جناب شما اول سرور هایی رو که فروختید پشتیبانی کنید بعد سفارش جدید بگیرید
2 هفته گذشته اطلاعات سرورم رو پاک کردید(با وجود پرداخت فاکتور)
2 روز هم هست که سرور داون شده و هیچ پاسخگویی نمیکنید
جناب شما اول سرور هایی رو که فروختید پشتیبانی کنید بعد سفارش جدید بگیرید
2 هفته گذشته اطلاعات سرورم رو پاک کردید(با وجود پرداخت فاکتور)
2 روز هم هست که سرور داون شده و هیچ پاسخگویی نمیکنید
1-فروش ما اینجا به شما هیچ ربطی نداره
2- هر بوزر اماتوری میتونه بیاد اینجا هر چرت و پرتی که دلش خواست بگه. سروتون با اینکه تمدید کرده بودید اطلاعاتش رو پاک کردیم؟ !! تیکت هار و اطلاعات رو همینجا قرار بدید
3- دو روز هست سرورتون داون هست تیکت کردید جواب نگرفتید ؟؟؟ تیکت رو همینجا قرار بدید
4-بعد اینکه یوزرتون در سایت مشخص شد به دلیل تهمت و افترا باهاتون برخورد خواهد شد
مشتری های محترم دیگه هم توجه داشته باشیند اینجا پشتیبانی نیست.اگر مشکلی پیش اومده و قبل از در میون گذاشتن با پشتیبانی در اینجا مطرح کنید قطعا برخورد خواهد شد
موفق باشید
اول از همه این که سایت از جمعه برای من باز نمیشه(بعد از این تیکت متوجه شدم که این مشکل فقط برای منه و به زور ***** شکن وارد سایت شدم)
2. در تاریخ 13/12/2013 به دلیل عدم لینک فاکتور صادر شده از جانب شما و سرور من اطلاعات سرورم پاک شد که با مهندس افشار مکاتبه شد(تیکت شماره 799690)
3. از این که این موضوع را در این جا مطرح کردم عذر خواهی میکنم(به دلیل باز نشدن سایت چاره دیگری نداشتم) و از جواب مودبانتون! کمال تشکر را دارم
ادامه مشکل را از سایت پیگیری میکنم
ویرایش توسط davidsoft2 : December 23rd, 2013 در ساعت 01:32
موردی که متاسفانه جدیدا مشاهده میشه این هست که بعضی از کاربران عزیز با وقتی کوچکترین مشکلی مواجه میشند کنترل خودتشون رو از دست میدند و یک صحبت هایی رو مطرح میکنند که واقعا جای تعجب دارد و در بعضی موارد باعث بروز درگیری شده.در حالی که اگر با مقدار صبر و حوصله مشکل رو یگیری کنند قطعا مشکلی نخواهد بود الته منظورم شما نیستنید و کلی عرض کردم
در مورد سایت هم بله هموطنور که متوجه شدید سایت هیچگونه مشکلی نداره.وضعیت اینرتنت ایران کاملا مشخص هست و ممکن هست روی بعضی از isp ها سایت به کل لود نشه و ... که باید از نرم افزارهای دیگه استفاده نمایید
در مورد پشتیبانی هم از روز اول تاکییمون بر پشتیبانی در سایت و تیکتینگ بوده و این موضوع در امضا و صفحه اول تاپیک کاملا مشخص هست.در سایت به جز بنده یکی از همکاران عزیز هم تقریبا به صورت فول تایم فعالیت دارند و همونطور که در شات های گذشته نشان داده شد با توجه به حجم بسیار بالای تیکت ها زمان متوسط رسیدگی به اکثر تیکت ها کمتر از یک ساعت بوده.مشکل شما در حال بررسی هست و بزودی فیکس خواهد شد
فروش بر روی سرور جدید ادامه دارد ....
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)