ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : 1 سوال در مورد سرور مجازی



satiran
November 2nd, 2014, 19:29
سلام دوستان من یه سرور مجازی از یه شرکت دارم
امروز سرویس من را بستن و میگن 27 ترابایت مصرف پهنای باند داشتید و دیتا سنتر به ما گفته سرویست را ببندیم و فاکتور واسشون فرستادن 80 یورو میگه الان به من این 80 یورو را بده تا من واست سرور را باز کنم

طبق صحبت خودشون ماه پیش 7 ترا مصرف من بوده

بنظرتون من الان چکار کنم

TN Projects
November 2nd, 2014, 20:27
با درود و احترام.
دوست عزیز با توجه به حرف هاتون در هر صورت مشکل از هاستینگ هست. مگر اینکه قبلا این مورد رو در قوانین هاستینگشون ذکر کرده باشند !!! که بعید میدونم. و یا اینکه قبلش بهتون هشدار داده باشند.
چون خودشون باید یک مرزبندی مشخص برای پهنای باند مشتریهاشون داشته باشند. که از یه حدی میزان مصارف بیشتر شد اون سرویس رو مسدود کنند و یا هشدار بدن.
اگر مقدور بود از پلیس فتا پیگیری کنید.
و یا بگید اطلاعاتمون رو بدین منتقل کنیم.
بهتون پیشنهاد میدم سرویستون رو منتقل کنید و بعد بدین واستون سایتتون رو (پهنای باند و مسائل فنی و..) رو برای هر کاربر تنظیم و کنترل کنند.
موفق باشید.

satiran
November 2nd, 2014, 20:45
نه اتفاقا ازشون هم قبلا در مورد پهنای باند پرسیدم گفتن نامحدوده

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

da6276
November 2nd, 2014, 23:32
درود
مورد مشابهی برای یکی از کاربران ما بود که 23 ترابایت مصرف داشتند که سرورشون هک شده بود ، 27 ترابایت از نامحدود از نامحدودتر هست!

satiran
November 3rd, 2014, 00:18
طبق عکسی که واسم فرستادن ۱۵ ترا مصرف داشتم نمیدونم چرا میگن ۲۷ تا منتظر پاسخ تیکتم هستم

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

007
November 3rd, 2014, 00:21
سلام احتمالا شماهم درگیر سواستفاده از پهنای باند سرور توسط فرد سومی شدین
و نه شما و نه مدیر سرورتون اصلا مانیتورنکرده تا لااقل متوجه ی این مصرف بی رویه بشین.
شماهم اگر اطلاعات و فایلات مهم هست باید هزینه رو بدی تا باز شه سرورت یا باید از نو شروع کنی فکر نکنم راهی غیزازاین دوباشه
این وسط فقط میمونه گراف های دیتاسنتر که فکر نکنم ای پی به ای پی بدن کلی هست اونم چه جوری میخوان جدا کنن مال شما از بقیه رو خدا میدونه
درکل این قضیه ها ازپایه مشکوک هست دراغلب موارد
ارادت

satiran
November 3rd, 2014, 09:22
ممنون دوست عزیز ولی مانیتور کردن دست من نیست در ضمن من دسترسی ندارم

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

TN Projects
November 3rd, 2014, 13:02
مانیتورینگ برای خسارت نرسیدن به هاستینگ و مشکلات مربوط به هاستینگ وظیفه مدیر سرورهای اون هاستینگه نه مشتری !
مانیتورینگ مشتری صرفا برای بهینه شدن مصارف خودشه و اون استفاده با برنامه ریزی از حقیه که بهش دادن. اینجا مشکل از پایست. چون اصلا حق کاربر و مرز بندی وجود نداره. خب وقتی محدودیت وجود داره دلیلی نداره که از کلمه نامحدود برای این منبع استفاده استفاده کرد چرا که صرفا کلمه ای تبلیغی هست. و حتی اگر هم استفاده بشه اگر یه مرزبندی و مانیتورینگ مصرف منابع داشته باشند باز هم استفاده از کلمه نامحدود برای این مورد نسبتا بی مورده. مرزبندی و مانیتورنیگ اون هم به این صورت !!! فقط مربوط به یک مشتری نیست روی همه مشتریها تاثیر میزاره. کاملا واضحه مشکل از هاستینگه.
بنظر بنده از طرف مراجع قضایی پیگیری کنید بهتره. چون اگر هر مشتری این کار رو به درستی انجام بده یه جرقه قوی جهت ساماندهی و اصولی شدن هاستینگها بوجود میاد. و در یک چهارچوب و برنامه ریزی مشخص + احترام به حقوق مشتری فعالیتشون رو ادامه میدن.

company_hosting
November 3rd, 2014, 13:09
ممنون دوست عزیز ولی مانیتور کردن دست من نیست در ضمن من دسترسی ندارم

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

سام

وی پی اس یا سرور شما از کدام دیتاسنتر هست ؟

sssoheil
November 3rd, 2014, 13:49
مانیتورینگ برای خسارت نرسیدن به هاستینگ و مشکلات مربوط به هاستینگ وظیفه مدیر سرورهای اون هاستینگه نه مشتری !
مانیتورینگ مشتری صرفا برای بهینه شدن مصارف خودشه و اون استفاده با برنامه ریزی از حقیه که بهش دادن. اینجا مشکل از پایست. چون اصلا حق کاربر و مرز بندی وجود نداره. خب وقتی محدودیت وجود داره دلیلی نداره که از کلمه نامحدود برای این منبع استفاده استفاده کرد چرا که صرفا کلمه ای تبلیغی هست. و حتی اگر هم استفاده بشه اگر یه مرزبندی و مانیتورینگ مصرف منابع داشته باشند باز هم استفاده از کلمه نامحدود برای این مورد نسبتا بی مورده. مرزبندی و مانیتورنیگ اون هم به این صورت !!! فقط مربوط به یک مشتری نیست روی همه مشتریها تاثیر میزاره. کاملا واضحه مشکل از هاستینگه.
بنظر بنده از طرف مراجع قضایی پیگیری کنید بهتره. چون اگر هر مشتری این کار رو به درستی انجام بده یه جرقه قوی جهت ساماندهی و اصولی شدن هاستینگها بوجود میاد. و در یک چهارچوب و برنامه ریزی مشخص + احترام به حقوق مشتری فعالیتشون رو ادامه میدن.


درود

دوست گرامی ایشون فرمودند سرور مجازی .ممکن است سیستم عامل سرور ایشان esxi باشد.میتونید توضیح بدید روی esxi چه جور مرز بندی میتوان انجام داد که این موضوع مصرف بیش از حد پهنای باند و ترافیک پیش نیاید؟

talait
November 3rd, 2014, 13:53
دوست عزیز هاستینگ شما گفته نامحدود؟

da6276
November 3rd, 2014, 13:57
مانیتورینگ برای خسارت نرسیدن به هاستینگ و مشکلات مربوط به هاستینگ وظیفه مدیر سرورهای اون هاستینگه نه مشتری !
مانیتورینگ مشتری صرفا برای بهینه شدن مصارف خودشه و اون استفاده با برنامه ریزی از حقیه که بهش دادن. اینجا مشکل از پایست. چون اصلا حق کاربر و مرز بندی وجود نداره. خب وقتی محدودیت وجود داره دلیلی نداره که از کلمه نامحدود برای این منبع استفاده استفاده کرد چرا که صرفا کلمه ای تبلیغی هست. و حتی اگر هم استفاده بشه اگر یه مرزبندی و مانیتورینگ مصرف منابع داشته باشند باز هم استفاده از کلمه نامحدود برای این مورد نسبتا بی مورده. مرزبندی و مانیتورنیگ اون هم به این صورت !!! فقط مربوط به یک مشتری نیست روی همه مشتریها تاثیر میزاره. کاملا واضحه مشکل از هاستینگه.
بنظر بنده از طرف مراجع قضایی پیگیری کنید بهتره. چون اگر هر مشتری این کار رو به درستی انجام بده یه جرقه قوی جهت ساماندهی و اصولی شدن هاستینگها بوجود میاد. و در یک چهارچوب و برنامه ریزی مشخص + احترام به حقوق مشتری فعالیتشون رو ادامه میدن.
در کل چیزی به نام نامحدود وجود نداره ، معمولا در قوانین فروش منظور از منابع و پهنای باند نامحدود مشخص هست و بیشتر روی استفاده منصفانه تاکید شده ، در مورد مشابهی که برای بنده پیش اومد کل سرور ما 10 ترابایت مصرف داشت و یک وی پی اس به تنهایی 23 ترابایت ! قوانین fair usage بخواد رعایت بشه باید هزینش رو کاربر بده !

sssoheil
November 3rd, 2014, 14:09
نه اتفاقا ازشون هم قبلا در مورد پهنای باند پرسیدم گفتن نامحدوده

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

سلام

ببینید دوست عزیز اگر مدیر سرور شما فرمودند پهنای باند نا محدود است پس از نظر قانونی ایشون حق دریافت هیچگونه خسارت بابت مصرف بالای شما ندارندو اگر به واسطه بالا بودن پهنای باند سرور این حرف را زدند این مشکل خودشان است که باید با دیتا سنتر مربوطه حل کنند نه با شما!!ولی عکس العمل ایشان نسبت به مسدود سازی سرور مجازی شما کاملا طبیعی است زیرا اگر ایشان این کار را نمیکردند موجبات وارد آوردن خسارات بیشتری به ایشان و سرورشان فراهم میشد و مسلما بعد از حل مشکل سرور مجازی شما باید دسترسی سرور مجازی شما را برگردانند.در مورد مصرف شما هم یقینا سرور شما مورد حمله قرار گرفته یا هک شده و احتمال قوی DNS amplification Attack است که بدون هیچ گونه سرو صدا یا مصرف منابع سخت افزاری اضافه باعث مصرف و فعالیت بیش از حد پورت سرور مجازی شما و تاثیر گذاری مستقیم روی کارت شبکه سرور اصلی میشود.در صورت تمایل میتوانید با مدیر سرور خود مشورت کنید تا اطلاعات سرور مجازی یا ریموت سرور مجازی شما را در اختیار ما قرار دهند تا این مورد را برای شما بررسی و حل کنیم.ضمنا نام دیتا سنتر مورد نظر و سیستم عامل سرور مجازی و کاربری آن را نیز بفرمایید.در صورت تمایل میتوانید از طریق پیام خصوصی یا موبایل با بنده در تماس باشید.

satiran
November 3rd, 2014, 14:09
متاسفانه ایشون پافشاری روی پرداخت میکنند وهرچی من میگم این وظیفه من نبوده گوش نمیکنن متاسفانه کل دیتای من دست ایشون هست و نمیتونم کاری بکنم
اتفاقا چند روز پیش تیکت زدم و گفتم وضعیت پهنای باند من چقدره گفتن نامحدوده
اگه با من راه نیان اسم هاستینگ را اعلام میکنم

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

satiran
November 3rd, 2014, 14:10
سرور آلمان هست

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

da6276
November 3rd, 2014, 14:16
قوانین فروششون به چه صورت هست؟

sssoheil
November 3rd, 2014, 14:23
متاسفانه ایشون پافشاری روی پرداخت میکنند وهرچی من میگم این وظیفه من نبوده گوش نمیکنن متاسفانه کل دیتای من دست ایشون هست و نمیتونم کاری بکنم
اتفاقا چند روز پیش تیکت زدم و گفتم وضعیت پهنای باند من چقدره گفتن نامحدوده
اگه با من راه نیان اسم هاستینگ را اعلام میکنم

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

کار ایشان کاملا غیر قانونی است.آن موقع که به یوزر بنده خدا اعلام میکنند نا محدود که 2 ریال بیشتر فروش کنند باید به فکر این مسایل هم باشند!همیشه همه چیز که وفق مراد پیش نمیرود!گاهی یک حمله پیشبینی نشده کل معادلات را به هم میزند و باعث به وجود آمدن خسارت سنگین مثل سرور مجازی شما میشود!متاسفانه مشکل بعضی فروشنده های ما استفاده از دروغ به جای تبلیغات سالم و رقابت سالم برای فروش بیشتر است!معنی کلمه نا محدود کاملا از خود کلمه مشخص است.نا محدود یعنی نا محدود.نا محدود نه یعنی 27 ترابایت یا 15 ترابایت.پرداخت این خسارت کاملا به عهده ایشان است و اگر مسدود کردن سرور مجازی شما برای حل مشکل نبوده و جنبه گروکشی برای دریافت خسارت از شما بوده رفتار ایشان کاملا غیر حرفه ای است و باید موضوع را پیگیر شوید تا حداقل بک آپ اطلاعات شما را بدهند.

HPxf
November 3rd, 2014, 14:35
معمولا در بیشر سرویس دهنده ها به کاربر گفته می شود نامحدود :|

TN Projects
November 3rd, 2014, 14:49
درود

دوست گرامی ایشون فرمودند سرور مجازی .ممکن است سیستم عامل سرور ایشان esxi باشد.میتونید توضیح بدید روی esxi چه جور مرز بندی میتوان انجام داد که این موضوع مصرف بیش از حد پهنای باند و ترافیک پیش نیاید؟
:)
خب دوست عزیز مشکل همینجاست. از عبارتهایی استفاده میکنند که هیچ کنترل و انعطاف پذیری روشون ندارن و صرفا موجب از دست رفتن حق مشتری و بی احترامی به صنعت هاستینگ میشه.
این چیزی که بیان میکنند ضررش از سودش بیشتره !
یا باید متعهد باشند و یا نتیجش همین خواهد شد.
بنظر بنده باید در کمترین حد ممکن از کلمه نامحدود برای فروش استفاده بشه.
الان شما توجه کنید هر شخصی از کلمه نامحدود یک تعریف ارائه میده اما دریغ از اینکه معنی واقعی این عبارات چیه صرفا دارن با تحریف های خودشون و سواستفاده برای تبلیغات ناسالم گند میزنند به کل صنعت هاستینگ ایران.

- - - Updated - - -


در کل چیزی به نام نامحدود وجود نداره ، معمولا در قوانین فروش منظور از منابع و پهنای باند نامحدود مشخص هست و بیشتر روی استفاده منصفانه تاکید شده ، در مورد مشابهی که برای بنده پیش اومد کل سرور ما 10 ترابایت مصرف داشت و یک وی پی اس به تنهایی 23 ترابایت ! قوانین fair usage بخواد رعایت بشه باید هزینش رو کاربر بده !
درسته اما این صرفا تحریفیه که شما از کلمه نامحدود برای فروش دارید به همان اندازه که شما روی درستی حرفتون تاکید دارید مشتری هم روی تعریف خودش تاکید داره و حتی بیشتر.
شما درست میفرمایید باید استفاده منصفانه باشه نه سواستفاده.
اما استفاده درستش و اصولی از عبارات خیلی منطقی تره که زمینه رو برای کلاه برداری این دسته از هاستینگها رو بوجود نیارن.
در دو صورت برای مشتری مشکل پیش میاد :
یا یک منبع رو نامحدود کنند و منبع دیگیری رو محدود کنند که موجب بشه بخاطر استفاده از منبع محدود از منیع نامحدود سواستفاده نشه. (برخی از دوستان به این صورت سرویس میدن بهتر متوجه میشن) نمونه این مورد رو میتونید رابطه پهنای باند برخی دیتاسنترها و پورتش رو در نظر بگیرید. که نسبتا خیلی منطقی هست در حال حاضر.
یا اینکه وی پی اس دوام نیاره !!!
------------
در غیر این صورت اگر شکایتی به هاستینگ صورت بگیره تقصیرکار هاستینگه چون اون تعریفی که از نامحدود کرده بنا به حرف های استارتر ; شبیه به همین هاستینگ در پلیس فتا حق به کاربر داده میشه زیرا این تعریف، تحریفی بیش از کلمه نامحدود نبوده و معنی اصلی این عبارت صرفا خودشه نه این موارد که صرفا جهت تبلیغات و فاقد چهارچوب خاص انجام میشه.!

company_hosting
November 3rd, 2014, 15:16
سرور آلمان هست

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk


سرور آ لمان 20ترا ترافیک دارد
در صورت بیشتر شدن از20 ترا پرت سرور بسته میشه و مدیر سرور مطلع میشه

اگر بیشتر از این شده 20 به بالا بر عهده خودشان هست

در مورد قوانین
مدیر فروش باید خوب بداند ترافیک المان محدود هست
در صورت اعلام پهنای باند نامحدود به شما مشکل خودشان هست و پرداخت برعهده خودشان

از کدام شخص یا شرکت خرید کرده اید ؟

satiran
November 3rd, 2014, 18:08
کاش میشد تو انجمن تاپیکی باز بشه و کاربران مطلع بشن که همچین کسایی سواستقاده نکنن متاسفانه منو مجبور به پرداخت کردند نمیشه شکایت هم کرد بخاطر اینکه تو سرور فیلم هست

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

ParsWebIT
November 3rd, 2014, 18:45
کاش میشد تو انجمن تاپیکی باز بشه و کاربران مطلع بشن که همچین کسایی سواستقاده نکنن متاسفانه منو مجبور به پرداخت کردند نمیشه شکایت هم کرد بخاطر اینکه تو سرور فیلم هست

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

یک مثل قدیمی هست که من اکثرا این روزا به کار میبرم اینکه : دروغگو طمعکار رو گول میزنه!

در این انجمن از رنج سنی 11 سال فروشنده سرور مجازی و هاست مشاهده شده!
شما به عنوان وب مستر یا تجربه دارید یا نه و تجربه با هزینه به دست میاد! شما چه چیزی رو در دنیا نامحدود دیدی که هاست و سرور هم همین باشه؟
اطلاعات خودتون رو هر چه سریعتر از هاستینگ فعلی منتقل کنید به جای درست حسابی

satiran
November 3rd, 2014, 23:51
من باور نکرم و نمیکنم مشکل اینه که با این وضعیت کسی به کسی اعتماد نمیکنه

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

jahromweb
November 4th, 2014, 00:05
یک مثل قدیمی هست که من اکثرا این روزا به کار میبرم اینکه : دروغگو طمعکار رو گول میزنه!

در این انجمن از رنج سنی 11 سال فروشنده سرور مجازی و هاست مشاهده شده!
شما به عنوان وب مستر یا تجربه دارید یا نه و تجربه با هزینه به دست میاد! شما چه چیزی رو در دنیا نامحدود دیدی که هاست و سرور هم همین باشه؟
اطلاعات خودتون رو هر چه سریعتر از هاستینگ فعلی منتقل کنید به جای درست حسابی
همکار عزیز شما خودتون هم پهنای باند همه سرویساتون رو نامحدود کردید پس الکی ضرب المثل به کار نبرید !شما خودتون هم همین وعده رو دادید
درضمن پیشنهاد من اینه که کلا یه مقدار پهنای باند رو باید برای کاربر تضمین کرد و بیشتر رو درصورت وجود شرایط گذاشت

saeed1988m
November 4th, 2014, 00:40
اگه دقت کنید داستان اینه که اونی اینکارو میکنه ندونسته یا دونسته اعتماد مشتری رو نسبت به هاستینگ ها نشونه میگیره اصل مشکل این وسط میتونه این باشه

satiran
November 4th, 2014, 08:47
بله متاسفانه سعی نمیشه با کیفیت خوب و خدمات عالی مشتری را راضی کنند فقط با وعده های دروغ. میخوان مشتری داشته باشن

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

aligoli
November 4th, 2014, 09:33
سلام دوستان من یه سرور مجازی از یه شرکت دارم
امروز سرویس من را بستن و میگن 27 ترابایت مصرف پهنای باند داشتید و دیتا سنتر به ما گفته سرویست را ببندیم و فاکتور واسشون فرستادن 80 یورو میگه الان به من این 80 یورو را بده تا من واست سرور را باز کنم

طبق صحبت خودشون ماه پیش 7 ترا مصرف من بوده

بنظرتون من الان چکار کنم

اگر در هتزر آلمان است، یک پنل ربات دارد که می توانید پهنای باند را مشاهده کنید، درخواست دسترسی یا تصویر از آن نمایید.
اگر مشکلی نباشد به شما ارایه می دهند.

company_hosting
November 4th, 2014, 12:50
بله متاسفانه سعی نمیشه با کیفیت خوب و خدمات عالی مشتری را راضی کنند فقط با وعده های دروغ. میخوان مشتری داشته باشن

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk


در اینجا اسم ببرید

از کجا خرید کرده اید بعد مدارک جمع اوری کنید به مدیران انجمن بدهید یک پست تحت عنوان کالابرداری و ...بزنند