متاسفانه عملکرد زرين پال به اين صورت نيست و من هم مسئوليتی در بخش مذکور ندارم. پيشنهاد من پيگيری از روش متعارف هست.
باز هر طور صلاح ميدونيد.
من در 4 چوب حيطه وظايف خودم (اطلاع رسانی سرويس های سامان سيستم) در خدمتتون هستم و اميدوارم بتونم کمکی در اين زمينه بکنم.
قطعا همکاران هم به پارامتر های اطلاعاتی بيشتری نياز دارن که در تيکت از شما پيگيری خواهند کرد.
پی نوشت: واقعيت اين هست که اگر من بخوام به صورت خارج از روال کاری خودش پيگيری کنم هم شائبه مسائل ديگه ای بوجود مياد. در حالی که شما با پيگيری ساده ميتونيد به نتيجه دقيق تر و سريعتر برسيد.