهنگ ســ ا نــ ســ ور و فــ یــ لــ تـر در شخصیت ما ایرانی ها در حال نهادینه شدن است !
هر جا مشکلی ایجاد شد راحت ترین راه و البته در دسترس ترین ، پاک کردن صورت مساله ( ســ ا نــ ســ ور و فــ یــ لــ تـر) است !
شما که کلی وقت گذاشتید و تاپیک ایجاد کردید و به انجمن خرده گرفتید و احتمالا از نظر شما بنیان و پیدایش این انجمن به دلیل انتقاد از مشتری از شما در این فضا اشتباه است !
بهتر نبود با ذکر یک دلیل و منطق گران شدن سرویس های خود را به مشتری توضیح دهید ؟!
دوست گرامی در تمام دنیا در چنین انجمن های تخصصی با هر موضوعی ارسال نظر در مورد سرویس دهنده ها و خدمات دهندگان کاملی امری عادی تلقی می شود . اما در wht بنده شخصا شاهد بودم سرویس دهنده 3 روز پاسخ تیکت را ارسال نکرده بود . 3 دقیقه بعد از ارسال یک پست انتقادی (توسط مشتری) کاملا محترمانه در تاپیک فروش ، بیش از 10 پیام برای بنده ارسال نمود و درخواست حذف پست و بن شدن کاربر را داشتند !