صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17

موضوع: سوال در رابطه با پنل و نماسندگی پیام کوتاه

  1. #11
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2012
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    108
    تشکر تشکر کرده 
    133
    تشکر تشکر شده 
    163
    تشکر شده در
    125 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال در رابطه با پنل و نماسندگی پیام کوتاه

    نقل قول نوشته اصلی توسط electronic نمایش پست ها
    دوست عزیز ممنون
    در بدترین و بهترین شرایط با تبلبغات متوسط روزی چند پیامک میشه فرستاد و چند مشتری میشه جذب کرد؟
    ببینید همه چیز بستگی به فعالیت خود شما داره.
    باید دید سرویس شما چطوری هست. امکانات چی داره. کیفیت چطوری هست. قیمت ها چطوره. خطوط چی دارید. پشتیبانی چطوره. نیاز مشتری چی هست. کجا باید تبلیغ کرد و کجا نباید.
    همچنین باید بدونید که پخش تراکت و... در سطح شهر فروش شمارو بیشتر نمیکنه و حتی ممکنه خرج شما از دست بره.
    اول شما باید بتونید مشتری جذب کنید. باید بانحوه جذب مشتری آشنا بشید و بدونید که فلان مشتری به چه امکاناتی نیاز داره.

    تعداد ارسال پیامک هم بستگی به نوع مشتریانتون داره.
    اگه بتونید تو شهرتون باچندتا نمایندگان بیمه کار کنید خوب میشه.

    درکل بستگی به خودتون داره.

  2. # ADS




     

  3. #12
    عضو جدید ded_usa آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    نوشته ها
    97
    تشکر تشکر کرده 
    8
    تشکر تشکر شده 
    208
    تشکر شده در
    145 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال در رابطه با پنل و نماسندگی پیام کوتاه

    بله دوست عزیز حتی این 200 هزارتومان سود شارژ شما از یک کاربر هستش فقط باید یک کاربر خوب گیرتون بیاد
    ​بزودی خبرهای خوش !!!!

  4. #13
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    نوشته ها
    24
    تشکر تشکر کرده 
    13
    تشکر تشکر شده 
    53
    تشکر شده در
    51 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال در رابطه با پنل و نماسندگی پیام کوتاه

    دوستان برای تبلیغ در شهر خودم و اینترنت چه راهی رو پیشنهاد میدان که حداقل پول نمایندگی رو در بيارم؟

  5. #14
    عضو جدید host-net آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    محل سکونت
    Iran-Sweden
    نوشته ها
    98
    تشکر تشکر کرده 
    294
    تشکر تشکر شده 
    362
    تشکر شده در
    276 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال در رابطه با پنل و نماسندگی پیام کوتاه

    با سلام

    اولین مورد برای پیشرفت تعرفه مناسب هست و در حد همکارانی که در بازار پیشرفت بالایی دارن
    بعد تبلیغات مناسب
    پشتیبانی خوب

    در امد در اول کار همیشه کم هست ولی در اینده خیلی خوب میشه

    ......
    برای تبلیغات شما باید به دنبال فروشگاه ها و مکانهای معتبر شهرتون باشید که نیاز به اطلاع رسانی باشه به کاربران خودشون
    دارای نماد اعتماد --- Skype:host_net9 TEL:09360011171
    تعمیرتخصصی نوت بوک - PC شماره ثبت 11009

  6. #15
    عضو انجمن 666regab آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    تبریز
    نوشته ها
    298
    تشکر تشکر کرده 
    184
    تشکر تشکر شده 
    419
    تشکر شده در
    295 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال در رابطه با پنل و نماسندگی پیام کوتاه

    اینکار بستگی به نوع و ایده های بازاریابی تون داره .

  7. #16
    عضو جدید 2244 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    نوشته ها
    80
    تشکر تشکر کرده 
    93
    تشکر تشکر شده 
    212
    تشکر شده در
    148 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال در رابطه با پنل و نماسندگی پیام کوتاه

    سلام دوست گلم

    چون سوالتو واقعا صادقانه پرسیدی میخوام صادقانه جواب بدم:

    اگه میخوای واقعا کار کنی و رشد کنی چند تا کار رو باید خوبه خوبه خوب انجام بدی:

    اول و دوم و سومش : پشتیبانی : یعنی این که هر کی که ازت پنل خرید از ساعت 8 صبح تا 8 شب هر لحظه بهت زنگ زد بگی بفرمایید در خدمتم.

    چهارم: آموزش دادن : یعنی کاربرا اندازه من و تو از امکانات پنل ها خبر ندارن. باید امکانات سیستمتو با حوصله به کاربرات آموزش حضوری ببین حضوری بدی. این که بگی این فایل و اینم کاتالوگ فایده نداره. هر چی بیشتر بدونن مصرف شارژشون میره بالاتر.

    پنجم : پورسانت بالا دادن به کاربرایی که کاربر معرفی کنن: هر کاربر باید تبلیغ کننده کار تو باشه . اگه کارایی که بالا گفتم درست انجام داده باشی کاربرات این کارو میکنن.

    ششم: اصلا ببین اصلا کارتو ارزون ندی : اگه 50 تا شرکت توی شهرتون داره پنل میفروشه مهم نیست . تو میتونی با آموزش و پشتیبانی صحیح خودتو متمایز کنی . هر پنل حداقل 200 تومن می ارزه و هر شارژ هم 12 تومن حواست باشه . امکان داره دوستان و اساتید بنده که دارن متنو میخونن مخالف باشن . ولی یه نکته ای رو گذاشتم که هنوز نگفتم . با اون همه چی درست میشه. ادامه رو ملاحظه بفرمایید.

    هفتم: ارائه مشاوره : ببین دوست گلم اگه به کاربرت بگی این پنل و اینم شارژ برو بفرست مطمئن باش 2 ماه بیشتر از پنل استفاده نمیکنه. تو باید کاربرتو برای رسیدن به هدفش راهنمایی کنی. اطلاعاتتو از بازار ببری بالا. متناشو براش ویرایش کنی. بهش بگی بگی بگی که 100 هزار تا پیامک همزمان به هیچ دردی نمی خوره باید 5 هزار 5 هزار بفرستی تا بتونی جواب بدی و از این چیزا. حواست باشه که باید به این فکر کنی که کاربرت چطوری به هدفش میرسه نه اینکه چطوری می تونی شارژ بفروشی.

    اگه این طوری کار کنی کارت میشه یه مشاور تبلیغاتی که بهترین ، تاثیرگدارترین و ارزان ترین متد تبلیغاتی رو داره به مشتریش معرفی میکنه.

    خیلی چیزا موند و از این حوصله خارجه. برات آرزوی موفقیت میکنم.

    از همه اساتید هم عذر میخوام.

  8. تعداد تشکر ها از 2244 به دلیل پست مفید


  9. #17
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    نوشته ها
    24
    تشکر تشکر کرده 
    13
    تشکر تشکر شده 
    53
    تشکر شده در
    51 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال در رابطه با پنل و نماسندگی پیام کوتاه

    تشکر

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. سوال در مورد ثبت شرکت در زمینه پیام کوتاه
    توسط ax50 در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: October 14th, 2013, 15:11
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: May 24th, 2013, 10:13
  3. همکاری در خرید سورس نرم افزار پیام کوتاه
    توسط amir.abbas در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: April 11th, 2013, 17:51
  4. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: July 4th, 2012, 10:19
  5. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: June 8th, 2012, 19:46

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •