توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : از بین رفتن شارژ پنل رسلو
قزوین هاست
January 9th, 2015, 12:49
سلام خدمت همکاران
مشکلی برایم پیش آمده که شارژ موجود در پنل نمایندگی بنده الان صفر شده.البته 11دلار حدودا فکر می کنم در حساب بوده اما چون مدتی هست در زمینه هاستینگ فعالیت نمی کنم این شارژ 1-2سال استفاده نشده بود و بعد 1.5سال حدودا(دقیقا نمی دونم)وارد پنل شدم و دیدم 0$ موجودی دارم.
کسی نمی دونه پرا با این شرایط حسابم صفر شده؟ برای پیگیری و پشتیبانی باید چه کرد؟
نمایندگی به صورت مستقیم توسط رسیلو نبوده و از همکاران گرفتم.پشتیبانی دامین هم که مربوط به انها نیست و طبق نوشته سودی ندارند تا بخوان پشتیبانی کنند.
راهنمایی می فرمایید؟
jaheshserver
January 9th, 2015, 12:59
به ساپورت ریسلرو تیکت بزن سریع جواب میدن ولی حدس من اینه که اون جاییکه نمایندگی داری شارژش 0 شده و شارژ شما هم وابسته به شارژ حساب اونها هست
mhiizadi
January 9th, 2015, 13:01
سلام خدمت همکاران
مشکلی برایم پیش آمده که شارژ موجود در پنل نمایندگی بنده الان صفر شده.البته 11دلار حدودا فکر می کنم در حساب بوده اما چون مدتی هست در زمینه هاستینگ فعالیت نمی کنم این شارژ 1-2سال استفاده نشده بود و بعد 1.5سال حدودا(دقیقا نمی دونم)وارد پنل شدم و دیدم 0$ موجودی دارم.
کسی نمی دونه پرا با این شرایط حسابم صفر شده؟ برای پیگیری و پشتیبانی باید چه کرد؟
نمایندگی به صورت مستقیم توسط رسیلو نبوده و از همکاران گرفتم.پشتیبانی دامین هم که مربوط به انها نیست و طبق نوشته سودی ندارند تا بخوان پشتیبانی کنند.
راهنمایی می فرمایید؟
از قسمت تراکنش ها ریز به ریز کم شدن دلار ها رو میتونید بررسی کنید
kool
January 9th, 2015, 13:08
سلام
به نظرم ابتدا به جایی که گرفتید تیکت بدید. پشتیبانی دامنه نکنند هم به این ربط نداره که شارژ حساب شما رو بردارن!
تراکنش ها رو هم چک کنید ببینید به صورت اتوماتیک دامین و ... تمدید نشده؟
قزوین هاست
January 9th, 2015, 13:21
به ساپورت ریسلرو تیکت بزن سریع جواب میدن ولی حدس من اینه که اون جاییکه نمایندگی داری شارژش 0 شده و شارژ شما هم وابسته به شارژ حساب اونها هست
ممنونم واسه پاسخگوییت. قسمتی برای تیکت در داخل پنل ندیدم (مستقیم به رسیلو) ولی ی قسمتی برای تیکت هست که اسم شرکتی که گرفته شده در اون هست.فکر می کنم تیکت به دست خود رسیلو نرسه و مستقیم به شرکتی که خریدم ارسال بشه که البته دیشب این کار رو کردم.فعلا که جواب نگرفتم!
مطمئنید شارژ شرکت اصلی صفر بشه از اعتبار نمایندگانش مصرف میشه؟؟؟!!!جدا امکان پذیره؟
- - - Updated - - -
از قسمت تراکنش ها ریز به ریز کم شدن دلار ها رو میتونید بررسی کنید
از این قسمت دیشب دیدم.داخلش هیچ تراکنشی وجود نداره. نات فوند میزنه!
- - - Updated - - -
سلام
به نظرم ابتدا به جایی که گرفتید تیکت بدید. پشتیبانی دامنه نکنند هم به این ربط نداره که شارژ حساب شما رو بردارن!
تراکنش ها رو هم چک کنید ببینید به صورت اتوماتیک دامین و ... تمدید نشده؟
شرکت معتبری هست!فکر نمی کنم این کار رو بکنن
قسمت دامین ها هم هیچ دامینی وجود نداره که ببینم تمدید اتوماتیک شده یا خیر