ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ارسال ایمیل در هنگام ایجاد تیکت



trust toiler
March 29th, 2015, 03:14
با سلام و احترام

اساتید محترم، سوالی داشتم بدین مبنا که چطور میتوانم سیستم را طوری تنطیم کنم که وقتی مشتری تیکت ایجاد میکند یا تیکت را replay میکند، برای بنده ایمیل ارسال شود ؟

با تشکر

chaishpish
March 29th, 2015, 23:20
سلام خودش اتوماتیک ارسال میکنه اگر ایمیل مورد نظر رو داده باشید .
اگر تو تنظیمات بخش عمومی ایمیل پر کردید که هیچ
اگر تو قسمت تنظیمات تنظیمات ایمیل اطلاعات دادید حتما چک کنید

trust toiler
March 29th, 2015, 23:25
با سلام

ممنونم از پاسخ گویی شما
اما ارسال نمی کند . داخل بخش تنظیمات عمومی هم ایمیل وارد کردم اما ارسال نمیشود .

لطفا اگه تنطیمی لازمه لطف کنید تا انجام بدم .

باتشکر

chaishpish
March 30th, 2015, 02:00
با سلام

ممنونم از پاسخ گویی شما
اما ارسال نمی کند . داخل بخش تنظیمات عمومی هم ایمیل وارد کردم اما ارسال نمیشود .

لطفا اگه تنطیمی لازمه لطف کنید تا انجام بدم .

باتشکر

سلام 2 تا عکس براتون فرستادم مخصوصا قسمت ایمیل ببینید همچی اوی هست

trust toiler
March 30th, 2015, 02:18
باز هم متشکرم بابت پاسختان

اما این مواردی که گفتید رو هم چک کردم و فقط در قسمت پورت عدد 25 وارد شده بود که حذف کردم .

اما باز هم وقتی مشتری تیکت ایجاد میکند برای بنده ایملیلی ارسال نمیشود

chaishpish
March 30th, 2015, 09:31
1-از قسمت تنظیمان روی گزینه ادمین ها کلیک کنید ببینید فول ادمین ایمیلش همون هست.
2-از قسمت تنظیمات روی گزینه پشتیبانی و بعد روی دپارتمان کلیک کنید ببینید اونجا هم ایمیل شما موجود هست و یا تنظیماتی بابت ایمیل انجام نشده.

trust toiler
March 30th, 2015, 13:14
با سلام
مواردی رو که فرمودید هم تست کردم انجام نشد .

اما با یکمقدار بررسی پیدا کردم . باید تیک گزینه های Enable Ticket Notifications رو در بخش ادمین ها میزدم .

با تشکر از راهنمایی های شما دوست گرامی