سلام
درسته نباید زیادی از حد به مشتری توضیح داد اما بعضی از مشتری ها هم اگر یک کلمه یا یک خط جواب بدید به عنوان پشتیبانی بد تلقی میکنن.
به نظر من این پشتیبانه که باید از نوع صحبت های ارسال شده مشتری بدونه که توضیح بده یا نه.مثلا برای یه مشتری که با همه پنل های هاست کار کرده و همه کارش هم خودش انجام میده دیگه نیازی به توضیح نیست اما برای یه مشتری که تا به حال حتی با وردپرس هم کار نکرده و اطلاعات زیادی در زمینه هاست نداره در صورتی که خودش پرسید باید توضیح بدیم.
من با پشتیبانی سرور پارس خصوصا اون آنلاینش که گوشه سایتش هست صحبت کردم به نظر من که خیلی هم کم توضیح میدن طوری که گفتگو سریع تموم میشه احتمالا دوست شما خودش با هر توضیحی که پشتیبان های سرور پارس میدادن دوباره سوال میکرده به همین دلیل باز اونا مجبور بودن جواب بدن.