نقل قول نوشته اصلی توسط anifs نمایش پست ها
سلام دوست عزیز
من سرویس طلایی با رم 1024 رو ازتون گرفتم (36 تومن)
چهار روزه درخواست دادم و تیکت زدم. تو مسنجر هم چند بار پیغام گذاشتم با اینکه آنلاین بودین پاسخ ندادید.
تو پست اول نوشتین تعویض رایگان سیستم عامل، حالا رایگان هم نمی خوام باشه هزینش رو هم می پردازم، شما فقط جواب مارو بده.
اگه واقعا به چیزی که نوشتید پایبند هستید، لطفا سرویس من رو لغو کنید و هزینه رو برگردونید.
کلا یک هفته هم نیست که دارمش و یکروز هم درست نبوده و نتونستم استفاده کنم.


کپی شده از پست اول تاپیک:

  • 30 روز تضمین بازگشت وجه.
  • کیفیت پایدار و تضمین آپتایم 99%
  • 1 هفته بازگشت وجه بدون نیاز به دلیل موجه.
  • تعویض سیستم عامل به صورت رایگان.


سلام
متسفانه به دلیل برف شدیدی که در شمال کشور امده (نیم متر) دسترسی به اینترنت برامون خیلی سخت شده و همین آلان که در حال پاسخ پست شما هستم با اینترنت gprs ایرانسل هستم و هر چند دقیقه یکبار با قطعی اینترنت مواجه میشم
همچنین پشتیبانی فقط از طریق تیکت میباشد و بنده نیز به ایدی مسنجر دسترس ندارم کلا، فقط آلان که امدم به تیکت ها رسیدگی کنم تیکت شما رو بسته شده بوده (توسط خودتون)
فقط بنده هر جور حساب میکنم سر جمع از زمان اولین تیکت شما که مشخصات را ارسال ننمودید تا این پستی که در انجمن ارسال نمودید کمتر از 2 روز میشود، شما چطور میفرمایید 4 روز؟
به هر حال از مشترکین خوبه ما حساب میشوید و از شما انتظار اینگونه قضاوت نداشتیم!