seo-market
September 5th, 2016, 13:43
مدتهاست در بین سئو کاران اختلاف نظرات میان یک موضوع به شدت بالا گرفته است و سئو کاران را به ۲ دسته تقسیم نموده است. دسته اول بر این عقیده هستند که مهمترین و اساسیترین بخش در سئو تولید محتوای مناسب است و در واقع اینها بر این عقیدهاند که محتوا پادشاه است و بنا و ساختار و همه چیز یک وب سایت تنها به همین محتوا بستگی دارد. دسته دوم معتقدند که مهمترین مسئله در سئو مربوط به لینکهاست و ایجاد و ساخت لینکها بیشترین اهمیت رادارد. البته هستند تعدادی که در این میان عقیده دارند هیچ کدام از اینها صحیح نیست و ساز جدایی برای خود کوک کردهاند.
قصد داریم درابتدا به به بررسی نظریه این دو دسته اول بپردازیم و در ادامه دسته سوم را مورد نقد قرار دهیم با سئو مارکت همراه باشید.
دسته اول: توسعه دهندگان محتوا و کلاه سفید کاران
این دسته از سئو کاران که ما نام آنهارا توسعه دهندگان محتوا یا محتوا باوران میگذاریم بر این عقیده هستند که رکن اصلی یک سایت بر پایه محتوای اصولی و مفید بنا شده است بنابراین به محض اینکه ثبت سایت در گوگل به اتمام میرسد شروع به تولید محتوای مفید مینمایند اینها عقیده دارند که میزان فروش سایت، میزان کاربران سایت، میزان بازدیدکنندگان سایت، برندینگ و برندسازی، دریافت بک لینک و یا به طور کلی سئو و بهینه سازی سایت تنها به تولید محتوا با کیفیت و بهینه شده بستگی دارد.
دسته دوم: لینک سازان و کلاه سیاه کاران
این بخش از سئو کاران که اکثریت جامعه سئو کاران کلاه سیاه را تشکیل میدهند بر این عقیده هستند که تولید محتوا تقریبا بیاهمیت است و چیزی که اهمیت دارد ایجاد بک لینکهای مفید و با کیفیت خواهد بود. هدف اصلی این دسته بالا بردن دامین اتوریتی و پیچ اتوریتی میباشد، آنهاو در بعضی موارد موفق به انجام کار و در بعضی موارد نیز موفق نمی شوند.
قصد داریم درابتدا به به بررسی نظریه این دو دسته اول بپردازیم و در ادامه دسته سوم را مورد نقد قرار دهیم با سئو مارکت همراه باشید.
دسته اول: توسعه دهندگان محتوا و کلاه سفید کاران
این دسته از سئو کاران که ما نام آنهارا توسعه دهندگان محتوا یا محتوا باوران میگذاریم بر این عقیده هستند که رکن اصلی یک سایت بر پایه محتوای اصولی و مفید بنا شده است بنابراین به محض اینکه ثبت سایت در گوگل به اتمام میرسد شروع به تولید محتوای مفید مینمایند اینها عقیده دارند که میزان فروش سایت، میزان کاربران سایت، میزان بازدیدکنندگان سایت، برندینگ و برندسازی، دریافت بک لینک و یا به طور کلی سئو و بهینه سازی سایت تنها به تولید محتوا با کیفیت و بهینه شده بستگی دارد.
دسته دوم: لینک سازان و کلاه سیاه کاران
این بخش از سئو کاران که اکثریت جامعه سئو کاران کلاه سیاه را تشکیل میدهند بر این عقیده هستند که تولید محتوا تقریبا بیاهمیت است و چیزی که اهمیت دارد ایجاد بک لینکهای مفید و با کیفیت خواهد بود. هدف اصلی این دسته بالا بردن دامین اتوریتی و پیچ اتوریتی میباشد، آنهاو در بعضی موارد موفق به انجام کار و در بعضی موارد نیز موفق نمی شوند.