-
December 20th, 2013, 10:47
#11
پاسخ : عیدی برای همکاران گرامی - نسخه دوم سیستم چت آنلاین برای پشتیبانی
سلام ، چرا خودتون از لایوزیلا استفاده می کنید پس؟
-
تعداد تشکر ها ازrezahesami به دلیل پست مفید
-
December 20th, 2013 10:47
# ADS
-
December 20th, 2013, 10:58
#12
عضو انجمن
پاسخ : عیدی برای همکاران گرامی - نسخه دوم سیستم چت آنلاین برای پشتیبانی
سیستم خیلی خوبیه رابط کاربری مناسب و خوبی داره .
امیدوارم تو نسخه های بالاتر شاهد پیشرفت های چشم گیر این سیستم باشیم .
موفق و پیروز باشید .
Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life
-
تعداد تشکر ها ازNikMizban.Com به دلیل پست مفید
-
December 20th, 2013, 11:01
#13
عضو انجمن
-
تعداد تشکر ها از Azarin Web به دلیل پست مفید
-
December 20th, 2013, 11:04
#14
عضو انجمن
پاسخ : عیدی برای همکاران گرامی - نسخه دوم سیستم چت آنلاین برای پشتیبانی

نوشته اصلی توسط
NikMizban.Com
سیستم خیلی خوبیه رابط کاربری مناسب و خوبی داره .
امیدوارم تو نسخه های بالاتر شاهد پیشرفت های چشم گیر این سیستم باشیم .
موفق و پیروز باشید .
ممنون نیما جان لطف داری ، انشالله در نسخه جدید ظاهر مدیریت رو کاملا تغییر میدیم و امکانات جالبی رو اضافه میکنیم! مثلا باز شدن صفحه گفتگو به صورت new window برای کاربر درست مثل لایوزیلا
با تشکر
-
تعداد تشکر ها از Azarin Web به دلیل پست مفید
-
December 20th, 2013, 11:07
#15
عضو انجمن
پاسخ : عیدی برای همکاران گرامی - نسخه دوم سیستم چت آنلاین برای پشتیبانی

نوشته اصلی توسط
Azarin Web
سلام
دوست گرامی این سیستم دمو نداره اون demo رو فقط دادم Gatefa عزیز ببینه ، نصبش خیلی آسونه توی 1 دقیقه نصب میشه ، پیشنهاد میکنم نصب کنید ببینید.
سلام
دموی کاربری این رو مشاهده کنید:
انتشارات مهروماه
برای ادمین من رمز رو میتونم عوض کنم دوباره بدم ببینید ولی یکی میاد دوباره رمز رو عوض میکنه! اونی که لینک قرار دادم دمو نیست بلکه یکی از همین سیستم ها هست که نصب کردم ، نسخه دمو رو انشالله به زودی درست میکنم که امکان تغییر رمز نباشه
موفق باشید
بسیار سپاس. ممنون میشم که دمو این سیستم رو بزارید !
تشکر
-
تعداد تشکر ها از SamaN DL به دلیل پست مفید
-
December 20th, 2013, 12:00
#16
عضو انجمن
پاسخ : عیدی برای همکاران گرامی - نسخه دوم سیستم چت آنلاین برای پشتیبانی

نوشته اصلی توسط
Azarin Web
ممنون شما لطف دارید ، منظور شما اینه که کاربر میاد سایتتون شما بتونید بهش پیام بدید؟ مثل zopim؟ نه این امکان رو نداره متاسفانه
اره دقیقا قابلیت zopim البته در نسخه پولیش که اسم دقیقش Chat Triggers هست و زمانیکه کاربر داخل سایت میشه invites اتوماتیک با نوشته فارسی برای کاربر ارسال میشه مستندات انگلیسی :
Chat Triggers help you send chat invites / custom messages to pre-qualified leads
اگر این ویژگی رو در نسخه های بعدی اجرا کنید دیگه عالی میشه این ویژگی فقط تو نسخه های گرون قیمت سیستم های پشتیبانی خارجی من دیدم
قیمت و کیفیت را مقایسه کنید !! تلگرام : Xdlhost
-
تعداد تشکر ها از dertgtr به دلیل پست مفید
-
December 20th, 2013, 12:05
#17
پاسخ : عیدی برای همکاران گرامی - نسخه دوم سیستم چت آنلاین برای پشتیبانی
سیستم رو نصب کردیم واقعا عالی هست
از شما سپاسگذاریم بابت این سرویس
امیدوارم موفق باشید
-
تعداد تشکر ها از asafnak به دلیل پست مفید
-
December 20th, 2013, 12:08
#18
عضو انجمن
پاسخ : عیدی برای همکاران گرامی - نسخه دوم سیستم چت آنلاین برای پشتیبانی

نوشته اصلی توسط
asafnak
سیستم رو نصب کردیم واقعا عالی هست
از شما سپاسگذاریم بابت این سرویس
امیدوارم موفق باشید
سلام
تشکر دوست عزیز ، امیدوارم لذت ببرید
موفق باشید
-
تعداد تشکر ها ازAzarin Web به دلیل پست مفید
-
December 20th, 2013, 12:11
#19
عضو انجمن
پاسخ : عیدی برای همکاران گرامی - نسخه دوم سیستم چت آنلاین برای پشتیبانی

نوشته اصلی توسط
dertgtr
اره دقیقا قابلیت zopim البته در نسخه پولیش که اسم دقیقش Chat Triggers هست و زمانیکه کاربر داخل سایت میشه invites اتوماتیک با نوشته فارسی برای کاربر ارسال میشه مستندات انگلیسی :
Chat Triggers help you send chat invites / custom messages to pre-qualified leads
اگر این ویژگی رو در نسخه های بعدی اجرا کنید دیگه عالی میشه این ویژگی فقط تو نسخه های گرون قیمت سیستم های پشتیبانی خارجی من دیدم
اون امکان رو سیستم هایــ چت نداره ، ولی این امکان وجود داره که وقتی کاربر درخواست چت میکنه به صورت خودکار سیستم بهش با نام شما سلام کنه و سوال بپرسه که به راهنمایی نیاز دارید؟ مثل لایوزیلا که به صورت خودکار اسم کارمند رو میگه مثلا سلام من آرش انوشه هستم و....
شاید در نسخه های بعدی بتونیم چیزی که شما گفتید رو اضافه کنیم ، ولی فعلا فقط همین سلام خودکار و سوال خودکار وجود داره. آن هم به صورت پشت سر هم و جداگانه که از این لحاظ از لایوزیلا برتره
-
تعداد تشکر ها از Azarin Web به دلیل پست مفید
-
December 20th, 2013, 12:28
#20
عضو دائم
پاسخ : عیدی برای همکاران گرامی - نسخه دوم سیستم چت آنلاین برای پشتیبانی

نوشته اصلی توسط
Azarin Web
اون امکان رو سیستم هایــ چت نداره ، ولی این امکان وجود داره که وقتی کاربر درخواست چت میکنه به صورت خودکار سیستم بهش با نام شما سلام کنه و سوال بپرسه که به راهنمایی نیاز دارید؟ مثل لایوزیلا که به صورت خودکار اسم کارمند رو میگه مثلا سلام من آرش انوشه هستم و....
شاید در نسخه های بعدی بتونیم چیزی که شما گفتید رو اضافه کنیم ، ولی فعلا فقط همین سلام خودکار و سوال خودکار وجود داره. آن هم به صورت پشت سر هم و جداگانه که از این لحاظ از لایوزیلا برتره
با موبایل هم میشه سمت مدیریتش را مدیریت کرد؟ یعنی با موبایل بریم به کاربر جواب بدهیم؟
شرکت میزبان داده پاسارگاد با نام تجاری آنلاین سرور | شماره ثبت : 5315 | تلفن تماس : 54634 - 021
| onlineserver.ir
آدرس : تهران -شهریار-خیابان مصطفی خمینی(کرشته) - پلاک 101 - مجتمع اداری نور-طبقه 3 -واحد 12
-
تعداد تشکر ها از majidisaloo1 به دلیل پست مفید