نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

موضوع: سئو داخلی سایت - نه در حد حرف ! عمل می کند

  1. #1
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Mar 2017
    نوشته ها
    49
    تشکر تشکر کرده 
    4
    تشکر تشکر شده 
    98
    تشکر شده در
    82 پست

    پیش فرض سئو داخلی سایت - نه در حد حرف ! عمل می کند

    همه چیز از اینجا شروع می شود؛ سئو داخلی سایت.

    مهم ترین کار در سئو که سایت های بزرگ و موفق آن را رعایت می کنند و دوست ندارند رقبا آن ها را بدانند. در ادامه بخوانید...
    سئوی داخلی سایت - چک لیست کامل به همراه انفوگرافیک


    صحبت درباره سئو داخلی یا همان بهینه سازی داخلی سایت، مشکلات و سختی های خودش را دارد. اینکه از کجا شروع کنیم و به کجا برسیم. در واقع این مساله ای است که نه تنها در سئوی داخلی On-page SEO بلکه برای سئو خارجی سایت یا Off-page SEO و در کل برای سئو صادق است. همچنین خیالتان را راحت می کنم که هیچ محتوای استاندارد و کامل در این زمینه به زبان فارسی وجود ندارد. مشکلات محتوای موجود درباره سئو داخلی سایت این است که:

    • قدیمی هستند؛ روش های قدیمی و بی تاثیر سئو را یاد می دهند که دیگر کاربردی ندارند.
    • با نگرش خرافاتی، بی اساس و غیر علمی ایجاد شده اند که این مساله بسیار آسیب زننده است. چرا که سئو کاران سعی می کنند با دانش خود، گوگل را توجیه کنند و بگویند به فلان دلیل، گوگل این کار را می کند !
    • و بسیاری دلیل دیگر



    آموزشی از سئو داخلی سایت که در حد حرف نیست ! واقعا عمل می کند و شما تغییرات را در رتبه سایت خود خواهید دید !
    مراحل بهینه سازی داخلی سایت برای موتورهای جستجوگر

    مراحل سئو داخلی به شرح زیر می باشد.

    بهینه سازی آدرس url صفحات

    1- بهینه سازی آدرس صفحات و استفاده از آدرس های SEO-Friendly
    تاثیر: کم
    طبق گفته ی گوگل، 3 تا 5 کلمه اول در آدرس صفحه، ارزش و اهمیت بیشتری از نظر سئو دارند. پس سعی کنید در آدرس صفحات خود را مختصر و مفید نگه دارید.
    به این مثال توجه کنید:
    sitestory.net/index.php?option=com_content&view=article&layout=v iew&id=126
    sitestory.net/kb/سئو/آموزش-سئو/126-سئو-داخلی-سایت-on-page-seo.html
    هر دوی این آدرس ها به یک صفحه منتهی می شوند. اما اولی بسیار طولانی و زشت است و دومی مختصر، مشخص و واضح. مشخصا ما دومی را برای سئو به شما پیشنهاد می کنیم که البته مزایای دیگری هم از نظر تجربه کاربری و زیبایی ظاهی سایت شما دارد.
    بحث دیگر در مورد بهینه سازی آدرس صفحه، وجود کلمات کلیدی در آن است. یعنی فقط و فقط کلمات کلیدی هدف در آن وجود داشته باشند چرا که این مساله باعث کوتاه شدن آدرس و دادن سیگنال "مرتبط بودن" و کیفیت بالای محتوای صفحه به گوگل است.
    مثلا
    sitestory.net/سئو-بهینه-سازی-سایت
    را با
    sitestory.net/سئو-سئوی-سایت-سئو-بهینه-سازی-سایت-گوگل-بالاآوردن-در-گوگل
    یا
    sitestory.net/post-10
    و از این قبیل مقایسه کنید تا به طور کامل، منظور این بخش را متوجه شوید.

    بهینه سازی آدرس تگ عنوان یا Title برای سئوی سایت و همچنین تگ های H1, H2,...

    2- عنوان یا همان تگ تایتل را با کلمات کلیدی هدف شروع کنید.
    تاثیر: زیاد
    مطلع باشید که تگ تایتل یا عنوان در سئو، مهم ترین بخش سئوی داخلی سایت است.
    در حالت کلی، هرچقدر یک کلمه کلیدی به ابتدای عنوان نزدیک تر باشد، ارزش بیشتری به آن داده می شود
    البته همیشه لازم نیست که عنوان صفحه را با کلمه کلیدی شروع کنید. اما اگر کلمه ای وجود دارد که هدف اصلی سئو سایت شماست، سعی کنید آن را در اوایل تایتل صفحه خود قرار دهید.
    3- از کلمات و عبارات ارزش دهی برای سئو تایتل خود استفاده کنید.
    تاثیر: متوسط
    اضافه کردن کلماتی مانند "بهترین"، "2017"، راهنمای کامل"، نقد و بررسی" و موارد دیگری از این قبیل، می تواند ترافیک بالایی را وارد سایت شما کند.
    سود دیگری که در این کار نهفته است، پیدا کردن رتبه خوب برای کلمات و جستجو های عبارات طولانی در گوگل است.

    4- عنوان پست ها و صفحات خود را در داخل تگ H1 قرار دهید.
    تاثیر: متوسط
    تگ H1 در واقع تیتر اصلی صفحه شماست. بیشتر سیستم های مدیریت محتوا از جمله وردپرس و جوملا، این کار را انجام می دهند. اما ممکن است با توجه با قالب سایتی که از آن استفاده می کنید، در این مساله تغییراتی به وجود بیاید.
    گاهی وقت ها، قالب سایت اگر سئو نشده باشد و خصوصا اگر تگ ها در آن بهینه سازی نشده باشند، قالب تنها به بزرگ کردن سایز نوشته عنوان بسنده کرده و آن را داخل هیچ تگ هدر قرار نمی دهند.
    حتما سری به کد صفحات سایت خود بزنید تا از این مساله اطمینان پیدا کنید.

    5- سر تیتر های دیگر را در تگ H2 قرار دهید.
    تاثیر: متوسط
    تگ H2 در واقع نشان دهنده زیر تیتر های عنوان صفحه شماست. مثلا در این صفحه راجع به سئوی داخلی صحبت شده و یکی از تگ های H2 آن با عنوان "مراحل بهینه سازی داخلی سایت" در نظر گرفته شده است.
    در هر دو موارد H1 و H2، کلمات کلیدی و هدف این صفحه وجود دارند.

    نکته طلایی: همیشه سعی کنید در زیر هر تگ هدینگ اعم از H1, H2 و یا H3 لااقل یک نیم خط متن وجود داشته باشد و تا حد ممکن آن متن با خود هدینگ مرتبط باشد.



    بهینه سازی استفاده از کلمات کلیدی هدف در محتوا

    6- کلمه کلیدی هدف خود را حداقل یک بار در ابتدای متن بیاورید.
    تاثیر: زیاد
    برای سئوی داخلی صفحه سایت، حتما باید اولین کلمه همان مورد هدف ما باشد؟ خیر
    منظور از به کار بردن کلمه در ابتدا، استفاده از آن در حدود 100 کلمه اول است.

    این کاری است که معمولا انجام می شود. اما گاهی اتفاق می افتد که برای متنی، مقدمه ای طولانی می نویسیم تا پیش از رسیدن به موضوع اصلی، ذهن مخاطب را آماده کنیم. باید سعی کنیم تا مقدمه ای که می نویسیم، خیلی طولانی نباشد تا از به تعویق افتادن استفاده از کلمه کلیدی و هدف اصلی، جلوگیری کنیم.
    تاثیر ظاهر و ریسپانسیو بودن صفحات در رتبه سایت در گوگل

    7- استفاده از طراحی ریسپانسیو ( واکنشگرا ) برای سایت
    تاثیر: کم
    گوگل با قاطعیت اعلام کرده که سایت هایی که با سایز های مختلف صفحه نمایش مخصوصا موبایل سازگار نیستند را در نتایج به پایین می فرستد. این اتفاق اولین بار در سال 2015 افتاد ولی در همان ابتدا نتیجه قاطعی نداشت و خیلی سایت ها که ریسپانسیو نبودند، از نظر سئو آسیبی ندیدند و رتبه های قبلیشان را حذف کردند.
    من این را "فرصت دادن توسط گوگل به کاربران برای اصلاح ظاهر سایتشان" می دانم. چرا که بعد از چند ماه، به آرامی تغییر در نتایج شروع شد و سایت هایی که ریسپانسیو نبودند به آرامی رتبه های خوب خود را از دست دادند.
    اهمیت ریسپانسیو بودن در سئو چیز کمی نیست و باید از همان ابتدای طراحی سایت یا انتخاب قالب سایت، مورد توجه باشد.
    ارزش و اهمیت لینک برای گوگل؛ لینک های داخلی و خارجی چه تاثیری در سئو دارند؟

    8- استفاده از لینک های خارجی در داخل صفحات
    تاثیر: زیاد
    اشتباه بزرگ بسیاری از همکاران سئو کار این است که نه تنها به این مورد توجه نمی کنند، بلکه آن را مضر می دانند. دلیل آن ها هم این است که "با این کار ما به سایت رقیب خود ارزش می دهیم.".
    بله این مساله درست است. سایتی که به آن لینک می شود مطمئنا از این اتفاق سود می برد. اما سود بیشتری به سایت شما می رسد و آن این است که:

    • با لینک کردن خارجی به سایت دیگری که درباره موضوع شما صحبت می کند، به گوگل نشان می دهیدکه شما هم مطلب خوب و کاملی درباره آن موضوع نوشته اید و به عبارت دیگر، محتوای صفحه شما مرتبط و با کیفیت است.
    • با این کار محبت خود را به سایتی که به آن لینک داده اید نشان می دهید و شاید آن ها هم به شما لینک بدهند D:

    البته مورد دوم در ایران خیلی اتفاق نمی افتد.

    9- استفاده از لینک های داخلی
    تاثیر: زیاد
    لینک دادن داخلی در سئو داخلی سایت خیلی ارزشمند است. حدود 2 تا 5 لینک در هر پست بدهید.

    یک صفحه از ویکی پدیا، مثلا 50 عدد لینک داخلی دارد و دلیل آن هم روشن است. آن ها ویکی پدیا هستند ! دارای میلیون ها محتوا و اعتبار دامنه Domain Authority 100% که این امکان را برایشان فراهم می کند.
    لینک دادن داخلی به صورت مرتبط از پست ها و صفحات سایت به سایر پست ها و صفحات مختلف، خیلی خوب است !
    9.1- مکان قرارگیری لینک ها داخل صفحات
    شاید دانستن این نکته که مکان قرارگیری لینک ها در داخل صفحات وب در تعیین اهمیت لینک مورد نظر تاثیر گزار است، ابتدا کمی عجیب به نظر برسد.
    ما وبسایت های زیادی را می بینیم که در پایین صفحات خود و در تگ footer تعدادی لینک قرار می دهند. این لینک ها می توانند داخلی یا خارجی باشند اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که این گونه لینک ها، اساسا بی ارزش هستند و به جز امکان تاثیر گزاری در رابط کاربری و UX، در سئو فایده دیگری ندارند.
    از قرار دادن لینک های مهم خود در بخش هایی مانند footer و aside خودداری کنید.

    تاثیر سرعت سایت در سئوی داخلی صفحه

    10- افزایش سرعت باز شدن صفحات برای سئو
    تاثیر: کم
    گوگل در این پست علنا اعلام کرده که سرعت باز شدن سایت و صفحات سایت، تاثیر مستقیم در رتبه بندی سایت در نتایج جستجو و بهبود سئو دارد. بهینه سازی سرعت سایت، شامل موارد فراوانی می شود که به زودی در یک پست جداگانه کاملا مورد نقد و بررسی قرار می گیرد و تمامی روش های بالا بردن سرعت بارگزاری صفحات وب، برای بهبود سئو بحث می شود.
    سعی کنید به هیچ وجه صفحات سایت برای باز شدن بیشتر از 4 ثانیه زمان نگیرد !
    به صورت خیلی مختصر با کم کردن حجم تصاویر و کاهش حجم تصاویر به صورتی که هیچ افت کیفیت محسوسی نداشته باشند، استفاده از شبکه تحویل محتوا ( CDN )، استفاده از سرویس هاستینگ سریع و قدرتمند و بسیاری موارد دیگر، می توانید تغییر رتبه محسوسی در رتبه سایت خود ببینید. این یکی از موارد بسیار مهم در سئو داخلی صفحات سایت است و من شخصا اولین کاری که در آنالیز سایت انجام می دهم، بررسی سرعت باز شدن سایت است.
    بیشتر بخوانید: تاثیر سرعت سایت بر سئو
    به عنوان یک ابزار بسیار مفید در سنجش سرعت باز شدن سایت خود می توانید از GTmetrix.com استفاده کنید و توصیه های بی نظیر آن برای سئوی داخلی سایت خود بهرهمند شوید.
    CDN ها و افزونه های کش، تاثیر مثبت و خوبی در سرعت باز شدن صفحات دارند. اما بزرگ ترین عامل تعیین کننده سرعت سایت و در نتیجه آن، یکی از عوامل مهم در سئو داخلی سایت، هاستی است که از آن استفاده می کنید. مطمئنا نباید از یک هاست معمولی انتظار داشته باشید تا برایتان معجزه کند. اما استفاده از یک سرور مجازی اختصاصی برای میزبانی سایت خود یا یک هاست درجه 1، معجزه می کند !




    استفاده از کلمات هم معنی کلمه کلیدی هدف در صفحه

    11- سود بردن از کلمات کلیدی LSI یا هم معنی
    تاثیر: زیاد

    کلمات کلیدی LSI عباراتی هستند هم معنی کلمه کلیدی هدفی که در صفحه به کار برده اید. گوگل از این کلمات استفاده می کند تا بفهمد آیا محتوای صفحه مرتبط و درست هست یا خیر.
    مثلا فرض کنید در این صفحه که عنوان آن "سئو داخلی سایت" است، از عباراتی مانند "لینک"، "سرعت"، "کلمه کلیدی"، On-page SEO و غیره استفاده نشده باشد.
    مانند این است که فردی در یک سخنرانی درباره خواص لیموشیرین، اصلا عبارات ویتامین ها، فیبر و سایر مواردی که از نظر معنایی با عنوان سخنرانی مرتبط هستند را استفاده نکند !
    به این عبارات که از نظر معنایی به کلمه کلیدی هدف صفحه نزدیک هستند، LSI گفته می شود.
    توصیه اکید این است که اگر احیانا در محتوای صفحه ای که از نظر سئوی داخلی رویش کار می کنید، آنقدر غرق در گنجاندن کلمات کلیدی در آن شده اید که کاملا از LSI غافل شده اید، حتما نظر خود را تغییر دهید و به فکر استفاده از کلمات کلیدی LSI باشید.
    سوال: چگونه کلمات کلیدی LSI را از نظر گوگل پیدا کنیم؟ جواب: قابلیت Autocomplete جستجوی گوگل و جستجو های مشابه یا Related searches.
    سوال 2: آیا تاثیر استفاده از کلمات کلیدی LSI در سئو داخلی سایت، بالاست؟ جواب: این عامل را لازم و حیاتی بدانید. بدون آن هر چه تلاش کنید، به جایی نمی رسید.
    بهینه سازی تصاویر و عکس های سایت

    12- سئو عکس ها و تصاویر سایت؛ نه فقط برای بالا آوردن تصاویر، بلکه در جستجوی web
    تاثیر: متوسط
    در حالت کلی و به عنوان یه توصیه بسیار مهم و کاربردی، همیشه سعی کنید در داخل صفحه، یک یا دو تصویر و عکس مرتبط داشته باشید. این کار به دلایل نسبتا نا معلومی، توجه ربات های گوگل را به صفحه وب شما بیشتر جلب می کند.

    سایت هایی که در صفحات داخلی آن ها، از حداقل یک عکس استفاده کرده اند، قابلیت ورود به صفحه اول را دارند و سایت هایی که تصویری در داخل آن ها وجود ندارند، سخت تر به صفحه اول گوگل می رسند.

    این مساله شاید خیلی توجه سئو کاران محترم را جلب نکند. معتقدیم که به سختی می توان باور کرد که وجود یک عکس در داخل صفحه چقدر به سئوی داخلی سایت ارزش بالاتری می دهد. همچنین در استفاده از تصاویر برای سئو داخلی سایت، به موارد زیر دقت کنید.


    • داشتن image alt: یک ویژگی برای عکس است که موجب می شود، ربات های گوگل و سایر موتور های جستجوگر، معنی و محتوای عکس را متوجه بشوند.
    • داشتن ابعاد: ابعاد عکس یک ویژگی مهم در سرعت باز شدن عکس است.
    • عکس به همان اندازه ای که در صفحه استفاده شده، به همان سایز باشد. بسیاری از قالب های سایت ابعاد تصاویر را خودشان تنظیم می کنند. بهتر است اگر این اتفاق می افتد، ما نیز عکس را به همان اندازه ای که بارگزاری می شود، در سایت قرار دهیم.
    • در نامگذاری عکس دقت کنید. از آن جا که اکثر سرور های لینوکس، قابلیت پشتیبانی از فایل های با نام فارسی را ندارند، بهتر است به عنوان نام عکس، عبارت مناسبی به انگلیسی در صفحه در نظر بگیرید. نامی متناسب با موضوع و محتوای آن.


    تولید و بهینه سازی محتوای مناسب برای بهینه سازی داخلی سایت

    13- محتوای مناسب: نه طولانی، نه کوتاه، نه پر از کلمه کلیدی هدف، نه بدون آن
    تاثیر: زیاد
    تولید محتوای مناسب، مهم ترین و مهم ترین و مهم ترین بخش سئو داخلی صفحه است.

    • محتوایی با طول مناسب تولید کنید. بهترین تعداد کلمات برای محتوا بین 1600 تا 2000 کلمه است. البته کمی بیشتر و کمتر آن خیلی تفاوتی ایجاد نمی کند.
    • کلمات کلیدی هدف خود را به تعداد مناسب به صورت اصلی خود ( بدون تغییر و زیاد و کمتر کردن کلمات و پسوند و پیشوند های دیگر )، با مدل های مختلف ( با اضافه کردن کلمات مناسب و توضیحی ) و اضافه کردن پسوند و پیشوند های مناسب به کار ببرید.
    • حواستان به کلمات کلیدی LSI باشد.
    • از عبارات هم معنی ( مثلا سئو به جای بهینه سازی برای موتور های جستجو و بلعکس ) استفاده کنید.


    14- بهینه سازی زمان درگیر کردن مخاطب با صفحه ( Dwell time )
    تاثیر: متوسط
    اگر بازدید کننده ای که اط طریق موتور جستجو به صفحه سایت شما رسیده است، سریعا دکمه بازگشت مرورگر خود را بفشارد، گوگل این موضوع را چنین طلقی می کند که محتوای خوبی را ندیده و به عبارت دیگر، "به دنبال چیزی که با جستجوی عبارت مورد نظرش بوده، نرسیده".
    به همین دلیل است که گوگل از Dwell Time برای ارزش دهی به محتوا استفاده می کند. خیلی هوشمندانه !
    برای دیدن یک راهنمایی خیلی باحال درباره بهینه سازی محتوا برای افزایش تجربه کاربری به لینک قبلی مراجعه کنید.

    اما مهمترین مساله در بالا بردن زمان درگیر کردن مخاطب با صفحه چیست؟

    معمولا وقتی بازدید کننده ای مطلبی را در گوگل جستجو می کند، شما دوست دارید که به صفحه درستی هدایت شود.
    این صفحه درست در خیلی از موارد صفحه دسته یا همان Category فهرست است.
    مثلا وقتی نام یک خواننده جستجو می شود، بهتر است که صفحه ای که فهرستی از کلیه آهنگ های آن خواننده را در خود دارد از سایت، بالا بیاید.

    مساله مهمتر از تاثیر Dwell time در سئو داخلی

    این است که ابتدای متن آنقدر جذاب باشد که بازدید کننده فکر کند "به جز این مقاله، راه دیگری برای رسیدن به هدف نیست" !!!!!!!
    من این پست درباره سئو داخلی را اینطوری شروع کردم:
    مهم ترین کار در سئو که سایت های بزرگ و موفق آن را رعایت می کنند و دوست ندارند رقبا آن ها را بدانند. در ادامه بخوانید...
    به زبان بی زبانی به خواننده می گویم که اگر این مطلب را نخوانید، بیچاره می شوید ! پس همین الان دست به کار شوید و مخاطبان خود را شگفت زده کنید.

    15- کیفیت محتوا
    تاثیر: بسیار زیاد
    مطمئنا از شنیدن این عبارت خسته شده اید ! با وجود اینکه موتور های جستجو راه مستقیمی برای تشخیص محتوای با کیفیت از محتوای بد ندارند، این یکی از اصول بنیادین سئو داخلی سایت است و راه های غیر مستقیم بسیاری برای حل این مشکل دارند. این راه ها شامل:

    • بازدید کنندگانی که مجددا از سایت دیدار می کنند.
    • بوکمارک های گوگل کروم ! ( بله تاثیر گذارند. )
    • زمانی که بازدیدکننده در داخل سایت باقی می ماند.
    • جستجو های نام برند شما در گوگل !


    در واقع با انتشار یک محتوای خوب و با کیفیت کاری می کنید که بازدید کننده بخواهد بقیه جواب سوالاتش را هم از سایت شما بگیرد. این حاصل اعتماد خواننده به مطلب شما و موفقیت کمپین سئو داخلی است.
    16- تشویق بازدیدکننده ها به نظر دادن در پست
    تاثیر: بسیار زیاد
    نظرات در پست ها خیلی موثر نیستند. منظورم از اینکه موثر نیستند این است که "اگر پستی نظرات زیادی داشته باشد، به این معنی نیست که گوگل آن را در نتایج بالاتر نشان خواهد داد."
    بلکه این کمک می کند که از راه های غیر مستقیم، به بهینه سازی سایت کمک شود و اعتبار بیشتری برای صفحه جمع شود.
    چند مورد:

    • افزایش جلب اعتماد خواننده و بازدید کننده به مطلب و در کل وب سایت
    • افزایش علاقه بازدید کننده با اینکه در آن مطلب نظر بدهد و یا آن را به اشتراک بگذارد.


    و اگر دقت کنید میبینید که این چرخه خودش خودش را تقویت می کند !!!


    البته برای جلب نظرات، نوشتن محتوای با کیفیت حرف اصلی را می زند. اما می توانید با آب و تاب دادن به پست و استفاده از تکنیک A.P.P که در پست تاثیر تجربه کاربری در سئو شرح داده شده، و لینک آن بالاتر داده شده، این عمل را قوت ببخشید.
    در نهایت به عنوان یک توصیه به سئو کاران محترم و افراد مخصوصا وب مستر ها و مدیرانی که قصد دارند بهینه سازی سایت خود را خودشان انجام دهند، ابتدا یک تبریک به این دسته از افراد می گویم که قصد دارند با گذاشتن زمان، یک سئو ارزان و کم هزینه و البته دل سوزانه را به سایتشان هدیه بدهند:


    در صورتی که قصد دارید این کار حساس و مهم را به متخصصین و خبره های صنعت سئو در ایران بسپارید، روی سرویس سئو سیبا سرور حساب کنید. قیمت مناسب ( نه ارزان و نه گران ) و بهینه بودن در کنار آنالیز عمیق و حرفه ای، مهم ترین ویژگی های ماست.
    ادامه دارد...

    چک لیست و اینفوگرافیک سئو داخلی سایت

    منبع: Backlinko
    ترجمه اینفوگرافیک توسط خوشه چین

  2. تعداد تشکر ها از sibait به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #2
    عضو انجمن ColdWorld آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2016
    نوشته ها
    293
    تشکر تشکر کرده 
    926
    تشکر تشکر شده 
    405
    تشکر شده در
    279 پست

    پیش فرض پاسخ : سئو داخلی سایت - نه در حد حرف ! عمل می کند

    دوست عزیز اولاً از زحمتت ممنون دوماً ببین عزیز شما کل انجمن رو تمام پستاش رو فرستادی پایین با این پستهای رگباری که میزنید
    الان من یه مشکل خیلی خیلی جدی دارم و تاپیک زدم بعد 5 دقیقه کلاً از صفحه انجمن ناپدید شده لطفآً مراعات دیگرون هم بکنید پستتان هم تا چشم بهم بزنید به 100 تا میرسه
    و میتونید تو بخش فروش فعالیت کنید.

  5. #3
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jul 2017
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1
    تشکر تشکر کرده 
    3
    تشکر تشکر شده 
    1
    تشکر شده در
    تشکر شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض پاسخ : سئو داخلی سایت - نه در حد حرف ! عمل می کند

    ممنون
    اطلاعات خیلی خوبی ارائه کردین
    متاسفانه امروزه خیلی ها فقط روی بک لینک تمرکز می کنن و از لینک سازی داخلی سایتشون قافل می شن

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •