
نوشته اصلی توسط
farzadi
دوست عزیز ... صرفا این بحث و با شما به این دلیل ادامه میدم که سایرین از حق و حقوقشون آگاه بشن ... وگرنه من وقت اضافه ، برای زیاده گویی و پرحرفی و خدایی نکرده ، اختلال در کسب و کار شما ندارم
پس سریع میریم سر اصل مطلب : همانطور که سایت شما دارای قوانین و مقرراتی است باید بدانید که جامعه تجارت الکترونیک مهین عزیزمان هم (با همه کاستی هاش) دارای قوانین خاص خودش است و قوانین
وضع شده در سایت شما ، اگر بازار هدفتان هموطنان خودتان هست ، نه بازار صهیونیستها (البته برای آنها هم نباید چنین رفتار نمود ، چون انسانیم) نبایستی خلاف قوانین کلی وضع شده در این وادی باشد .
1. قابل ذکر است (البته نسبت به خودم عرض میکنم) وقتی شما دارای نماد الکترونیکی هستید ، که باعث جلب اعتماد مشتری میگردد و ما ایرانی ها بایستی برای آن احترامی غیر قابل وصف داشته باشیم ، تا
ارج قرب این نماد ملی به بالاترین حد تعالی خود برسد ، و تجارت الکترونیک از طریق آن رشد و توسعه یابد نه اینکه با سوء استفاده از آن ، اقدام به فریب مشتریانمان نمائیم .
2. از قوانین این نماد است {که بر آن مثل قانون سایت شما بسیار برآن تاکید گردیده} ، عودت هزینه مشتری بی هیچ کم و کاست تا مدت 7 روز کاری ... تاکید میکنم : "هفت روز کاری" ، فقط در صورت عودت کالا
هزینه حمل داشته باشد بر عهده خود مشتزی است ، تاکید دارد . خوب سایت شما نمی تواند خلاف جهت یک قانون مملکتی ، قانون خاص خودش را داشته باشد و شما شامل این قانون هستید .( البته نسبت به من )
3. حداقل من که مرض و پول اضافه ندارم ، (البته خودم نمیدونم که مرض دارم یا ندارم ، دکترا میگن ... اگه لازمه اینو میتونم مدارک لازمو ارائه کنم) که شما رو با بانک اشتباه بگیرم ! سرویس شما مناسب بنده
نبوده بعد از 3،4 روز ور رفتن با اون ، آنرا کنسل کردم ولی خوب ، چیزی دستمو نگرفت !
4. البته رفتار مجموعه هایی مثل شما ، همش هم بد بگم خوب نیست گشتم یه خوبی هم بگم ... رفتارهای این چنین همیشه بدم نیست ، اگه بد نباشه آدم قدر خوب ها رو نمیدونه ! بعد از خرید سرویس از شما
و تجربه کردن رفتار شما ، پس از پرس و جوی بسیار با سایر هم صنفی های خودم ، با تیمی از برو بچه های فعال در زمینه سرورهای مجازی کار آشنا شدم ، که سرویشون فوق العاده است ، من از ذوقم بعد از
کار کردن با اونها بصورت ناشناس ، بعد دوهفته برای دیدارشون به دفترشون رفتم تا هم با هاشون آشنا بشم ، هم از سرویس خوبشون از اونها حضورا قدر دانی کرده باشم . (البته در زمینه بازپرداخت پول هم اونها رو
تست کرده بودم ، مار گزیده از ریسمون سیاه وسفید میترسه) ...
البته اینها از توان فنی بالایی برخودارند و من هر کنترل پنلی ، هر مشکل فنی که داشتم : اول از همه با برخورد بسیار عالی با بنده برخورد کردن ، که این برای من از مسائل فنی با ارزشتر است ، مساله دومی که اینها رو خارق العاده
میکنه ، اینه که بخاطر من ، و مشکلات من ، خودشونو به زحمت انداختند ، در زمانی که هنوز همدیگر و نمیشناختیم ! جالبه بدونید سابقشون در این زمینه هم کم نیست و نمییشه گفت از ناشی گریشون بوده 2 ساله
از این طریق دارن نون میخورن ، و من همیشه ممنونشونم .
...