با سلام . هیچ کدوم از موارد فوق نمیتونه کمک کنه . در دنیای مجازی وقتی یک نفر از مدارک شما سوء استفاده کرد چی کار میخواید بکنید ؟ فرض کنید تمام مواردی که گفتید انجام شده و از اطلاعات شما سوء استفاده شده . مراحل شکایت رو توضیح بدید .
بله ! کاملا درسته و باید اینطور عمل کرد . الان شما به صورت حضوری تشریف ببرید صرافی از شما کارت ملی میخوان ! اما نه ازش اسکن نگه میدارن نه کارت ملی رو نگه میدارن واسه خودشون .
کاملا همینطوره . کارمند های بانک های دولتی مسئول هستند و تعهد دادند . 24 ساعته زیره دوربین مدار بسته هستند . اکثرا سال خورده و به بلوغ ذهنی رسیده . نه مثله چی چی پال و چی چی پی که یک سری افراد جوان که میان دوست و بردار خودشون رو در شرکت استخدام میکنن و معلوم نیست اسکریپتشون از کجا اومده ، سرور به چه وضعیتی هست و این مدارک که میدین رو کیا میبینن و دست کیه !
عزیز سایت های خارجی بحث جدایی داره . از فرهنگ کاری بگیر تا ...و خیلی مسائل دیگه . بعد اصلا شخص خارجی قراره چی کار کنه ؟ فرد X هم مشکله خودشه نمیتونه درگاه دولتی بگیره . ربطی به مسئله ی ما نداره . چون یه عده به سن قانونی نرسیدن و رفتن از فلان جا درگاه گرفتن و مدارک دادن ما هم ... ؟
اصلا دلیل مناسبی نیست . نماد چه کمکی به شما میکنه ؟
با سلام . برای این قبیل موارد شما میتونید پول رو برای مدتی نگه دارید . طبیعتا به قول شما اگر این عملیات در دقیقه انجام بشه درد سر ساز هست اما فکر نمیکنم کسی شما رو بعد از هفته بازخواست کنه . شما وجه رو با تاخیر بدید یا اینکه مشتری با رضایت خودش مدارک بده . یعنی 2 راه یا بیشتر جلوی پای مشتری قرار بدید و حق انتخاب بدید . این دلیل نمیشه از همه ما مدارک بگیریم .
یک شرکتی هم بود که پوله ما رو 1 ماه نگه داشتن و بعد از اون کارت ملی خواستن که دادیم و هنوزم بعد از گذشته 2 سال قراره پول رو پس بدن .متاسفانه ارائه دهنده به فکره خودشه و کوتاهترین مسیر رو انتخاب میکنه (درخواست مدارک از همه بدون استسناء) و مشتری به فکر خودش و کوتاه ترین مسیر .