در شرایط مختلف ممکن هست انتخواب ها متفاوت باشد.
به طور مثال در دیتاسنتر معتبری سرویس با کیفیت و sla سخت افزاری و آپتایم و.. داریم.
در صورتی که سخت افزار سرور دچار مشکل بشه،بهتر است بسته به هزینه سرور بین مورد 1 و 2 یکی رو که مناسبتر هست انتخواب کنیم.
گزینه سوم هم برای جاهایی معمولا استفاده میشود که مشتری به دیتاسنتر اعتماد ندارد (یا کارنکرده با دیتاسنتر و یا مدتی کارکرده اما سرویس دهی دیتاسنتر چشم مشتری را ترسانده است )
تاجایی که بنده دیدم،جایی نمیاد sla به مشتری بده مگه به سرویس دهی خودش از اطمینان چندبرابری سرویس دهیش برخوردار باشد
با تشکر از نظر سنجی