-
February 2nd, 2014, 11:54
#1
شرکت های هاستینگ چرا سختش کردید ؟
دروود بر شما
من نمی دونم این چه رویه که این دوستان عزیز جدیداً پیش می برند الان چند وقتی من هرچی شرکت به دوستانم معرفی میکنم که برید هاستینگ بگیرید میگه انقدر حرف میزنند و انقدر یه چیزا نامفهوم میگن که ما پشیمون خرید میشیم .
اقا تخصص تو پشتیبانی خوبه اما زیاد حرف زدن هم اصلا جالب نیست
چند وقت پیش می خواستم از یه هاستینگی یه استعلام قیمت بگیرم از ساعت 12 شب تا 3:30 صبح داشت با من صحبت می کرد که اینجوریه اونجوریه
الان 4 روزه مشتری فرستادم برای سرور پارس میگه با هرکی صحبت می کنم انقدر تند تند و رم و سرور و گیگ اینا می کنه هیچی نمی فهمم .
بله باید بررسی بشه میزان منابع سایت اما شما دارید زیاده روی و زیاده گویی می کنید دوستان .
خواهشا کمی بهتر عمل کنید .
-
تعداد تشکر ها ازVatanDC به دلیل پست مفید
-
February 2nd, 2014 11:54
# ADS
-
February 2nd, 2014, 12:15
#2
عضو دائم
پاسخ : شرکت های هاستینگ چرا سختش کردید ؟
سلام
سرورپارس کلا پدیده ای عجیبی در آسمان هاستینگ ایران هست .
-
تعداد تشکر ها ازj4b3r به دلیل پست مفید
-
February 2nd, 2014, 12:51
#3
عضو انجمن
پاسخ : شرکت های هاستینگ چرا سختش کردید ؟

نوشته اصلی توسط
j4b3r
سلام
سرورپارس کلا پدیده ای عجیبی در آسمان هاستینگ ایران هست .
آقا جابر شما که خودتم کار میکردی اون جا
-
تعداد تشکر ها ازpsfa به دلیل پست مفید
-
February 2nd, 2014, 13:17
#4
پاسخ : شرکت های هاستینگ چرا سختش کردید ؟
ولی خدایی ترکوندن دیگه
انقدر توضیح میدن که خدا میدونه
-
تعداد تشکر ها از VatanDC به دلیل پست مفید
-
February 2nd, 2014, 13:34
#5
پاسخ : شرکت های هاستینگ چرا سختش کردید ؟
توضیح دادن خوبه ولی کمش ! خیلی از همکارای عزیز هستند طرف میگه هاست اینطوری میخوام !پشتیبان تا نوع سیستم عامل سرور و وب سرور و مشخصات سرور رو توضیح نده بیخیال نمیشه ! جواب بعضی سوالات واقعا یک کلمه هست! نه یه انشا
-
تعداد تشکر ها از techgreen به دلیل پست مفید
-
February 2nd, 2014, 14:25
#6
پاسخ : شرکت های هاستینگ چرا سختش کردید ؟
سلام
درسته نباید زیادی از حد به مشتری توضیح داد اما بعضی از مشتری ها هم اگر یک کلمه یا یک خط جواب بدید به عنوان پشتیبانی بد تلقی میکنن.
به نظر من این پشتیبانه که باید از نوع صحبت های ارسال شده مشتری بدونه که توضیح بده یا نه.مثلا برای یه مشتری که با همه پنل های هاست کار کرده و همه کارش هم خودش انجام میده دیگه نیازی به توضیح نیست اما برای یه مشتری که تا به حال حتی با وردپرس هم کار نکرده و اطلاعات زیادی در زمینه هاست نداره در صورتی که خودش پرسید باید توضیح بدیم.
من با پشتیبانی سرور پارس خصوصا اون آنلاینش که گوشه سایتش هست صحبت کردم به نظر من که خیلی هم کم توضیح میدن طوری که گفتگو سریع تموم میشه احتمالا دوست شما خودش با هر توضیحی که پشتیبان های سرور پارس میدادن دوباره سوال میکرده به همین دلیل باز اونا مجبور بودن جواب بدن.
-
-
February 2nd, 2014, 14:38
#7
عضو دائم
-
-
February 2nd, 2014, 14:53
#8
عضو دائم
پاسخ : شرکت های هاستینگ چرا سختش کردید ؟
بهتره بجای توضحات اضافی و الکی که بنده خدا مشتری چیزی هم ازش سر در نمیاره
اجازه بدید کاربران خودشون سوالاتشون رو مطرح کنند.
اگر سوالی دارید در خدمتیم!
-
-
February 2nd, 2014, 15:59
#9
عضو انجمن
پاسخ : شرکت های هاستینگ چرا سختش کردید ؟
عزیزان خداییش تقصیر پشتیبانان هم نیست ، بنده خدا پشتیبانای ما دیگه اینقد تکرار کردن این چیزا رو یکیشون قسم خورد گفت، صبح خانومم از خواب بیدارم کرده گفته هادی پاشو گفتمش چقد هارد میخوای،رمش چند باشه.
لسترلوک
شماره تماس : 06142327071 - تلگرام :
Lasterloc
تخفیف تاپیک از 50 درصد به 20 درصد به دلیل بالا رفتن نرخ ارز کاهش یافته
-
تعداد تشکر ها ازmeysam021 به دلیل پست مفید
-
February 2nd, 2014, 16:22
#10
عضو انجمن
پاسخ : شرکت های هاستینگ چرا سختش کردید ؟
سلام به دوستان .
خوشبختانه در ایران به هر نحو که پاسخ داده بشه مشکل زا هست .
اگر کاربری بیش از حدی که اطلاعات نیاز داشته دریافت کرده مشکل دارد و اگر کمتر دریافت کند باز مشکل دارد.
اگر پشتیبانی آنلاین نباشه یک مشکل اگر باشه هزار مشکل !
دوستان و شرکت های رقیب هم که منتظر هستند کاربر بیچاره بیاد نظر بده داخل فروم تا شروع کنند شرکت مقابل را بمباران کنند که شرکت x فلان هست !
با اخلاق باشیم به فکر پیشرفت هم باشیم و همه با هم پیشرفت کنیم تا میزبانی وب ایران هم پیشرفت کند .
با تشکر
----------------------------------------------
میزبانی وب سرورپارس
-
تعداد تشکر ها ازserverpars به دلیل پست مفید