با سلام خدمت دوستان و مشتریان عزیز
اگر اطلاع داشته باشید جهت تطبیق با سرویس شاپرک ، درگاههای بانک شاهد تغییراتی میباشند .
در این میان برای بعضی بانکها شاهد واگذاری درگاه به شرکت های دیگه میباشیم مثل بانک شهر ، بانک رفاه ، بانک گردشگری و ... که با رسیدن مستندات ماژول های جدید پیاده سازی و در اختیار دوستان قرار میگیرد.
اما بعضی درگاهها فقط شاهد تغییراتی در آدرس وبسرویسشان هستیم مثل پاسارگاد ، سامان ، ملی و ... که اطلاعیه آنها در سایت موجود میباشد و مشتریان خودشان میتوانند این تغییرات را اعمال کنند.
سلام
پارسیان رو تست کردیم هنوز مشکل داره .
ملت اطلاعیه ای نداده .
به محض رسیدن اطلاعات ، این تاپیک رو آپدیت میکنیم .
نگران نباشید ، مواظب مشتری ها هستیم .
فعلا سه تا بانک ملی ، پاسارگاد و سامان به طور کامل منتقل شده و درست کار میکنند .
https://bpm.shaparak.ir/pgwchannel/services/pgw
وبسرویس هنوز ست نشده .
حتی اگرم ست بشه تا خود به پرداخت اعلام نکنه نمیشه روش حساب کرد .
اگر ست شد ما خودمون تراکنش تستی انجام میدیم و منتظر واریزی میمونیم ، اگر درست بود حتما اعلام میکنیم.
ممنون از شما .
https://bpm.shaparak.ir/pgwchannel/services/pgw
وبسرویس هنوز ست نشده .
حتی اگرم ست بشه تا خود به پرداخت اعلام نکنه نمیشه روش حساب کرد .
اگر ست شد ما خودمون تراکنش تستی انجام میدیم و منتظر واریزی میمونیم ، اگر درست بود حتما اعلام میکنیم.
ممنون از شما .
اکثر سایت های بزرگ، درگاه بانک ملتشان روی شاپرک است، با تماسی که با به پرداخت داشتیم اعلام نمودند : تمامی درگاه ها (اکثرا) از همان روش قدیمی استفاده کنند، تا زمانش برسد، توسط ایمیل اطلاع رسانی می نماییم.
با این حال، انگشت شمار سایت های دولتی درگاه ملتشان روی شاپرک ست شده است.
شرکت " فناوران پویان هزارنویس " به شماره ثبت : 441236 و شناسه ملی : 14003550285 "مسئولیت محدود"
با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و تجارت
[پشتیبانی تیکت] با واحد پشتیبانی پرتال کاربران هزارنویس به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته، شبانه روزی مکاتبه نمایید.
[پشتیبانی تلفنی] وقت اداری (8 الی 16) : 02188109322 - پشتیبانی در مواقع [ضروری] : 09125362909 - 09332354071