البته بنده از شما عذر خواهی میکنم ! شاید اپراتور فروش کمی سریع پاسخ داده ولی علت در اختیار قرار دادن کلیه اطلاعات مورد نیاز به کاربر بوده . از کاربر خود بخواهید تا شماره خود را اعلام کند ما با ایشان تماس بگیریم .
نقل قول نوشته اصلی توسط VatanDC نمایش پست ها
دروود بر شما
من نمی دونم این چه رویه که این دوستان عزیز جدیداً پیش می برند الان چند وقتی من هرچی شرکت به دوستانم معرفی میکنم که برید هاستینگ بگیرید میگه انقدر حرف میزنند و انقدر یه چیزا نامفهوم میگن که ما پشیمون خرید میشیم .
اقا تخصص تو پشتیبانی خوبه اما زیاد حرف زدن هم اصلا جالب نیست
چند وقت پیش می خواستم از یه هاستینگی یه استعلام قیمت بگیرم از ساعت 12 شب تا 3:30 صبح داشت با من صحبت می کرد که اینجوریه اونجوریه
الان 4 روزه مشتری فرستادم برای سرور پارس میگه با هرکی صحبت می کنم انقدر تند تند و رم و سرور و گیگ اینا می کنه هیچی نمی فهمم .
بله باید بررسی بشه میزان منابع سایت اما شما دارید زیاده روی و زیاده گویی می کنید دوستان .
خواهشا کمی بهتر عمل کنید .